Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ! אני מחפש רכב לעבודה בתיירות,הדרישות הן:אוטומט,8/7+1,תא מטען,מנוע שיעמוד בעבודה,2007 ומעלה. לפי מה שכבר ראיתי הבנתי שמתאים לי פולקסווגן טראנספורטר או מרצדס ויטו..בכוונתי לקנות יד שנייה ולפי מה שראיתי כמעט כל הרכבים מהסוגים האלו עברו קילומטרים רבים וזה לא מתאים לי. האופצייה היחידה שנותרה היא לקנות רכב מנכה עם קילומטרז' נמוך ומחיר נמוך..הבעיה היא שברכב הוסרו מושבים לטובת המעלית ולכן רציתי לברר כמה כבר יכול לעלות עבודה של התקנת מושבים+המחיר של המושבים ? (6 מושבים לדוגמה בחלקו האחורי של הרכב)

אני יודע שיש לפחות איזה 6-7 חברות שעוסקות בעיצוב פנים לרכבי הסעות כמו קוסטה,ווליד,אלכס אורגינל,א.ציון וכו..

תודה לעוזרים!

:-D

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

ממליץ לך על פולקסוגן קרוול,

יתרון הגדול לקרוול הוא שפנים הרכב כולל מושבים וריפוד גג הורכב במפעל אם.

המושבים שקטים בנסיעה והמרכב ניראה יוקרתי יותר, במיוחד להסעות תיירים.

 

לדעתי ברכבים כאלה אין כמעט הבדל בין אם הרכב עבר 50 אלף או 150 אלף,

הכל תלוי בתחזוקה של הרכב.

 

מקווה שעזרתי

איגור.

פורסם
בתיירות יש כמה וכמה שעובדים עם רודיוס, בדוק אותו.

על הרודיוס חשבתי אבל לא הרבה משתמשים בו...בגלל סיבות שונות ואם משתמשים בו אז רק בגרסת ה6+1 על מנת שיהיה תא מטען...אז לא מתאים לי (עכשיו אני משתמש בקיה קרניבל 6+1..אז אני מחפש משהו מפותח יותר)

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם
ממליץ לך על פולקסוגן קרוול,

יתרון הגדול לקרוול הוא שפנים הרכב כולל מושבים וריפוד גג הורכב במפעל אם.

המושבים שקטים בנסיעה והמרכב ניראה יוקרתי יותר, במיוחד להסעות תיירים.

 

לדעתי ברכבים כאלה אין כמעט הבדל בין אם הרכב עבר 50 אלף או 150 אלף,

הכל תלוי בתחזוקה של הרכב.

 

מקווה שעזרתי

איגור.

ראיתי רק כמה קרוולים למכירה..זה רכב מושלם אבל כל אחד מהם נמכר עם קילומטז' ענקי ומחיר שפשוט לא שווה את התמורה..

הפתרון המושלם עבורי זה רכב מנכה שצריך להתקין לו מושבים..אז אני מחפש מישהו שייתן לי טווח מחירים..

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

לבת-זוגי ויטו, ומה שאני כותב כאן הוא מהנסיון שלי (כל תהליך התאמת הואן נעשה יחד אתי) עם הרכב הזה.

בואן שנמסר לנכה מפורקים חלק מהכסאות ומורכבים כסאות אחרים (או ספסל אחורי) לפי המפרט שהותאם לנכה.

החברה המאבזרת מתחייבת להחזיר את הרכב למצבו המקורי, ואם אתה קונה רכב מנכה תוכל "לשחק" על העובדה הזאת.

עד כמה שידוע לי, "המצב המקורי" לא כולל שורת מושבים אמצעית (נראה לי שהרכב מגיע לארץ ללא מושבים מאחור בכלל), כך שנראה שבכל מקרה תצטרך לדאוג לפחות לשורה זו בעצמך.

אבל יש עוד בעיות, וחמורות יותר:

הרכב שנמסר לנכה הוא במקור מסחרי ולא לנוסעים (וזה מסביר את הפרשי המחיר בין הטרנספורטר לקראוול, למשל).

הרכב המסחרי פחות נוח לנסיעה, כי יש לו קפיצי עלים מאחור (מסחרי, לא...???), וכל מי שיושב מאחור ממש לא נהנה מהנסיעה הקופצנית (וזה עוד בלשון המעטה).

בנוסף, התקרה של הויטו נמוכה מאוד (בטרנספורטר היא גבוהה יותר במספר סנטימטרים, ויש גם דגמים עם תקרה מוגבהת) ומי שנכנס לרכב מאחור צריך להתכופף בצורה לא נוחה.

יש לו גם הנעה אחורית לעומת קדמית, אבל זה לא ממש בעייתי.

אני ממש לא ממליץ להשתמש בואן מנכה כרכב לנוסעים, אלא אם מדובר על דגם שבא מראש כרכב לנוסעים (עם תקרה גבוהה וקפיצי סליל מאחור).

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

יש לך את אלכס אוריגינל ראיתי פרסומות שלו על הרבה וילונות על מכוניות-לגבי איכות אין לי שמץ.

תבדוק אצלו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לבת-זוגי ויטו, ומה שאני כותב כאן הוא מהנסיון שלי (כל תהליך התאמת הואן נעשה יחד אתי) עם הרכב הזה.

בואן שנמסר לנכה מפורקים חלק מהכסאות ומורכבים כסאות אחרים (או ספסל אחורי) לפי המפרט שהותאם לנכה.

החברה המאבזרת מתחייבת להחזיר את הרכב למצבו המקורי, ואם אתה קונה רכב מנכה תוכל "לשחק" על העובדה הזאת.

עד כמה שידוע לי, "המצב המקורי" לא כולל שורת מושבים אמצעית (נראה לי שהרכב מגיע לארץ ללא מושבים מאחור בכלל), כך שנראה שבכל מקרה תצטרך לדאוג לפחות לשורה זו בעצמך.

אבל יש עוד בעיות, וחמורות יותר:

הרכב שנמסר לנכה הוא במקור מסחרי ולא לנוסעים (וזה מסביר את הפרשי המחיר בין הטרנספורטר לקראוול, למשל).

הרכב המסחרי פחות נוח לנסיעה, כי יש לו קפיצי עלים מאחור (מסחרי, לא...???), וכל מי שיושב מאחור ממש לא נהנה מהנסיעה הקופצנית (וזה עוד בלשון המעטה).

בנוסף, התקרה של הויטו נמוכה מאוד (בטרנספורטר היא גבוהה יותר במספר סנטימטרים, ויש גם דגמים עם תקרה מוגבהת) ומי שנכנס לרכב מאחור צריך להתכופף בצורה לא נוחה.

יש לו גם הנעה אחורית לעומת קדמית, אבל זה לא ממש בעייתי.

אני ממש לא ממליץ להשתמש בואן מנכה כרכב לנוסעים, אלא אם מדובר על דגם שבא מראש כרכב לנוסעים (עם תקרה גבוהה וקפיצי סליל מאחור).

לפי מה שהבנתי ממך אני יכול לבקש מבעל הרכב שממנו אני רוצה לקנות לפנות לחברה אשר התקינה את ציוד הנכים לרכב,שיבקש מהם להחזיר את הרכב למצב ראשוני ?

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

כן, תוכל לבקש הצעת מחיר לספסל האמצעי, אז קיבלתי הצעת מחיר סביבות ה6000 שקל הזוי!

אתה מקבל ספסל לא נוח לנוסעים, בפנים הרכב ניראה כמו מסחרי עם מושבים זולים.

עוד פיתרון שחשבתי בזמנו בפירוקיות יש רכבי הסעות תוכל לרכוש מהם את המושבים,

דרך להרכבתם ואישורם ברישיון לא חשבתי ואם בכלל זה אפשרי וחוקי.

 

ממליץ לך לעשות סיבוב על שתי הרכבים, ותבין על מה מדובר.

 

כשקניתי את הקרוול עם 120 אלף קילומטר לעומת טרנפורטר עם 50 אלף מנכה,

אחרי השיקלול של הכיסאות לא חשבתי פעמיים וקפצתי על הקרוול.

רכבים אלה נוסעים מעל חצי מליון קלומטר בתחזוקה נכונה.

לאור מצב שוק יד שניה תוכל לרכוש קרוול במחיר של טרנפורטר מנכה.

מפעם לפעם בלוחות יד שניה יש קרוול מנכה, נדיר אך יש.

ועוד לא דיברנו על תוספת של 43 כוס סוס!

 

לשיקולך,

איגור.

פורסם

יש בארץ שלוש חברות לאיבזור רכבי נכים:

הידרופיקס (בפתח תקוה), תמן (בראש העין) ואצמ (בחולון), כאשר לחלק מהם סניפים באיזור חיפה וירושלים.

וחשוב שוב על איכות הנסיעה ברכב מסחרי לעומת רכב נוסעים!

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...