Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הANKER מעולים, יש לי ובזמנו הזמנתי להמון חבר'ה ולכל דורש.

הבעיה היא שהחברה הפסיקה לשלוח לארץ ולדעתי הלינקים לא מעודכנים, אני מקווה שאני טועה.

אבל אני בטוח שאם נרכז קבוצת קניה אפשר יהיה לארגן משהו, יש לי דיבור עם המוכר (קניתי ה-מון ממנו).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לזה שמעליי, אשמח אם תעדכן בהתפתחות הרכישה ממנו, שכן גם אני מעוניין להצטרף לרכישה.

 

לפותח השרשור- קניתי מהמוכר הזה, לא מציע לך להתקרב אליו. אני חושב שלא היה מוכר, אי פעם, שניסה להונות אותי בכך שהביא לי סחורה פגומה, וכשהתלוננתי על כך, הוא אמר שאשאיר את הסחורה אצלי (למרות שרציתי לשלוח בחזרה), ושהוא ישלח לי זיכוי, אך בתנאי שתחילה אתן לו פידבק חיובי.

 

אמרתי לו שאתן לו פידבק אך ורק לאחר שיחזיר זיכוי/ ישלח מחדש סחורה תקינה. הוא לא ענה מהר כמו בפעם הראשונה, אלא לאחר כמעט שבועיים, שזה יצא שבוע לפני סוף המועד לנתינת הפידבק, הוא השיב מייל המבקש שאתן לו זמן לבדוק את העניין. פה גם שאלתי למה העיכוב בתשובות וברצון שלו לפידבק לפני קבלת המוצר וכדו'. כמובן שהוא לא השיב בעניין.

 

סוף דבר- פתחתי דיספיוט יום קודם, איביי התערבו, לא נתקבל ממנו כל מענה, ולבסוף זוכיתי.

 

עשיתי באיביי מעל ל600 רכישות, מתוכן כ5 שהוצרכו להגיע למצב של דיספיוט. 3 מהם על אותו מוכר שמכר סחורה מזוייפת של סאנדיסק (איביי הסבו את תשומת ליבי לעניין וביקשו שאפתח דיספיוט באם אני מעוניין בכך). אחד על המקרה הנ"ל ואחד על מוכר ש"נעלם" אחרי אי הגעת סחורה. אף אחד לא ביקש פיבק מראש ואף אחד לא עשה בעיות.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אתם באמת מוכנים לשים סוללה תחליפית, עם כל הסכנה שבדבר והפוטנציאל להתפוצצות, במכשיר שיושב לכם 2 ס"מ ליד הביצים?:|

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

לא נראה לי אמיתי,סוללה כזו צריכה להיות גדולה מהמקורית ולהגיע עם כיסוי אחורי יותר שמן.

האנקר אחלה סוללה,יש לי אותה כבר חצי שנה עושה את העבודה כמו שצריך.

גלקסי S עם CM9 מחזיק לי יומיים בממוצע בשימוש ממוצע,בשימוש מאסיבי הסוללה המקורית אחרי 5 שעות מתרוקנת,אנקר בשימוש מאסיבי אחרי 9 שעות +-.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לא נראה לי אמיתי,סוללה כזו צריכה להיות גדולה מהמקורית ולהגיע עם כיסוי אחורי יותר שמן.

.

מה זה קשור??

 

יש לך סוללה AA עם 1800 מיליאמפר ו2500 מיליאמפר.

אתה באמת חושב שהחזקה יותר גם גדולה יותר?:shock:

 

וזה בלי קשר אם הלינק במקור אמיתי או לא.

פורסם

Anker סוללה מצויינת , אם תזמינו אני ישמח להצטרף לאחת I9000 אם זה אפשרי.

 

ceyal סוללות AA זה NI-MH , סוללות של טלפון זה lithium polymer , זה כמו שתשווה גבינה צהובה אם קוטג' :)

בסוללות של טלפון גודל = קיבולת ואכן סוללה שהקיבולת שלה מעל 1900MH בI9100 מגיעה אם מכסה אחורי טיפה שמן יותר.

אודי A4

דימה.

פורסם

לכל המגיבים ,כבר קניתי את הסוללה בעקבות המלצה של חבר פורום ותיק ומומחה בפלאפונים.מקווה לטוב ,מקסימום הלכו 27 שקל לפח.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
סוללה מסין ממוכר עם פידבק נמוך? :roll:

גם אם זה באמת יוצר ביפן (וממש לא נראה לי), אין שום סיכוי שזה 2450MAH.

 

ראיתי שממליצים (לא ניסיתי בעצמי) על הסוללות של החברה הזאת.

יש גם דיל של 2 + מטען. ויש גם סוללה ל S2.

 

איזה פידבק נמוך? 99 אחוז פידבק חיובי...

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

זה נחשב לפידבק נמוך...

אישית, לא קונה ממוכרים עם פחות מ-99.7 וגם אז אני עובר על התגובות השליליות לראות איך המוכר טיפל בזה.

 

 

הANKER מעולים, יש לי ובזמנו הזמנתי להמון חבר'ה ולכל דורש.

הבעיה היא שהחברה הפסיקה לשלוח לארץ ולדעתי הלינקים לא מעודכנים, אני מקווה שאני טועה.

אבל אני בטוח שאם נרכז קבוצת קניה אפשר יהיה לארגן משהו, יש לי דיבור עם המוכר (קניתי ה-מון ממנו).

למה אתה חושב שהם הפסיקו לשלוח?

לפי עמוד המכירה (פרט לסוללה בודדת עבור I9000) נראה שהם שולחים.

אם מישהו צריך סוללה בודדת ל-I9000, שיתארגן עם עוד מישהו ושיזמינו ביחד.

פורסם

הזמנתי גם מבעלי פידבק נמוך מזה והכול היה תקין,פרט לאחד שאיביי הודיעו לי שהוא מוכר מוצרים מזויפים וקיבלתי את הכסף חזרה.חוץ מזה,מדובר ב27 שקל.אני אשרוד :).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
זה נחשב לפידבק נמוך...

אישית, לא קונה ממוכרים עם פחות מ-99.7 וגם אז אני עובר על התגובות השליליות לראות איך המוכר טיפל בזה.

 

 

 

למה אתה חושב שהם הפסיקו לשלוח?

לפי עמוד המכירה (פרט לסוללה בודדת עבור I9000) נראה שהם שולחים.

אם מישהו צריך סוללה בודדת ל-I9000, שיתארגן עם עוד מישהו ושיזמינו ביחד.

כי במעמד ההזמנה נאמר בסוף התהליך שאין משלוח לארץ, אשמח אם מישהו ינסה ויגיד אם יש חדש.

אישית לפני יומיים רציתי סוללה לhtc שרכשתי לאשתי ולא ניתן היה להביא אותה בדרכים המקובלות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...