Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אבקש עזרה במציאת נפח דרוש לדרייבר

MR 100 P Vanadium גודל 4'.

לאחרונה עברתי ל3 חלקים והרכבתי את האלמנט הנוסף בשישי האחרון, כרגע הוא סתם זרוק על הדש ואני רוצה לבדוק זוויות התקנה כמו כן נפח מומלץ לפני שאעבור לשלב הבנייה.

כל מידע נוסף על האלמנט יתקבל בברכה.

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

לפי ה BB6P הנפח המומלץ לאלמנט הזה בתיבה אטומה הוא 1.5 ליטר.

הכי טוב למידריינג' זה לבדוק כמה נפחים, מה שמומלץ בסטאפ אחד לאו דווקא יישמע עילוי בסטאפ שונה.

 

 

זה ה TS למקרה שאתה רוצה לבדוק עם תוכנה אחרת:

Artikelnummer: 241043

Bezeichnung: Midrange 100 P Vanadium

Gleichstromwiderstand [Rdc]: 3,59

Impedanz @ 1 kHz [Zn1k]: 4,60

Impedanz @ 10 kHz [Zn10k]: 14,00

Resonanzfrequenz [fr]: 82

Mechanische Güte [Qms]: 4,95

Elektrische Güte [Qes]: 0,66

Gesamtgüte [Qts]: 0,58

Äquivalentes Luftvolumen [Vas]: 2,8

Effektive Abstrahlfläche [sD]: 56,8

Ohm

Ohm

Ohm

Hz

Liter

cm²

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה רבה ישראל, סגרת לי כמה פינות.

גם רומן מצא בישבילי את אותם הפרטים בפורום רוסי כלשהו.

ללא ספק אבדוק כל מיני תצורות/נפחים, על מנת לבדוק שאלתי פה.

מקווה שאוכל להגיע לנקודה טובה כמה שיותר מהר ולעשות בניה מסודרת כי זה ממש לא מרגיע אותי שהם שוכבים עם כל החיווט על הדש כרגע :?

אם למישהו יש המלצות לזוויות מסויימות, חיתוכים אשמח גם לשמוע כל מיני דעות.

תודה שוב לעוזרים.

פורסם
שלום לחברי הפורום,

אבקש עזרה במציאת נפח דרוש לדרייבר

MR 100 P Vanadium גודל 4'.

לאחרונה עברתי ל3 חלקים והרכבתי את האלמנט הנוסף בשישי האחרון, כרגע הוא סתם זרוק על הדש ואני רוצה לבדוק זוויות התקנה כמו כן נפח מומלץ לפני שאעבור לשלב הבנייה.

כל מידע נוסף על האלמנט יתקבל בברכה.

תודה מראש לעוזרים.

 

אני לא מצליח לשלוח לך הודעה בקשר לקיט בגלל שאין לי 25 הודעות

תוסיף אותי בפייסבוק tal pinto

פורסם

ישראל השאיפה היא להתקין בקורות/פוד על הדש בדגש על הקורות.

אני יודע שזה קצת מסורבל מיד4 בקורה ועוד של גולף אבל אני מנסה את המקסימום.

שיחקתי קצת עם הזוויות וכרגע אני נוטה יותר לכיוון של און אקסיס (עדיין מנגן בלי נפח אז אני לא פוסל כיוונים אחרים).

פורסם

ד"א, יוסי אלפיין התקין בגולף בדש עצמו (כמו עוד מישהו פה...) הייתי שוקל זאת. זו אחת האופציות הכי נורמליות, אך ההתקנה יקרה ומסובכת, ולא מבטיחה תוצאה ויזואלית טובה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

:lol: זכרתי שאצלך מותקן בדש, רק לא זכרתי איזה גודל המיד (אני כן זוכר שהטוויטר שם יותר גדול ממנו:-D:twisted: )

(דרך אגב לאור השינויים שאתה מבצע אני שוב מציע בית חם לסקנדינביה :wink: שבו ישמעו אותם ולא רק זוג קרנפים מאוחרה).

בכל אופן חיתוכים של הדש ושנויים שלו הם אופציה אחרונה עד בלתי אפשרית מבחינתי, קורות עוד אפשר לקנות מפירוק ולעשות עליהן נסיונות אבל להחליף דש זה כבר סיפור אחר.

בכל אופן אני גם צריך להיות סגור על טוויטר לפני שלב בניות, בניתי על הטוויטרים שלי של הk2p אבל לאכזבתי הם חצי מתפקדים.

באותו עניין אשמח להמלצות על טוויטר לשדך לכל העסק הזה.

פורסם

אני מצאתי ששניהם לא נוגדים אחד את השני, לפחות בזמנים שונים.

אפשר ליהנות יום אחד מ SQ ויום אחר מ SPL. ברוך השם, הפרוססורים של היום יכולים לשמור כמה זכרונות, וגם הוופרים בדלתות לפעמים גורמים לי לשכוח שאין סאב ברכב.

אך היה סמוך ובטוח שאם אמכור אותם- אודיע לך :)

ניסיונות, ניסיונות ועוד קצת ניסיונות. זו הדרך להצלחה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני בטוח בזה, בעסק הזה במיוחד כמו בעוד רבים אין חכם כבעל נסיון.

ולשמחתנו יש לנו הצפוניים אחד כזה שתמיד עוזר ומייעץ.:wink:

×
×
  • תוכן חדש...