Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא מגיע בתוך מעטפת גומי קטנה כזו שמצד אחד הכפתור נכנס וצד שני הוא פתוח מהצ

דאתה אמור להלביש את החלק שפתוח מהצד על הכבל של האוזניות וככה הוא נמצא על הכבל שלהם עד שאתה מנתק את האוזניות וחוזר לכפתר

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אתה אמור להלביש את החלק שפתוח מהצד על הכבל של האוזניות

אל תנסו בבית... האחיזה של הגומי רופפת למדי. זו דרך מצויינת לאבד אותו.

:turn-l:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן, באמת פטנט מטופש לשמירה על הכפתור.

הPRESSY מגיע עם משהו שמחברים למחזיק מפתחות,

קצת יותר הגיוני אבל לא מצדיק את המחיר האסטרונומי שלו.

פורסם
בתור POWER BANK אני הייתי הולך על זה... מכשיר בלבד... ומכניס לתוכו 3 סוללות נטענות איכותיות ליטיום

למשל כאלה

http://www.ebay.com/itm/High-Quality-2-x-TrustFire-PCB-Protected-18650-3-7V-3000mAh-Rechargeable-Battery-/301168490366?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item461f0a777e

שהן גם מוגנות מקצר

 

אלו סוללות לא מוצלחות במיוחד. אפשר לקנות סוללות הרבה יותר טובות בפחות כסף.

 

ההגנה של הסוללות מיותרת כי למכשיר הטעינה כבר יש הגנה.

 

דני

פורסם

תגידו, מה צריך להקיש באיביי, כדי לקנות כבל USB לטעינה - הכי דק שאפשר?

כמה דק? כמו במטענים הראשונים של סמסונג גלקסי 1 (חוט שחור דקיק וגמיש במיוחד שהיה מולחם ישירות למטען, בלי חיבור USB גדול).

או כמו שיש בכבלים הנמתחים (retractable), כבר חשבתי לפרק אחד כזה ממנגנון הגלגול שלו, אבל חראם לשלם סתם תוספת על המנגנון.

 

כל מה שאני מוצא זה כבלים סטנדרטיים עם פרופיל עגול ועבה יחסית, או לחלופין כבל שטוח (כמו סרט) אבל רחב מאוד ולא באמת גמיש.

 

מחפש משהו בגודל של 2 מטר בערך אבל גם מידות אחרות יהיה טוב.

 

תודה

בברכה!

יונתן.

פורסם

ועוד סוגיה נפרדת ולא קשורה:

 

אני רוצה להזמין כרטיס זכרון 128GB עבור G3 (הבנתי שתומך).

 

מצאתי כאן:

http://www.amazon.com/gp/product/B00M562LF4/ref=gno_cart_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

 

המחיר 109$ ומשלוח חינם (נשלח לארץ!).

זה חורג מ70$, בהנחה ונתקע במכס, איזה הוצאות נוספות צפויות?

רק מע"מ 18%? או עוד משהו עלול להתווסף?

 

איביי/עליאקספרס - לא באים בחשבון. רק אמאזון. (מפאת כוויות עבר מזיופים)

בברכה!

יונתן.

פורסם

בדכ יש כרטיסי זכרון בארץ במחירים לא רעים, תבדוק בKSP וכד.

בכל מקרה, אני הזמנת של 32GB מאיבי ממוכר קוריאני ואחכ עוד כמה הזמינו דרכו, הקוריאנים די אמינים

פורסם

המחיר בKSP הוא 560 שקל, או 470 באילת.

באילת זה עוד מחיר תחרותי יחסית, במיוחד אם המכס ידרשו תשלום נוסף. וכאן עולה השאלה ששאלתי - איזה תוספות המכס יכול להכניס?

אם זה רק מע"מ - אז עדיין עדיף להזמין מאמאזון (450 שקל והאחריות לסאן-דיסק גם ככה בינלאומית וטובה).

ואם זה מעבר למע"מ - אז כבר בארץ עדיף, אבל אז צריך חבר שנוסע לאילת.

 

בקיצור - השאלה נשארת: על סכום של 109$ - יש חיובים במכס מעבר למע"מ?

בברכה!

יונתן.

פורסם
תגידו, מה צריך להקיש באיביי, כדי לקנות כבל USB לטעינה - הכי דק שאפשר?

כמה דק? כמו במטענים הראשונים של סמסונג גלקסי 1 (חוט שחור דקיק וגמיש במיוחד שהיה מולחם ישירות למטען, בלי חיבור USB גדול).

או כמו שיש בכבלים הנמתחים (retractable), כבר חשבתי לפרק אחד כזה ממנגנון הגלגול שלו, אבל חראם לשלם סתם תוספת על המנגנון.

 

כל מה שאני מוצא זה כבלים סטנדרטיים עם פרופיל עגול ועבה יחסית, או לחלופין כבל שטוח (כמו סרט) אבל רחב מאוד ולא באמת גמיש.

 

מחפש משהו בגודל של 2 מטר בערך אבל גם מידות אחרות יהיה טוב.

 

תודה

 

כבל בפרופיל דק ייתן לך פחות זרם, מה שלא כל כך חשוב בגלקסי 1, אבל מאוד חשוב נניח ב-G3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כבל בפרופיל דק ייתן לך פחות זרם, מה שלא כל כך חשוב בגלקסי 1, אבל מאוד חשוב נניח ב-G3

 

עם המכשיר הכחול שפורסם פה שמודד צריכת זרם בUSB ווידאתי את זה,

כבלים עבבים ולא גמישים במיוחד (של מוטורולה למשל, או אצלי הראווטר התחבר עם כבל כזה) רק מעבירים 1AMP כמו שצריך

כבלים סבבה של LG וסמסונג מעבירים 0.7 AMP בדר"כ

כבלים זולים מאיביי הם גרועים ברמות, חלקם מעבירים 0.2 במקרה הטוב, ו0.0X במקרה הרע והלא כלכך נדיר.

 

המכשיר הזה שווה הרבה, עשיתי סידור של הכבלים שהיו לי וגיליתי שאני יכול להטעין יותר. עכשיו באוטו נטען לי באותה מהירות כמו בבית, בבית נטען לי עוד יותר מהר קצת, במחשב אני מקבל את המקסימום של 0.5 ולא חצי מזה.. כל פעם שאני יהיה בלחץ לצאת מהבית אבל יהיה לי סוללה ריקה אני יברך את זה.

 

ודרך אגב - כבל שטוח צבעוני כזה היה גרוע מאוד. אבל כבל שטוח שבא בטוח מנגנון גלגול היה ממש טוב (אבל מנגנון יחסית גדול, לא הסופר פשוטים האלה)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
עם המכשיר הכחול שפורסם פה שמודד צריכת זרם בUSB ווידאתי את זה,

כבלים עבבים ולא גמישים במיוחד (של מוטורולה למשל, או אצלי הראווטר התחבר עם כבל כזה) רק מעבירים 1AMP כמו שצריך

כבלים סבבה של LG וסמסונג מעבירים 0.7 AMP בדר"כ

כבלים זולים מאיביי הם גרועים ברמות, חלקם מעבירים 0.2 במקרה הטוב, ו0.0X במקרה הרע והלא כלכך נדיר.

 

המכשיר הזה שווה הרבה, עשיתי סידור של הכבלים שהיו לי וגיליתי שאני יכול להטעין יותר. עכשיו באוטו נטען לי באותה מהירות כמו בבית, בבית נטען לי עוד יותר מהר קצת, במחשב אני מקבל את המקסימום של 0.5 ולא חצי מזה.. כל פעם שאני יהיה בלחץ לצאת מהבית אבל יהיה לי סוללה ריקה אני יברך את זה.

 

ודרך אגב - כבל שטוח צבעוני כזה היה גרוע מאוד. אבל כבל שטוח שבא בטוח מנגנון גלגול היה ממש טוב (אבל מנגנון יחסית גדול, לא הסופר פשוטים האלה)

 

אפשר איזה קישורון למכשיר הכחול והמגניב? (נשמע לי מכשיר שימושי+)

 

אגב, יש לי כבל נמתח ארוך (כמטר וחצי), יש מצב שהכבל הזה טוב? (הוא נראה בדיוק כמו הכבלים הנמתחים הקצרים).

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...