Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל אלה ש"ממליצים" לו לטוס מפה מן הסתם בחיים לא היו בלואנדה :lol:

אני לא הייתי עובר לשם גם לא תמורת 100K :roll:

 

בהתחשב במצבו המשפחתי (צעיר, רווק) ואם התשלום מספק (תלוי בתנאים שהובטחו לו) הייתי עובר בלי למצמץ גם עבור 20 (נטו, כן?).

לואנדה היא לא מקום נורא בכלל, למרות היותה עיר בירה של מדינת עולם שלישי. ככלל אצבע - אפשר להגיד שדווקא במקומות ה"גרועים", לכאורה, אפשר לחיות הרבה יותר טוב אם יש לך מספיק כסף. כמובן שיש מקומות אליהם לא הייתי נכנס בגלל בטחון אישי (למרות שיש כאלה שמאמינים שאפשר לפתור את העניין באמצעות שומרי ראש. אישית לא הייתי לוקח את הסיכון), אבל לואנדה אינה אחת מהם.

פורסם

אבל למה זה טוב, בסך הכל 20 אלף זה לא כזה סכום עצום, ועם המחירים שהראו בכתבה הוא יבזבז פי 2 מבארץ במקרה הטוב.

ובנוסף לזה חיי חברה שמה יהיו קשים.. זה לא שהוא ילך להתחבר על לואנדים.

הייתי עובר דיי בכיף למדינה מפותחת, שזה אומר שעולים ברמה מישראל למקום מתורבת יותר עם איכות חיים גבוהה יותר, מכוניות זולות יותר... למה לי לרדת ברמה לחור באפריקה? למה שלא תלך לגור בערבה בדירה בעיירת פיתוח ב400 אלף, תחסוך פה כמעט מליון, זה הרבה יותר מה20 אלף בחודש - אני לא רואה שאנשים קופצים על זה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לא יודע איך הגעת למסקנה ש-20K הם לא סכום מכובד בתור משכורת חודשית.

הישראלי הממוצע היה שמח לסכום חודשי כזה.

 

איפה פות''ש בכלל, יכול להיות שהוא כבר בוחר וילונות לדירה החדשה?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

שוב, זה תלוי בעלויות המחייה שם.

 

בתור אחד שעשה רילוקיישן, אני רואה את זה כיתרון רק אם אתה יכול לחסוך סכום כסף משמעותי מדי חודש - יותר ממה שהיית חוסך בארץ. אם עלויות המחייה יכרסמו לו חלק משמעותי מההכנסות, זה לא שווה את זה. הרי לא מדובר באיזו עיר אירופאית מגניבה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נכון שזאת לא עיר אירופאית, אבל אם המחיה שמה לא גרועה ומפחידה כמו שרק אפשר לתאר, אז למה לא ללכת בשביל החוויה?

אולי זה גם יוסיף נסיון, תוספת מרשימה לקורות חיים, אני ממש לא הייתי מחליט לפי רק אם זה רווחי לי או לא.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
אני מניח שלמי שמציעים כזה רילוקיישן כבר יש משרה שמרוויחה גם בארץ מעל 13 אלף... הוא כתב הייטק. הוא לא מלצר.

 

אל תיתן למילה הייטק להטעות אותך. מניסיון, לא תמיד המשכורות גבוהות ובכלל כל התחום לא יציב. יום אחד תמצא את עצמך עם רכב, פלאפון, משכורת גבוהה, ולמחרת החברה פושטת רגל. אל תתפוס במילה, אני נותן לך מושג כללי מאוד לעולם הזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אבל למה זה טוב, בסך הכל 20 אלף זה לא כזה סכום עצום, ועם המחירים שהראו בכתבה הוא יבזבז פי 2 מבארץ במקרה הטוב.

ובנוסף לזה חיי חברה שמה יהיו קשים.. זה לא שהוא ילך להתחבר על לואנדים.

הייתי עובר דיי בכיף למדינה מפותחת, שזה אומר שעולים ברמה מישראל למקום מתורבת יותר עם איכות חיים גבוהה יותר, מכוניות זולות יותר... למה לי לרדת ברמה לחור באפריקה? למה שלא תלך לגור בערבה בדירה בעיירת פיתוח ב400 אלף, תחסוך פה כמעט מליון, זה הרבה יותר מה20 אלף בחודש - אני לא רואה שאנשים קופצים על זה.

 

אתה כותב מדעות קדומות וחוסר ידע.

 

20 אלף בחודש לבחור ללא תואר רשמי שזה עתה השתחרר מהצבא הם בהחלט סכום עצום, במיוחד כאשר רמת ההוצאות הצפוייה אפסית (לפחות עפ"י המקובל בשוק. כרגע פות"ש ירד למחתרת, או שמא נטמע בקרב יוצאי היבשת השחורה בת. מרכזית ת"א ולכן אין לנו עוד פרטים).

לואנדה היא אמנם עיר בירה של מדינת עולם שלישי מושחתת שעדיין מלקקת את הפצעים (בסה"כ 11 שנים מאז סיומה הרשמי של המלחמה), אבל כמויות הכסף, פיתוח ומשאבים שיש שם הם פשוט בלתי נתפסים למי שלא היה שם. במיוחד לישראלים, שאלופים בלמצוא את הקומבינה (אני כותב את זה לאו דווקא לשלילה. כושר האילתור הישראלי מביא המון פעמים לתוצאות שאחרים נתקעים בהם במשך חודשים), המקום הזה (ואפריקה באופן כללי) הוא הזדמנות לעשות הרבה כסף. זה נכון במיוחד אם אמות המוסר שלך לא גבוהות, אבל גם אנשים ישרים כמו סרגל יצליחו שם אם יעבדו קשה. זה משהו שכמעט בלתי ניתן לביצוע בישראל דהיום באותו מעמד.

פורסם

אז בקיצור הכל שאלה של כמה פות"ש מרוויח בישראל, ומה רמת העניין שלו ב"טיול" ארוך במיוחד למדינה שכזאת. (כמו שיש אנשים שמעדיפים אחרי צבא טיול לאירופה לשבועיים ויש כאלה שיעדיפו לטייל בג'ונגלים של דרום אמריקה לחצי שנה)

לטעמי זה לתת את הנשמה שלך לעבודה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

כל רילוקיישן הוא ויתור על הבית, הסביבה והמדינה לטובת תנאי עבודה טובים יותר.

לשאלה אם לואנדה מהווה דבר כזה - קשה לי לענות בלי עוד נתונים מהבחור.

פורסם
לטעמי זה לתת את הנשמה שלך לעבודה.

 

בניגוד למה שעושה כל הייטקיסט ישראלי מצוי בגילאי 22-37? :roll:

 

לפחות פה אולי יצא לו מזה קצת כסף שיעזור לו להתחיל את החיים כמו שצריך.

פורסם

מרבית התגובות כאן,למעט שמר שמאוד מדוייק,לוקות קצת בחוסר הבנה על אופי העבודה המדובר.

 

בהנחה שמדובר בחברה מסודרת שפועלת בהתאם למקובל בסוג זה של עבודות:

1. הבחור הולך כנראה להרוויח סכום כסף נכבד לגילו שאת רובו יוכל לחסוך.בד"כ מדובר על 19K - 20K נטו כשאת הקיום במדינת היעד משלמת החברה כך שאת רוב המשכורת הוא יוכל לחסוך.

2. הוא יעסוק בתחום שלמענו נשכר ויצבור נסיון - גם מקצועי וגם אישי.

3. בד"כ בסוג המשרות הללו (תחום ההייטק) לא תהיה לו נגיעה לעסקים כך שאם לא יחפש לעצמו באופן יזום כל מיני עסקאות מפוקפקות הוא לא אמור להסתבך.גם במקרה אחד שלו הייתי עד כשאחד העובדים אצלנו באחד הפרוייקטים ניסה לגדל "שכל" הוא נבעט ע"י המעסיק לארץ ללא פגע חוץ מהעלבון ואיבוד פיצויי הפיטורין.הבעיה המוסרית תתמקד בקשרים הבין - אישיים עם המקומיים,בעיקר המקומיות.

4. תהיה לו התמודדות עם שהיה בארץ זרה ומאוד שונה ולא קלה.טיול זה לא.צריך להתמודד עם בדידות למרות שחיים ביחד עם עוד ישראלים,פגיעה מסוימת בפרטיות ובחופש לנוע ממקום למקום וקשר מורכב ובתחילה לא תמיד מובן עם המקומיים.

5. בד"כ העובדים גרים במתחמים מסודרים ביחד,בד"כ הנסיעה היא ברכבי חברה עם נהגים מקומיים, ויש ליווי והנחיה מהמנהלים וחברי הצוות הוותיקים כך שנושא הבטיחות מטופל.אמנם גם אנחנו נהגנו לבד במקרים מסויימים אבל היו סייגים מאוד ברורים מי מהצוות יכול לנהוג,היכן,באילו שעות והאם לבד או לא.

 

בחברות רציניות ומנוסות בסוג זה של עבודה לא מוציאים,במקרה של פות"ש,בחור צעיר להרפתקאה לבד לארץ זרה ואומרים תסתדר.זה לא עובד ככה.

 

שוב,אם פות"ש עוד בעניין ממולץ לו לברר קצת יותר פרטים עם אנשים שעבדו באפריקה,לא כל רילוקיישן אלא אפריקה ובדגש על מערב אפריקה,ואם אפשר אנגולה שהיא מדינת היעד וגם על החברה הספציפית שבה הוא אמור לעבוד.שמר הציע עזרה בפרטי וממולץ לפות"ש להעזר בו.

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

שלום לכולם, ראיתי את כמות התגובות ונדהמתי :shock:

 

אוקיי, אתן עוד פרטים עסיסיים על העסקה:

 

- חופשות: כל שלושה חודשים שבוע בארץ (טיסה על חשבון החברה)

- המשכורת 5.5 (אחרי תשלום ביטוח) + 1000 דולר (סה"כ 6.5) למחייה, דירה ע"ח החברה (מטבחון, טלויזיה, מכונת כביסה, מקום לא מאובטח)

- אין רכב, במסגרת תפקידי אני זקוק להתניידות עצמית ברחבי העיר (המעסיק טוען כי המרחק לא למעלה מרבע שעה הליכה לנקודה המרוחקת ביותר)

- לשאלת המתעניינים - בארץ אני יכול להרוויח בקלות 10 אלף ברוטו (ללא רכב).

 

שווה?

 

:idea:

פורסם

השני סנט שלי בנושא ההייטק בארץ

 

תחת הכותרת הייטק יש הרבה משרות שונות מאוד באופי ובתגמול שלהם

זה מתחיל מניהול פרוייקטים ותמיכה במשתמשים ועד הליבה שזה מתכנתים (ברוב החברות).

 

גם אני עובד בהייטק, גם לי אין מ יודע מה תואר, יש לי הנדסאי בתוכנה וקורס תכנות של צה"ל.

איתי עובדים מספיק אנשים ללא שום תואר ובלי קורס צבאי אלא רצון עצמי חלמוד ולהתפתח מקצועית.

 

לגבי למכור את נשמתך לעבודה זה בעיקר בסטארט אפים. בחברות מבוססות יותר השעות עבודה הן נורמליות (נהוג 9 שעות חמישה ימים בשבוע). למעט הוצאת גרסאות (כל חברה והלו"זים שלה אבל זה לא כל שבוע).

אגב בחברה שבה אני עובד גם משלמים (לא כל החברות ככה) על שעות נוספות מעבר ל9 היומיות.

 

אני התרשמתי דווקא שהשכר של 20 אלף זה הברוטו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...