Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו DL 1300 מודל 83 - פחחות וצבע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאחרונה התוודעתי לדבר שהיה לי חדש,

רכבי פורד שיוצרו בגרמניה כמעט ולא מחלידים לעומת רכבי פורד שיוצרו באנגליה,

מעניין איך הפורדים הישראליים ? מה שלך ניר ?

 

שלי מגרמניה אבל בהחלט הופתעתי בזמנו, כשדורון ואני שיפצנו את האסקורטים שלנו יחד: האסקורט ה"ישראלית" של דורון הייתה נקייה הרבה יותר מה"גרמניה" שלי!

ברור שגם האזור וגם השימוש במכונית במהלך "חייה" השפיע רבות על מצבה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצטער אבל הרבה זמן לא צחקתי ככה כשראיתי את החורים בגג, פשוט תיראתי לעצמי נסיעה בגשם וזה רק הלך וגבר :lol:

 

איך דבר כזה קורה בכלל? בחיים שלי לא ראיתי חורים בגג, ומילא חורים, אבל כל חור בגודל מטורף!

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
מצטער אבל הרבה זמן לא צחקתי ככה כשראיתי את החורים בגג, פשוט תיראתי לעצמי נסיעה בגשם וזה רק הלך וגבר :lol:

 

איך דבר כזה קורה בכלל? בחיים שלי לא ראיתי חורים בגג, ומילא חורים, אבל כל חור בגודל מטורף!

 

מה שאתה רואה כאן זה אחרי שהשחזנו וחתכנו את הריקבונות. לדאבוני, לא צלמתי את הדד לפני זה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

מספר שאלות להשכלה כללית:

1.האם לא עדיף לרתך את הטלאי במישור הפח המתוקן ולא מתחתיו כדי להקטין למינימום כמות מילוי?

2.אם מרתכים טלאי מתחת לפח המתוקן לא כדי ליצור רצף פיקים של ריתוך וליצור חיבור מלא בין הטלאי לפח כדי למנוע חדירת מים במקרה של סדק במילוי?

פורסם
מספר שאלות להשכלה כללית:

1.האם לא עדיף לרתך את הטלאי במישור הפח המתוקן ולא מתחתיו כדי להקטין למינימום כמות מילוי?

2.אם מרתכים טלאי מתחת לפח המתוקן לא כדי ליצור רצף פיקים של ריתוך וליצור חיבור מלא בין הטלאי לפח כדי למנוע חדירת מים במקרה של סדק במילוי?

 

שלום ליאור!

  1. כן. אתה צודק! אכן עדיף אבל, הרבה יותר עבודת התאמה. הרכב הזה אינו שווה לי את ההשקעה הזו ולכן באופן מודע החלטתי לתקן את החורים בגג כך, גם אם בעוד 10 שנים אצטרך לתקן שוב (אני בטוח שזה יחזיק הרבה יותר מ 10 שנים).
  2. לא כדאי ליצור ריתוך מלא או כפי שכתבת, רצף פיקים. עם יתפתח סדק, הוא "ירוץ" על כל התפר. אוי ואבוי אם יהיה סדק במילוי! ובכדי למנוע חדירת לחות בין הטלאי לפח, יבוצע איטום בבוסטיק בחלק הפנימי של הגג.

ביי

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

למה לא משתמשים בתערובת של בדיל עופרת למילוי ואיטום במקום בחומר מילוי הסטנדרטי?

החומר מומס על ידי מלחם גדול ,מכסה את כל התלאי או החור ולאחר מכן מלוטש עם נייר ליטוש ,פצירות ושופינים .

בצורה כזו יש שכבת מתכת שלא מתחמצנת ומגינה על המתכת הפגועה שנמצאת תחתיה.

כאשר הרכב יצא מהמפעל הוא יצא מגולוון-שכבה של אבץ מצפה את הפח.

כל ליטוש שחושף את המתכת מקצר את חייה ובמקום אבץ כל מה שנשאר הוא צבע שבסופו של דבר ייסדק ויגרום לחמצן לפורר את הברזל.בשיפוץ של רכב אספנות יקר במיוחד שראיתי השתמשו באמבטיית ציפוי לכל הגוף מייד לאחר התזת חול לא יצרו כמעט תלאים אלא פשוט מילאו את החורים בגוף (שהיו קטנים יחסית) בתערובת של בדיל ועופרת.

הסגסוגת הזו גם זולה הרבה יותר מבונדו.

פורסם
למה לא משתמשים בתערובת של בדיל עופרת למילוי ואיטום במקום בחומר מילוי הסטנדרטי?

החומר מומס על ידי מלחם גדול ,מכסה את כל התלאי או החור ולאחר מכן מלוטש עם נייר ליטוש ,פצירות ושופינים .

בצורה כזו יש שכבת מתכת שלא מתחמצנת ומגינה על המתכת הפגועה שנמצאת תחתיה.

כאשר הרכב יצא מהמפעל הוא יצא מגולוון-שכבה של אבץ מצפה את הפח.

כל ליטוש שחושף את המתכת מקצר את חייה ובמקום אבץ כל מה שנשאר הוא צבע שבסופו של דבר ייסדק ויגרום לחמצן לפורר את הברזל.בשיפוץ של רכב אספנות יקר במיוחד שראיתי השתמשו באמבטיית ציפוי לכל הגוף מייד לאחר התזת חול לא יצרו כמעט תלאים אלא פשוט מילאו את החורים בגוף (שהיו קטנים יחסית) בתערובת של בדיל ועופרת.

הסגסוגת הזו גם זולה הרבה יותר מבונדו.

 

Its because few people know how to perform lead-loading properly.

פורסם
לפני כשנתיים, קבלתי מתנה מחבר קרוב: סובארו DL מודל 1983, יד ראשונה, 70,000 ק"מ.

אין מזגן והכל מקורי (כולל רדיו).

הרכב היה של קרוב משפחה שלו, שנפתר לפני כ - 6 שנים. לאחר מותו, אשתו הכניסה את הרכב למחסן סגור והפקידה את הניירות.

הבעיה היחידה והגדולה בכל הסיפור היא, שהמחסן בו הרכב אוחסן, ממוקם קרוב מאד לים ולכן הרכב היה אכול חלודה.

הדבר לא מנע מטל, בני הצעיר, להשתמש ברכב ולצבור עוד 20,000 ק"מ במד המרחק שלו. למרות שמדובר ברכב בן 30 שנה, מנוע 1,300 סמ"ק, ללא הגה כח וללא מזגן, ההרגשה בנהיגתו היא כמו של "רכב חדש". הכל הדוק, הכל עובד מצויין וממש נעים לנהוג בו.

כעת טל נמצא בדרום אמריקה אז זוהי הזדמנות טובה לשפר את חזות הרכב.

הנה כאן בתמונות נראה הרכב כשהבאתי אותו ממקום שבו אוחסן:

 

 

מקנא בך!!!

לאוטו 2 מראות צד זו הייתה תוספת בזמנו.....

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

איזה יופי לראות שמצילים עוד סובארו כזאת. הייתה לאבא שלי כזאת (שנת 82). הם כבר כמעט לגמרי נעלמו מהכבישים, אז כל אחת שאני רואה שמצילים עושה לי את היום.

שיהיה בהצלחה.

פורסם
למה לא משתמשים בתערובת של בדיל עופרת למילוי ואיטום במקום בחומר מילוי הסטנדרטי?

החומר מומס על ידי מלחם גדול ,מכסה את כל התלאי או החור ולאחר מכן מלוטש עם נייר ליטוש ,פצירות ושופינים .

בצורה כזו יש שכבת מתכת שלא מתחמצנת ומגינה על המתכת הפגועה שנמצאת תחתיה.

כאשר הרכב יצא מהמפעל הוא יצא מגולוון-שכבה של אבץ מצפה את הפח.

כל ליטוש שחושף את המתכת מקצר את חייה ובמקום אבץ כל מה שנשאר הוא צבע שבסופו של דבר ייסדק ויגרום לחמצן לפורר את הברזל.בשיפוץ של רכב אספנות יקר במיוחד שראיתי השתמשו באמבטיית ציפוי לכל הגוף מייד לאחר התזת חול לא יצרו כמעט תלאים אלא פשוט מילאו את החורים בגוף (שהיו קטנים יחסית) בתערובת של בדיל ועופרת.

הסגסוגת הזו גם זולה הרבה יותר מבונדו.

 

התשובה בגוף השאלה.

פורסם

שלב הגג הסתיים ועכשיו עוברים לדופן שמאל, מאחור.

לא הצלחתי למצוא גומיות חדשות לשמשה הקדמית ולא לאחורית ולכן אנחנו מתאמצים לשמור על הגומיות הקיימות ולא מפרקים את השמשות.

אודה לכל מי שיוכל להפנות אותי למקור, שבו אוכל למצוא גומיות לשמשה הקדמית והאחורית.

IMG_1186.jpg

IMG_1187.JPG

IMG_1193.JPG

IMG_1194.JPG

IMG_1243.JPG

IMG_1269.JPG

IMG_1272.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

חבל שאתה לא מוריד חלונות.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.


×
×
  • תוכן חדש...