Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני צריך את דעתכם לגבי חיפוש רכב.

יש לי גולף 2.0 דור 4 (שנת 2004) אני מאוד אוהב את הרכב אבל מחפש רכב עם יותר כוח רוצה רכב כיפי ומהיר...

יש לי 2.5 ילדים ולכן עדיף לא 3 דלתות, למרות שזה הרכב ה"קטן" / השני במשפחה אז אם לא יהיה ברירה נסתדר גם עם 3.

התקציב שיש לי הוא סביב 170K.

אני מעוניין ברכב לא לפני שנת 2011, כלומר יחסית חדש.

היות ויש לי היום גולף, ואני ממש מאוהב בו, היה לי טבעי לחפש גולף GTI.

נראה לי שגם אודי A-3 סופרטבק יענה על הדרישות/מגבלות.

 

מה דעתכם? יש הצעות נוספות? האם כדאי או אפשר רכב חדש מסוכנות בתקציב זה?

תרגישו חופשי להגיד הכל, אני פתוח לביקורת והמלצות.

 

תודה לכל המשיבים.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיאט לאון 1.8TSI\FR יענה לך לבקשה הרבה מקום, משפחתי, וספורטיבי

הFR זה כמעט גולף GTI פחות 50אלף ש"ח.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

לא אתגר גדול מדי למצוא מכונית שתשדרג לך את חווית הנהיגה מהגולף ובוודאי בתקציבך.

 

למרות שלא פנית לכיוון הזה - אני ממליץ לך לשקול מכונית קצת יותר גדולה לאור המצב המשפחתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אוקטביה RS סטיישן - מעניין?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אוקטביה RS סטיישן - מעניין?

 

כמה כאלה יש בארץ? כמה למכירה?

בכנות, לא זכור לי שראיתי אפילו אחת כזו בארץ.

יודע שיובאה.

ההמלצה לעניין, אבל לא בטוח שמעשית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ראיתי בעיני 4-5 אפילו ישבתי באחת,אני מניח שיש איזה 20-15 בארץ. יש פה חבר פורום (אחד הJ'ס) שהייתה בבעלותו אחת, והיא אף נמכרה כאן בפורום לדעתי.

סך הכל נתתי לו אופציה, כדי שאם תצוץ כזו בתקופה הקרובה יזכור שזו אפשרות מעניינת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ה- RS שלו לא היתה סטיישן.

לדעתי הסטיישן נראית נורא. מה שכן - יש בה הרבה מקום.

ה- GTI אכן פתרון טוב ומתבקש, אם כי תלוי איך אתה מנייד שם את הילדים (כסאות בטיחות? סל קל?) וכמה עגלות אתה צריך לנייד שם. תא המטען של האוקטביה גדול יותר. למעשה, זה בערך הצעד שאני עשיתי (אני עברתי מדור 5 ל- GTI דור VI), ולמעט אחסון עודף, יש לאוקטביה רק חסרונות מול ה- GTI - בכוכבי ריסוק, בעיצוב פנים, בנוחות, ובאבזור. אגב, כמובן שהאוקטביה זולה משמעותית.

 

עריכה: לגבי A3, יש או חלשות יותר חדשות, בתקציב הזה, או מהדור הקודם, שם הספסל האחורי היה קצת קלסטרופובי לטעמי, וגם אף פעם לא הבנתי למה לא שמו באאודי את המסך מגע + features שיש ב- GTI ואפילו בגולף 160.

 

על הלאון הייתי מדלג, אלא אם היא במחיר מפתה (כמו המבצעים שהיו לאחרונה). גם היא קיבלה רק ארבעה כוכבים במבחן הריסוק, והיא פחות פרקטית מהגולף בכמה מובנים כגון שימושיות. כמעט רכשתי לי את הקופרה R האחרונה, על אף הכול, כי בכל זאת - 240 כ"ס במחיר הזה היה מאוד מפתה, אבל בסוף נשארתי עם ה- GTI.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לך על A3 ספורטבק מנוע 2.0TSI, לא ירד לך החיוך :-D

המחירון שלהן נופל חזק ובשוק נסגרות עסקאות במחירים נמוכים מ-GTI בשנתון דומה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
ה- RS שלו לא היתה סטיישן.

לדעתי הסטיישן נראית נורא. מה שכן - יש בה הרבה מקום.

ה- GTI אכן פתרון טוב ומתבקש, אם כי תלוי איך אתה מנייד שם את הילדים (כסאות בטיחות? סל קל?) וכמה עגלות אתה צריך לנייד שם. תא המטען של האוקטביה גדול יותר. למעשה, זה בערך הצעד שאני עשיתי (אני עברתי מדור 5 ל- GTI דור VI), ולמעט אחסון עודף, יש לאוקטביה רק חסרונות מול ה- GTI - בכוכבי ריסוק, בעיצוב פנים, בנוחות, ובאבזור. אגב, כמובן שהאוקטביה זולה משמעותית.

 

עריכה: לגבי A3, יש או חלשות יותר חדשות, בתקציב הזה, או מהדור הקודם, שם הספסל האחורי היה קצת קלסטרופובי לטעמי, וגם אף פעם לא הבנתי למה לא שמו באאודי את המסך מגע + features שיש ב- GTI ואפילו בגולף 160.

 

על הלאון הייתי מדלג, אלא אם היא במחיר מפתה (כמו המבצעים שהיו לאחרונה). גם היא קיבלה רק ארבעה כוכבים במבחן הריסוק, והיא פחות פרקטית מהגולף בכמה מובנים כגון שימושיות. כמעט רכשתי לי את הקופרה R האחרונה, על אף הכול, כי בכל זאת - 240 כ"ס במחיר הזה היה מאוד מפתה, אבל בסוף נשארתי עם ה- GTI.

 

אני זוכר שדיברת על התלבטות לגבי FR.

 

בקופרה R יש 265 כ"ס.

 

אגב במה הלאון פחות שימושית?

פורסם
אני זוכר שדיברת על התלבטות לגבי FR.

בקופרה R יש 265 כ"ס.

אגב במה הלאון פחות שימושית?

 

נו, מה זה 20 כ"ס לכאן או לשם ;-)

ה- FR לא היתה נוחה לי. ה- קופרה R דווקא כן משום מה. בכל מקרה, זה לא יצא אל הפועל.

 

פחות תאי אחסון, חוסר יכולת של ילדים לפתוח הדלת מבחוץ (אולי זה יתרון בעיני אחרים), מרווח מעט מצומצם, וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על המידע, נראה כאילו ה GTI עדיין האופציה המועדפת.

 

עוד כמה דגשים שיעזרו:

לגבי עגלת ילדים, תכנס פעמים ספורות לבגאז' אם בכלל. כך שזה לא שיקול.

לגבי ילדים סלקל, בוסטר וכו'. אני גם לא כל כך מייחס חשיבות נראה לי שבכל מקרה אסתדר עם מה שיהיה, לדוגמא היום הייתי בסוכנות וראיתי שירוקו, ונראה לי שגם אם זה שיש רק 2 מושבים מאחור אני אסתדר... 2 ילדים עם בוסטרים מאחור וסלקל מקדימה.

דבר נוסף, לא נראה לי שרמת הגימור וההרגשה של הישיבה ברכב זהה בגולף, אודי, סיאט וכו' נכון?

 

 

תודה.

פורסם

אני מתקשה להבין אותך.

כנראה שהרכב אינו אמור לשמש משפחה, אחרת מעבר ל 3 דלתות (שירוקו) זה סיוט!

לטעמי 3 מושבי ילדים ברכב בגודל גולף זה גם לא נוח בעליל.

שלא לדבר על סלקל מקדימה שאינו בטיחותי.

ואתה בכלל לא לוקח בחשבון שילדים גדלים ותצטרך יותר מרחב ומושב אחורי שיכול להכיל 3 התקנים שונים. אני בספק אם זה אפשרי.

חבל. שטות שתעלה לך כסף.

 

וכל זה בזמן שאתה עובר מגולף 2.0 2004...כך שהרבה מכוניות ישפרו לך את חווית הנהיגה גם בלי להיות GTI ושות'

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי, לא הבנתי אזה רכב אתה ממליץ.

 

כמו שציינתי, זה רכב שני במשפחה. כלומר כשהמשפחה כולה נוסעת ביחד משתמשים ברכב חברה. זה רכב שישמש אותי לנסוע לעבודה, וכנראה לקחת את הילדים למוסדות החינוך בבוקר. כמו שאמרתי, עדיף לא 3 דלתות אבל אם ידרש אני מוכן בלית ברירה להתפשר ולסבול בקטע הזה כדי להנות מהרכב.

לגבי הבטיחות, זה דיון אחר אבל תוכל לראות הרבה הורים עם רכב משפחתי גדול שיש מקום מאחור וסלקל מקדימה. השיקולים רבים והדיון מתאים יותר לפורום הורים וילדים :mm_wink:

פורסם

סליחה טעות מביכה שלי שגררתי לכל אורך השרשור - לא שמתי לב שמדובר ברכב שני במשפחה ("הקטן"). תתעלם ממה שכתבתי עד כה.

 

מצטרף להמלצה לבחינת סיאט ספורטיבית. ממליץ עוד יותר להמתין להגעת הדגם החדש.

 

בתקציב הזה ניתן ל"התפרע"... לא רק מכוניות דוגמת הסיאט אלא לחפש בקצוות מגאן RS ולבחון איזה ב.אמ.וו סדרה 3 נכנסת בתקציב (עם השארת שוליים לתחזוקה).

 

בהצלחה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אחלה, תודה.

 

הגולף והסיאט מרגישות בפנים אותו דבר? יש לי הרגשה שהגולף תרגיש יותר איכותית.

ב.אם.וו יכול להיות רעיון נחמד. אבל כמה כ״ס יש לסידרה 3?


×
×
  • תוכן חדש...