Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא ברשותי כבר מספר חודשים אך לא יצא לי להשתמש בו.

בעיקרון קניתי אותו במיוחד למקרה ואצטרך לפתוח משהו שאין לי את הכלי המתאים לו, בתור גיבוי שכזה בלבד ולא בתור "שימוש ראשי".

בכל מקרה, אני לא הייתי מפעיל הרבה כוח על המנגנון הזה בסיבוב, מוטות המתכת שמרכיבים את המנגנון נראים לי מועדים לכישלון ברגע שתפעיל יותר מדי כוח שם.

נראה לי שיחסית למחיר, זה מוצר ששווה את העלות שלו בהחלט.

באותה תקופה הזמנתי גם סט ברגים מחלצים כאלה:

אם תהיה מעוניין, אפשפש ברכישות ואמצא לך את הלינק שממנו קניתי.

פורסם (נערך)

אני ממליץ על הלד החמוד של שיומי- XIAOMI mi led :

לדעתי חובה בכל בית כי יש המון מצבים שהוא יכול לעזור(גם ברכב בלילה/תא מנוע)+ התאורה שלו מספיק חזקה בשביל להיסתדר בחדר במיקרה של הפסקת חשמל.

כמובן להיזהר מזיופים שיש בשפע.

LED_07.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

פלאש של טלפון נייד יעשה את העבודה לא פחות טוב, ויהיה יותר נוח לתפעול. כמובן שצריך טלפון עם פלאש (לא מוטו E).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא אותו המצב, הלד הזה+ סוללת גיבוי מאוד נוח בלהציב ושיספק את התאורה, אם זה בחדר ליד המחשב שלא רוצים להאיר את כל החדר, גם כתאורת לילה במיקרה הצורך בחיבור למטען ועוד כל מיני מצבים שיצא לי להישתמש בו(נורה במיקלחת נישרפה בלילה, לא מצאתי נורה להחלפה והופ חיברתי את הלד לחשמל והכל מצויין, זה יותר חזק מלדים של טלפון.

 

פשוט שימושי שיהיה זרוק בבית, אין לדעת מתי בידיוק תיצטרך :-).

 

נ.ב- מה שלא פחות חשוב הוא שזה של חברה רצינית ולא סתם מוצר בשקל ללא שם שישרף כעבור שבוע חחח :-).

 

אין על המוצרים שלהם, עכשיו עשו גם מישקל חכם-LOL.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני ממליץ על הלד החמוד של שיומי- XIAOMI mi led :

לדעתי חובה בכל בית כי יש המון מצבים שהוא יכול לעזור(גם ברכב בלילה/תא מנוע)+ התאורה שלו מספיק חזקה בשביל להיסתדר בחדר במיקרה של הפסקת חשמל.

כמובן להיזהר מזיופים שיש בשפע.

[ATTACH=CONFIG]419465[/ATTACH]

 

האמת שבשביל 11 שקל בדפוק טוב, זה נראה לי שווה.

פורסם

יש למישהו ניסיון עם ספק כוח שמתחבר לחשמל הביתי (220-230V) ומאפשר את בחירת המתח היוצא לפי סיבוב מתג?

 

משהו כמו המוצר הזה (רק שמתאים למתח שלנו ולא 110V):

http://www.ebay.com/itm/111630042117

HTB1G3__HXXXXXXkXFXXq6xXFXXXz.jpg

ואם קיים משהו שמוציא יותר מאמפר אחד או שניים זה יועיל לי יותר.

פורסם

אוי ואבוי- שוב פעם הזכרתם דיון על סוללות? עוד יעשו לנו באן מהדיון :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בעוד כמה דולרים בודדים אפשר לקנות את ה- UNI-T UT61B

http://www.aliexpress.com/item/UNI-T-UT-61B-Modern-Digital-Multimeters-UT61B-AC-DC-Meter/642946676.html

 

בהמשך למתן, לי יש את העמדה הזאת (ברור לך שזה לא באמת האקו, אצלי רשום bakko או משהו דומה) , רק הדגם עם התצוגה הדיגיטלית.

 

עובד מצוין, מתחמם מהר, מאוד נוח.

 

ממליץ על הדיגיטלי, פחות או יותר באותו מחיר גם באיביי.

 

מצטרף להמלצות ובחום.

יש לי את ה UNI_T61E - שימו לב שיש 5 דגמים שונים של UNI-T61 מסומנים A עד E ולכל אחד תכונות שונות. אצלי זה True RMS, ובנוסף מדידת קיבוליות וגם AC -DC current. כל אחד שיזמין לפי התכונות שחשובות לו. בגדול זה רב מודד מעולה ומדוייק מאד.

 

לגבי המלחם כל מילה מיותרת גם אני ממליץ על הדגם הדיגיטלי כמו אסף.

פורסם
אותו מוכר שקניתי ממנו כבר לא מוכר את אותו פריט.

חפש

Screw Extractor Drill Bits Guide Remover

 

זה די קרוב גם במחיר:

http://www.ebay.com/itm/271818639150

 

 

יש אולי כלי שמאפשר לפתוח אום בצורת פרפר שנתקע בגלל שהבורג עקום וחלוד?

לדוגמא הברגים שמחברים את הניאגרה לאסלה.

×
×
  • תוכן חדש...