Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו, בא לי לבדוק רכב חדש מהסוכנות... מה אתם אומרים על הרשימה הבא ביחס למה שהוזכר עד כה?

 

רנו קליאו ספורט

יונדאי ולוסטר ספורט

אופל קורסה OPC

 

מה זה ולוסטר ספורט? אתה מתכוון לדגם הטורבו? אם כן, חבר שלי נהג בה והתרשם מהכל לטובה להוציא את המנוע שהרגיש קצת חלש.

 

ה-OPC מצויינת אבל איכות חומרים דיי זבלית ורכב דיי נוקשה שמצריך הסתגלות. הקליאו גם מכונה מושחזת, קח בחשבון שהיא מוחלפת.

 

פספסת משהו חשוב...

 

ציינתי, זה רכב שני במשפחה. כלומר כשהמשפחה כולה נוסעת ביחד משתמשים ברכב חברה. זה רכב שישמש אותי לנסוע לעבודה, וכנראה לקחת את הילדים למוסדות החינוך בבוקר.

לא יהיה ברכב עגלה/"אמבטיה" של עגלה וכו'

 

אני לא מחפש להתקדם קצת מעל הגולף שלי, בא לי רכב ספורטיבי :evil:

 

תגדיר ספורטיבי. אתה נוהג מא' לב' או שאתה עושה גם "טיולים" עם הרכב לנס הרים וכו'?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם ככה, אני מצטרף להמלצה על לאון 1.8TSI.

במחיר מבצע של 120K אתה מקבל רכב חזק ב-ה-ר-ב-ה מהגולף הנוכחית שלך, ועם אבזור מלא.

 

אבל הלאון הזו היא רק לאון עם פלפל, כמו הגולף 160. היא לא ממש ספורטיבית, ובמקרים מסויימים היא מאוד לא ספורטיבית.

ויש גם את נושא כוכבי הריסוק, שהוזכר לעיל. מה שכן, היא מאובזרת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תפנק אותנו בתמונות!!!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לך על A3 ספורטבק מנוע 2.0TSI, לא ירד לך החיוך :-D

המחירון שלהן נופל חזק ובשוק נסגרות עסקאות במחירים נמוכים מ-GTI בשנתון דומה.

 

מחזק, מניסיון.

הa3 פחות ספורטיבית מהgti אבל יותר נוחה ומעודנת.

תשאל את עצמך מה אתה עושה יותר, מטייל בכבישים הנכונים בסופ"ש או משתמש ברכב ליום יום?

 

עריכה, עכשיו ראיתי את העדכון, תתחדש!

אחלה בחירה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אז הנה הכלה...

תמונה זריזה בשבילכם. אני מקווה שמחר בדרך לים המלח יהיו עוד טובות.

 

דרך אגב, הייתי צריך להקטין את התמונה. יש אך להעלות תמונות בגודל מלא?

IMG_6629 Small.jpg

פורסם

בושה וחרפה שאף אחד לא הזכיר כאן הונדה סיוויק 5 דלתות האצ'בק. ה 2010 עם צמד האגזוזים מאחורה עושה לי את זה. אם יש אוטו שהייתי מוכן לוותר על אופנועים בכדי לנהוג ברכב

אז זהו הרכב. ממליץ לכולם. מי יודע, אולי ביום שהחשבון בבנק ירשה אני אנטוש את הפיאסטה הקשישה לטובת סיויק רעננה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...