Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב, תשאר בארץ תעבוד בהוט.

 

רצוי דרך חברת כ"א,בשכר מינימום ממנו יקצצו אי-אילו מאות שקלים בחודש על סיבות הזויות.

 

וברצינות - התחלת לארוז? יאללה טוס מפה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין את ההתלהבות, אבל אל תבין שעכשיו אתה הולך בצורה עיוורת והכל בסדר.

לא.

עליך להיות אחראי מספיק כדי לבדוק מס' נקודות חשובות:

אנגולה? נשמע קצת מסוכן ואני מתכוון לזה ברצינות. מזוג שחזר משם לפני שנה שמעתי סיפורים לא נעימים, בלשון המעטה, כאשר המכנה המשותף להם הוא חוסר היכולת להסתובב לבד בחוץ ללא אבטחה, כמו גם אי יציאה מהבית/מלון החל משעות הערב. אז כדאי לברר קודם כל היכן באנגולה ובאיזו שכונה.

בדוק מאתרים או מקומות מידע בלתי תלויים מה המצב הפוליטי שם, היציבות של השלטון וכו'. אולי אפילו במשרד החוץ. אל תהיה גיבור ותגיד שלך זה לא יקרה; את זה גם אמרו הנמלטים שחולצו ברגע האחרון מוייטנאם, מאיראן ועוד מקומות בעולם.

דבר חשוב נוסף הוא הביטוח הרפואי שלך: בדוק טוב טוב מה הוא מכסה! היכן ההשתתפות העצמית שלך וכמה ומתי. כמובן שאתה צריך את זה על נייר ותן למישהו שמבין לעבור על החוזה שלך ועל האותיות הקטנות - לא סתם אתה תעבוד שם ע"פ חוזה. הוא בא קודם כל להגן על המעסיק שלך, לא עליך.

בדוק עלויות המחייה. אתה עובר לשם לא רק כדי לשנות אווירה ולראות משהו אחר, אלא כדי לחסוך כסף.

בדוק פרטים שניראים זניחים אבל הם חשובים ליום יום: הפסקות מים וחשמל? שתיית מים מהברז או רק קנויים וכו'.

אני בטוח שיש עוד נקודות ואנשים אחרים כאן יעלו גם, בכל אופן זה לא מיקרה של לארוז מזוודה ולנסוע.

פורסם

אני מסכים עם ירחמיאל ולכן אסייג את הודעתי שהיא היתה בהנחה וכבר בדקת דברים לעומק מבחינת המקום ומבחינת התנאים שיסופקו לך.

 

הסייג היחיד שיש לי לגבי דבריו של ירחמיאל זה בעניין השכר, לעיתים המשרה הראשונה שלך ברילוקיישן אינה זו שתביא לך "כסף גדול", אבל היא כן תקשר אותך עם אנשים ותפתח לך דלתות אז לא לפסול על הסף גם אם השכר לא הכי בשמיים.

 

ברגע שסיימת לעשות את הבדיקות והכל נראה "תקין"- לך על זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שלום לכולם,

..

.

 

שמע אני לא יודע מה קורה באותה אנגולה, זה נשמע עולם שלישי, אבל בטוח זו תהיה החוויה של החיים ועוד 20K בחודש, איזה חוויה תהיה, הייתי הולך!

הוצעה לי עבודה באוסטרליה בפחות מזה בתואר שלי, רציתי ללכת מיד אך בסוף בגלל בעיות בחברה עצמה זה התבטל ומאוד התבאסתי :(

 

לך על זה :wink:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

ועוד משהו שיש לתת עליו את הדעת, צריך לראות רו"ח שמבין ברילוקיישן.

אם אתה שם לתקופה קצרה (פחות משלוש שנים), לכשתחזור לארץ תיאלץ לשלם מס על ההכנסות שהיו לך שם, שכן לא התבצע ניתוק תושבות.

נוסף על כך, בדוק עלות מחיה מעבר לדירה ולטלפון שנותנים לך. לואנדה ידועה כעיר היקרה בעולם עבור מערביים.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2183616/Luanda-The-capital-Angola-expensive-city-world.html

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בשלוש מילים, לך על זה!

 

מה זה הייטק באפריקה? המציאו דרך לחבר אבן למקל?

 

יבשת אפריקה רוכשת כיום את הכמות הגדולה ביותר של שרתים. (יותר מאירופה ויותר מארה"ב.)

מכיוון שזהו שוק מתפתח, יש שם צמא גדול להייטק.

פורסם
ועוד משהו שיש לתת עליו את הדעת, צריך לראות רו"ח שמבין ברילוקיישן.

אם אתה שם לתקופה קצרה (פחות משלוש שנים), לכשתחזור לארץ תיאלץ לשלם מס על ההכנסות שהיו לך שם, שכן לא התבצע ניתוק תושבות.

נוסף על כך, בדוק עלות מחיה מעבר לדירה ולטלפון שנותנים לך. לואנדה ידועה כעיר היקרה בעולם עבור מערביים.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2183616/Luanda-The-capital-Angola-expensive-city-world.html

 

וואו, ממש גירסת החיים האמיתיים ל"משחקי הרעב".

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

לגמרי, מבחינה סלולרית ומעוד כמה בחינות הם מקדימים אזורים שלמים בארה"ב.

למשל, מכיוון שאף פעם לא הספיקו ליצור רשת חשמל מסודרת שכל המדינה מחוברת אליה,

יש הרבה יותר פתרונות מקומיים ומתקדמים טכנולוגית כגון תאים סולריים וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נוסף על כך, בדוק עלות מחיה מעבר לדירה ולטלפון שנותנים לך. לואנדה ידועה כעיר היקרה בעולם עבור מערביים.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2183616/Luanda-The-capital-Angola-expensive-city-world.html

 

מאמר מעניין, גם אם קצת עמוס מדי במספרים לטעמי. בקצב זה ה-20K המדוברים עלולים להיגמר מהר מאד.

פורסם

אחרי שהבאתי את המאמר, אני מעוניין לסייג אותו מעט.

כל ההשוואות הבילאומיות הללו מתייחסות בדרך כלל לפרופיל של מנהל בכיר שעובר מדינה, ומבנה ההוצאות הוא בהתאם.

מנסיוני עם שלוש מהערים שמאכלסות את הרשימות הללו בחלקים העליונים שלהן, התנהלות כלכלית נבונה והיכרות עם המקום יכולות להוריד את ההוצאות משמעותית לכיוון של כמה שעולה למקומיים לחיות (לא נראה לי שרצוי באפריקה). אם אתה חיי על החשבון המעסיק ומוציא כסף כמו תייר, הסיפור אחר לגמרי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בתור אחד שעבד באפריקה בשני פרוייקטים שונים לאורך השנים הנה כמה נקודות:

 

1. אנגולה ובייחוד לואנדה אינן נחשבות למסוכנות.כמובן שכמו בכל מקום צריך לדעת היכן להסתובב ויש לקחת בחשבון הבדלי תרבות שעד שתבין אותם צריך להמנע מהרפתקאות מיותרות.

2. בשני הפרוייקטים שבהם עבדתי הועסקתי ע"י חברות הרשומות בארץ וקיבלתי תלוש שכר מסודר בארץ וההפקדה לחשבוני בשקלים בארץ.יש חברות שמפקידות את המשכורת לכל חשבון שתבחר בעולם במטבע זר,בד"כ דולר,ללא כל זיקת עובד/מעביד.חברים שלי גם עבדו בחברות כאלו.ניתן,לא שמעתי על כאלו שהסתבכו עם החוק אבל בהחלט לא ממומלץ.

3. תוודא שיש לך מטעם המעסיק ביטוח רפואי וחילוץ! בחברה האחרונה שעבדתי בה היה לכולנו ביטוח של הפינקס והיה על כל אחד כרטיס פלסטיק של הפינקס עם דרכי תקשורת במקרה הצורך.

4. חופשות: מקובל בסוג כזה של עבודה 10 שבועות בחו"ל - שבועיים בארץ,יש חברה אחת שאני מכיר שאצלם זה 2-11 אבל זה בגדול המתווה, 4 טיסות בשנה ע"ח המעסיק!אם אתה מקבל רק חופשה שנתית אחת אל תיסע.הקושי בשהיה במקומות כמו אפריקה הוא נכבד.מנסיון..

5. בכל הפרוייקטים שאני עבדתי או שמעתי עליהם גם הוצאות הקיום (אוכל,אספקה קטנה וכו') הם על חשבון המעסיק.אם זה לא ניתן לך - משהו מחשיד בחברה הזו.ברמת המשכורת שתיארת שזו הרמה הבסיסית לעבודות האלו החברה אמורה לספק לך את ההוצאות הנ"ל.

6. גילך הצעיר הוא בהחלט חיסרון.ראיתי בפרוייקט האחרון בחור בן 24 שהגיע אלינו ועקב גילו הצעיר וחוסר בנסיון חיים היה לו מאד קשה מהבחינה הנפשית למרות ההתלהבות.הבדלי התרבות הם משמעותיים,הניתוק מהסביבה הטבעית שלך הוא לא קל ומאוד תלוי עד כמה אתה בוגר באופייך.במקומות שאליהם אתה נוסע קל מאוד לשכוח את הגודל האמיתי שלך ולחשוב שאתה אדון וזה יכול להוביל למצבים מאוד לא נעימים.בקיצור,אם אתה עדיין לא מבושל - אל תיסע.

 

תנסה לברר קצת פרטים על החברה שמעסיקה אותך,האם זו חברה מוכרת ורצינית שניתן לסמוך עליה,זה מאד חשוב כשאתה נמצא במדינת עולם שלישי וצריך שיהיה לך "גב".

אם יש לך שאלות נוספות אל תתבייש לשאול.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

בפעם האחרונה שהייתי שם לפני עשר שנים אנגולה לא היתה מקום בטוח, גם לא לואנדה.

הזרים גרים בוילות מבוצרות.

האוכל המערבי, כולו יבוא מפורטוגל והוא יקר מאוד!

אין מקומות לצאת לבלות ולהתאורר ללבנים אלא אם אתה מחשיב דיסקו של זונות כמקום בילוי.

משכורת של 20K במונחים של רילוקיישן לאפריקה... גבולי.

לדעתי תשקיע את מיטב שנותיך בהשכלה ולא בפרויקטים באפריקה.

התגמול הכלכלי ובחשיבה לטווח ארוך, זאת לא עיסקה משתלמת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לסולל הדרך:

לגבי הבטיחות: אנגולה מאוד השתנתה בשנים האחרונות וכיום נחשבת במושגים של אפריקה לבטוחה,בניגוד לניגריה לדוגמא.

לגבי יתר הדברים שרשמת על החיים במקום- מדויק ביותר!

לגבי התועלת הכלכלית - אם אכן גם הוצאות הקיום ישולמו ע"י המעסיק ונפשית הוא יוכל לשרוד שם,התקופה הזו דווקא יכולה להיות מאוד משתלמת גם כלכלית וגם מבחינת נסיון חיים ולהוות מקבילה לטיול בחו"ל/עבודה לחיסכון ללימודים ולכן לא הייתי פוסל על הסף.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

אין מקומות לצאת לבלות ולהתאורר ללבנים אלא אם אתה מחשיב דיסקו של זונות כמקום בילוי.

לפחות יש שם זונות. אצלנו בדיסקו יש ערסים שפותחים לך ת׳ראש.

פורסם

הגענו לאיזה דיסקו עם בחורות מדהימות.

הן פשוט התחננו שניקח אותן איתנו למלון.

פשוט לא להאמין, העיקר לתפוס לבן ולברוח מאנגולה בכל מחיר.

החברה הקבועים גרו בוילה.

כל בוקר יצאה להם איזה דוגמנית מהחדר. אז בקטע הזה הם היו מסודרים.

אני לא משוכנע לגבי המחלות...

אני בכל מקרה נשוי והחגיגה הזאת לא היתה בסקופ שלי, אבל כרווק לבן, אין לילה שתסיים לבד.

אני אחפש עוד מעט תמונות מלואנדה של לפני עשר שנים... סלאם!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...