Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הבעיה בארוחות שמגישים מתאילנד לישראל? טסתי וקיבלתי אוכל ישראלי סטנדרטי לחלוטין ללא תיבול מקומי הזוי או דברים בסגנון הזה. בכל חברת תעופה ישראלית שטסתי בה הוגש לי אוכל כשר שכנראה הוכן בישראל, אם היה שם חומוס של מיקי וכו' אז זה הגיוני.

 

לא יצא לי לטוס לתאילנד ואני לא מזמין ארוחות כשרות. בקוריאן אייר למשל יש מבחר נאה של ארוחות, אבל רובן בתיבול מקומי עם טעמי לוואי וריחות לא מוכרים. יש אנשים שאוהבים לטעום דברים חדשים, אני מעדיף להימנע מסיכונים כאלה באוויר. את החוויות הקולינריות אני משאיר לימים בהם אני קרוב למלון או למשרד עם שירותים נורמליים לעת הצורך.

פורסם
אם ידוע לך סוג המטוס שאתה תטוס בו (כתוב לרוב בכרטיס טיסה)

אני מאד ממליץ לך להכנס לאתר SEATGURU.

 

באתר הזה אתה תוכל לראות את הכל הפרטים הקיימים על המטוס הזה

כולל מרווח רגליים ,איזה תכנים יש בVOD והאם יש שקעי חשמל.

 

לטיסות ארוכות אני לרוב שומר עונות שלמות של סדרות שאני רוצה להתחיל לראות ואז טוחן אותם בטיסה.

משחקים במחשב מניסיון לא נוח לשחק בטיסה עצמה כי אין ממש מקום.

 

אם אתה מהקוראים אז ספר טוב תמיד עוזר.

 

תלבש נוח, לא גי'נס צמוד או חליפה (אלא אם כן אין לך ברירה) ונעליים שקל להוריד.

 

וזהו בגדול...

 

תן רשמים מדוחא, יש שמה כספומט למטילי זהב לא?

לא הכרתי את האתר הזה, תודה!

 

תודה לכולכם על הטיפים אין ספק שאני יבצע חלק לא קטן מהם

:-)

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

באתר הזה היה רשום שבמטוס של אל-על שטסתי בו לניו יורק יש שקעי חשמל - כמה עצוב הייתי לגלות שאין.

 

כך שהוא לא הכי מדוייק.

 

לגבי מה לקחת - שום דבר לא באמת עוזר, הלאפטופ לא יושב בגובה המתאים על השולחן המתקפל - אז קשה לראות סדרות,

 

כנ"ל לגבי ה IPAD

 

אני ממליץ לך בעיקר להחסיר שעות שינה - ולנסות לישון במטוס.

 

פנה לרופאת משפחה - ובקש כדור שינה, קח 1-2 ונסה להרדם

 

(ואני אומר את זה אחרי 12 שעות טיסה לפני שלושה ימים)

פורסם

Seat Guru לא מעודכן במיוחד בצי של אלעל.

אם לדייק:

יש 3 תצורות למטוסי ה747-400. מתוכן כתובה רק תצורת אלעל המקורית, שכן אלעל רכשו שני מטסוים משומשים ותצורתם לא זהה לרוב הצי.

רוב ה767-200 יצאו משירות ונותר רק מטוס אחד.

ישנם מטוסי 767-300 בצי, כאשר יש שתי תצורות.

ה757-200 כולם כבר יצאו משירות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קאטאר אירוויס מדורגת כבר כמה שנים כאחת מחברות התעופה הכי הכי טובות.

ככה שבעיות עם מירווח, מזון, בידור - לא צפויות.

טיסות ארוכות מאוד, 18-24 שעות שהיו לי עברו מצוין כי הן לא היו באל על.

זה פשוט שוק להגיע בכייף ודי רענן מאוסטרליה ללונדון, ואחרי המתנה קצרה יחסית לעלות לאל על - ולרגע חשבתי שאני באולם המתנה, לא במטוס...

 

אני נהגתי לקחת לבוש נוח (אפשר להחליף תוך כדי טיסה אם הנסיבות מחייבות משהו אחר לפני הטיסה), נעלי בית או גרביים עבות ואיתן אני כל הדרך. כאשר מפטמים אותך כל 3-4 שעות, הבידור במטוס מגוון ועשיר, הצוות נותן שרות כמו שצריך - הטיסה עוברת בלי להרגיש את הזמן. אפשר לקחת משהו לקרוא, מדריך טיולים "ללמוד בע"פ" - מסייע היטב אחר כך בטיול, זהו זמן לסדר סוף סוף את הספריות במחשב, לראות סרט או שניים, לשוחח עם השכנים אם יש להם סיפור מעניין, ואפילו עם הגברת שאיתך.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לטיסה ארוכה לוקחים:

 

אטמי אוזניים (למקרה שתשב ליד פתחי החירום בצמוד לתינוק צרחן).

כדור שינה.

כיסוי עיניים.

אם אתה עובד בחברה ״מעניינת״- כרטיסי ביקור

ים של סבלנות....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...