Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את הדשבורד והגג הייתם צריכים לצבוע בצבע מט, זה היה ניראה הרבה יותר טוב.

 

זה גם היה חוסך לכם את בעיית ההשתקפות על הזכוכית שתופיע עכשיו עם הצבע המבריק...:wink:

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מדובר בג'נטים המקוריים?

 

מדובר בג'נטים מקוריים של GLF, שרוחבם "5.

הדבר היחיד ששונה בהם הוא ה - Offset

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

העם מבקש לקבל עדכונים ותמונות של המוצר המוגמר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
מנוע 1.3 ומזגן, לא השילוב הכי מוצלח.

הרכב לא יזוז עם מזגן

נכון - אבל יהיה נעים באוטו ...

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
מנוע 1.3 ומזגן, לא השילוב הכי מוצלח.

הרכב לא יזוז עם מזגן

 

אני נוסע ברום כרמל טנדר 1.3 ליטר, שבמקור הוא איטי יותר מאשר סובארו 1.3. גם לו יש עם מזגן, ו... הוא זז. אבל יותר לאט. :-D ולמרות שהוא זז יותר לאט, לא מתחרט אפילו לרגע שהרכבתי את המזגן. ראשית, כי נעים באוטו ולא מזיעים כלל. שנית, מתי צריך את הכוח? בעיר? רוב הזמן הנסיעה איטית או בפקקים. שם דווקא המזגן הוא ברכה. בתאוצה או האצה למהירות גבוהה? הרי מטבע הדברים, נהיגה במכוניות האלו מתונה יותר מאשר במכוניות חזקות או חדשות יותר, כך שתאוצה למאה לא נמדדת כאן בשניות אחדות, אלא עשרות שניות... אם אני מרגיש שחסר לי כוח, אני מכבה לרגע את המזגן, מאיץ למהירות הרצויה לי ומדליק אותו בחזרה. וכשנוהגים במהירות שיוט של 90-100 קמ"ש (מהירות שיוט בשביל המכוניות האלו - הכוונה...), יש די והותר כוח. במהירות הזו מנוע צורך בסביבות 30 כ"ס מהמנוע וגם אם המזגן מוריד כמה סוסים, עדיין יש די והותר מחמישים או שישים הסוסים שיש (היו...) למנוע בשביל שזה יספק את הצרכים.

 

בקיצור - מניסיון אישי: אין שום בעיה עם המזגן.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
עוד קצת סבלנות.

כרגע עובדים על הרכבת מזגן.

 

כמה זמן שלא ראיתי מנוע בוקסר טוב :-D

 

 

עד עכשיו נראה מדהים!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני נוסע ברום כרמל טנדר 1.3 ליטר, שבמקור הוא איטי יותר מאשר סובארו 1.3. גם לו יש עם מזגן, ו... הוא זז. אבל יותר לאט. :-D ולמרות שהוא זז יותר לאט, לא מתחרט אפילו לרגע שהרכבתי את המזגן. ראשית, כי נעים באוטו ולא מזיעים כלל. שנית, מתי צריך את הכוח? בעיר? רוב הזמן הנסיעה איטית או בפקקים. שם דווקא המזגן הוא ברכה. בתאוצה או האצה למהירות גבוהה? הרי מטבע הדברים, נהיגה במכוניות האלו מתונה יותר מאשר במכוניות חזקות או חדשות יותר, כך שתאוצה למאה לא נמדדת כאן בשניות אחדות, אלא עשרות שניות... אם אני מרגיש שחסר לי כוח, אני מכבה לרגע את המזגן, מאיץ למהירות הרצויה לי ומדליק אותו בחזרה. וכשנוהגים במהירות שיוט של 90-100 קמ"ש (מהירות שיוט בשביל המכוניות האלו - הכוונה...), יש די והותר כוח. במהירות הזו מנוע צורך בסביבות 30 כ"ס מהמנוע וגם אם המזגן מוריד כמה סוסים, עדיין יש די והותר מחמישים או שישים הסוסים שיש (היו...) למנוע בשביל שזה יספק את הצרכים.

 

בקיצור - מניסיון אישי: אין שום בעיה עם המזגן.

 

הבעיה במכוניות האלה היא לא המהירות אלה העומס על המנוע ובעית ההתחממות.

המנועים "של פעם" לא ידועים בסלחנות יתר לנושא ההתחממות והוספת צרכן נוסף

למערכות החשמל המיושנות לא מוסיפה בריאות למנוע גם לא בפקקים, להפך...

 

במנוע שבוצעו הפעולות הנכונות אני מניח שבהתחלה לפחות לא יהיו בעיות אבל לאורך

זמן יתחילו לצוץ בעיות מכל פינה אפשרית +.

 

אין תחליף לעבודה מקצועית ושירות מוסך מיומן צמוד אבל, יש דברים שצריכים להישאר

כפי שתוכננו בזמנם. אבל אולי זה השמרן שבי. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
הבעיה במכוניות האלה היא לא המהירות אלה העומס על המנוע ובעית ההתחממות.

המנועים "של פעם" לא ידועים בסלחנות יתר לנושא ההתחממות והוספת צרכן נוסף

למערכות החשמל המיושנות לא מוסיפה בריאות למנוע גם לא בפקקים, להפך...

 

במנוע שבוצעו הפעולות הנכונות אני מניח שבהתחלה לפחות לא יהיו בעיות אבל לאורך

זמן יתחילו לצוץ בעיות מכל פינה אפשרית +.

 

אין תחליף לעבודה מקצועית ושירות מוסך מיומן צמוד אבל, יש דברים שצריכים להישאר

כפי שתוכננו בזמנם. אבל אולי זה השמרן שבי. - רן

 

 

1. במכוניות הללו הורכבו מזגנים. בין אם על ידי היצרן עצמו, או בהרכבה מקומית. כבר לפני שלושים שנים ויותר.

2. שלושים שנים ויותר מרכיבים מזגנים במכוניות, כאן בארץ. נכון שאין כמו מקורי, אבל בוולוו שלי יש מזגן מקומי שכזה, האוטו בן עשרים ושמונה ועדיין הכל מורכב ויושב כמו שצריך. אם העבודה ניעשת כמו שצריך, עם תשומת לב נכונה למה שצריך - לא יהיו בעיות. או לא יהיו בעיות שמצדיקות את הויתור על המזגן.

3. נכון שהעומס הגדול יותר על המנוע יקצר בסופו של דבר את חייו. אז במקום שהמנוע יחזיק עוד מאה אלף קילומטרים, הוא יחזיק עוד חמישים אלף? המדובר ברכב אספנות, כן? חמישים אלף קילומטרים זה ממוצע של עשר שנות נהיגה.

4. התחממות? המד בוולוו לא זז מילימטר בחמסין האחרון. ברום שודרגה מערכת הקירור וגם שם, לא נרשמה שום בעיה. אגב, נגיד שבעומס קבוע וגדול, למשל בעליה גדולה: תמיד אפשר לכבות את המזגן. מי שנוהג במכונית אספנות, הוא אדם מודע, על פי-רוב.

5. מערכת החשמל ברום כל כך עלובה, עד שהיא הייתה ממסה את החוטים של עצמה, סתם כי זה היה נראה לה מגניב... נראה לך שהייתי סומך עליה בהוספת צרכנים? לא מקובל "לרכוב" על מערכת החשמל המקורית בבואנו להתקין מזגן. לשם כך מושכים מהמצבר קו הזנה ישיר וחדש וממנו מסתעפים מספר ממסרים וכדומה. כך עשיתי ברום שלי, כך מין הסתם ייעשה בסובארו הזו (אותו אדם תיכנן את הרכבת יחידות המזגן במכוניות האלו). עשית כך, כל מה שמערכת החשמל של האוטו צריכה לעשות היא רק לספק פיקוד למערכת החדשה. ללא כל עומס. נהפוך הוא. אגב, גם האלטנטור אצלי שודרג בדיוק למען מטרה זו.

6. אולי כדאי לשאול את השאלה אחרת: האם שווה לסבול את החום הישראלי הנורא הזה, רק בשביל שהמנוע יחיה קצת יותר ואולי יהיו קצת יותר בעיות? אני מעדיף שהמכלולים "יעבדו" בשבילי, אני מעדיף שלי יהיה נעים והנהיגה לא תהיה מעיקה. אני מעדיף אוטו שאוכל להשתמש בו גם בימי הקייץ החמים ולא לסבול.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

6. אולי כדאי לשאול את השאלה אחרת: האם שווה לסבול את החום הישראלי הנורא הזה, רק בשביל שהמנוע יחיה קצת יותר ואולי יהיו קצת יותר בעיות? אני מעדיף שהמכלולים "יעבדו" בשבילי, אני מעדיף שלי יהיה נעים והנהיגה לא תהיה מעיקה. אני מעדיף אוטו שאוכל להשתמש בו גם בימי הקייץ החמים ולא לסבול.

 

:mm_yeah:

 

מסכים עם כל מילה.

אני מת על הפיאסטה שלי, הסמנטיקה והזכרונות שיש לי ממנה (ואני עדיין צובר) - אין להם תחליף, אבל משנה לשנה הנסיעה בה נעשית קשה יותר ויותר. הייתי מוכן לוותר על 30 סוסים מתוך ה50 שהיו לה רק כדי שיהיה קצת יותר קריר בפנים.

 

הלוואי ומישהו היה מרכיב לי בה מזגן :cry:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שבאמת חשוב זה שבעל הרכב לא יסבול וישנא את הרכב שלו. אם מזגן זה סטנדרט בשבילו אז כן בהחלט.

גם לי יש מנוע 1.3 אימתני שבימיו הטובים הוציא 55 כ"ס. לא יצרו אותו עם מזגן וגם בארץ לא התקינו מזגן. אני שנתיים וקצת עם הרכב הזה ונוסע בו כל יום.

בשנה שעברה עמדתי בפקק ענק בשיא הקיץ וממש סבלתי סאונה בגהנום.

אבל הרוב המוחלט של הנסיעות הן לא כאלה, התנועה זורמת ואין כמו לפתוח את שני החלונות הקדמיים, לשים יד אחת על אדן החלון ולשייט בהילוך חמישי על 90 קמ"ש עם הרוח בשיער :lol: לי זה הרבה יותר כיף מלשבת בקופסה סגורה ושקטה עם טמפ' מווסתת.

בשביל רמזורים ארוכים יש לי מאורר.

אם אתה נוסע הרבה בתוך העיר גם אני חושב שהתקנת מזגן היא רעיון טוב. אם לא, הייתי מוותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...