Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב פשוט לשאול...

כל פעם אתה מסתבך עם מוסכים מסוג ז', גם עם האסקורט שהייתה לך, וגם עכשיו עם הקופה.

 

למה שלא תשלם פעם אחת, למוסך/סדנא מאוד מוכרת בארץ, ותהיה בראש שקט להרבה זמן?

ככה גם תוכל להיות בטוח שיהיה לך לאיפה לחזור במידה ומשהו לא תקין.

 

לטעמי עדיף להשקיע עוד 200 ש''ח על דלק/גרר בשביל מוסך הרבה יותר איכותי, ולא אחד שמורח אותך בסיפורים מפה ועד להודעה חדשה.

 

JEP.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין בכלל,איך אנשים פה יכולים להגיד, שהמכונאי צודק ולתת לו את הכסף?!

 

אם אתם קונים מחשב חדש יש לכם אחריות לX זמן עוד לא עבר חצי מהזמן,נשרף לכם כרטיס מסך,

אז תרכשו אחד חדש? אני בטוח שלא.

תלכו ותעשו בלאגן במקום שקניתם את המחשב,ותדרשו כרטיס מסך חדש, כי זה לא אתם ששרפתם אותו, כנראה היה בלאי או הרכבה לא נכונה.

אותו הדבר עם הרצועות והחלקים שהוחלפו ברכב, הבנאדם פה השקיע אלפיי שקלים, אמרו לו שיש אחריות ל3 חודשים

החלק נשבר זה לא הבעיה של הלקוח, זה הבלאי של החלק או ההרכבה לא נכונה של החלק, עקב זה החלק נשבר.

אז אני לא מבין, למה שהוא ישלם למכונאי על מה ולמה? כל החלקים שהוחלפו יש עליהם אחריות! והוא לא צריך לשלם אפילו 5 אגורות,לא על חלק ולא על עבודה

 

ועזבו את זה שהוא בכלל לא סיפר פה , אחרי שהוא החליף את המנוע הוא היה מבקר במוסך 3 פעמים בשבוע כל פעם על תקלה אחרת שהייתה מופיעה באוטו :/ כל פעם חלק אחר לא היה עובד

פורסם

המכונאי חוגג על מצפונך, תקלות כאלה קורים בכל בית מלאכה/מוסך ונלקחות בחשבון בתמחור הכללי. בעל עסק מכובד, לא מתעסק ב"קטנות", לוקח אחריות ונותן הרגשה טובה, גם אם הלקוח ההדיוט, לא לגמרי צודק.

אין לך ממה לחשוש, מבטיח לך שגם אם לא תשלם לו פרוטה, הוא ישכח מהר מאוד וישמח שתחזור אליו.

על בסיס תיאור העובדות שלך, לדעתי בעל המוסך נוהג בטיפשות. בגלל זה הוא קטן וישאר קטן.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

ל Mit15 .

 

אז בעיקרון הרצועות לא באחריות, הפולי לא באחריות, וכאמור אם אני מחליף מנוע ובזמן האחריות יש כשל במערכת אני זה שצריך לשלם על חלק שמראש שילמתי המון כסף וקיבלתי אחריות?

 

אז אשמת מי זה שמחזיר שמן פרץ? מי אשם שרצועה עפה?

 

אין שום קשר לתיחזוק הרכב ולמחיר שלו, אתה לא בנקודה בכלל.

אני יכול לשים עכשיו 40 רצועות אם אני רוצה, זה לא עניין של כסף. ולא גם אם הוא היה מבקש 200 שקל זה היה לא לעניין.

הכוונה שלי הייתה שהוא יודה שזה באחריות ולא יבקש כי מן הסתם את הבוחטה שהוא קיבל הוא אמור להיות רגוע.

ולכן הייתי בא ונותן לו 200-300 שקל מר-צ-ו-נ-י החופשי כי אני מכבד אותו.

 

ג'ניה, המכונאיןם האלה מפורסמים בהמון מקומות ויש להם לקוחות מפה ועד הודעה חדשה, אין לי מושג למה תמיד איתי זה מרגיש כאילו הם מתמרמרים עליי.

 

אם פולי עכשיו עף לי קיבימנט, הרצועת טיימינג עפה, הלך המנוע - זה נהוג שאני ישלם מהכיס שלי מנוע כי וואלה זה לא אשמת המכונאי שיש כשל במשהו שהוא מכר לי?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

דרור עבדתי בתחום הרכב 4 שנים תמימות ואני מכיר את הלקוח הישראלי.

עכשיו התור מכונאי אני יגיד לך שכאשר בא אלי לקוח, ואני כמעט ולא עובד כבר, כי אני מכיר את הלקוחות ולא רוצה כבי ראש, אז אני מסביר לו בדיוק מה אני מחליף ובדיוק על מה יש אחריות.

בו אני יתאר לך מצב שקרה לי לא מזמן: לקוח האוטו מתחמם מה עושים? בו נבדוק אם המאורר עובד, לא נו בסדר ניתן לו חשמל ישיר- ועובד, מומאים אויר מהמערכת ועדיין לא עובד. אני אומר תקנה יוניט חום אני יחליף לך, אחרי יום אני מחליף יוניט ומוציא אוויר ממערכת, הלקוח אומר בוא ניסע נוריד כסף, אני לא זה לקח לי חצי שעה עבודה, מה שתינו קולה ואכלנו נישנושים זה גם נחשב.

אחרי תקופה מסוימת הלקוח הלך לטפל במקום אחר ושם המליצו לו לשפץ רדיאטור מבלי שהיו סימנים להתחממות הרכב. הלקוח התקשר אלי וסיפר לי זאת, למרות שידעתי שהוא מטפל אצל משהו אחר, התחננתי שלא יחליף, הוא שיפץ רדיאטור וגם נאמר לו אחר כך שבכל מקרה הוא יחליף רדיאטור בעוד כחצי קנה כי שלו למרות השיפוץ גמור.

אחרי שבוע שהרכב טופל, אני מקבל צלצול הרכב מתחמם מה עושים, אולי צחליף לי יוניט חום?!

אני תקשיב יש לך אחריות, בנוסף שסתם נגעתה במערככת הקירור שהייתה גם כך תקינה נצל אותה, הבחור התחנן שאני יבדוק לו.

בדקתי לו אכן יש חשד סביר מאד שזה היוניט חום, שים לב עברה חצי שנה והוא זה שהביא לי את היוניט!

אני התחננתי שילך לא אצלי אלה אצל הבחור שהוא מטפל אצלו עכשיו, לבסוף הבנתי כי הסיבה שהוא צריך אותי זה בגלל שאם ילך לבחור שמטפל לו הוא ישלם עוד כסף, אז אמרתי ללקוח שטוב אני וחליף לו רק שיביא את הרכב.

אז תראה דרור באיזה מצב אני.

הבחור חשב שמשהו יותר טוב ממני ברח לי.

הבחור סינדל אותו בטיפול שכביכול לא היה צריך בעלות קל כ600 ש"ח.

אני צריך לעזור ללקוח כזה.

ואני למרות שאין פה עניין של אחריות עדיין הסכמתי בהפסד לטפל לו.

מה המסקנה ?

שהלקוח נדפק במקום אחד ובא וסינדל אותי על טעויות של אחר.

כך שלא הכל כל כך יפה כמו שאתה מתאר דרור.

ברגע שהמכונאי טוב יושבים לו על הגב, וברגע שהוא רע הכל מסתרד לו, זה ישראל .

פורסם

ודרור אני גם נפגעתי מסדנא מסוימת עד להשבתת הרכב, הסדנא נסגרה.

לא נראה לך אך המכונאי עובד לך לאיגוד המוסכים שיפתרו לך את הבעיה, זה עוזר.

אם לא אז לבית משפט.

פורסם

אני רוצה להתייחס לעניין מחזיר השמן שכשל, הגיוני מאוד שהמכונאי לא יקח על זה אחריות כי זה חלק ישן שסובל מבלאי.

 

אבל,

 

הוא כן היה צריך לומר לך שיש בפנייך 2 אופציות, להשאר עם מחזירי השמן הקיימים ללא אחריות מצידו או להחליף את מחזירי השמן ולקבל אחריות.

מחזיר שמן יכול להראות תקין ויום למחרת להכשל.

 

זה חוסר מקצועיות של המכונאי כי בדיוק כמו שמכונאי לא היה מתקין לך מנוע ישן מבלי להחליף רצועת טיימינג ומשאבת מים, כך הוא גם אמור להתריע בפנייך מה הנקודות שעלולות להיות נקודות תורפה.

 

מעבר לזה, גם אם הוא לא התריע על כך, גם אתה היית צריך לחשוב על זה בעצמך ומראש לבקש להחליף את כל מחזירי השמן במנוע.

 

לקח נוסף שלמדתי לאחר החלפת מנוע- ת-מ-י-ד להחליף פולי מנוע או לשפץ את הקיים, גם הפולי עלול להראות תקין ולהתפגר ברגע (קרה לי בהחלפת מנוע, שבועיים אחרי ההחלפה הלך פולי, הלך גם ראש מנוע).

 

מעבר לזה, להרבה מכונאים לא ברורה ההגדרה הזאת של אחריות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מעבר לזה, גם אם הוא לא התריע על כך, גם אתה היית צריך לחשוב על זה בעצמך ומראש לבקש להחליף את כל מחזירי השמן במנוע.

אינני מסכים איתך בנקודה הזאת. אי אפשר לצפות מהלקוח שתהיה לו הבנה בנושאים טכניים או מכאניים, ולכן במסגרת הגילוי הנאות (שכנראה אינו נהוג כל כך במוסכים, לצערי) בין המכונאי ללקוח, אי אפשר ואסור שתהיינה נקודות אפורות כאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הייתי מסכים איתך אם היה מדובר בבעל מאזדה 3 שהכניס את רכבו למוסך ושם אמרו לו שהלך מנוע וצריך להחליף.

 

אני פחות מסכים עם זה כאשר מדובר במישהו שקנה פיאט קופה מושבתת ונכנס לעניין של רכישת מנוע והחזרת הרכב לחיים.

 

לדעתי מי שנכנס ל"פרוייקט" כזה מבין דבר או שתיים במכוניות ואמור לעשות שיעורי בית מראש כדי לדעת לאן הוא נכנס.

 

בזמנו כשאני החלפתי מנוע ברכב שלי ידעתי שעלות המנוע זו ההוצאה הקטנה כי מראש לקחתי בחשבון שלהחלפת המנוע יתלוו הדברים הבאים:

 

1.החלפת אטמים (סעפות וראש).

2.החלפת מחזירי שמן.

3.החלפת משאבת מים,מותחנים ורצועות.

4.החלפת צינורות קירור על פי הצורך.

5.ניקוי רדיאטור.

6.פילטרים ונוזלים (כולל שמן גיר כמובן).

7.קלאץ' חדש (כי אם המנוע מפורק טעות לא להחליף אותו).

 

וכמובן תקציב לדברים שצצים פה ושם על הדרך (שטנגות גיר ועוד כל מיני קישקושים).

 

אבל, זה כמו שציינתי בהודעה המקורית, צד אחד של העניין.

 

הצד השני הוא המכונאי שבהחלט היה צריך לבוא ולהסביר להדיוט שבעת החלפת מנוע רצוי להחליף גם את X וצריך לקחת בחשבון שאולי יתעורר צורך להחליף גם את Y ו-Z.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

Edan82 זה בדיוק הנקודה שאני מנסה להעביר כאן!!

המכונאי הזה כשל כאשר לא הסביר את הדברים כפי שהם או/עשה קומבינה ברגע שהשתמש בחלקים הישנם ( כך אנו משארים ) ועדיין גזר קופון.

בגלל זה עניין האחריות תמוה ומבחינתי המכונאי הזה אינו אמין אם כך הדבר.

אבל אילו אכן קרתה הפאשלה הזאת, לדעתי צריך לפנות לאיגוד המוסכים אילו יש לך ביצים ואתה רשע.

או שתשב איתו ותגיע איתט להבנתה שהטעות קרתה בזכות השניים וכנראה צריך לסיים אותה כמה שיותר מהר.

אתה יכול גם לשלם סכום סמלי, אבל להסביר לו שבגלל שהוא לא הסביר נכון על מה האחריות ואך בוצע העבודה, הוא זה שיספוג את זה ואתה תשלם לו רק על רצועה ומחזיר שמן והשמן.

וזה נכון שבהחלפת מנוע מחליפים עוד הרבה דברים מסביב, למען לא לשלם פעמיים ולספוג כאבי ראש אחר כך.

פורסם
אני לא מפרסם את השם שלו כי אני לא רוצה חלילה לפגוע לאף אחד בפרנסה.

 

אני לא יודע בדיוק מה התבצע בעבודת החלפת המנוע, אבל מה שבטוח שהרבה זה של המנוע הישן.

נעשה טיימינג לפני שהוכנס המנוע.

כנראה הוא שכח שזה באחריות ולכן אמר לי משהו כמו "הרצועת אביזרים עפה לכיוון הטיימינג ואני לא רוצה לקחת ריזיקה לכן אני מחליף אותה גם".

מחזיר שמן פרץ - זה של המנוע, אחרת על מה יש אחריות?? אני מתאר לעצמי שהכל ישן ולא חדש אבל כמובן זה לא בעיה שלי.

 

אין צורך להגיד לכם כמה שילמתי עבור מנוע לפיאט קופה, שהרי הסכום הוא 5 ספרות - ככה שזה המון כסף ביחס לרכבים אחרים.

 

יש לי אלטרנטיבות אחרות, אני לא קושר את עצמי לאף אחד, יש לי עוד 2 מכונאי באזור מגוריי שיכולים לטפל ברכב וכמובן עוד מוסך אחד במרחק חצי שעה ממני, בת"א שהוא מאוד אמין ואני מתייעץ איתו קרוב לחודשיים בנוגע לדברים מסויימים ותקלות שהוא עוזר לי בטלפון איך לפתור ומה לעשות.

 

פשוט המכונאי נתן לי תחושה כאילו "אז מה שיש אחריות, תשלם על חלפים" ועוד אחרי שהוא מציין שזה רק מחיר עלות.

קיבימינט, מה אני ילדה קטנה? רצועת אביזרים וטיימינג עולות לו 800 שקל שהוא אומר שזה רק מחיר החלק?

אני יודע בוודאות שלא, גם במקצוע שאני עובד, מחלק שעולה 5 שקל עושים 600 ואומרים שזה המחיר רק לחלק, אבל איפה ההגינות והאמינות?

 

הוצאתי המון המון כסף אצלו והשקעתי המון בלי ויכוחים על כסף, מה שהוא ביקש קיבל וזה למה כואב לי שהוא התנהג ככה.

 

אני לא יודע בקשר לפיאט קופה , אבל בוולוו S80 שהייתה לי סט טיימינג ( רצועה ומותחנים ) עלה לי 900 שקלים (!)

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

אני שילמתי כסף כדי לקבל מנוע תקין ועובד.

 

החלפתי לא פעם ולא פעמיים מנועים ברכבים שהיו לי בחיים.

מעולם לא נתקלתי בתופעה שמחליפים לי מנוע ואומרים לי שמע אם הפולי הולך ונדפק המנוע, או המחזירי שמן פורצים והכל נדפק אז אין לך אחריות.

 

מה איכפת לי בדיוק מה הוא חושב לעצמו? הוא רואה לנכון לשים את המנוע עם החלקים הישנים ומחליט לתת על זה אחריות אז שיעמוד מאחוריה, למה אני צריך לשלם בנוסף כסף על זה שהוא לוקח ריזיקה על דברים משומשים וישניםץ

 

אתה משלם כסף על משהו מסויים ולא הגיוני שיגידו לך שמע יכול להיות תקלות במשהו הזה אבל אין על זה אחריות.

זה לא הגיוני.

 

אני מבין דבר או שניים במכונאות עידן, אני לא איזה ילד מתבגר שרוצה אוטו בגלל שהוא נראה מגניב, אני ידעתי לאן אני נכנס ומה אני עושה.

והגיוני שכששילמתי על החלפת מנוע ציפיתי לקבל משהו תקין נכון ?? זה לא הגיוני?? אז למה שיש תקלות במנוע אני צריך בכל זאת לשלם עליהם.

 

אגב מי שרוצה לדעת קצת יותר לעומק.

בזמנו כשהוצאתי את הרכב מהמנוע, האוטו קירטע ולא נסע, נכבה לי בכל רמזור, המכונאי אמר לי שזה מזרק סתום ואני ימשיך לנסוע.

נסעתי עוד, אמר לי תשים תוסף, שמתי תוסף, עדיין אותו דבר.

בסוף אמר לי זה המנוע צעדים מכבה את האוטו, הזמנתי מנוע צעדים.

לבסוף אבא שלי התערב בעניין והיה קצת מתח בסיפור, המכונאי פירק ראש מנוע ומה התגלה??? שסתומים לא אוטמים והראש נשלח לשיפוץ!!

אז תבינו מה היה ומה קיבלתי בתמורה.

 

 

היה חיישן קראנק זרוק במנוע, שלבסוף רצועת אביזרים אכלה אותו והאוטו קירטע ונכבה לי גם אחרי שעשו שיפוץ ראש, לבסוף הזמנתי חיישן חדש מחו"ל והוחלף, ואני התעקשתי לראות שאכן החיישן החדש נקשר טוב ולא זרוק כמו לא יודע מה.

 

בקיצור לא הכל ורוד.

 

נכון הוא לא התחתן איתי ולא חייב לי את החיים שלו, אבל באמת - שמת מנוע, חלקים של המנוע נדפקים אז אף אחד לא יקח אחריות??? זה לא אשמת אף אחד שהחלפים שם מתפגרים???

 

דיברתי היום עם ע"וד לענייני תעבורה וענייני פרט מול בעל מקצוע.

סיפרתי לו את כל הסיפור ואת כל התהליך של החודשיים האלה וכל מיני דברים שהיו לי, כמובן גם עניין שהמנוע היה דפוק מלכתחילה.

והוא טען שכל עוד הכשל הוא מכאני ועוד קשור לרכיב עצמו שהרכבתי אני פטור מכל תשלום וזה מרמה לדרוש כסף עבור תקלת עבודה.

כלומר שמתי מנוע, התגלתה בעיה שקשורה למנוע ולעבודה שנעשתה בהתאם להחלפת המנוע - האחריות תקפה לכל רכיב ורכיב שם.

 

 

 

אההה ושכחתי להגיד - הטיימינג לא אמרו לי מראש, אני הגעתי למוסך וראיתי פתאום שהוא מחליף אותו.

וגם בנוסף שהייתה בעיה בראש הוא החליף לי פלאגים בלי להגיד לי ודרש עליהם סכום של כמה מאות שקלים.

 

אני שתקתי ושילמתי לו תמיד מה שהוא ביקש, אפילו לא התלוננתי או התחלתי להתמקח איתו. גם כאשר הוחלפו דברים ללא עידכון - סמכתי עליו והעדפתי לשתוק ולתת לו מה שהוא מבקש.

אבל פשוט הפעם זה באמת עבר כל גבול, ועוד לדרוש ממני סכום שמתקשר לאלפייה על זה שתוך כדי הפירוק והרכבה נדפק לי מותחן שהתחיל לצייץ, ועל מחזיר שמן שהוא באחריות מלאה של המנוע, ועל רצועת טיימינג שלא שאלו אותי בכלל ועל רצועת אביזרים שלא הותקנה נכון ועפה לה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

מצד אחד כל הכבוד לך שלא פרסמת כאן את שם המכונאי או כל פרט מזהה עליו.

מצד שני, כל עוד הוא לא יבחר להזדהות כאן ולהציג את המצב מנקודת הראיה שלו, קשה להביע דעה.

 

אני כותב זאת כי עכשיו אתה מגלה שיש בעצם היסטוריה לסיפור הספציפי ובעצם כבר היו עימותים וחיכוכים בעבר סביב החלפת המנוע.

 

אני מניח שהמנוע ה׳חדש׳ (במרכאות מכיוון שהוא לא חדש, אלא מפירוק) הגיע ערום ועליו הורכבו כל האביזרים של המנוע שלך.

קשה לצפות שהמוסך, כל מוסך, יתן אחריות לתקלות שנגרמו מאביזרים שהגיעו מהמנוע שלך.

הרי תקלות שכאלו יכולות לצוץ בכל רגע ברכב ישן.

 

לדעתי, יחסי אמון והבנה עם המכונאי שלך, ביחוד ברכב מורכב ולא חדש כמו פיאט קופה הם הכרחיים.

יש לי שתי אלפות, אני יודע במה מדובר :lol:

ברור שביניכם אין יחסים שכאלו, ספק אם אי פעם היו, בטוח שלא יהיו לעולם.

מציע לך לצמצם נזקים ולעבור הלאה, לאו דווקא למי שנותן את ההצעה הכי זולה אלא למי שאתה מתחבר אליו ומאמין בו.

 

שי 

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

קשה היום לתת אמונה.

אני קם בבוקר ומסתכל במראה כדי להיות בטוח שזה באמת אני - זה המצב כיום.

 

המנוע שהגיע מפירוק הגיע עם סעפות, מדחס, משאבות ובקיצור מנוע קומפלט עם הכל+הכל הגיע.

 

אני לא יודע מה העבירו ומה לא, המכונאי אמר שהוא יבחר מה להחליף, אני לא הייתי נוכח ולכן אין לי מושג לגבי רכיבים שהוחלפו.

בנוסף, מחזירי שמן לדעתי לא עולים הרבה ואני חושב שזה דבר הכרחי כחלק מהעבודה לא? אני בטוח שלא נעשה דבר כזה אצלי אבל אני לא נכנס לזה, הוא החליט לקחת ריזיקה על המחזירים האלה וזה הכל.

 

בכל אופן רצועת אביזרים וטיימינג זה דבר הכרחי שמחליפים ולכן עניין ה"אולי חלפים ישנים מאצלך" לא תופס פה, כי בוודאות הוחלפה רצועת אביזרים וטיימינג.

 

אני לא נוקב בשמו כי פשוט אני לא מעוניין לעשות עוול או להרוס שם של בנאדם בגלל טעות כזו.

אבל אני חייב לציין שזה התחיל בפנייה אחת של חבר פורום שהזדהה איתי, ואתם יודעים מה? אני קיבלתי היום עוד 2 שיחות מאנשים שונים שגם הם נכוו באותה הדרך של דחיפת אלמנטים בלי לידע ובמחירים מופרזים - ואז הרוח נרגעה לי, שכנראה אני לא לבד בסירה.

 

בקיצור אני חושב שאפשר לסגור את הנושא.

את התשובה שלי קיבלתי מאנשים שעוסקים בתחום ומי שסגר את הפינה זה העו"ד שהתייעצתי איתו לגבי הבעיה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

שוב, אני חושב שהגישה שלך שלא להכפיש את שמו של המכונאי היא בוגרת ואחראית.

אבל בלי עמדתו של המכונאי קשה להביע דעה.

בלא זהותו קשה גם להתייחס ולשתף מנסיונם של אחרים איתו, האם זה ארוע חריג או שמדובר בשיטה.

 

בכל מקרה אני מבין שכרגע הרכב שמיש, האחריות לשלושה חודשים מגיעה לסיומה ושניכם נפרדים בתחושות לא טובות האחד מהשני...

חוזר אם כך על המלצתי לעבור הלאה ולמצוא מישהו אחר, שאיתו תמצא שפה משותפת.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...