Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

חודש הבא בעזרת השם אני נוסע לתאילנד

מה שאומר שאני הולך לבלות עם אישתי לא מעט באוויר ולחכות לטיסות קונקשיין בשדה תעופה

אני צריך את המלצותכם איזה דברים מהנסיון שלכם הם חובה כדי להעביר את הטיסה

 

כבר הזמנתי Powerbank שזה מטען נייד של 12000 amh

כדי שאוכל להטעין את הטלפונים הסלולרים כדי לשחק ולשמוע שירים מהאיפוד.

 

כמובן שעל הטיסה יהיה מסך פרטי לכול אחד אבל בין הטיסות יש גם לא מעט זמן לשרוף

 

אשמח לשמוע טיפים והמלצות?

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

איפה הקונקשן?

קח אתך חומר קריאה, מחשב נייד\טאבלט והרבה חומר לדיונים משפחתיים. כמוכן נסה לכוון את שעות השינה שלך כך שתהיה עייף בטיסה ותוכל לישון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כבר הזמנתי Powerbank שזה מטען נייד של 12000 amh

בעיקרון זהו וזה למקרה שהכדור שינה שלא ישפיע עליך

 

 

 

אל תשכח להתקין משחקים בנייד.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני עד השנה לא ישנתי בטיסות בכלל (כולל טיסות ארוכות לאירופה וטיסה לתאילנד).

גם השנה לא הרבתי בשינה וישנתי בסך הכול שעה וחצי או שעתיים בטיסה לבייג'ינג. (אני בסין כרגע)

 

בעקרון את הטיסות שלי אני מעביר עם לפטופ או טאבלט. הרבה מוזיקה, סדרות טלוויזיה שאני אוהב, משחקים וכו'.

חלק נכבד מהטיסה האחרונה העברתי גם בקוקפיט... היה נחמד מאוד אבל אני מניח שזה לא רלוונטי. (ישבתי שם כשעה וחצי)

אוכל יעביר לך קצת זמן, ואם אתה טס עם המשפחה אז זו אחלה הזדמנות לדבר וכו'...

 

תקווה שתיפול על מטוס נורמלי לתאילנד אם אתה טס עם אלעל. אם תטוס בצי של ה767 - הרווחת. למה? כי יש שם מרווח רגליים מצוין והיה לי נוח בטיסה למרות שהיה לי תיק ענק מתחת לרגליים. הטיסה עוברת בכיף והמטוס לא גדול מדי.

747 אמנם מצויד במסכים אישיים ובחלק מהצי גם בשקעי חשמל, אבל הוא פחות נוח לדעתי, הרבה פחות מרווח, ואם תיפול על הגרוטאה ששולחים בדרך כלל לתאילנד (מטוס שהרישוי שלו הוא 4X-ELH) אז תדע שאכלת אותה.

 

בכל מקרה אל תסמוך על מערכת הבידור במטוס, שכן אלו באלעל לא מראות אמינות גבוהה והתכנים לא בהכרח יעניינו אותך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אוזניות טובות, כיסוי עיניים וכרית לצוואר (המתנפחת תופסת פחות מקום אבל פחות נוחה).

אם אתה טס עם האישה, דאג בעיקר לתעסוקה בשבילה, אם אתה רוצה לנוח :-D .

פורסם

בדיוק כמו בגיוס - כל מה שאתה חייב זה תעודה מזהה (דרכון), את השאר תקבל במטוס.

 

לשיפור החווייה מומלץ להצטייד במה שאמרו כאן, בזוג אוזניות נוחות או אטמי אוזניים וגם בכמה סנדוויצ'ים ובקבוק שתיה ריק, אותו תמלאו אחרי שתעברו את הבדיקות הבטחוניות. לא שיש בעיה לבקש כוס מים או איזה חטיף מהדיילים, אבל אני אישית לא אוהב להפוך אותם למלצרים הפרטיים שלי ומעדיף להביא את זה איתי מהבית.

 

בטיסות ארוכות מאסיה אני מגיע בד"כ מוקדם לשדה, אוכל ארוחה טובה בטרמינל ונמנע מהאוכל שמוגש במטוס. מישראל לשם זה פחות בעיה אבל משם לארץ... לך תדע איזה תבלינים מקומיים יוסיפו ומה זה יעשה לקיבה שלך.

פורסם

בנוסף למה שהומלץ, גרביים טרמיות טובות - כך לא יהיה לך קר בכפות הרגליים 8)

(בהנחה שאתה מאלה שחולצים נעליים...)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מה שאומר שאני הולך לבלות עם אישתי לא מעט באוויר ולחכות לטיסות קונקשיין בשדה תעופה

 

black-mouth-gag-ball-gag-bondage-gag-ball.jpg

 

בהומור כמובן. :wink:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בטיסות ארוכות מאסיה אני מגיע בד"כ מוקדם לשדה, אוכל ארוחה טובה בטרמינל ונמנע מהאוכל שמוגש במטוס. מישראל לשם זה פחות בעיה אבל משם לארץ... לך תדע איזה תבלינים מקומיים יוסיפו ומה זה יעשה לקיבה שלך.

לאכול בשדה זה דבר נכון, כי האוכל שם יותר נורמלי ממה שמציעים על המטוס (אלא אם כן הוא טס במחלקת עסקים ושם מגישים ארוחות טובות לפי מה שראיתי)

 

מה הבעיה בארוחות שמגישים מתאילנד לישראל? טסתי וקיבלתי אוכל ישראלי סטנדרטי לחלוטין ללא תיבול מקומי הזוי או דברים בסגנון הזה. בכל חברת תעופה ישראלית שטסתי בה הוגש לי אוכל כשר שכנראה הוכן בישראל, אם היה שם חומוס של מיקי וכו' אז זה הגיוני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם ידוע לך סוג המטוס שאתה תטוס בו (כתוב לרוב בכרטיס טיסה)

אני מאד ממליץ לך להכנס לאתר SEATGURU.

 

באתר הזה אתה תוכל לראות את הכל הפרטים הקיימים על המטוס הזה

כולל מרווח רגליים ,איזה תכנים יש בVOD והאם יש שקעי חשמל.

 

לטיסות ארוכות אני לרוב שומר עונות שלמות של סדרות שאני רוצה להתחיל לראות ואז טוחן אותם בטיסה.

משחקים במחשב מניסיון לא נוח לשחק בטיסה עצמה כי אין ממש מקום.

 

אם אתה מהקוראים אז ספר טוב תמיד עוזר.

 

תלבש נוח, לא גי'נס צמוד או חליפה (אלא אם כן אין לך ברירה) ונעליים שקל להוריד.

 

וזהו בגדול...

 

תן רשמים מדוחא, יש שמה כספומט למטילי זהב לא?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

×
×
  • תוכן חדש...