Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין את ההגיון של התיקון, שבחיים לא יחזור לקדמותו מול האפשרות לקנות אחד תקין.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההגיון שבתיקון עם ידיים טובות יכול לצאת יפה כמו חדש, בזול יותר וכמובן הסיפוק.

 

דבר שני, לך תמצא דשבורד שלם לרכב של 30 שנה. זה מצריך הרבה חיפוש שטח.

פורסם

שלחו לו לינק לדשבורד שלם במחיר סביר.

תיקון שכזה לעולם לא יצא כמו המקורי, ודורש הרבה השקעה.

גם ככה השקיעו על הרכב הזה הרבה מעבר להגיון הכלכלי.

 

אני מאוד נהנה לעקוב אחרי שחזור רכבים, ברכב הזה, התהליך עצמו, נראה לי קצת מוזר.

 

אבל אחלה... תהנו, נשמח לראות את התוצר המוגמר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לא מבין את ההגיון של התיקון, שבחיים לא יחזור לקדמותו מול האפשרות לקנות אחד תקין.

 

למה אתה לא מבין? זה מאד פשוט: מה שאני מתקן, לא עולה לי כלום ומה שאני קונה, עולה לי המחיר כולו.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ראיתי פה בשרשור על הג'וניור שמשתפצת, אפשרות להרכבת ציפוי (מין "קליפה") ע"ג הדאש הקיים.

הצבע של הרכב - יותר ממהמם !

גם לדעתי עדיף להשאיר את ידיות הרכב בצבען המקורי (כסוף/ניקל) שיישבור את הכחול.

בהצלחה בהמשך.

alfa 156 2.5.

פורסם
שלחו לו לינק לדשבורד שלם במחיר סביר.

תיקון שכזה לעולם לא יצא כמו המקורי, ודורש הרבה השקעה.

גם ככה השקיעו על הרכב הזה הרבה מעבר להגיון הכלכלי.

 

אני מאוד נהנה לעקוב אחרי שחזור רכבים, ברכב הזה, התהליך עצמו, נראה לי קצת מוזר.

 

אבל אחלה... תהנו, נשמח לראות את התוצר המוגמר.

 

נכון שערך הרכב לא גבוה ופה ושם עדין אפשר למצוא סובארו כזאת רק הבעיה היא ש-90% מהרכבים האלו במצב

שמצריך שיפוץ ושיחזור יסודי.

לגבי כדאיות ההשקעה זה נתון ביכולתיו המקצועיות והכלכליות של אותו בחור שמשפץ את הרכב ותאמין לי שיש

שיפוצים שמושקעים בהם עשרות אלפי שקלים על רכבים שערכם בשוק הוא בקושי מגיע ל: 15,000 ש"ח

ולפי דעתי כדאי לעשות שיפוץ ברמה גבוהה מאשר למלות בחומר ואחרי שנה המרכב מתחיל להתפורר ולהתנפח.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
למה אתה לא מבין? זה מאד פשוט: מה שאני מתקן, לא עולה לי כלום ומה שאני קונה, עולה לי המחיר כולו.

 

ניר,

אל תבין אותי לא נכון.

אתה עושה עבודת קודש ומבצע אותה נהדר.

 

לדעתי הלא מקצועית, אפשר היה להגיע לאותם התוצאות ואפילו לטובת יותר אם התהליך של השיפוץ היה מנוהל אחרת.

כתבתי את דעתי בעניין.

ושוב... יכול להיות שאני שוגה.

 

יש חלקים שלא נכון לתקן אלא אם אין ברירה. לדעתי הלא מקצועית דשבורד הוא אחד מהם.

 

המון הצלחה ומחכים לסיום.

 

אבי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
ניר,

אל תבין אותי לא נכון.

אתה עושה עבודת קודש ומבצע אותה נהדר.

 

לדעתי הלא מקצועית, אפשר היה להגיע לאותם התוצאות ואפילו לטובת יותר אם התהליך של השיפוץ היה מנוהל אחרת.

כתבתי את דעתי בעניין.

ושוב... יכול להיות שאני שוגה.

 

יש חלקים שלא נכון לתקן אלא אם אין ברירה. לדעתי הלא מקצועית דשבורד הוא אחד מהם.

 

המון הצלחה ומחכים לסיום.

 

אבי.

 

אבי, אני חייב להביע את דעתי, כי אני חושב שאתה לא הבנת:

1. הרכב הזה לא שווה שיפוץ. הוא היה נפוץ מאוד, אין לו ערך אספני ועלות השיפוץ שלו עולה משמעותית מהערך המוערך שלו.

2. אם כבר משפצים: עדיף להביא חלקים חדשים, למצוא משומשים טובים יותר, להשקיע מאות שעות עבודה בתיקון, החלפה וצביעה, ו... לחזור לסעיף 1.

3. הסיבה היחידה שמשקיעים באוטו הזה היא שהוא בבעלות ניר. שבבעלות ניר מוסך. שבין עבודות פחחות אחת לשניה, יכול הפחח לתקן את הסובארו הישנה. מאחר שהמשכורת של הפחח לא משתנה, אז למעשה עלות השיפוץ היא, כמו שכתב ניר - אפס.

 

אז עכשיו תעשה שוב את החשבון ותבין למה השיפוץ הזה נעשה כפי שהוא. רמז: כי הוא לא באמת עולה כסף...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

בוא נניח לרגע את עניין העלות או ההצדקה הכלכלית בצד.

מתייחס רק לאספקטים הטכנים של השיפוץ.

 

1. בהינתן מצב הגוף (רקבונות) ובהנחה שניתן למצוא גוף במצב טוב משמעותית, האם לדעתך שווה להיכנס לשיפוץ בהקף שכזה?

2. האם באמת יש חלקים שעדיף לרכוש מאשר לשפץ?

 

אני מבין שהכסף הוא השיקול שמנחה את רוב ההחלטות בשיפוץ הזה.

ואני עדיין חושב שרכב אספנות נמדד בתוצאה הסופית (כמו הרבה דברים בחיים) ואם הגוף למרות הטיפול המסור יפתח שוב חלודות, פיצוצים ורעות חולות אחרות וגם אם הדשבורד יראה "משופץ" אז כל השיפוץ חוטא למטרה המקורית, גם אם זה היה בחינם.

 

מצד שני, אני מעולם לא שיפתי רכב (אני מאלה שמקנאים בהם), אז מה אני מבין!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בוא נניח לרגע את עניין העלות או ההצדקה הכלכלית בצד.

מתייחס רק לאספקטים הטכנים של השיפוץ.

 

1. בהינתן מצב הגוף (רקבונות) ובהנחה שניתן למצוא גוף במצב טוב משמעותית, האם לדעתך שווה להיכנס לשיפוץ בהקף שכזה?

2. האם באמת יש חלקים שעדיף לרכוש מאשר לשפץ?

 

אני מבין שהכסף הוא השיקול שמנחה את רוב ההחלטות בשיפוץ הזה.

ואני עדיין חושב שרכב אספנות נמדד בתוצאה הסופית (כמו הרבה דברים בחיים) ואם הגוף למרות הטיפול המסור יפתח שוב חלודות, פיצוצים ורעות חולות אחרות וגם אם הדשבורד יראה "משופץ" אז כל השיפוץ חוטא למטרה המקורית, גם אם זה היה בחינם.

 

מצד שני, אני מעולם לא שיפתי רכב (אני מאלה שמקנאים בהם), אז מה אני מבין!

 

השאלות שלך רטוריות. ברור שהתשובה עליהן היא חיובית. רק שזה עדיין לא משנה את מה שכתבתי בסעיפים אחד ושניים בתשובתי הקודמת.

מעבר לזה, אני כן ראיתי את האוטו הזה בתהליך השיפוץ שלו והוא נעשה ברמה גבוהה באמצעות חיתוכים והלחמות והתוצאה ותחזיק הרבה יותר מאשר שנה.

ובאשר לדשבורד: לפעמים יש סיפוק לתקן משהו בעלות נמוכה מאשר סתם לקנות חלק חלופי ופשוט להתקין אותו. זו לא מכונית תצוגה והיא תשתתף בתחרויות יופי. זו מכונית שהיא בשימוש יומיומי.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

עוד דבר, יכול להיות שניר היה קונה את הדשבורד שהוצע לו, ותוך שנה היה מיתפוצץ כי זו מחלה של כל הדגם הזה, מה הטעם בזה ?

 

אצלי לדוגמא בקפרי הזמנתי דש במצב חדש ושילמתי הרבה כסף, אבל הרכב שלי לא רואה שמש כי הוא לא משמש אותי ביום יום,

אבל הרכב של ניר ישמש ליום יום.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני מבין שהכסף הוא השיקול שמנחה את רוב ההחלטות בשיפוץ הזה.

 

בכל שיפוץ! לאף אחד אין עץ של כסף בחצר. גם אם אתה עשיר מאוד אתה תגדיר תקציב (וסביר שככל תיהיה יותר עשיר ככה שיהיה יותר מחושב).

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

מצד שני, אני מעולם לא שיפתי רכב (אני מאלה שמקנאים בהם), אז מה אני מבין!

 

היי אבי,

דווקא עושה רושם מכתיבתך שאתה מבין בדבר או שניים.

שיקולים כלכליים אנחנו עושים כל יום - בעבודה, בסופרמרקט, כשקונים בגדים, ארון, או בונים בית.

בד"כ אנחנו מחפשים עסקה שתאזן ברמה סבירה (וזה עניין סובייקטיבי) את העלות מול התועלת.

האם בכל מה שאתה עושה או קונה, אתה הולך על ה"טוב ביותר" ולא משנה המחיר? או שלפעמים "טוב מספיק" הוא הבחירה שלך?

אתה מעיד בעצמך על כך שמעולם לא עברת תהליך של שיפוץ רכב אבל אני בטוח שהתלבטת בדילמות דומות.

מנסיוני (אני שיפצתי:-D), המשפצים מתחלקים למספר סוגים מרכזיים:

  • 1. משפצים ברמה בלתי מתפשרת - נדיר אבל קיים
  • 2. משפצים שחולמים על שיפוץ ברמה בלתי מתפשרת אבל לא משפצים לעולם כי אין להם משאבים לתמוך בחלום
  • 3. משפצים שחולמים על שיפוץ ברמה בלתי מתפשרת אבל מתפשרים...מכל מיני סיבות (סדרי עדיפויות וכו), כדי לבצע את השיפוץ הנכסף ולהנות מהתוצאה הסופית.

כמובן שיש עוד הרבה סוגי משנה אבל אילו, לדעתי, מייצגים את הרוב, כאשר אני בספק אם סוג 3 מונה יותר אנשים מסוג 2.

לעשות ויתורים זה חלק מתהליך ההתבגרות שלנו, "הכל או כלום" בד"כ משאיר אותך עם כלום...

איש מכירות נחמד בשם מייק, באולם התצוגה של פורשה בת"א, נתן לי פעם קטלוג ובו כתב את ההקדשה הבאה - "מי שלא חולם - לא מגשים" (אחרי שהבין שאני רק מתלווה לרוכש ולי אישית אין כסף לתדלק אותה...).

מצד שני - מי שרק חולם, ולא מתפשר לפעמים, הולך ברגל...

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם

זהו - הדשבורד תוקן.

כמה זמן שיחזיק, יחזיק.

במידה ולא תהיה ברירה והתיקון לא יחזיק, תמיד אפשר להחליף דשבורד.

ביי

IMG_1597.JPG

IMG_1598.JPG

IMG_1599.JPG

IMG_1646.JPG

IMG_1647.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...