Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד, מוריד את הכובע (עם סמל של אלפא :-))

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה יכול לכתוב ממה הן ואיך העמידות שלהן מנסיונך עם האסקורט?

מדובר כמובן בגומיות חדשות אך ישנות (Old new) ולכן זמן קצר אחרי הרכבתם, הם נסדקו בפינות, היכן שיש רדיוסים.

הפתרון שמצאתי: מילוי הסדקים בסיקאפלקס.

IMG_1492.JPG

IMG_1493.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

שלום ניר !

 

למען האמת, רציתי להגיב כבר מהרגע הראשון שעלה בשרשור שיפוץ של הלאונה המדהימה הזו, אך עם זאת לא רציתי חלילה להישמע מתנשא או לא מפרגן אז לבנתים חסכתי זאת - פשוט לא קיבלתי את העובדה שהרכב לא פורק לגורמים (ע"מ באמת להגיע לכל המקומות הקריטיים), הרי מן הרגעים הראשונים היה ניראה שהיכן שיפורק יהיה חייב בתיקון הפח הרקוב\ שחזור מחודש. אני מבין את העובדה וההיגיון שבדבר כאשר אין לא נוגעים אך אני לא מקבל זאת ומפרק הכל, למדתי שאם רוצים מוצאים הכל ומצליחים בהכל (ובגדול) - ראה שיפוץ הסובארו שלי כאן .

אני שמח שלא ויתרת ואכן פירקת את השמשות כי המצב היה יותר מצפוי ולהתעלם מזה זה לא היה עוזר להרבה זמן, אלא רק "לתת אקמול לסרטן".

 

מה מצב הרצפה (מתחת לשטיח) ?

 

בכל מקרה שיהיה המון בהצלחה בשיפוץ ! ואנחנו מאוד מצפים לראותך במפגשי סובארוהוליק !

 

 

נ.ב

 

ראובן, אתה צודק בהחלט ! אתה אכן יכול להוריד את הקובע עם הסמן של אלפא אבל יש לך גם קובע עם סמל של שישה כוכבים יפניים אמיתיים :-P

פורסם
שלום ניר !

 

למען האמת, רציתי להגיב כבר מהרגע הראשון שעלה בשרשור שיפוץ של הלאונה המדהימה הזו, אך עם זאת לא רציתי חלילה להישמע מתנשא או לא מפרגן אז לבנתים חסכתי זאת - פשוט לא קיבלתי את העובדה שהרכב לא פורק לגורמים (ע"מ באמת להגיע לכל המקומות הקריטיים), הרי מן הרגעים הראשונים היה ניראה שהיכן שיפורק יהיה חייב בתיקון הפח הרקוב\ שחזור מחודש. אני מבין את העובדה וההיגיון שבדבר כאשר אין לא נוגעים אך אני לא מקבל זאת ומפרק הכל, למדתי שאם רוצים מוצאים הכל ומצליחים בהכל (ובגדול) - ראה שיפוץ הסובארו שלי כאן .

אני שמח שלא ויתרת ואכן פירקת את השמשות כי המצב היה יותר מצפוי ולהתעלם מזה זה לא היה עוזר להרבה זמן, אלא רק "לתת אקמול לסרטן".

 

מה מצב הרצפה (מתחת לשטיח) ?

 

בכל מקרה שיהיה המון בהצלחה בשיפוץ ! ואנחנו מאוד מצפים לראותך במפגשי סובארוהוליק !

 

 

נ.ב

 

ראובן, אתה צודק בהחלט ! אתה אכן יכול להוריד את הקובע עם הסמן של אלפא אבל יש לך גם קובע עם סמל של שישה כוכבים יפניים אמיתיים :-P

 

התחלתי את השיפוץ של הרכב הזה, כשאני מנסה להיות מציאותי: אני יודע שגם אחרי שאסיים את הרכב, ונניח שהוא ייצא "פצצה", "מדהים" ולא פחות מכך, אף אחד לא יסכים לשלם עליו יותר מ - 3,000 ש"ח (למרות שהוא יהיה שווה הרבה יותר).

אז למה להשקיע כ"כ הרבה?

כל פרוייקט השיפוץ הזה התחיל בכך שטל, הבן שלי שמשתמש ברכב הזה, נמצא כעת בטיול ארוך בדרום אמריקה ולכן הרכב עמד אצלי במוסך. מראה הסובארו המתפוררת, יחד עם העובדה שבחול המועד פסח ירדה העבודה במחלקת הפחחות והצבע, דחפה אותי לבקש משעיה הפחח, לתקן "קצת" מהרקבונות שיש ברכב.

אבל שעיה כמו שעיה, הוא אינו יודע שלא לעשות יסודי. וכך נגררנו מחור לחור, ומרקבון לריקבון, דבר שהוביל לשיפוץ הרבה מעבר למה שתוכנן מראש.

 

אם לא הייתי מוצא את הגומיות, לא הייתי "משתגע" על זה. מאחר וכן מצאתי, אז הלכנו על זה.

 

ולגבי הרצפה - היא דווקא נקייה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

שלום רב!

אני מחפש ג'נטים כאלה עבור הסובארו DL.

האם למישהו יש רעיון איפה לחפש?

ותודה מראש!

234042e_20.jpeg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

רק בארהב

ישנו סט אחד בארץ אצל בחור עם טנדר מסובארוהוליק שהביא אותם מארהב

הבעייה שאי אפשר לקבל אישור יבוא אישי לגאנטים משומשים

דרך אגב הם מברזל ולא מגנזיום

פורסם

הנה מה שהתגלע אחרי שפרקנו שמשה אחורית, שמשה קדמית ומשולשי צד:

IMG_1476.JPG

IMG_1501.JPG

IMG_1502.JPG

IMG_1503.JPG

IMG_1504.JPG

IMG_1479.JPG

IMG_1480.JPG

IMG_1475.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

באמת מזל שמצאת את הגומיות,היה חבל להרוס שיפוץ ברמה גבוהה יחסית בגלל גומיות.

שיהיה לך בהצלחה פשוט תענוג לראות את העדכונים השוטפים.:-)

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

חברים מכובדים.

ראשית אציין, שאני מאוד אוהב את הדגם הזה וכל המציל סובארו אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

מצד שני, כמה תהיות.

 

איזה הצדקה יש לקחת גוף כל-כך רקוב ולשפץ אותו? הרי עדיין אפשר למצוא סובארו 82-83 עם גוף במצב עדיף משמעותית? את חלקי הפנים והמנוע אפשר היה להעביר מהתורמת.

טוב ככל שיהיה שיפוץ שכזה, תמיד יהיה חשוף להתפתחות חלודה מחודשת.

אפשרות נוספת היא להביא מארה"ב מאיזה מדינת מדבר יבשה 1.8 AWD עם לוח שעונים דיגיטאלי במחיר נוח.

 

סתם דוגמא:

http://www.cardomain.com/ride/337319/1983-subaru-gl/

לא עדיף?

 

בכל מקרה, בהצלחה בשיפוץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
שאלה,באיזה צורת ריתוך הפחח מרתך MIG?

 

Quick & dirty

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
חברים מכובדים.

ראשית אציין, שאני מאוד אוהב את הדגם הזה וכל המציל סובארו אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

מצד שני, כמה תהיות.

 

איזה הצדקה יש לקחת גוף כל-כך רקוב ולשפץ אותו? הרי עדיין אפשר למצוא סובארו 82-83 עם גוף במצב עדיף משמעותית? את חלקי הפנים והמנוע אפשר היה להעביר מהתורמת.

טוב ככל שיהיה שיפוץ שכזה, תמיד יהיה חשוף להתפתחות חלודה מחודשת.

אפשרות נוספת היא להביא מארה"ב מאיזה מדינת מדבר יבשה 1.8 AWD עם לוח שעונים דיגיטאלי במחיר נוח.

 

סתם דוגמא:

http://www.cardomain.com/ride/337319/1983-subaru-gl/

לא עדיף?

 

בכל מקרה, בהצלחה בשיפוץ.

 

והנה ההסבר להשתלשלות העיניינים שהובילו לשיפוץ הזה:

 

התחלתי את השיפוץ של הרכב הזה, כשאני מנסה להיות מציאותי: אני יודע שגם אחרי שאסיים את הרכב, ונניח שהוא ייצא "פצצה", "מדהים" ולא פחות מכך, אף אחד לא יסכים לשלם עליו יותר מ - 3,000 ש"ח (למרות שהוא יהיה שווה הרבה יותר).

אז למה להשקיע כ"כ הרבה?

כל פרוייקט השיפוץ הזה התחיל בכך שטל, הבן שלי שמשתמש ברכב הזה, נמצא כעת בטיול ארוך בדרום אמריקה ולכן הרכב עמד אצלי במוסך. מראה הסובארו המתפוררת, יחד עם העובדה שבחול המועד פסח ירדה העבודה במחלקת הפחחות והצבע, דחפה אותי לבקש משעיה הפחח, לתקן "קצת" מהרקבונות שיש ברכב.

אבל שעיה כמו שעיה, הוא אינו יודע שלא לעשות יסודי. וכך נגררנו מחור לחור, ומרקבון לריקבון, דבר שהוביל לשיפוץ הרבה מעבר למה שתוכנן מראש.

 

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ברור לי שהערך הכלכלי הוא לא העניין,

אבל לפני שמתחילים פחחות עושים איזו שהיא הערכת מצב כללית.

נכנסתם לבור שיש בו יותר חלודה מפח תקין.

לא עדיף היה לעצור לרגע ולבחון את הפרוייקט בעינים מציאותיות יותר?

חפש סובארו אחרת במחיר גריטה אבל עם בודי סביר ותקבל תוצאה הרבה יותר טובה מבלי להזכיר לשניה את כמות העבודה שאתם משקיעים ברכב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
ברור לי שהערך הכלכלי הוא לא העניין,

אבל לפני שמתחילים פחחות עושים איזו שהיא הערכת מצב כללית.

נכנסתם לבור שיש בו יותר חלודה מפח תקין.

לא עדיף היה לעצור לרגע ולבחון את הפרוייקט בעינים מציאותיות יותר?

חפש סובארו אחרת במחיר גריטה אבל עם בודי סביר ותקבל תוצאה הרבה יותר טובה מבלי להזכיר לשניה את כמות העבודה שאתם משקיעים ברכב.

 

בעיקרון, אתה צודק.

מעשית, היות ואני מתקן את הרכב לעצמי, אז זה כדאי עבורי.

וחוץ מזה, מאוחר מידי - הרכב כבר קרוב מאד להכנס לצבע.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...