Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האאודי מרגישה בפנים יותר מפוארת (גם אם פחות פונקציונאלית, בשל פקדי מיזוג מוזרים וג'ויסטיק לא נוח - לטעמי - לשליטה במדיה, במקום מסך מגע) מהגולף. הגולף יותר מהסקודה והסיאט. כך זה בכוונה. למשל, אני סובל מהגב. בסקודה ובסיאט FR קשה לי לשבת. בקופרה R, בגולף, וב- A3. אין לי בעיה. מצד שני, גם בגרסאות הזולות של ה- A/B לא הרגשתי מספיק נוח, לעומת הגרסא המפוארת יותר, שם יש כוונון לתמיכה בגב התחתון (בדומה ל- GTI, אבל חשמלי ולארבעה כיוונים, לא רק שניים).

במוו סדרה1 ואפילו מרצדס A הן גם אפשרויות לא רעות של רכב חדש. מצד שני, אתה מקבל במחירים האלה את הדגמים ה"נחותים" יחסית מבחינת כח מנוע ואבזור. אם, למשל, התקציב היה 220, הייתי ממליץ לך לנסות כמובן GTI חדשה, אבל גם את ה- A החזקה יותר. בפנים, לטעמי האישי, היא גם יותר מהאאודי A3. ב- 1 עוד לא נהגתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נקודה שלא הזכירו: גם ללאון וגם ל A3 מהדור הקודם יש ארבעה כוכבי ריסוק בלבד. לגולף יש 5, ועוד בגבול העליון של ה 5 (משהו כמו מעל 90%). אני בטוח שזה גם שיקול.

.Your average Notepad

Guest ספורטמוטורי
פורסם
אותי דווקא מעניין מה זה החצי ילד...

 

אני מנחש, "הריון"

פורסם

אם להיות קטנוניים, ההריון צריך להיות ביום ה 15 של החודש הרביעי.

 

בכל מקרה, סתם רעיון - אני הייתי שוקל ברצינות לחכות לדור השביעי של הגולף שיגיע לכאן בקרוב מאוד, ולקנות את גרסת ה highline. עם תאוצה ל 100 ב 8 שניות בערך, היא לא ספורטיבי מדי, אבל בהחלט מהירה יותר מרכב ממוצע, ובהחלט לעולם לא תרגיש חלש. בתור בונוס יש לה גם את citysafe שבולמת בלימות חירום במהירות של עד 30.4 קמ"ש, סתם במקרה שאתם נוסעים בעיר והילדים צועקים ברכב ומוציאים אותך מריכוז.

.Your average Notepad

פורסם
אם להיות קטנוניים, ההריון צריך להיות ביום ה 15 של החודש הרביעי.

 

בכל מקרה, סתם רעיון - אני הייתי שוקל ברצינות לחכות לדור השביעי של הגולף שיגיע לכאן בקרוב מאוד, ולקנות את גרסת ה highline. עם תאוצה ל 100 ב 8 שניות בערך, היא לא ספורטיבי מדי, אבל בהחלט מהירה יותר מרכב ממוצע, ובהחלט לעולם לא תרגיש חלש. בתור בונוס יש לה גם את citysafe שבולמת בלימות חירום במהירות של עד 30.4 קמ"ש, סתם במקרה שאתם נוסעים בעיר והילדים צועקים ברכב ומוציאים אותך מריכוז.

 

אכן קטנוני, השלישי צפוי בעוד חודשיים :-)

 

רעיון לא רע אבל יש לי בעיה עם להמתין, אין מה לפרט אבל הקטע הוא שאני צריך לחפש ולקנות עכשיו.

פורסם

לי זה נשמע שאתה רוצה מגאן RS, גם הGTI יכולה להתאים, באופן כללי הRS היא מכונה נהיגה יותר טובה, אבל כמכלול הGTI, לדעתי, יותר טובה (אבזור, ונוחות).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא מבין מה רע באוקטביהTSI 1.8 מאובזרת ? היא הרבה יותר מהירה מהגולף הקיימת שלך, משהו כמו 4-5 שניות יותר מהר בתאוצה למאה, משפחתית לעת מצוא ואחלה ביצועים. זרוק עוד תוספות למשעי, ויש לך זאב בעור כבש. אני לא בטוח שעוד מוכרים את ה DSG או שרק משווקים את האוטומטית , אבל ה DSG נשמעת לי עסקה לא רעה כלל וכלל.

רחמנה לצלן גם צריכת דלק טובה. או שמא חייב מכונית ספורטיבית גרידא?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תגידו, בא לי לבדוק רכב חדש מהסוכנות... מה אתם אומרים על הרשימה הבא ביחס למה שהוזכר עד כה?

 

רנו קליאו ספורט

יונדאי ולוסטר ספורט

אופל קורסה OPC

פורסם

עם שלושה ילדים, כאשר אחד בדרך וזה אומר עגלה, "אמבטיה" של עגלה, סלקל שתופס מלא מקום.

הייתי ממליץ להשתדרג בסוג הרכב.

בתקציב שלך אתה יכול לקחת סופרב חדשה, או אחת בת שנה מהדגם המפואר.

היא תהיה מהירה, חזקה, נוחה, מרווחת, ומה לא.. לעומת הגולף שלך.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
עם שלושה ילדים, כאשר אחד בדרך וזה אומר עגלה, "אמבטיה" של עגלה, סלקל שתופס מלא מקום.

הייתי ממליץ להשתדרג בסוג הרכב.

בתקציב שלך אתה יכול לקחת סופרב חדשה, או אחת בת שנה מהדגם המפואר.

היא תהיה מהירה, חזקה, נוחה, מרווחת, ומה לא.. לעומת הגולף שלך.

בהצלחה.

 

פספסת משהו חשוב...

 

ציינתי, זה רכב שני במשפחה. כלומר כשהמשפחה כולה נוסעת ביחד משתמשים ברכב חברה. זה רכב שישמש אותי לנסוע לעבודה, וכנראה לקחת את הילדים למוסדות החינוך בבוקר.

לא יהיה ברכב עגלה/"אמבטיה" של עגלה וכו'

 

אני לא מחפש להתקדם קצת מעל הגולף שלי, בא לי רכב ספורטיבי :evil:

פורסם

אם ככה, אני מצטרף להמלצה על לאון 1.8TSI.

במחיר מבצע של 120K אתה מקבל רכב חזק ב-ה-ר-ב-ה מהגולף הנוכחית שלך, ועם אבזור מלא.

אתה מחפש משהו יותר חזק מ- 7 ומשהו שניות 0-100?

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025


×
×
  • תוכן חדש...