Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2566_55572178733_540784_n.jpg

 

2566_55572193733_3133128_n.jpg

 

2566_55574078733_1917942_n.jpg

 

2566_55574083733_3129013_n.jpg

 

2566_55572153733_924736_n.jpg

 

סלאם...

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הגענו לאיזה דיסקו עם בחורות מדהימות.

הן פשוט התחננו שניקח אותן איתנו למלון.

פשוט לא להאמין, העיקר לתפוס לבן ולברוח מאנגולה בכל מחיר.

החברה הקבועים גרו בוילה.

כל בוקר יצאה להם איזה דוגמנית מהחדר. אז בקטע הזה הם היו מסודרים.

אני לא משוכנע לגבי המחלות...

אני בכל מקרה נשוי והחגיגה הזאת לא היתה בסקופ שלי, אבל כרווק לבן, אין לילה שתסיים לבד.

אני אחפש עוד מעט תמונות מלואנדה של לפני עשר שנים... סלאם!

 

שמע, אם יש מקום שבו אתה לא רוצה להיות כל לילה עם בחורה אחרת - זה אפריקה.

יהיה לך כל כך הרבה סוגים של איידס שהם כבר יתחילו להרוג אחד את השני.

פורסם

שעה הוא מדבר על דוגמניות וכוסיות רק בשביל להעלות תמונות של בניינים ושלוליות.

וואלה יופי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תבדוק איפה המגורים, אם יש אבטחה.

אפריקה, מאנשים ששמעתי שהיו שם, זה מקום שקל לחטוף בו מחלה(אני בטוח שלא יתנו לך לצאת מהארץ בלי חיסונים).

ומקום שבו בקלות יכולים לשדוד אותך ו\או להרוג.

אז תבדוק טוב טוב את התנאים, וטוס בשלום. :-P

פורסם

האם העבודה ב-L.R. , או חברה אחרת?

אם תוכל, ענה לי אפילו בפרטי ואני אענה לך בלי לציין את שם החברה.

העירו לך כמה הערות, חלקן נכונות, חלקן לא.

מי שמכיר את לואנדה של לפני 3-4 שנים יגיע היום ולא יאמין שזה אותו מקום. השינויים שם בשנה מספיקים לעשר שנים במקומות אחרים (ועדיין יש להם פיגור ובלגן).

הדירה במרכז העיר, או בפרברים? אם כן, היכן?

מה לגבי רכב? נותנים לך? קח בחשבון לא רק את שעות העבודה אלא גם ובעיקר אחה"צ. תחבורה ציבורית כמעט שלא קיימת שם, אלא אם בא לך להידחס עם קרדונגרו משוגע + 15 מקומיים בטויוטה היי-אייס חבוטה.

 

תן קצת פרטים ואפרט עבורך כל מה שאפשר.

פורסם
נא לפתוח ערוץ 2, יש כתבה בדיוק על רילוקיישן של ישראלים לאנגולה.

מומלץ לפות"ש ולמתעניינים

 

ראיתי עכשיו.

הכתבה הכי חסרת פואנטה בהיסטוריה של הטלוויזיה. יש כל כך הרבה כיוונים מעניינים שיכלו לקחת את הנושא הזה, אבל בחרו לטפ בהכל בצורה שטחית.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
שמע, אם יש מקום שבו אתה לא רוצה להיות כל לילה עם בחורה אחרת - זה אפריקה.

יהיה לך כל כך הרבה סוגים של איידס שהם כבר יתחילו להרוג אחד את השני.

 

:lol: :lol: :lol: הרגת אותי.

 

אני חייב להסכים. לא לקחתי את הדברים האלה בחשבון בהודעה הראשונה שלי בשרשור. יש בהחלט מצב שהחיים שלהם יהיו די עצובים ומשעממים בשבילך. אם אתה לא יכול גם לחסוך הרבה במקביל (ובהרבה אני מתכוון 80% מהמשכורת) אז אין טעם.

מציע לך לבדוק אם אתה יכול לעשות "טסט" של 3 חודשים ולראות אם זה בשבילך. במקרה הכי גרוע - זו תהיה הרפתקה מעניינת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהתייחסות לתגובות 27 ו 30 של סולל הדרך:

אין ספק שהאפשרויות לאדם זר/לבן במקומות הללו הם כפי שתארת אבל בדיוק לכך התכוונתי שקל מאוד לאבד את שיקול הדעת ורמת ההתנהגות והמוסריות.

יש מצב שאדם לבן/זר יסיים את הלילה לבד.אני בחרתי שלא לקחת חלק במשחק הזה בשתי התקופות שלי ביבשת.זה עניין של בחירה,ורק של בחירה,כמו כל דבר אחר שם.

שוב,אחת השאלות שפות"ש צריך לתת עליהן את הדעת האם הוא יהיה מסוגל לשמור על האופי שלו ולא לשכוח מאיפה הוא הגיע ולהיות גם מסוגל לחזור.

התמוטטות מוסרית שם היא מאוד קלה כי לאדם זר/לבן במקומות הללו כמעט הכל זמין תמורת סכומים שעבורו הם נמוכים,וזה עלול גם להוביל לבעיות בזמן הימצאותו שם וגם להשפיע עליו כשהוא חוזר לארץ אבל מתקשה להיפטר מהגינונים שרכש שם.

 

לשמר:

LR כבר לא פעילים באנגולה עד כמה שאני יודע.מיטארלי לקחו את כל הפעילות שלהם שם.אני לא מאמין שלא יהיה לו נהג+רכב צמוד גם לשעות אחה"צ והערב.לא נראה לי ששום מעסיק נורמלי יתן לו להסתובב בלואנדה במוניות...ואם המעסיק שלו מתכוון לעשות משהו כזה אז זה לא מעסיק שפות"ש צריך לעבוד עבורו.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

נכון שמיטראלי לקחו את הפעילות אבל בכ"ז כולם מכירים את L.R, לכן ציינתי את שמם. יש עוד עשרות חברות ישראליות שפעילות שם בהמון תחומים.



 

מסכים במאה אחוז שצריך רכב (+ רצוי נהג) אבל בוא ניתן לפות"ש לענות על מה מדובר ואז נמשיך...

פורסם

בלואנדה הייתי במצטבר יומיים, שאר הזמן הייתי בקבינדה (מחוז של אנגולה בתוך קונגו), כך שהנסיון שלי לאו דווקא רלוונטי לך.

 

אנחנו הסתובבנו חופשי גם בלילה, כולל על האש בחוף, עלק פאבים בעיר, וגם ריצות ערב למורעלים.

אני אישית העדפתי לנהוג לבד, אחרי הנהיגה בהודו, קבינדה הייתה כמו הרצליה בשבילי, והנהגים המקומיים לא בדיוק נהגי השנה.

לפעמים מגיעים שיכורים ולפעמים סתם נוסעים כמו משוגעים.

הבעיות מתחילות אם אתה נכנס במישהו, הוא ינסה לנצל את ההזדמנות להתעשר על חשבון האיש הלבן שמולו, ולא ירפה.

לא הייתי הולך כיום ללואנדה בלי נהג צמוד, ובית מאובטח, אבל כן הייתי יוצא לעיר.

 

לגבי הבחורות, לא צריך להתחיל איתן, הן כבר יבואו, אני אישית נמנעתי (על אף חיבתי הרבה לשחורות), הסיכוי לאיידס הוא 30 אחוז, אבל זה רק איידס, יש עוד כמה וכמה מחלות שמשתוללות שם.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...