Jump to content

הלל8075

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

הנקודות של הלל8075

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שני נקודות שאשמח לדעת ולא התייחסו אליהם. 1. מה צריכת הדלק האמיתית של המנוע 1.4 אוטומט. 2. לגבי האמינות של סיאט לטווח ארוך. דבר נוסף, מישהו מוכן להשוות מול רנו פלואנס דיזל מנוע 1.5?
  2. תודה רבה לכולם! כמו שחלקכם ציינתם באמת אף חברת ליסינג לא מוכנה לאשר כזו עסקה, וגם אני לא רוצה להיתקע עם רכב 3 שנים. הכיוון הוא קנית רכב בן שנתיים שלוש, עם ק"מ נמוך והתחייבות לטרייד אין עתידי במחיר מחירון וככה להחליף כל כמה חודשים ככל הנראה נלך על פלואנס דיזל, למרות שהבוס שלי עדיין חי בסרט שכל הרנו הם רכבים בעייתיים נעדכן בהמשך מה יצא עם זה....
  3. ברגע שהגירעון יכוסה ימצאו דברים חדשים להוציא עליהם כסף, כבישים, רכבות, רפורמות וכו' וכו' לא צריך להיות גאון בשביל להבין שאחרי שיש כסף קשה להחזיר אותו לאנשים. לדעתי מקסימום המע"מ יחזור לשפיות עוד משהו: אתמול פורסם שמאז עליית מחירי הסיגריות ירדו המכירות ב10% כך שהמדינה לא תרוויח מזה כלום ותהיה עוד סיבה להעלות מיסים נוספים
  4. מנסיון, בביטוח צעיר החברות הגדולות גובות מחירים גבוהים מאד יחסית לסוכנים הפרטיים תברר אצל סוכן, תמיד ייצא לך זול יותר ואם אתה לא נוסע בשבת, תבקש החזר נוסף על זה שהרכב מושבת יום בשבוע
  5. בלמים זה בלאי טבעי של הרכב ולא תקלה מערכתית. ייתכן שהבלאי המוגבר של הבלמים נובע משימוש לא מושכל שלך. וחוצמזה (חוץ מזה) אני מאמין שלמכון הבדיקה יש סעיפים שמבטחים אותו מפני כאלה תביעות.
  6. הקנס בהשכרה על כל ק"מ נוסף הוא 1.20 לפני מע"מ! וממש לא שווה לשכור כבודו עובד בחברת תיירות, ונאלץ לטייל בארצנו הקטנה..
  7. תבדוק שהפילטר של המזגן לא סתום. היתה לי כזו בעיה, החלפתי פילטר ונהיה לי מקפיא ברכב בהצלחה
  8. לצערי, הרבה יותר מ5.5 שעות ביום, אני מעדיף תמיד לקנות בשנתון קודם עם קילומטראז' נמוך, ו'להדביק' את הקילומטראז' לממוצע
  9. תודה, אפשר לקבל עוד נתונים על הרכב? צריכה, נוחות, אמינות, וכו'?
  10. מאבד חלק מהיתרון. באמת עדיף את הדיזל, אבל לא מכיר דיזל שמתאים במחיר הגיוני
  11. בגיל 18 קניתי רכב תוך יומיים ואכלתי קש בתיקונים... היום לוקח לי כמה ימים להחליט, ועוד כמה לבצע את הרכישה.... אלא אם כן נופלת 'מציאה'
  12. בדקתי את הפלואנס, ובאמת היא נשמעת הכי הגיונית. חבל שאין אותה בשנתון או שניים קודם, המחירים שלה היום בשמיים ואגב, הרנו מזמן כבר לא צרפתית. ואם כבר מדברים על בעיות חשמל סבלתי מיונדאי סונטה יותר ממה שאפשר לתאר והעיקר, צריך משהו במחיר נורמלי!
  13. דווקא לא אהבתי את הפחית, עפה לי בתוך הרכב. יש לי בתא כפפות תרסיס ומידי פעם אני מרסס על המזגן... לא רוצה לחשוב מה יקרה לזה שמדביק את הצנצנת על הדשבורד מעל הכרית אויר
  14. ברקסים וצלחות...... ו... כמעט שכחתי, תיקנתי פנצ'ר....
×
×
  • תוכן חדש...