Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנתיים, קבלתי מתנה מחבר קרוב: סובארו DL מודל 1983, יד ראשונה, 70,000 ק"מ.

אין מזגן והכל מקורי (כולל רדיו).

הרכב היה של קרוב משפחה שלו, שנפתר לפני כ - 6 שנים. לאחר מותו, אשתו הכניסה את הרכב למחסן סגור והפקידה את הניירות.

הבעיה היחידה והגדולה בכל הסיפור היא, שהמחסן בו הרכב אוחסן, ממוקם קרוב מאד לים ולכן הרכב היה אכול חלודה.

הדבר לא מנע מטל, בני הצעיר, להשתמש ברכב ולצבור עוד 20,000 ק"מ במד המרחק שלו. למרות שמדובר ברכב בן 30 שנה, מנוע 1,300 סמ"ק, ללא הגה כח וללא מזגן, ההרגשה בנהיגתו היא כמו של "רכב חדש". הכל הדוק, הכל עובד מצויין וממש נעים לנהוג בו.

כעת טל נמצא בדרום אמריקה אז זוהי הזדמנות טובה לשפר את חזות הרכב.

הנה כאן בתמונות נראה הרכב כשהבאתי אותו ממקום שבו אוחסן:

IMG_1180.jpg

IMG_1181.jpg

IMG_1182.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניר שלום רב !

כפי שתארת את הרכב, דמיינתי כבר, שהרכב לא זקוק למזגן, משום שחורים בגג ובדלתות משמשות ככניסת אוויר טבעית, ואין צורך כלל בטיפול קוסמטי.

אך מיד לאחר מכן, כשצפיתי בתמונות, אני חייב לציין שהופתעתי לטובה, הרכב ללא שריטה, וללא מלבד באזור פסי הדלתות, ומלבד פס גומי קצר צמוד לכנף ימנית, הכל שלם, כולל פלסטיקים של מכסה איתות.

ממבט ראשון נראה ששטיפה טובה , ווקס ופוליש, יחזירו בקלות את הרכב, אם לא במצב תצוגה, למצב מנקר עיניים.

לגבי המצב המכני, אין דבר שלא יכול להפתר, ואני ממליץ בחום על מוסך דרך השטח בשפיים, פנה לניר בן ארי, תאמר לו שאני שלחתי אותך, ותקבל יחס וי אי פי, וטיפול מקצועי לעילא ולעילא.

אישית מאד אהבתי את הסובארו הזה, שנחשב זול באחזקה, ונוסע ונוסע ונוסע ללא שום תקלות.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מחכה בקוצר הרוח להמשך.

הרכב הראשון שנהגתי בו אחרי הטסט- אהבה ראשונה לא שוכחים.

מגיע לה שתשיבו לה את נעוריה

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

צביקה - אמנם בתמונות הקודמות לא רואים אבל, אי אפשר להתעלם ממה שאוויר רווי ליד הים עשה במשך 6 שנים לסובארו 83.

לדאבוני לא צילמתי את הרכב לפני שהחל התיקון אבל בתמונות שכאן, אפשר לראות קצת ולהזדעזע:

IMG_1190.JPG

IMG_1192.JPG

IMG_1193.JPG

IMG_1238.JPG

IMG_1239.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

שיהיה לך המון בהצלחה, ראיתי כבר מקרים גרועים מאלה, קטן עליך!

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
צביקה - אמנם בתמונות הקודמות לא רואים אבל, אי אפשר להתעלם ממה שאוויר רווי ליד הים עשה במשך 6 שנים לסובארו 83.

לדאבוני לא צילמתי את הרכב לפני שהחל התיקון אבל בתמונות שכאן, אפשר לראות קצת ולהזדעזע:

ניר שלום רב !

אכן נכון , לצערי ממבט שני, לאחר שהפשטת את הרכב, ולאחר שחשפת את החלק האחורי ואת הגג, ואת משקופי הדלתות, אני חייב להודות, שהמראה לא מלבב.

אכן כמו שאמר ידידי ארז, קטן עלייך.

נשמח לראות תיעוד וצילום השיפוץ שיתארך כנראה לקופה ארוכה.

בהצלחה !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תראו את הגג:

החורים מעל ראש הנהג מקוריים... (בשביל האוזניים למי שלא הבין או מכיר את הבדיחה).

בכל מקרה ממידע פנימי המצב של הגג קרוב למושלם ברגעים אלו ואני משוכנע ובטוח שעוד כמה ימים הרכב יהיה כמו חדש .

 

אין כמו "דרך השטח" פשוט שעיה וראסם עובדים מכל הלב והתוצאות מדברות בעד עצמן.

פורסם

מניסיון אישי מר, החלודה ברכב הזה פשוט לא פוסקת מלחזור. לא יודע מה צריך לעשות כדי להפסיק את הטירוף, אבל אני לא בטוח שהפחחים בארץ יודעים אותו.

 

הסוף של הרכב הזה הוא להירקב למוות, זה כנראה משהו שקורה כמעט לכל סובארו מהשנתונים הללו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא צריך להיות דרמטי. סופו של כל רכב להרקב למוות, מתי זה יקרה תלוי באיך שמרו עליו ושחזרו אותו.

 

אני מת על הדגם הזה של סובארו, כשהייתי ילד חשבתי שזה "כמו מרצדס" בגלל הפסים הבולטים בפנסים האחוריים :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מניסיון אישי מר, החלודה ברכב הזה פשוט לא פוסקת מלחזור. לא יודע מה צריך לעשות כדי להפסיק את הטירוף, אבל אני לא בטוח שהפחחים בארץ יודעים אותו.

 

הסוף של הרכב הזה הוא להירקב למוות, זה כנראה משהו שקורה כמעט לכל סובארו מהשנתונים הללו.

 

זה נכון שלדגמי סובארו מהשנים הללו יש נטיה להחליד ועל אחת כמה וכמה, הרכב שלי שעמד בסמוך לים (במחסן ביפו, על-יד ככר השעון) במשך יותר מ - 6 שנים.

 

ישנם פחחים שיודעים מה צריך לעשות כדי לדחות את הופעת החלודה אבל לאף אחד לא משתלם להשקיע ברכב כזה את מה שנדרש.

גם אני, שיודע ומתכוון לעשות טלאים היכן שנחוץ, אין לי כוונה לפרק את הרכב לחלוטין, דבר שנדרש כדי לתקן אותו באופן יסודי.

מספיק לי שהרכב יראה סביר למשך 4-5 שנים. וזה מה שיהיה.

 

ולאומת הסובארו, האסקורט שלי עברה שיפוץ יסודי ולמרות שעברו כבר 4 שנים מאז שסיימנו את השיפוץ, הרכב עדיין כמו חדש.

IMG_6678.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ניר לא מזמן סיימתי שיפוץ סובארו 84 שלי קישור לשיפוץ :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=447239

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם

לאחרונה התוודעתי לדבר שהיה לי חדש,

רכבי פורד שיוצרו בגרמניה כמעט ולא מחלידים לעומת רכבי פורד שיוצרו באנגליה,

מעניין איך הפורדים הישראליים ? מה שלך ניר ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...