Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה בהחלט הוחלפה רצועת טיימינג ורצועת אביזרים.

לגבי משאבת מים אני לא חושב - כשראיתי אותו היא הייתה נראית רע אבל עושה עבודה אז שתקתי כדי לא להיות קוץ למכונאי.

 

פנדוב אני אתייחס בקצרה, הרכב מיוחד אבל לא חסרים אנשים שיטפלו בו, אני לא מפחד שאני יזרק לרחוב וישאר איתו בלי אף אחד.

יש לי רשימה של עוד 4 אנשים באזור מגוריי שיכולים ויודעים לטפל ברכב כזה אחד מהם מחזיק כזו היום.

פשוט העניין תמוהה, אני לא אלך לבית משפט ובטח ובטח שלא לריב איתו או דברים בסגנון, הוא נתן לי תחושה שזו לא אשמתו שהיה כשל במנוע ואני צריך לשלם על זה.

 

אין קשר בין טיימינג למרכזי ולמה שקרה בפועל, הוא לא מוסך מרכזי וכבר ציינתי בפניו את עניין האחריות והוא אמר לי "אל תדאג אני אקח רק את ההעלות של הרצועה"

 

חזרתי מאוחר יותר וגיליתי שהוא החליט להחליף טיימינג בטענה שיש עליה קרע, הסתכלתי על הרצועה והיא הייתה חדשה, עברתי עלייה 10 פעמים כדי למצוא ואז כששאלתי הוא ענה "זה איפשהו שם לא יודע".

ראיתי את הרצועות שהוא הביא, לא משהו ספציפי לפיאט קופה, אלא סתם רצועות שהוא הזמין לפי קוטר ולא לפי רצועה ייעודית.

לכן היה לי מוזר שהוא דורש כזה סכום בטענה שזה המחיר שעולה לו.

 

כן בטח, מכונאי רכב משלם 700 שקל על רצועת טיימינג?

אני לא נכנס לו לכיס או לספקים אני פשוט נכנסתי לעניין האמינות.

 

פנו אלי רבים וסיפרו לי סיפורים דומים שגם להם קרה דברים כאלה, שהוחלפו דברים בלי הסכמה וחוייבו בסכומים מופרזים.

אין לי בעיה של תחזוקה לרכב, ברוך ה' אני עובד ורווק בלי ילדים ורק לפני 3 חודשים סיימתי צבא אז אני גר עם ההורים וכל הכסף נכנס לי נטו לכיס ובאמת שתחזוקה לא הבעיה שלי. הבעיה שלי היא עניין האמינות והלקיחת אחריות.

 

אני את התשובה שלי קיבלתי ואת הדעה המקצועית גם כן קיבלתי ולכן אני משוכנע שאני בסדר גמור בזה שאני לא מוכן לשלם סכום של כמעט אלפייה עבור תקלת הרכבה וכשל במנוע באחריות.

 

פנדוב זה לא עניין של מהקל לכבד, אני לא רוצה לציין פה מחירים אבל במחיר ששמתי מנוע הייתי יכול לקנות עוד רכב, ולא גרוטאה, אז תבין את התסכול של הוצאת סכום כזה ולקבל סחורה ועבודה סוג ב'

 

איזה מכונאי משחרר רכב עם בעיה בראש מנוע ועוד מנסה לשכנע אותי שזה מזרק סה"כ, גם אם זה מזרק למה לשחרר את האוטו ככה???

כבר אז הייתי צריך להדליק נורה אדומה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם עדיין מעניין אותך אם התיקון הזה היה צריך להיות כלול באחריות המוסך או שכבר גיבשת דעה מוצקה בנושא ואפשר לנעול?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...