Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב בן שנה מליסינג. ראיתי פוקוס עם 20000 ק"מ שנראית בסדר גמור, למעט הצמיגים:

שני צמיגים הוחלפו (קדמי שמאלי והספייר) לצמיגים לא מקוריים. הצמיג האחורי ימני שחוק מאד.

לאור נסיון עבר (כתבתי פה בעבר על נפילה שלי ברכישת רכב שעבר תאונה) - אני מעדיף להיות זהיר ולא לקחת סיכונים.

איך יכול להיות שרכב בן שנה, 20000 ק"מ, וכבר שני צמיגים הוחלפו + צמיג אחד שחוק מאד? משהו פה לא נראה לי ולכן אני שוקל אם בכלל לקחת אותו לבדיקה.

אשמח לקבל עזרה...

יניב

פורסם

נשמע מוזר.

ברכב שלי צמיגים מקוריים שנתיים וחצי עם תיכף 80 אלף ק"מ. אחד הלך כתוצאה מנסיעה על פנצ'ר כי לא היה מקום לעמוד והמשכתי לנסוע.

אך השאר במצב סביר. אני נוסע כל יום כ 2-8 ק"מ שבילי עפר במהירות גבוהה יחסית, מידי פעם אספלט חדש וטרי, כביש שש במהירות גבוהה, כבישים רעועים וכו'

אם יש לך אופציה להסתכל מתחת לרכב אז אולי זה יוכל להסביר את השחיקה (נסיעה קבועה בשטח קשה וכו').

מי שירים את הרכב שלי על ליפט, ידע בדיוק מה עשיתי בקיץ האחרון :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כי קורה שלקוח צריך החלפת צמיגים, ומעבירים את הצמיגים הבלויים של הרכב למכירה לרכב אחר במגרש, מתוך ניסיון של שיטת "מצליח" שתיקח את הרכב כמו שהוא.

 

בקיה ליסינג שרכש חמי היה מושב אחורי עם קרע גדול, שהוחלף במושב אחורי של קיה אחרת שהייתה במגרש.

 

יכול להיות שהמושב הקרוע ייתפר ויימכר הלאה על רכב אחר, וזה כנראה מה שעשו עם הפוקוס שלך.

פורסם

אין עשן בלי אש.

כנראה שטחנו את הרכב הזה (האצות חזקות, הרמות בלם יד, פירפורים וכו').

אני הייתי מתרחק, חסר פוקוסים בשוק?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כי קורה שלקוח צריך החלפת צמיגים, ומעבירים את הצמיגים הבלויים של הרכב למכירה לרכב אחר במגרש, מתוך ניסיון של שיטת "מצליח" שתיקח את הרכב כמו שהוא.

 

 

, וזה כנראה מה שעשו עם הפוקוס שלך.

 

+1

 

יתכן מאוד, תלוי בבדיקה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הנסיון האישי שלי - החזרתי את רכב הליסינג של אשתי לאחר 3 שנים ו-45,000 ק"מ של נהיגה נורמלית לגמרי (אמנם 4 נהגים מהם שניים צעירים - אבל כולם רגועים למדי). כל הצמיגים הוחלפו - כל אחד בתורו, כולם בגלל נקרים. למרות זאת מי שרכש את הרכב רכש מכונית במצב של 3 שנים מיד פרטית עם נסועה נמוכה.

אני מסכים עם כל הכותבים שצריך לבדוק את הרכב בקפדנות, אבל לא הייתי פוסל אותו על הסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הנסיון האישי שלי - החזרתי את רכב הליסינג של אשתי לאחר 3 שנים ו-45,000 ק"מ של נהיגה נורמלית לגמרי (אמנם 4 נהגים מהם שניים צעירים - אבל כולם רגועים למדי). כל הצמיגים הוחלפו - כל אחד בתורו, כולם בגלל נקרים. למרות זאת מי שרכש את הרכב רכש מכונית במצב של 3 שנים מיד פרטית עם נסועה נמוכה.

אני מסכים עם כל הכותבים שצריך לבדוק את הרכב בקפדנות, אבל לא הייתי פוסל אותו על הסף.

 

 

 

תודה על התגובות. ההתלבטות שלי: האם סביר שבגלל פנצ'רים מחליפים צמיג? והאם הגיוני שהרכב אחרי 20000 ק"מ עם צמיג שחוק? (השחיקה בצד, מראה על לקיחת סיבובים בצורה חזקה...). ב 20000 ק"מ הצמיג אמור להיות חדש לחלוטין, לא? (הצמיגים גם נראים יבשים מאד...)

בסך הכל הרכב היה נראה לי מצויין, כולל החלק התחתון (בראייה שלי - אני לא ממש מבין גדול...)

פורסם

את מה שרשמתי לך רשמתי לגבי הצמיג השחוק ולא לגבי החלפת הצמיגים (שהיא רלוונטית בכל רכב מכל שנתון).

לא הגיוני שאחרי 20K ק"מ הצמיג יהיה שחוק אלא אם כן "טחנו" את הרכב.

וזה לא משנה גם אם העבירו את הצמיג מרכב אחר, האם אתה מוכן להסתכן בנושא הזה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם מישהו נוסע עם תקר עם צמיג בן יומו הצמיג ילך.

 

ייתכן שהחוכר החליט לחסוך כסף וקנה צמיג משומש במקום זה שהשיב נשמתו לבוראו.

 

(ורק אני הפראייר שהתפוצץ לי צמיג יום לפני שהייתי צריך להחזיר את הרכב בן שנה לליסינג אחרי שהסטארט-אפ בו עבדתי נסגר הלכתי וקניתי צמיג חדש זהה לאחרים - אני מניח שהיום הייתי קונה צמיג משומש או מחזיר את הרכב ככה היות שבחוזה מגיעים לי ארבעה צמיגים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם מישהו נוסע עם תקר עם צמיג בן יומו הצמיג ילך.

 

ייתכן שהחוכר החליט לחסוך כסף וקנה צמיג משומש במקום זה שהשיב נשמתו לבוראו.

 

(ורק אני הפראייר שהתפוצץ לי צמיג יום לפני שהייתי צריך להחזיר את הרכב בן שנה לליסינג אחרי שהסטארט-אפ בו עבדתי נסגר הלכתי וקניתי צמיג חדש זהה לאחרים - אני מניח שהיום הייתי קונה צמיג משומש או מחזיר את הרכב ככה היות שבחוזה מגיעים לי ארבעה צמיגים)

 

זהו, שיש לו שני צמיגים לא מרויים + צמיג שחוק...

פורסם

אם הרכב היה בחברת ליסינג מוכרת כמו אלבר/אלדן/אוטו סנטר לא הייתי חושד יותר מידי.לקיחת רכב לבדיקה עצמאית חובה בכל מקרה אבל לא הייתי נכנס לסרטים מהעניין.

ברכב שאני רכשתי מהרץ (I30 מליסינג 2009 שהייתה בת 2.5 שנים עם 31,000 ק"מ על השעון-יש ספר טיפולים של הרץ) הבדיקה הוציאה את שני הצמיגים הקדמיים יבשים מה שחייב את החלפתם (הוחלפו ע"ח אוטו סנטר).

מה אני מנסה לומר ? יתכן והרכב עמד זמן רב בשמש ואם כך הדבר,אין יותר מידי משמעות לעניין הק"מ (גומי מתבלה ומתייבש ובעיקר בעמידה מרובה בשמש ו/או אם למחזיק הרכב הקודם לא הייתה חנייה מקורה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הצמיגים הלא מקוריים לא היו מטרידים אותי יותר מדי - נקר פה ונקר שם וקמצנות של חברת הליסינג בהחלפת הצמיגים, יש להניח שהראשון שהוחלף הועבר לחלופי, השני כבר נשאר על הסרן וכמובן לא הוחלף זוג.

הצמיג השחוק הבודד אומר דרשני, אבל יתכן שיהיה הסבר הגיוני כפי שצויין קודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
והאם הגיוני שהרכב אחרי 20000 ק"מ עם צמיג שחוק? (השחיקה בצד, מראה על לקיחת סיבובים בצורה חזקה...).

 

אני מניח שהצמיג הזה מקורי, היה מקדימה, ועכשיו העבירו אותו לאחור.

 

אם נסעו ברכב עם מחסור אוויר, והרכב זקוק לכיוון פרונט, הגיוני שאחרי 20 אלף ק"מ הצמיג הגיע למצב שאתה מתאר אותו,

במיוחד ברכב ליסינג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

אני מחפש רכב בן שנה מליסינג. ראיתי פוקוס עם 20000 ק"מ שנראית בסדר גמור, למעט הצמיגים:

שני צמיגים הוחלפו (קדמי שמאלי והספייר) לצמיגים לא מקוריים. הצמיג האחורי ימני שחוק מאד.

לאור נסיון עבר (כתבתי פה בעבר על נפילה שלי ברכישת רכב שעבר תאונה) - אני מעדיף להיות זהיר ולא לקחת סיכונים.

איך יכול להיות שרכב בן שנה, 20000 ק"מ, וכבר שני צמיגים הוחלפו + צמיג אחד שחוק מאד? משהו פה לא נראה לי ולכן אני שוקל אם בכלל לקחת אותו לבדיקה.

אשמח לקבל עזרה...

יניב

 

1. אסור ששני צמיגים (במקרה זה הקדמיים) יהיו שונים.

2. לא הגיוני שצמיג אחד יהיה שחוק מאוד, בעוד המקביל לו לא יהיה, בטח שמדובר בצמיג אחורי.

 

משהו פה מוזר...

בכל מקרה, אם הרכב תקין, שיחליפו את כל הצמיגים בחדשים. במצבו הנוכחי הוא אסור לנהיגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...