Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שמתלבט על המטען לרכב, גם לי יש את הבלקין כבר כמה חודשים ומרוצה מכל רגע.

מטעין גם 2 מכשירים וגם עם WAZE ושירים ובלוטוס עדיין מטעין כמו סוס.

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים צריך עזרה בחיפוש כבל USB לטאבלט pipo p1, אני צריך כאבל עם בוסטר ואני פשוט לא מצליח למצוא לא באייבי ולא באלי

 

בבקשה.

 

למה אתה מתכוון "בוסטר"? אם לעיגול שעל החוט - זה נגד הפרעות ולא שום בוסטר.

 

דני

פורסם

הי.

הלכתי קצת לאיבוד עם כל הכבלים והמטענים.

 

זקוק להמלצה על כבל לאייפון 5S ו LG-G3.

תודה רבה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אני מחפש מטען מהיר לרכב, שירים לי נוט 4. מה דעתכם על המטען הבא? של בלקין http://www.ebay.com/itm/New-Belkin-2-Dual-Port-Car-Charger-Micro-USB-Cable-For-Samsung-Android-4-2-AMP-/291346265914?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43d597373a הוא יעשה את העבודה?

 

כמו כן אשמח לדעת אם מדובר במטען מקורי, שאני ושאר חברי פורום נוכל להזמין ללא חשש, המחיר ממש מעולה במדה ומדובר במוצר מקורי.

 

הוזמן ונקווה לטוב.

פורסם
הי.

הלכתי קצת לאיבוד עם כל הכבלים והמטענים.

 

זקוק להמלצה על כבל לאייפון 5S ו LG-G3.

תודה רבה!

 

http://www.a4c.com/

יש דיל כרגע שני כבלים מקוריים לאייפון ב10$, מטען לg3 חפש ifrogz באותו האתר, מטענים מעולים.

אני הזמנתי בפעם האחרונה ממנו 2 לאייפון ו2 לg2, משלוח טיפונת יקר אבל מקורי ושווה את זה.

מטעינים מעולה.

 

לגבי מטען לרכב אני ממליץ על pleomax, מצליח להטעין g2 עם וויז ללא קושי, הכבל שמגיע עם המטען מטעין טוב אבל לא איכותי כמו המטען, כנראה שאחליף אותו בעתיד..

פורסם
צולם עם מסך דלוק, צילמתי עם הטלפון.

 

וכמה זה מראה כשהמסך כבוי?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

זה לא בדיוק גאדג'ט, או שכן, או שזה הכלאה בין כלי עבודה לגאדג'ט.

בשבילי זה כלי עבודה, אבל בשביל כל אחד אחר כאן (גם בפורום), זה אחלה גאדג'ט לאנשים שהם אנשי DIY בכל מה שקשור לפעולות עשיה בבית (ולא רק).

 

מדובר בכלי-גאדג'ט (אני יכול לנחש שהוא מוכר לחלק מהאנשים) לא הכי חדש שבעולם, אבל עדיין לא נפוץ במיוחד, שהוא למעשה סמן לייזר פלס (בעל פילוס עצמי).

 

רכשתי אחד למטרת עבודה דרך Banggood.

מדובר במכשיר קומפטי, נייד כמובן, עובד על 2 סוללות AA ומטרתו לסמן קו לייזר (2 קווים: 1 אנכי ו-1 רוחבי) המסייע בכל מיני עבודות - החל מ: חיפוי קרמיקה (קו אנכי ואופקי ישרים), תליית תמונות בקו ישר על קיר\קירות, הדבקת טפטים בצורה ישרה, התקנת דלתות\חלונות ולמעשה כמעט כל פעולה בה נדרשת להחזיק פלס ואז לסמן על הקיר או כל דבר שדומה לזה.

עלות המכשיר (ביחס למותגים מוכרים) היא בדיחה: כ 115-120 ש"ח (דרך אליאקספרס אפילו 10 שח פחות), והוא קוצר מחמאות (ודירוג גבוה מאוד) ב Banggood.

הייתי סקפטי, אבל אני חייב לציין שגם אני מופתע ממנו לטובה. המכשיר נראה שעשוי מחומרים באיכות טובה למדי, הוא עובד מצויין, קל מאוד להפעלה.

במחיר הזה, למי שהוא חובב DIY בתחום, זה מכשיר חובה שיהיה בבית.

 

http://www.banggood.com/AK435-360degree-Selfleveling-Cross-Laser-Level-Red-2-line-1-point-p-930360.html

 

הפעלת המכשיר מאוד פשוטה:

למכשיר יש מתג ON OFF שמעבר להפעלה חשמלית הוא למעשה נועל לחלוטין את ליבת המכשיר (בליבת המכשיר יש את המנגנון שמתפלס בעצמו).

בחלק העליון קיים פלס עם עיגול, כאשר נדרש לבצע כיוון "גס" ע"י המשתמש ולפלס את המכשיר (שהבועה תהיה באמצע העיגול). כל ה FINE TUNING של הפילוס נעשה בתוך המכשיר עצמו ולמעשה המשתמש לא צריך לדייק בפילוס הגס אלא רק לוודא שהבועה בתוך העיגול.

המכשיר מגיע עם נרתיק ורוכסן, כך שגם יש לו מקום טוב להישמר לאורך זמן. מומלץ בחום !

 

איציק

 

Promotion-AK435-360-Degree-Rotary-self-leveling-Cross-Laser-Level-1V1H-Red-2-line-1-Point.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איציק,זה לא גדול מדיי ?

פלס לדעתי אמור להיראות ככה: (זה פלס לייזר בתמונה,ולא יקר)

 

http://direct-israline.com/lavelerpro3-%D7%A4%D7%9C%D7%A1-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8.html

 

הפלס שאתה מדבר עליו הוא פלס רגיל עם קרן לייזר. יותר נכון לומר שמדובר ב "פלס רצפים" עם קרן לייזר.

 

יש פלס רצפים, ויש פלס (כמו שתארתי מעלה) שהוא 2 קווים (אנכי ואופקי) שמטרתו לסמן לך "+" ולתת לך קו רוחב וקו אורך עם הקיר\תקרה\רצפה.

זו הסיבה שקראתי למכשיר "סמן לייזר פלס עם פילוס עצמי" ולא בדיוק פלס (כי הרוב משייכים את ההגדרה של "פלס" לפלס רצפים).

 

הפלס שאתה מדבר עליו הוא פלס שנותן לך קרן לייזר 2 קווים (איקס, אנכי ואופקי) שתלוי בפילוס שאתה נותן לו על הרצפה או כל דבר אחר. אם לא פילסת טוב, אכלת אותה.

 

המכשיר שאני מדבר עליו הוא מכשיר שאתה נותן לו פילוס גס (על הרצפה, על חצובה) והוא עושה את ה FINE TUNING בעצמו (פלוס מינוס 3 מעלות).

אתה מניח אותו על הרצפה, מפלס, והוא נותן לך את הקווים מהתקרה ועד הרצפה, כולל קיר.

 

למה זה טוב ?

לתליה של כמה גופי תאורה בקו ישר, חיפוי קירות, התקנה דלתות, תליית מדפים או תמונות בקו ישר, בזמן בניה אם רוצים את מפסקי החשמל באותו הקו בכל החדר, וכו' וכו' וכו'). את הדברים האלו הפלס הרגיל לא יעשה כמו המכשיר הזה.

 

תמורה מעולה לכסף (מכשירים מקבילים עולים 400-500 באיביי - וצפונה מזה בארץ)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעניין. נראה שאזמין אחד כזה ולו רק בשביל להשוותו לפלס הלייזר שברשותי- מבית בוש, מדגם GLL280. הבוש עלה לי כ650 ש"ח מאיביי (ולא במחיר השערורייתי שלו בארץ). רק שמה שהבאת לא נראה כפלס 360 מעלות.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
מעניין. נראה שאזמין אחד כזה ולו רק בשביל להשוותו לפלס הלייזר שברשותי- מבית בוש, מדגם GLL280. הבוש עלה לי כ650 ש"ח מאיביי (ולא במחיר השערורייתי שלו בארץ). רק שמה שהבאת לא נראה כפלס 360 מעלות.

 

אשמח אם תזמין ותדווח. אם לא יהיה לך מה לעשות איתו, אולי אנסה לשדך לך קונה במחיר שרכשת (105-115 שח בד"כ)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמובן שאדווח.

 

באמת אחד הדברים השימושיים (אפילו לתלות שולחן על הקיר (שולחן תלוי ללא רגליים)/ למקם מזגן/ כל דבר אחר נהיה משחק ילדים עם הפלס הנ"ל).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...