Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואין כמו לפתוח את שני החלונות הקדמיים, לשים יד אחת על אדן החלון ולשייט בהילוך חמישי על 90 קמ"ש עם הרוח בשיער :lol: .

 

יש כזה דבר - קורים לו מזגן..:lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא פגז, עם או בלי הידיות.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

בתור אחד שראה את האוטו גם במציאות ונדהם, יצא פ-צ-צ-ה!!!

 

תתחדשו, תיהנו, ו... אתה מחפש אולי עוד איזה בן? נשמע לי לא רע טיול בדרום אמריקה וסובארו כזו שתחכה בחנייה...

 

פורום סובארוהוליק ישמח להתארח בהשקה (נדבר בטלפון)

 

ירון

פורסם

הסובארו יצאה ממש יפה רק לפי דעתי חסרים כמה דברים והם:

1) להחזיר את הידיות למצב הקודם שהם היו (ניקל).

2) להוסיף פסי ניקל בפגושים (בתוך המגרעת שיש בפגוש).

3) לא חייב אבל נראה לי שמגני בוץ מגומי ופסי קישוט שחורים בדלתות מאוד יוסיפו לה.

4) להחזיר את הצבע השחור לדלת תא התדלוק.

לאחר כל זה היא תהיה מושלמת אבל גם כך היא מאוד יפה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת יצא מדהים!

אני עדיין בדעה שצריך להחזיר את הניקלים המקוריים, אבל זה לא שהרכב חו"ח נראה מכוער, הוא מאד יפה גם ככה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הצבע שיגעון, הג'נטים- רעים!!:twisted: (במובן החיובי)

מצטרף להערות בעניין הניקלים, וכמו כן- הפנים החום לא ממש הולך עם הצבע החיצוני :oops: בסופו של דבר- הרכב לא שלי ואני רק מביע את דעתי

תהנו, וסליחה על הפולניות :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

וואו!!! מדהים!!! כל הכבוד!!!

 

בנוסף לאמור לעיל (ואל תראה בזה חוסר כבוד לעבודה שלך - להיפך, בגלל שזה כ"כ מושלם, המתחיל במצווה אומרים לו גמור... :-)), הייתי גם צובע בשחור את המגבים, ואולי מוסיף פס לבן (או תכלת) לצמיגים, כמו באמריקאיות של פעם.

 

ואז - רק לצלם ולשלוח ליפנים על כרומו, עם הסבר שהתחלנו לייצר מחדש את ה DL הזאת בישראל... :-P

פורסם

ברגע שלא נצמדים למקור כל רעיון טוב בדיוק כמו כל רעיון אחר.

הרצון ליצור משהו בלתי שיגרתי הצליח ולדעתי הרכב יפה ומיוחד. מברוק

פורסם
אכן יש בהחלט מקום להוספת ניקלים ! יצא ממש יפה .

 

לא צריך להוסיף כי הידית עצמה מניקל רק שפה צבעו אותה בכחול וחבל כי לפי דעתי זה מוריד מאיכות העבודה

ובאמת שנעשתה עבודה יסודית ללא עיגול פינות וחוץ מיזה הרכב מדהים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum


×
×
  • תוכן חדש...