Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול שני ברכב 30 אלף ק"מ 852 שקל ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום הייתי במוסך היבואן ושילמתי 852 ש"ח על טיפול 30 אלף,

מדובר ברכב סיאט SC 2011 ...

המחיר לפי פירוט

מסנן שמן 110 ש"ח ( מקורי)

פקק לאגן 18.20 ש"ח (מקורי)

שמן 507005 235 ש"ח ( צ'מפיון )

מסנן אוויר 225 ש"ח ( מקורי )

 

סה"כ כולל עבודה 852 ש"ח

 

יש לציין שלא שאלו אותי לגבי החלפים ( אם אני רוצה מקורי או חליפי ) ...

בכל מקרה נראה לי יקר קצת , כמה אתם שילמתם ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

בראייה לעתיד:

סיימת את השנתיים אחריות שלך, וכרגע יש לך מנוי לשנה נוספת אחריות של רצון טוב (של היבואן).

אם אתה מאזור תל אביב, גש לטפל במוסך רון שיש לגביו חוות דעת חיוביות בלבד בפורום הן לגבי מקצועיות והן לגבי הגינות ומחיר.

אם לא - תברר מחירי שוק של מסנן שמן מקורי (של סיטרואן - 50 ש"ח) ותעבור לטפל לבד.

פורסם

לפי המחירים כנראה מדובר בצ'מפיון. אם אכן כך אז המחיר הגיוני מאוד.

אחותי שילמה כ800 שח על טיפול 30K לפאביה (בחורה לבד במוסך..), אבל שמעתי גם סיפורים על 900 ו1000 ש"ח על 30K לרכבי צ'מפיון, ככה שיצאת עוד בזול.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
לפי המחירים כנראה מדובר בצ'מפיון. אם אכן כך אז המחיר הגיוני מאוד.

אחותי שילמה כ800 שח על טיפול 30K לפאביה (בחורה לבד במוסך..), אבל שמעתי גם סיפורים על 900 ו1000 ש"ח על 30K לרכבי צ'מפיון, ככה שיצאת עוד בזול.

 

לדעתי זה קצת יותר מסגיר "מדובר ברכב סיאט SC 2011 ..."

צ'מפיון יקרנים,

טיפול קטן עלה לי כ 450 שקל ובגדול מחליפים שם שמן(כמובן שאת השמן שלי הם לא מוכנים לקחת למרות שהוא עונה לתקן בדיוק) ומים לוישרים (מזל שלפחות אז הייתה לי הנחה של 50%), אז טיפול גדול ב 800 נשמע סביר +. ביום שאני מסיים את תקופת האחריות אני מחליף מוסך.

בנוסף למחירים, גם הידע שלהם במערכות הרכב ובמיוחד בנושא מחשב הרכב שואף לאפס.

 

לא ידעו איך לקנפג נעילה מרכזית.

לא ידעו איך לקנפג daylights.

 

והכי גרוע, חייבים לחכות בחוץ ולא נותנים לראות מה המוסכניק עושה, מבחינתי זה big no no

פורסם

טיפול 30 באיביזה שלי עלה 560 שח בצ'מפיון אבל אני הבאתי גלון (5 ליטר שמן קסטרול) איתי :) לאחר המלצות מחברי הפורום בטיפול 15, תודה חבר'ה עוד פעם.

אגב הגלוןעלה לי 150 ונשאר ממנו יותר מליטר, ז"א הטיפול עלה משהו כמו 650.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

טיפול 45 אלף במוסך העוגן איביזה

 

135 שירות החלפת שמנים, בנזין, 15000

189 שירות החלפת נוזל בלמים

120 אלמנט מסנן

300 שקל 4 ליטר שמן מנוע

נוזל בלמים 2 ליטר 100 שקל

חרטה נוספת כמו חומר ניקוי מנוע פזלון ובורג 70 שקל

+ מעמ 155

 

סה"כ 1069

פורסם
טיפול 45 אלף במוסך העוגן איביזה

 

135 שירות החלפת שמנים, בנזין, 15000

189 שירות החלפת נוזל בלמים

120 אלמנט מסנן

300 שקל 4 ליטר שמן מנוע

נוזל בלמים 2 ליטר 100 שקל

חרטה נוספת כמו חומר ניקוי מנוע פזלון ובורג 70 שקל

+ מעמ 155

 

סה"כ 1069

 

ווואו ממש יקר !!

הכוונה שלי שבשביל שמן ומסנן אוויר 800 שקל זה המון. זה לא שהחליפו משהו באוטו .

אגב טיפול 15 אלף עלה לי 500

טיפול 30 אלף עלה 850

טיפול 45 כנראה עולה 1000

כמה עולה טיפול 60 ?

זה רק עולה ? :? :? :? :?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

למוסך מורשה זה מחיר די סביר,

 

בסה"כ מחיר מאוד מאוד גבוהה...אני השבוע רכשתי לאיביזה שלי:

פילטר שמן

פילטר דלק

פילטר אויר

משאבת מים

קיט טיימינג

סה"כ מחיר חלפים: 1040 ש"ח

[כמובן שהכל מקורי]

את העבודה אני עושה בבית.

ממליץ לך גם לעבור לטפל בבית זה לא כזה מסובך, לפחות ההחלפה של הפילטרים שמנים והפלאגים.

פורסם
טיפול 45 אלף במוסך העוגן איביזה

 

135 שירות החלפת שמנים, בנזין, 15000

189 שירות החלפת נוזל בלמים

120 אלמנט מסנן

300 שקל 4 ליטר שמן מנוע

נוזל בלמים 2 ליטר 100 שקל

חרטה נוספת כמו חומר ניקוי מנוע פזלון ובורג 70 שקל

+ מעמ 155

 

סה"כ 1069

 

 

אחלה אלמנט קיבלת ב 1069 ש"ח:lol:

×
×
  • תוכן חדש...