Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטולדו היא לא מתחרה ברכבים כמו ליאון, אלה ברכבים כמו פיג'ו 301 וקיה ריו.

כמו שאני מכיר את מבצעי סיאט, אני כמעט בטוח שעוד מעט נראה מבצעים בסגנון 1.2 ידנית ב-90 אלף.

 

באופן מעניין התחילו לייבא גם את הראפיד TDI אבל אין מחיר לגרסה הפרטית, נצפתה כבר מונית כזאת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שני נקודות שאשמח לדעת ולא התייחסו אליהם.

1. מה צריכת הדלק האמיתית של המנוע 1.4 אוטומט.

2. לגבי האמינות של סיאט לטווח ארוך.

 

דבר נוסף, מישהו מוכן להשוות מול רנו פלואנס דיזל מנוע 1.5?

משאיר את כולם בעשן:fist:

פורסם

אף פעם לא חיבבתי את הטולדו במיוחד זאת שיש לנהגי המוניות עם שורת הפנסים העגולים מאחורה , בכל אופן נראה רכב מאובזר והפרופיל צועק VW . 8)

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
הטולדו היא לא מתחרה ברכבים כמו ליאון, אלה ברכבים כמו פיג'ו 301 וקיה ריו.

כמו שאני מכיר את מבצעי סיאט, אני כמעט בטוח שעוד מעט נראה מבצעים בסגנון 1.2 ידנית ב-90 אלף.

 

כסטודנט צעיר, אני מניח שמעולם לא נזדמן לך לעבוד במכירת מכוניות חדשות. עשיתי את זה כמה שנים, כשהייתי בגילך :wink:

 

בוא ואכניס אותך לראש של צרכן ישראלי מצוי, שמגיע לסוכנות סיאט בחיפושיו אחר רכב קומפקטי/משפחתי (הגבולות בארץ בין הקטגוריות מאד עמומים) אחרי ששמע על הלאון החדשה. פתאום צדה את עינו הטולדו, שעולה(נניח) 10-15 אלף ש"ח פחות מהלאון.

 

הוא פוגש באותן יחידות כח(מנוע+גיר)

הוא פוגש ברמת איבזור גבוהה בשתיהן

הוא נפעם מתא המטען הענק של הטולדו ומהדלת החמישית השימושית

הוא מתיישב במושב האחורי של הטולדו, מותח את רגליו לפנים ומתלהב

אם הוא ממש אדיוט, הוא יתלהב מזה שהוא מקבל "יותר פח לשקל" - תתפלא כמה כאלו ישנם

הוא ישחק אותה מבין - ויגלה שבשתי המכוניות ישנה קורת מתח מאחור...

 

הוא יביט בלאון, אולי היא תיראה לו יותר סקסית, אולי כמו איביזה מוגדלת. הוא יביט בטולדו, הוא יראה משהו שהשכנים שלו יעריכו - ובעיקר, הוא יראה 10-15 אלף ש"ח שנותרו בכיסו.

 

במי לדעתך הוא יבחר?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

עדין אין מחיר ללאון החדשה, אבל עדין מוכרים שאריות של הישנה ב-120,000.

 

זאת אומרת שמוסיפים 3,000 שקלים לעומת הטולדו, מקבלים רכב שאמנם כבר עוד שניה מתחלף, אבל בעל מנוע חזק יותר, איכות חומרים עדיפה, יפה יותר (פוזאיסטית יותר) וגם בעתיד תהיה כנראה יותר סחירה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
שני נקודות שאשמח לדעת ולא התייחסו אליהם.

1. מה צריכת הדלק האמיתית של המנוע 1.4 אוטומט.

2. לגבי האמינות של סיאט לטווח ארוך.

 

מה הבעיה לבדוק JETTA / GOLF / LEON עם אותו מנוע וגיר ?

אלו אותם רכבים בדיוק מבחינה מכאנית בהנחה שמדובר על 1.4 122 כ"ס.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני מבין שאני בדעת מיעוט פה אבל,

העיצוב ממש שבלוני והיא נראית ממוצעת ותו לא.

למרות זאת, כעיסקה היא נשמעת די אטרקטיבית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני מבין שאני בדעת מיעוט פה אבל,

העיצוב ממש שבלוני והיא נראית ממוצעת ותו לא.

למרות זאת, כעיסקה היא נשמעת די אטרקטיבית.

 

עידן

 

לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב, מסכים עם כל מילה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
באלו רמות אבזור ומה מחירן?

 

מפרט ראפיד

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2562-סקודה-ראפיד-בישראל-–-מחיר-החל-מ-103-אלף-שקל.html

 

מפרט לאון

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2835-סיאט-טולדו-החדשה-בישראל-–-מחיר-החל-מ-103,900-שקל.html

 

פה תוכל לראות שהמחיר דומה אבל הסיאט מאובזרת יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באיזה חודש צפויה הלאון להגיע?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.


×
×
  • תוכן חדש...