Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

10 דולר לסוללה נשמע לך יקר?! :shock:

לא תמצא איכותי וזול מזה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אריק, אס1 עם סיאמ9 ויומיים שימוש?

 

נראה לי אני חורש על הוואטסאפ יותר מדי:-)

 

עם קרנל devil וכל השיפצורים וחרישה מאסיבית של גלישה ב3ג'י (בלי וויפי) מחזיק לי 6 עד 8 שעות

 

אין לי תלונות, אני יודע שאני מפרק את הסוללה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
10 דולר לסוללה נשמע לך יקר?! :shock:

לא תמצא איכותי וזול מזה.

זה לא עשר דולר מכיוון שמחיר זה אינו כולל עלות דמי משלוח (לא שולחים כלל לישראל).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
עוד פירמות טובות של סוללות תחליפיות פרט להאנקר ובמחיר שפוי יותר ?

 

סוללה זה מסוג הדברים שכדאי להשקיע בהם.

גם כי זה הוצאה חד פעמית, וגם כי אתה לא מעוניין לגלות שהסוללה של ה-3 דולר שלך יום אחד תתפוצץ/תפריש נוזלים לא מזוהים.

 

יש לי את הסט של מומקס עם הסוללה השמנה (2700 MIH) והמכסה התואם.

 

אחרי שימוש של למעלה משנה, אני יכול להגיד שהסוללה הזאת מעולם לא אכזבה אותי, את רוב הימים שלי אני מסיים עם 60-80 אחוז סוללה ספייר. והבהירות שלי תמיד על מקסימום ואני לא מתקמצן בהפעלת אפליקציות נחוצות ברקע.

 

אמנם קצת מגדילה את הטלפון, אבל הוא יותר נוח ככה לאחיזה, וכולם שואלים איזה פלאפון זה :)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כמו שזה נשמע :lol:

MOMAX

בהתחלה צירפתי קישור, אבל הפורום לא אישר את הפרסום שלו בגלל מונה ההודעות שלי.

תרשום באיביי: Momax EXPOWER Battery for Samsung Galaxy S i9000

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מצאתי .הן מאד יקרות .חבל שכבר הזמנתי את הסוללה למעלה.המחיר שלהן זה 35 דולר...אני אבדוק איך אני מסתדר עם הסוללה שהזמנתי ובמידה שלא אהייה מרוצה מביצועיה אשקול לקנות את זו.מה גם שיש לי כיסוי מיוחד כנגד שברים שלא יתאים לסוללה עבה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

יש לקחת בחשבון שעם הסוללה של מומקס אי אפשר לשים שום כיסוי על הטלפון, מלבד כיסוי העור (המאוד לא פונקציונלי).

אבל באמת שאין שניה לה בביצועים. לפעמים אני סוחב איתה יומיים, דבר בלתי נתפס בעידן הסמרטפונים הזללנים של היום.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם היא כ"כ טובה כפי שאתה מספר אשקול בחיוב לרכוש אותה .הסוללה המקורית מחזיקה לי פחות משבע שעות כיום ללא גלישה כלל ודיבור של למטה מחצי שעה.זוועה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

למה אתה חושב שהבעיה בסוללה?

אולי יש לך תוכנה שרצה ברקע וגומרת אותה? או שסתם רום/קרנל גרוע?

בדקת בהגדרות מה צורך לך הכי הרבה סוללה?

 

35$ לסוללה מחוזקת זה לא הרבה. סוללה רגילה של 1500MAH נמכרת בארץ ביותר מ100 שקל.

 

ובכל מקרה לא כדאי לחסוך על משהו לא מוכר.

אתה לא רוצה שמשהו כזה יקרה לך בזמן הטענה או סתם כשהטלפון בכיס:

http://www.youtube.com/watch?v=YCWdnjLqVWw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אמנם בסרט זה לא אותו סוג של סוללה אבל גם סוללות li-ion יכולות להשרף.

פורסם

לא שונה בהרבה מהסוללות שנמכרות באיביי במחירים דומים.

שים לב שבלינק שנתת יש בצד חיקוי של סוללות מומקס. במקום expower כתוב max power. מה שמחזק את הטענה שמדובר בסוללות איכותיות יותר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

יש לי עוד סוללה של ANKER 1800MAH, שרכשתי אז במבצע של "שתי סוללות + מטען".

אני אוכל למכור לך, באם אתה מעוניין.

אין לי צורך בה...

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...