Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו הרבה מתכנתים אחרים גם לי יש בעיות On-Off של תסמונת מנהרת שורש כף היד (Carpal Tunnel Syndrome) ברמות נמוכות מדי פעם.

 

החלטתי להשתדרג וקניתי לעבודה מקלדת Microsoft Natural Keyboard 4000 (חוטית) ועכבר Anker Vertical Mouse Wireless (אלחוטי), אחרי בערך שבועיים אני יכול לומר שיש הבדל גדול ואני מאוד מרוצה.

המקלדת קניתי ב-KSP ב-210 שקל ואת העכבר דרך אמזון (40$ בערך כולל משלוח)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על ההמצלצה, לצערי גם אני סובל מהבעיה עקב סוג העבודה, אני כניראה גם אזמין את הסט :-).

הנימול פשוט יכול לשגע, לשמחתי כעת שהפסקתי עם העבודה זה כמעט ונעלם (בינתיים).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

השרוול הזה מצוין אם רק זוכרים לשים אותו כל פעם, מודה שבזה אני גרוע.

משטח לעכבר יש לי סטנדרטי עם כרית ובכל זאת העכבר האנכי מאוד מועיל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

המקלדת הזוויתית באמת מעולה.

לכל מי שסובל מכאבים/נימולים מול מחשב, מנסיון שלי ושל אחי (שכמעט הגיע לניתוחים), בדכ הכאבים הם אכן בשורש כף היד, אבל לרוב הבעיה מגיע מהחוליות העליונות בגב. גשו להבדק!

פורסם
כמו הרבה מתכנתים אחרים גם לי יש בעיות On-Off של תסמונת מנהרת שורש כף היד (Carpal Tunnel Syndrome) ברמות נמוכות מדי פעם.

 

 

החלטתי להשתדרג וקניתי לעבודה מקלדת Microsoft Natural Keyboard 4000 (חוטית) ועכבר Anker Vertical Mouse Wireless (אלחוטי), אחרי בערך שבועיים אני יכול לומר שיש הבדל גדול ואני מאוד מרוצה.

המקלדת קניתי ב-KSP ב-210 שקל ואת העכבר דרך אמזון (40$ בערך כולל משלוח)

 

 

 

לי פעם היו כאבים נוראיים דווקא באצבע המורה (יותר מדי קליקים על העכבר אני מניח) אז קניתי עכבר גיימינג ארגונומי ונוח יותר והכאבים נעלמו כמו פלא. אבל לאחרונה אני מרגיש שהם מדי פעם שוב צצים פה ושם, אבל מנוחה קצרה לאצבע מעבירה אותם. בכל מקרה, אני מעדיף שלא לשחק עם זה אז אני שוקל אולי גם לקנות כזה עכבר אנכי פעם.

 

למה אני מספר לך את הסיפור קורע הלב שלי? כי יכול להיות שעכשיו העכבר הזה סופר עוזר אבל במרוצת הזמן האפקט שלו ייקטן. פה אתה נכנס לתמונה. תחזור עוד כמה חודשים/חצי שנה לספר לנו מה קורה עם הכאבים. האם עברו ללא זכר, חוזרים מדי פעם או שמא נטשת את העכבר כי הפאקינג וודו מג'יק הזה אף פעם לא עובד.

 

תודות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם יש לכם את האופציה ממליץ על המקלדת LOGITECH MK710, רכשתי אותה בבלאק פריידי ב 60 דולר בערך מאמזון, דוד מארה"ב הביא לי אותה (המחיר בארץ כ 600-700 ש"ח הזויים).

כנל לגבי העכבר G700S, הוא גם מאוד נוח לשימוש יומיומי אבל הסוללה נגמרת מהר וצריכה טעינה מדי יום.

Opel Adam S 2017

פורסם
לי פעם היו כאבים נוראיים דווקא באצבע המורה (יותר מדי קליקים על העכבר אני מניח) אז קניתי עכבר גיימינג ארגונומי ונוח יותר והכאבים נעלמו כמו פלא. אבל לאחרונה אני מרגיש שהם מדי פעם שוב צצים פה ושם, אבל מנוחה קצרה לאצבע מעבירה אותם. בכל מקרה, אני מעדיף שלא לשחק עם זה אז אני שוקל אולי גם לקנות כזה עכבר אנכי פעם.

 

למה אני מספר לך את הסיפור קורע הלב שלי? כי יכול להיות שעכשיו העכבר הזה סופר עוזר אבל במרוצת הזמן האפקט שלו ייקטן. פה אתה נכנס לתמונה. תחזור עוד כמה חודשים/חצי שנה לספר לנו מה קורה עם הכאבים. האם עברו ללא זכר, חוזרים מדי פעם או שמא נטשת את העכבר כי הפאקינג וודו מג'יק הזה אף פעם לא עובד.

 

תודות.

 

יכול להיות, אני מקווה שלא.

באופן כללי אני עם עכברים ארגונומיים כבר איזה 15 שנים בערך, העכבר האנכי לא נועד להיות ארגונומי ונוח, למעשה הוא קצת פחות נוח מהארגונומי הרגיל, התפקיד של האנכי זה להפחית לחץ על התעלה הקרפלית.

 

אם אתה לא סובל מבעיות בתעלה הקרפלית אני לא בטוח כמה "תהנה" מהעכבר האנכי, כי זה מצריך התרגלות ואחרי חודש עדיין עכבר רגיל יותר נוח.

אני לא חושב שעכבר אנכי יעזור לך כל כך ספציפית עם האצבע המורה.

 

אתה מוזמן לפתח תקווה מתישהו בשעות העבודה תוכל לנסות אותו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נמעס לי מהמטענים המקוריים של סמסונג שבקושי עובדים. טוב לא באמת מקוריים, אבל לפחות זה מה שהיה רשום בדף של המוצר כשהזמנתי אותם.

 

מישהו יכול, בבקשה, לתת לי המלצה חמה על מטען מהיר - אחד לבית ואחד לרכב (עם ראש כפול) שיעשה עבודה טובה (כמו המקורי האמיתי של S4) וכל זה במחיר סבבה?

 

אה, רצוי מאיביי. אין לי כוח להרשם לאתרים אחרים. בעצם, אם יש הבדל גדול במחיר אעשה זאת. אבל רק בפייפל. תודה!

פורסם (נערך)

לי יש ניסיון טוב עם מטען של נילקין, הוא כן מספק 2A יציב, בנוסף ראיתי שהם הוצייאו גם מטען למצת של הרכב 1A+2.4A(הוזמן, שאקבל אעדכן).

המחירים הם כ7$ למטען.

 

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=1&tid=6&cid=4&scid=5&id=4029&page=1

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=1&tid=4&cid=4&scid=16&id=4963&page=1

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...