Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

10K ברוטו זה לא מציאה, מבקש סליחה מראש על איך שזה נשמע.

 

שווה למי? למשוחרר טרי זה מאוד שווה לדעתי, הרבה יותר עדיף בעיניי מאשר ללכת להיזרק איזה שנה שנה וחצי בדרום אמריקה/תאילנד/אוסטרליה ועוד...

 

לגבי למכור את נשמתך לעבודה זה בעיקר בסטארט אפים. בחברות מבוססות יותר השעות עבודה הן נורמליות (נהוג 9 שעות חמישה ימים בשבוע). למעט הוצאת גרסאות (כל חברה והלו"זים שלה אבל זה לא כל שבוע).

אגב בחברה שבה אני עובד גם משלמים (לא כל החברות ככה) על שעות נוספות מעבר ל9 היומיות.

 

הייתי שמח לעבוד במשרה עם שעות נורמליות, עד כה שעות העבודה מגיעות ל12 ובמקרה קיצוני הגיעו ל16 שעות.

ורוב המשרות שלי היו בחברות מבוססות כפי שאתה קורא להן.

גם רוב החבר'ה שאני מכיר, עובדים בשעות מגוחכות. במה שאני נתקלתי לפחות, הדרג הניהולי הוא זה שזוכה לשעות מסודרות.

יום יבוא ואולי גם אני אחתים ב17:00... :-D

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מחתים בשעה 17:00 מהסיבה הפשוטה שאני גם לא מגיע ב 08:00.

ואני גם יודע מחברים אחרים שיש מקומות שעובדים שעות לא שעות.

 

אבל יש גם חברות אחרות. שבהן עובדים 9 שעות פלוס מינוס ומבינים שאנשים עם משפחות לא יכולים לעבוד בצורה קבועה 12-16 שעות.

מדי פעם יש בכל חברה הוצאות גירסה והחלפות סביבות וכו'.

 

יש חברות שחיות על העובדים הצעירים שזורקים את עצמם לעבודה. אבל לא כולן ככה

 

למען הסר ספק אני לא בדרג ניהולי כלל וכלל אלא אחד מן המניין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם אתה לא לוקח אני מוכן לנסוע במקומך

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

לאור מה שכתבת, אני חושב שלא כדאי, אבל בכ"ז, כמה דברים מנחים שאולי תוכל להעלות:

1. בטחון אישי - לואנדה היא מקום שבאופן עקרוני אין שום בעיה להסתובב בו, גם לאשכנזי לבנבן כמותי. יש שם המון זרים מלאומים שונים, הרוב פורטוגזים וברזילאים, אבל גם אמריקאים, איטלקים, המון צרפתים, ולא מעט ישראלים.

יש גם המוני סינים, אלה מתבלטים בהתנהגות מחורבנת לחלוטין (רובם כפריים שבאו לעבוד בבניין וכו').

הפעם היחידה בה מישהו לא חלף על פניי באדישות הייתה שיכור כלשהו שניסה לעמוד מולי, אבל גם הוא לא ניסה משהו פיזי. לא משהו שלא תיתקל אפילו בת"א.

עם זאת - כאן זה מתחבר בעיקר לעניין הדירה הלא-מאובטחת. אם לא מדובר בבניין דירות שבו יש שומר למטה (שומר הוא בערך המקצוע הנפוץ ביותר באנגולה) - אל תסכים. בחודשים האחרונים יש פה ושם מקרי אלימות ושוד. חבר'ה שדיברתי איתם אמרו שזה קצת מזכיר את מה שהתחיל בברזיל לפני הרבה שנים. פה ושם אתה נתקל אפילו בשוד בידי חמושים, אם כי זה נדיר.

כדי להפיג מעט את החשש - זה לא משהו שקורה כל יום. המשטרה באנגולה מאוד דומיננטית ולרוב ההרגשה היא בסדר גמור.

 

2. מכונית/תחבורה - לחלוטין לא מקובל. מה זה "להסתובב באופן עצמאי"? מה אם אתה צריך לקחת איתך משהו? מה קורה עם הגעה בבוקר? חזרה בערב? מה אם מתחשק לך לצאת בערב? מוניות היא דבר שכמעט לא קיים שם. גם רכב בלבד (נהיגה עצמית)הוא לא אופציה, בוודאי לא בהתחלה. הפקקים בלואנדה איומים (אני מדבר על שעתיים-שלוש לחצות את מרכז העיר, ששווה בגודלו לעיר קטנה בארץ). יצא לי לעמוד כבר 45 דקות במקום, בלי לזוז מטר אחד. נהג מקבל שם לא יותר מ-500 דולר בחודש.

 

3. טיסות - איזו חברה? אני לא סובל את אתיופיאן, למרות שהדיוטי שלהם הוא אחד הזולים שיש. נסה לסכם על לופטהנזה, יש גם ברסלס איירליינס (קונקשן מחורבן). אייר פראנס, איבריה, בריטיש וKLM מגיעים פעם בשבוע ללואנדה. שבוע חופש זה קצת מעט.

מי מכניס אותך בשדה"ת, לפחות עד שתכיר את המערכת?

 

4.מחיה - מה הכוונה ב-1000 דולר? מי אמור להכין עבורך ארוחת צהריים? ערב? עלות מזון - קח את מה שאתה מוציא בארץ על אוכל בשקלים, הפוך את זה לדולרים (כלומר, אם אתה מוציא בארץ 1000 שקל, קח בחשבון 1000 דולר על אוכל). המסעדות ברובן יקרות, לא נדיר להשאיר בערך 100 דולר לסועד במסעדה סבירה. אפשר, כמובן, לאכול ממנגל מאולתר ברחוב. הם מכינים עופות על גא'נטים משומשים, כאשר אבק דיסקיות הברקסים משמש כתבלין, מומלץ בחום. לדעתי יש כאן בעיה.

 

5. שפה - אתה מדבר פורטוגזית או שפה לטינית דומה (ספרדית. גם עם צרפתית ואיטלקית אפשר להסתדר באופן סביר)? מספר דוברי האנגלית שם הוא זעום וקשה להסתדר.

 

6. תשלום משכורת - כיצד ישלמו לך את המשכורת? 20 אלף ברוטו או נטו? העברה לחשבון בארץ (וניכוי מס מיידי) או תשלום באנגולה? אם באנגולה, זכור שלא ניתן להוציא משם במזומן יותר מ-10,000 דולר לאדם (שלא תהיה לך טעות, הם לא ייתנו לך להוציא יותר. פשוט יקחו לך).

 

7. ויזה - האם דואגים לך לויזת עבודה מסודרת עוד מהארץ? אל תטוס לשם ללא ויזת עבודה, קנסות גבוהים וגירוש מהארץ. ממש לא נעים וזה לא אבו כביר.

 

8. כשרות - האם רלוונטי?

 

9. מגורים - היכן? האם חדר אחד בדירה רבת דיירים, או דירה משלך? כמה רחוקה מהמרכז?

 

10. 5000 דולר זה נטו או ברוטו? זכור שעד 5 שנים מחוץ לישראל - אתה חב במס בישראל.

 

11. בריאות - תתעקש שיהיה לך David's shield או ביטוח נורמלי אחר, כאשר אתה לוקח בחשבון שכל טיפול רפואי רציני מצריך הטסה לדרא"פ ו/או לישראל. אתה לא רוצה לבלות שם בבי"ח או במרפאה.

 

12. מים וחשמל - מים לשתיה - בקבוקים בלבד, לא להמר. המחיר זול למדי. דולר לבקבוק גדול. מים לרחצה - לא תמיד יש (למרות שזו ארץ משופעת במים. לואנדה נמצאת על החוף ואין בה המון גשם). ברוב הבתים הפרטיים יש בור מים ומשאבה.

חשמל - לפעמים יש. לא יציב והרבה הפסקות חשמל. UPS וגנרטור הם להיט היסטרי.

 

 

זהו בערך - למרות כל ההסתייגויות - לואנדה (להבדיל מערים אחרות באנגולה, בוודאי בקבינדה) היא לא מקום נורא כ"כ (למעט הלחות המגעילה שם. אתה מזיע את הביצים שלך למוות בעונה החמה וכן הפקקים). עם כסף, אפשר להשיג כל דבר שתרצה.

 

אם בחורות אפריקאיות עושות לך את זה, אפשר לחגוג שם עד שיהיה לך דק כמו עיפרון (בהנחה שמחלות לא מפחידות אותך עד כדי התנזרות).

יש שם כל סוג אוכל שתרצה, פירות ים ודגים מדהימים, למרות שיקר מאוד.

מכוניות - למרות כבישים שעזים היו מתביישות לצעוד בהם - יש לך המוני מכוניות יוקרה מדהימות שם (בעיקר ג'יפים מגודלים: ריינג'ים, מרצדס G63 AMG, לקסוסים, אינפיניטי וכו'. הדלק נמכר שם במחיר מגוחך של דולר וחצי לליטר, סולר עולה דולר).

יש כמה קזינו'ס, אם עושה לך את זה, מרכז קניות לא רע (Bellas) ושווקים.

 

מרחק של 35-40 דקות מהעיר (לכיוון מזרח וגם לכיוון דרום) יש טבע יפה מאוד. עצי באובב ויערות רבים. שים לב שהמרחקים הם של נסיעה רצופה ללא פקקים. קורה רק בסופי שבוע ולכיוון מז'. הדרום, לעומת זאת - פקוק לאללה בסופי שבוע, יש שם כמה חופים נהדרים (בעיקר קאבו לדו) שמושכים המוני אנשים.

 

 

למרות כל מה שכתבתי - אפשר בהחלט לחיות שם ואפילו טוב. אפשר להתחבר לישראלים שיש שם (יש לא מעט, חלקם סגורים בממלכה שלהם וחלקם יותר לבביים), אם אתה דובר את השפה תמצא שהאנגולנים חביבים למדי באופן כללי.

 

בצד השלילה תמצא את עצמך דופק את הראש בקיר מליון פעם. 400 שנים של עבדות (הפורטוגזים עשו שם שמות. ככל הנראה הכיבוש הכי אכזרי ביבשת) + 30 שנות מלחמה גורמים לרובם לדאוג בעיקר להגיע לסוף היום (די בצדק. אחוז הילדים שמגיעים לגיל 8 בלואנדה הוא 30 אחוז בלבד). ביצוע העבודה, יוזמה, הקפדה על זמנים/איכות/ביצוע - כל אלה לא קיימים בלקסיקון וכדאי להפנים את זה מהר בכדי לא להתעצבן (לפחות לא הרבה).

 

אם תרצה לשאול עוד דברים, אתה מוזמן. מריח לי קצת לא טוב מה שאתה מתאר בהצעה, אבל צריך לבדוק יותר ברצינות.

ספר לפחות באיזה תחום ספציפי מדובר (היי טק זה משהו רחב), אולי אפשר להגיד עוד כמה דברים.

פורסם

בניגוד להרגלי הפעם אהיה נחרץ.לדעתי חד משמעית לא.

אינך מכיר את אפריקה,לא הגיוני שיצפו ממך להסתדר שם לבד באופן כפי שתארת.נכון שלואנדה במושגים של אפריקה נחשבת בטוחה יחסית,אבל זה לבעלי ניסיון,לא לירוקים כמוך.

החופשות קצרות מדי ובמרווחים ארוכים.3 חודשים זה קצה הסקאלה אבל רק שבוע בארץ,בד"כ ברוטו (זמן הטיסות על חשבונך - זה יום לכל כיוון) זה מאד קצר.

שמר העלה נקודה מאוד חשובה שגם אני התייחסתי אליה - איך אתה מקבל את השכר? אם במזומן באנגולה אז משהו עוד הרבה יותר מחשיד!! גם אם השכר הוא בהפקדה של מט"ח לחשבון לפי בחירתך מחוץ לאנגולה עדיין בעייתי.רק תלוש שכר ישראלי והפקדה בארץ. אתה צריך זיקה של עובד/מעביד למען ביטחונך האישי.

 

בקיצור,משהו מאוד מחשיד לגבי החברה הזו ע"פ מה שתיארת. אני מאוד ממליץ לך להימנע.

נראה שזו חברה שלא ניתן לסמוך עליה ולא היית רוצה להיות במצב שתצטרך את תמיכתם בארץ זרה כמו אנגולה,בטח כשאתה לחלוטין חסר ניסיון.

 

בניגוד לשמר דווקא לדעתי אתיופיין הם סבירים.

השעות שלהם נוחות,מטוסים סבירים ומבחינתי כמעשן-הטרמינל באדיס נחשב לאחד הטובים בעולם!..אפשר לעשן בבית קפה (האובליסק) והדיוטי אכן סביר מבחינת המחירים ומגוון המשקאות (אני,האחים שלי והחברים חובבי וויסקי..)

אם אני הייתי צריך לממן מכיסי את הטיסות לא הייתי ממהר לעבור ללופטהנזה או לאחת היקרות האחרות,אבל זה אני בעיקר בגלל זמני הטיסות ונושא העישון...

כולנו,למעט המנהל ועוד בכיר בצוות שטסו עם לופטהנזה,טסנו איתם.

זה לא שלא היו לנו בעיות של איחורים שגרמו להפסד הקונקשן לארץ (תמיד בדרך לארץ לחופשה,אף פעם לא ההיפך..),אבל מעט.

בנוסף הצ'ק אין שלהם בארץ הוא נורא.

מומלץ להגיע מוקדם מאוד כדי להיות ראשון אחרת אתה עלול להיתקע שם שעה וחצי - שעתיים..

 

 

בקיצור - ע"פ מה שרשמת לדעתי תוותר.משהו לא "מריח" לי טוב בסיפור הזה.

לא התייחסתי לנושא הויזה כי אם הם לא דואגים לפחות לזה ובאופן מסודר אסור לך בשום אופן לטוס,מדובר במשהו מאוד לא ברור!!

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

- המשכורת 5.5 (אחרי תשלום ביטוח) + 1000 דולר (סה"כ 6.5) למחייה, דירה ע"ח החברה (מטבחון, טלויזיה, מכונת כביסה, מקום לא מאובטח)

 

לא הבנתי את המתמטיקה המסובכת הזאת ומה בינה לבין ה-20K שצויינו בהודעתך הראשונה.

 

בכל אופן, אם היה מדובר באירופה או ארה״ב אז הייתי ממליץ לנסוע אפילו במחיר הפסד, פשוט כי הקשרים הפוטנציאליים וההזדמנויות שהמקומות האלה נותנים שווים הרבה יותר מכמה אלפי שקלים בחשבון. ממה שאני קורא פה העבודה באנגולה נשמעת בעיקר כמשימה נקודתית, כזאת שאתה מסיים ושוכח ממנה, לא משהו שתפיק ממנו הרבה תועלת לטווח הרחוק (אלא אם כן תרצה להמשיך לפרוייקטים נוספים ביבשת). בתמורה אתה נמצא בשטח זר ולא לגמרי מתורבת, במקום שאינו דובר אנגלית והציוויליזציה הקרובה לא בדיוק נמצאת במרחק נסיעת אוטובוס לנמה״ת. זה לא נשמע כמו מקום שבו תוכל להיות אוטונומי (לפחות בשנים הראשונות) ולמעשה זה סוג של שבי. הדרך היחידה לגרום לשבי לעבוד היא לדאוג שתגור בכלוב זהב.

 

לא יודע להגיד לך מה הייתי עושה במצב כזה, אבל המלצתי לנסוע כבר לא כ״כ נלהבת כמו בתחילת השרשור. יש פה על מה לחשוב.

פורסם

10. 5000 דולר זה נטו או ברוטו? זכור שעד 5 שנים מחוץ לישראל - אתה חב במס בישראל.

 

 

אתה טועה,

מבחן ניתוק הזיקה לא מדבר על פרק זמן.

הלכה למעשה, תקופת הזמן היא שנתיים אם נתקיימו התנאים של ניתוק הזיקה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לאור הנתונים שהצגת אני הייתי מוותר.

תתחיל עבודה פה בארץ ובמקביל תעשה תואר לאחר שעות העבודה באיזה מכללה מכובדת.

מכיוון שיהיה לך ניסיון בתחום אז המוסד שבו תסיים לא ישפיע על הקבלה שלך לעבודה אחרי הלימודים, זה בסך הכל מנוף כדי להתקדם למשרות גבוהות יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא הבנתי את המתמטיקה המסובכת הזאת ומה בינה לבין ה-20K שצויינו בהודעתך הראשונה.

 

זה 6500$ בהמרה לשקלים (בערך)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי עשיתם קצת דמוניזציה של המעסיק הפוטנציאלי בלי לדעת את כל הפרטים.

יש כאן כמה דברים מחשידים שאותם חובה ללבן עם המעסיק (העליתי עבורך את השאלות, גם ADZ התייחס אליהן - רמז, האוכל הוא לא העניין כאן, אתה מקבל כ-1000 דולר למחיה, זה סביר עבור אוכל לאדם אחד).

אם הוא יילך לקראתך - בהחלט אפשר לשקול את זה.

אם ענייני הרכב/מגורים+ אבטחה/חופשות/אופן תשלום המשכורת לא מוסדרים לשביעות רצונך, תגיד יפה תודה ושלום.

 

אגב - לעניין אתיופיאן איירליינס, אני לא סובל אותם מכמה סיבות:

1. הטיסה שלהם ממריאה בערך ב:1:30 בלילה, אתה נוחת בבוקר באדיס, הורג שם 3 שעות ואז ממריא ומגיע בצהריים ללואנדה. במשך כל טיסת הלילה טוחנים לך במוח בכל שעה עגולה מטעם הצוות עם הודעות חסרות פשר באמהרית ואנגלית רצוצה (אנחנו בגובה 11,728 רגל עכשיו, בזווית 16 מעלות ובכיוון 328 מעלות, מימיננו אפשר לראות את ימת לובנגולו... מעניין לי ת'תחת ! תנו לישון באמצע הלילה!).

2. רמת התחזוקה והנקיון של המטוסים נמוכה. אני כבר לא מדברים על ה-767 הישנים שעדיין טסים את הקו ת"א -אדיס וצפופים יותר ממטוסים מסויימים של אל-על. אפילו ה-777 החדש יחסית (בן שנה וחצי) מוזנח כולו, מלוכלך והרבה כסאות קרועים/לא זזים/מסכים שבורים וכו'. בנוסף - המטוסים מסריחים ותמיד חם, אבל ממש חם בתוך המטוס.

3. איחורים וביטולים הם דבר שבשגרה אצלם וכשאתה נתקע בלי טיסה באדיס אתה יכול להישאר לילה שלם עד שתקבל שובר למלון חילופי, אז נשארת לך בערך חצי שעה לישון עד שצריך לחזור לשדה (שם, כמובן, הטיסה תאחר).

4. האוכל שלהם מגעיל ת'שועלים. בטיסות ארוכות כאלה גם לזה יש (קצת) חשיבות.

 

בצד החיוב - דיוטי זול, בעיקר סיגריות ואלכוהול. מי שמעשן - זה אולי השדה היחיד שנותר בעולם בו מותר לעשן (לדעתי לא לאורך זמן, כבר ראיתי שמקימים שם פינות עישון), לי זה לא משנה בשנים האחרונות. האוכל יחסית זול (קפה לונדון מגיש אוכל טוב יותר לדעתי) והקפה הוא קפה אמיתי ולא מיץ דלוח.

 

לופטהנזה, לעומת זאת - ממריאים בארבע אחה"צ, נחיתה לשעה וקצת בפרנקפורט, בשעה 22:00 ממריאים, אוכלים משהו והולכים לישון עד הבוקר.

נחיתה ב-5 בבוקר, כאשר השדה בלואנדה עדיין מנומנם ולא משגעים לך את השכל ואתה יוצא ליום חדש בעיר.

עבורי, בגלל שאני מגיע לתקופות קצרות, מדובר על רווח של כמעט יום וחצי שהייה בלואנדה (יום מלא בהגעה, גם עזיבה היא בערב ולא בצהריים) וזה לא מעט.

המחיר הוא לא מדד, כיוון שיש לא מעט מקרים בהם לופטהנזה זולה יותר, תאמין או לא. תלוי בתאריך הנסיעה.

למי שאוסף מיילים (זה נחמד כשיש לך כרטיסי "חינם" ו/או אפשרויות שדרוג) - בלופטהנזה מקבלים הרבה יותר מיילים (טיסה ארוכה יותר וגם חישוב אחר של המודעון שלהם).

הבעיה הגדולה איתם היא שמאז שהפסיקו עם הג'מבו ועברו לצרי גוף (איירבס 32X), פשוט אין מקום בטיסות בהרבה מקרים.

 

אופציה לא רעה נוספת היא ברסלס איירליינס (שייכים ללופטהנזה). מטוסים חדשים ונוחים, אוכל ממש סבבה בשביל מטוסים, צוות נחמד.

בצד השלילה - קונקשן מחורבן בהלוך (5 וחצי שעות, לא לבלוע ולא להקיא). בחזור יש 12 שעות - אני יצאתי לטייל בבריסל (נוחתים ב-7 בבוקר, המשך ב-19:00. שעות מצויינות לטיול). יציאה וחזרה בשעות לא נוחות, בדומה לאתיופיאן (אמצע הלילה).

פורסם
לדעתי עשיתם קצת דמוניזציה של המעסיק הפוטנציאלי בלי לדעת את כל הפרטים.

יש כאן כמה דברים מחשידים שאותם חובה ללבן עם המעסיק (העליתי עבורך את השאלות, גם ADZ התייחס אליהן - רמז, האוכל הוא לא העניין כאן, אתה מקבל כ-1000 דולר למחיה, זה סביר עבור אוכל לאדם אחד).

אם הוא יילך לקראתך - בהחלט אפשר לשקול את זה.

אם ענייני הרכב/מגורים+ אבטחה/חופשות/אופן תשלום המשכורת לא מוסדרים לשביעות רצונך, תגיד יפה תודה ושלום.

 

 

שמר,

ע"פ ההתרשמות שלי מפות"ש אין לו את הניסיון הדרוש כדי להבין באמת מה לדרוש ומה מסתתר מאחורי התנאים הללו.כמו כן הוא לא כתב מי זו החברה הזו ואין אפשרות לדעת האם זה גוף מוכר כמו LR או מיטארלי שאמנם הם לא מהנדיבים בעולם אבל בהחלט אמינים ומנוסים או איזה שהוא גוף קיקיוני..

 

לגבי אתיופיין,עזוב.גם ככה הוא לא הולך לטוס יותר מדי..חופשה פעם ב-3 חודשים..לא זה יהיה make or brake.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."


×
×
  • תוכן חדש...