Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשתף בהתלבטות שאני חווה לאחרונה, משרת רילוקיישן לאפריקה (אנגולה, לואנדה).

התפקיד די טוב (הייטק), משכורת בסביבות ה - 20 (דירה צמודה, פלאפון וזהו - אוכל עליך)

 

העניין הוא שאני בגיל די צעיר, אחרי צבא וללא תואר.

 

מה אתם הייתם עושים?

 

ד"א - התפקיד ל-3 שנים, אך אני יכול לצאת גם אחרי שנה.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לוקח בלי לחשוב פעמיים. זה בדיוק הזמן. נשמע כמו הזדמנות מצוינת למישהו בגילך.

שניה, אני מתקן - ברר קודם כל איך החיים שם. אנגולה נשמע כמו משהו אקזוטי מצד אחד, אבל יכול גם להיות חור שממש תסבול בו מצד אחד (אם כי תמיד יש יתרון כשאתה מרוויח פי 20 מהשכר הממוצע במשק :-P ).

 

ההמלצה מגיעה לאחר שביצעתי מהלך דומה בעצמי. אמנם למדינה קצת פחות הזויה, אבל עדיין...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה אתה רציני?!

אין לך התחייבויות, אין לך תואר, נותנים לך עבודה בתחום שאתה אוהב עם שכר בן זונה ותנאים טובים ואתה עוד שואל?!

עזוב, תשאר בארץ תעבוד בהוט.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אל תעבור!!! עד שאתה לא מקבל אוכל אל תסכים!!!

 

אם הייתי במקומך, הייתי מוותר על העבודה שלי והוותק והתנאים והכל, לוקח איתי חבילת מסטיקים ועף מפה על טיל.

טוס מפה קיצר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

האם יש:

אישה?

ילד/ים?

הורים סיעודיים?

 

לא? טוס מפה ומהר.

 

אל תדאג בנוגע לתואר עתידי וכו'. מקסימום זה יקרה ב"איחור" של 3 שנים. לא משנה בכלל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני דווקא לא מסכים עם המגיבים לפני, אתה עדיין צעיר מידיי בשביל צעד כזה, לא חווית מספיק כדי לעשות קפיצה כזאת משמעותית מהבית של ההורים ישר למדינה אפריקאית שכוחת אל. מה תאכל? איפה תישן? ואם יגנבו לך את הטלפון?

מצד שני - אני, למשל, חוויתי חיים בחו"ל לתקופה לא קצרה, אמנם גם לא ארוכה אבל בכל זאת. תשלח לי בהודעה פרטית את המייל של האחראי על המשרה הזאת ואת פרטיה ואני בטוח שנוכל להגיע להסדר הולם.

שמעתי שהמענק של המועדפת הוא ממש אחלה דרך אגב.

 

במילים אחרות: מה אתה דפוק???? אתה באמת מתלבט? תתקשר עכשיו ותגיד להם שאתה לוקח את זה!

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם יש תקופה בחיים שאפשר לעשות את זה, זה עכשיו, אח"כ אין לך סיכוי למהלך כזה.

 

ויש המון הייטק באפריקה, מאואטסורסינג של מוקדי שירות טלפוניים ומהנדסים ועד הקמה ותחזוקה של רשתות סלולר (מדינות עולם שלישי הרבה יותר מפותחות בתחום הזה עקב העדר תשתיות קוויות נורמאליות).

פורסם

במידה ואין מניעה רפואית או משפחתית הייתי הולך על זה, קצרה היריעה מלפרט את הסיבות.

 

למידע כללי על אנגולה והמדינות השכנות דבר עם חבר הפורום שמר, הוא מסתובב שם הרבה.

בפורום הסמוך יש בחור שגר ועובד שם כבר כמה שנים, אם תרצה אוכל לנסות ולקשר ביניכם.

פורסם

לי אין הצעה, אני מבוגר ממך ביותר מדי שנים ועדיין שוקל צעד דומה.

מה זה אומר עלי? מה זה אומר עליך?

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

בוא אני אתמצת לך את הסיבה שאתה צריך ללכת על זה:

 

אנשים לומדים תואר כדי שיוכלו להתברג למקום עבודה טוב עם משכורת טובה.

 

התמזל מזלך ויש לך האפשרות לקבל את אלה כאן ועכשיו, גם חוסכים לך 3-4 שנים, גם חוסכים לך המון כסף על הלימודי תואר, גם אתה הולך לחוות חוויה ולצבור נסיון ששום תואר\מכללה\אוניברסיטה תתן לך, אולי מהמשרה הזאת תתקדם אף למשהו טוב יותר\חברה טובה יותר בעתיד וכן הלאה.

 

אני חוזר ל-2 מילים שפתחו את הפסקה הקודמת:

 

התמזל מזלך.

 

למען הגילוי המאות אומר שגם אני הפסקתי לימודי תואר ממש בתחילת שנה שניה בגלל ההצעה לרילוקיישן, זו ההחלטה השניה הכי טובה שקיבלתי בחיי, מיד לאחר ההחלטה להנשא לאישתי (אותה הכרתי ברילוקיישן, אגב...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...