Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הבנתי למה אתה לא מוריד את החלונות, ורב החלודה האמתית מסתתרת שם.

כל העבודה היפה תלך לעזה ויתרה מזו החלונות עצמם עלולים להיסדק כתוצאה מלחץ.

 

בעבודה כזו יסודית חייבים להוריד חלונות. - רן

 

הנה התשובה. כתוב: שחור על גבי לבן

 

לא הצלחתי למצוא גומיות חדשות לשמשה הקדמית ולא לאחורית ולכן אנחנו מתאמצים לשמור על הגומיות הקיימות ולא מפרקים את השמשות.

אודה לכל מי שיוכל להפנות אותי למקור, שבו אוכל למצוא גומיות לשמשה הקדמית והאחורית.

 

חבל שאתה לא מוריד חלונות.

 

חכה! עוד לא וויתרתי. אם אמצא גומיות, החלונות ירדו.

 

באוטו כזה ישן, ללא מקור זמין לחלקים, אתה לא מפרק מה שאתה לא בטוח שלא תוכל להחזיר. יש לך את החלק החלופי? זה משהו אחד. אין לך? חייבים לנסות לשמר מה שיש.

 

ניר, אסף פירסם כאן שבשטחים ישנו מקום עם מלאי גומיות מתאים. אנסה לחבר ביניכם אחרי החג.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
נראית מאתגרת הקורה A הזו...מה התכנון? לחתוך את כולה?

 

לא. לא לחתוך את הקורה אלא לתקן אותה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

כאן אני קניתי גומי לשמשה קדמית שלי, איביי ארהב, היא זהה למקורית לחלוטין, השוותי כשהגיעה מול מקורית.

http://www.ebay.com/itm/82-87-SUBARU-BRAT-80-84-GL-WINDSHIELD-SEAL-/310642824752?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4853c15630

 

שים לב לברר על משלוח לארץ או לשלוח דרך כתובת בארהב

פורסם

יששששששששש !!!

הזגג שלי מצא כאן בארץ גומיה אחורית ואני מצאתי את הגומיה הקדמית ואת שתי גומיות הצד, באוסטרליה.

http://www.scottsoldautorubber.com.au/

כמובן שהגומיות הוזמנו.

השמשה האחורית פורקה - תראו מה מצאנו:

IMG_1472.JPG

IMG_1473.JPG

IMG_1474.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

כמובן שהגומיות הוזמנו.

 

ידענו :wink:

 

הרי זה היה ברור שהסובארו הזו לא תצא ממוסך דרך השטח בשפיים לפני שהיא מושלמת!

 

הקצב משביע רצון וסקרנות!

הרבה הצלחה, והרבה המשך כבוד לפירמה שלך.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

תשים לב שהבחור מאוסטרליה בעל נטייה לטעות ולשלוח לא את הגומיות המתאימות, מציע שתודא שוב.

גם יהיה מעניין אם תכתוב מאיזה חומר הן עשויות ומה העמידות שלהן כשתגלה.

לא יודע אם מצאת אותו ממה שכתבתי בסובארוהוליק, אבל יפה שהשקעת בהזמנה משם.

פורסם
תשים לב שהבחור מאוסטרליה בעל נטייה לטעות ולשלוח לא את הגומיות המתאימות, מציע שתודא שוב.

גם יהיה מעניין אם תכתוב מאיזה חומר הן עשויות ומה העמידות שלהן כשתגלה.

לא יודע אם מצאת אותו ממה שכתבתי בסובארוהוליק, אבל יפה שהשקעת בהזמנה משם.

 

בעבר כבר קניתי ממנו גומיות לאסקורט שלי, אבל משום מה שכחתי ממנו. תודה לך שהזכרת לי אותו.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...