Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק המטען הזה הוזמן שלשום, דיווח יבוא כאשר יגיע. הסיבה שהזמנתי היתה שבאותו אתר יש מטענים המוצהרים כלא מקוריים, ולכן יש סיכוי סביר שלא מדובר ברמאי. וכיון שהיבואן הרשמי מוכר מטענים בכ-50 ש"ח (זה מה שהבן שלי שילם לפני כשנתיים תמורת מטען מסקיילקס) הרי שחצי מזה אצל סיני נשמע סביר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יהיה מעניין אם תשוו את הסריאל נאמבר של המטענים שלכם (כשהמטען יגיע גם לבחור השני שהזמין)

 

ראיתי כבר חיקויים סינים מאוד מוצלחים, אבל הם לא השקיעו עד כדי כך ברמה של להדפיס סריאל שונה לכל מטען ושני מטענים סיניים כאלו מאותו המוכר היו עם סריאל נאמבר זהה - מה שלדעתי אומר דיי בבירור שזה זיוף.

זיוף מאוד מושקע, אבל עדיין זיוף :-P

פורסם (נערך)

אני מוכן להשתתף בניסוי 8)

 

נ.ב. השרשור הזה מקולל לגמרי ופותח השרשור בוודאות נידון ללכת לגיהנום!!! :lol:

אני כל הזמן נלחם בעצמי לא להזמין מלא שטויות שאני לא ממש צריך

עריכה אחרונה על ידי m_c_ofer
פורסם
אני מוכן להשתתף בניסוי 8)

 

נ.ב. השרשור הזה מקולל לגמרי ופותח השרשור בוודאות נידון ללכת לגיהנום!!! :lol:

אני כל הזמן נלחם בעצמי לא להזמין מלא שטויות שאני לא ממש צריך

 

זאת היתה המכה שלי כל חודש ! להזמין טויות שכביכול צריך וחייב , ומה הייתי עושה בחיים אם לא היה לי את המוצר הזה , חלאס. מחרפן לגמרי , והשנקל ועוד שנקל האלה מצטרפים למאות ואלפי שקלים במשך תק' קצרה .

 

יש דברים שהם אחלה ומחזיקים המון זמן והשימוש בהם הוא מרובה אבל יש שטויות , אין לי מושג מי חשב עליהם .

פורסם

המלצה: שלט רחוק אוניברסלי לומד צ'נגהופ. קומפקטי ופשוט לשימוש, שתי סוללות AAA.

 

http://www.ebay.com/itm/171238941690?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

שלט רחוק של LCD הייסנס הפסיק לשלוט. IR עדיין משדר (אולי חלש?) אבל טלויזיה לא מגיבה (אפילו עם סוללות חדשות וכשצמוד לעינית). צ'נגהופ דוקא הצליח ללמוד ממנו את הקודים והטלויזיה חזרה לשימוש.

:turn-l:
פורסם (נערך)

הכלבה אכלה לך? נשמע תירוץ.

 

שלט אוניברסלי צריך לקבל את הקודים מטבלה (יצרן ודגם) או מלימוד השלט המקורי.

 

לצ'נגהופ (נשבע לכם שאין לי שם מניות :lol:) יש שלט אוניברסלי מיוחד לממירי DVB-T ובמדריך שלו יש רשימת דגמים. נסה לראות אם הדגם שלך מופיע שם.

 

http://files.remotecentral.com/download/6928/e212-manual.zip.html

 

השלט הזה שולט גם על DVB-T אבל לא מצאתי לו מדריך. סביר להניח שאותו קוד יעבוד.

 

http://www.ebay.com/itm/New-6in1-Universal-Remote-Control-With-Learn-Function-For-TV-SAT-DVD-CBL-DVB-1-/140834498815?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item20ca63e8ff

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

היא באמת אכלה..פיצחה אותו לשניים כאילו היה נייר. :lol:

עד עכשיו זה לא הפריע כי בכלל לא היתה טלוויזיה, אבל החלטנו לקנות אחת עם ביטול האגרה, ועכשיו בשביל להעביר ערוצים צריך לקום מהספה..אגב הטלוויזיה שקנינו היא של hisense, משום מה בחנות היא נראתה הכי טוב בגודל שחיפשנו.

 

אני אחפש ברשימה, תודה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
המלצה: שלט רחוק אוניברסלי לומד צ'נגהופ. קומפקטי ופשוט לשימוש, שתי סוללות AAA.

 

http://www.ebay.com/itm/171238941690?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

שלט רחוק של LCD הייסנס הפסיק לשלוט. IR עדיין משדר (אולי חלש?) אבל טלויזיה לא מגיבה (אפילו עם סוללות חדשות וכשצמוד לעינית). צ'נגהופ דוקא הצליח ללמוד ממנו את הקודים והטלויזיה חזרה לשימוש.

 

גם ממליץ על הצ'ונגהופ, במקרה גם אני קניתי מאותו מוכר :-)

פורסם

שלומות.

 

התנצלותי הכנה אם מישהו כבר כתב או המליץ.

 

http://www.ebay.com/itm/50000mAh-Solar-Backup-External-Battery-Dual-USB-Power-Bank-Pack-Charger-Black-/111375004218?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item19ee77b23a

 

איך? מישהו רכש? או קנה משהו דומה?

 

חבר מהעבודה קבל לפני שבוע,אמר "סוף הדרך אחי,חוץ מההמתנה של טיפה מעל חודש"

אז חשבתי שחכמי הפורום יאמרו את דברם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

במחיר הזה אם יש בו 50,000mAh (שזה 50A!) אני צנצנת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...