Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... עכשיו שאני יודע על מי מדובר למרות שהיה לי חשד חזק אפשר להגיד בלב שלם שפותח הטופיק צודק בתחושה שלו.

 

זה לא פעם ראשונה שזה קרה וגם בטח לא האחרונה. :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי,

גם אם תשלם, היחסים בינכם כבר לא יהיו טובים.

התחושה שלך תהיה שהוא בא להשחיל אותך, כל פעם שתחזור.

 

לכן,

ברר עלות החגורה, שלם לו, ועבור מוסך.

או אם אתה ישראלי מצוי, אל תשלם על החגורה, עבור מוסך, לכלך עליו לכל מכריך.

משכנתא זה קל

פורסם

אני רוצה להבין: התקינו לך מנוע ובמסגת החלפת המנוע לא החליפו מחזירי שמן, משאבת מים, רצועות, פלגים וכד'?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כשאני הסתכלתי המשאבת מים הייתה נראית כמו הצרות שלי, מחזירי שמן לדעתי לא החליף פלאגים אני לא יודע מה היה איתם.

אבל אני יודע כשהיה לי בעיה בראש מנוע יום אחרי החלפת המנוע הוא חייב אותי 500 שקל על פלאגים - כאילו הוא מודה שהשתמש בפלאגים ישנים מהמנוע הישן - אבל לא נכנסתי לדקויות האלה כי העדפתי לשמור על שלום.

 

רצועת טיימינג אני יודע שהוא החליף וגם רצועת אביזרים. ולכן זה מקומם שיש אנשים שחושבים שזה לא אחריות שלו

בלי שום קשר גם המחזיר שמן באחריותו.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
אני רוצה להבין: התקינו לך מנוע ובמסגת החלפת המנוע לא החליפו מחזירי שמן, משאבת מים, רצועות, פלגים וכד'?

 

רצועות, פלאגים וכו' הגיוני להחליף אבל למה להחליף מחזירי שמן?

 

אם תמשיך בקו הזה אתה תקנה מנוע מפירוק ותעשה לו אוברול עוד לפני ההרכבה כי למה לעצור במחזירי השמן ולא להחליף מיסבים?

 

מחזיר שמן יכול לפרוץ ממכה של החגורה שעפה. הוא לא פורץ כל כך בקלות לרמה של יותר מהזעה שלי לתת סימנים מקדימים אלא אם הוא יושב על ציר שהמיסבים שלו גמורים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לדעתי, יחסי אמון והבנה עם המכונאי שלך, ביחוד ברכב מורכב ולא חדש כמו פיאט קופה הם הכרחיים.

יש לי שתי אלפות, אני יודע במה מדובר :lol:

ברור שביניכם אין יחסים שכאלו, ספק אם אי פעם היו, בטוח שלא יהיו לעולם.

מציע לך לצמצם נזקים ולעבור הלאה, לאו דווקא למי שנותן את ההצעה הכי זולה אלא למי שאתה מתחבר אליו ומאמין בו.

1+

יחסי אמון בין לקוח לנותן שירות, ולאו דווקא מוסכניק אלא כל נותן שרות, הם אל"ף בי"ת. אם אני מפקיר את עצמי, את רכושי או את היקר לי בידיו של בעל מקצוע או נותן שירות, אני מצפה ממנו לנהוג בהגינות עילאית, גם אם זה יבוא על חשבון מקצוענות או ידע, ולו רק מפני שגם אם הוא יעשה טעות, הוא ידע לקחת עליה אחריות ואני לא אצטרך לרדוף אחריו כדי לקבל פיצוי.

ברור מעבר לכל ספק שיחסי אמון לא ישררו בינך לבין אותו מוסכניק, ולכן זה הזמן לעבור לטפל במוסך אחר. יש באיזור המרכז לא מעט מוסכים שמתמחים באיטלקיות ושיוכלו לטפל לך בפיאט: התלתן, אוטו איטליה (שניהם בפ"ת), איציק (רחובות), מיכאל אלפא (ת"א) ובטח עוד כמה שכרגע לא עולים לי בראש.

בהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בהחלט יש עוד כמה מקומות שכבר ביררתי ודיברתי איתם.

 

אני כבר הבנתי איפה אני נמצא, הכי כואב זה שהיום דיברתי עם מכונאי רכב שבמקרה יש לו ניסיון עשיר עם פיאט קופה ושאלתי אותו סתם לגבי תיקונים ודברים שאני עשיתי בפיאט במוסך שטיפלתי, ופשוט המחירים היו זולים משמעותית ברמה שאני הפסדתי אלפי שקלים.

אגב המוסך שדיברתי איתו לא חאפר, הוא מוכר מאוד ברשת אבל זה כמובן לא לפורום הפתוח כי שוב אין לי אינטרס או כוונה חלילה לפגוע למישהו בפרנסה או ליצור מצבים לא נעימים.

 

 

הייתי צריך לקחת את הרגליים שלי ברגע שהוא שיחרר אותי עם ראש מנוע דפוק הביתה ואמר לי שזה מזרק מלוכלך.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

בלא מעט מקרים כשתספר למכונאי א' כמה שילמת למכונאי ב' על טיפול מסויים הוא יתן לך להרגיש שעשקו אותך, שהוא היה גובה חצי.

כנ"ל, כשמכונאי א' יפתח את מכסה המנוע אחרי שמכונאי ב' טיפל ברכב הוא יצקצק בלשונו וימצא 1000 בעיות/טעויות והתרשלויות בטיפול.

היפה הוא שלא מעט פעמים זה יעבוד בדיוק אותו הדבר, אבל הפוך, כשמכונאי ב' יפגוש אותך/רכבך אחרי מכונאי א' :lol:

 

וזה לא אופייני למכונאים בלבד, זה נפוץ אצל הרבה בעלי מקצוע.

 

דווקא אצל מכונאי האיטלקיות (מאלו שפגשתי) התופעה הזו לא קיימת ויש פרגון הדדי.

 

אני דווקא מעריך את אלו שלא עוסקים בלכלך על עמיתיהם, זה מעיד בעיני על בטחון עצמי גבוה יותר.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

העניין הוא שלא ציינתי מחיר שעשיתי.

רק שאלתי בכללי כמה הוא לוקח לדוגמא על א' ב' וג'

ואז הוא אמר לי את המחירים במידה וזה באמת א' ב' וג' ולא משהו מעבר, ונדהמתי לגלות כמה כסף היה נשאר לי שיכלתי לשים בצד ליום שחור עם האוטו או להשקיע בצנרת / פחחות צבע / קויילאוברים / ג'אנטים וכו'

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

תשמע, מדובר במקרה ששילמת על הרכב הון כמו שאתה אומר, מנוע חדש והרכבה וחלקים, זה המון כסף.

אם הוא בתור מוסכניק בעל שם ואיכות, עושה לך איך אומרים "פוזות" כשאתה גם ככה נמצא באחריות וגם ככה זו עבודה שהוא עשה על הרכב אחרי ששילמת הרבה כסף, אז מצטער להגיד לך לא מגיע לו לקבל עוד כסף ממך.

 

אם אני היתי המוסכניק הזה, היתי בשמחה מטפל לך ברכב ומרגיש שהעבודה שלי אולי לא היתה כמו שצריך, או לפחות בדיקת המנוע והתקינות שלו לפני שהוא נכנס לך לרכב.

כמובן שיכולות להיות עוד הרבה סיבות מדוע כמה למה ואיפה, אבל זה כבר סיפור אחר.

Opel Adam S 2017

פורסם

ג'ניה, המכונאיןם האלה מפורסמים בהמון מקומות ויש להם לקוחות מפה ועד הודעה חדשה, אין לי מושג למה תמיד איתי זה מרגיש כאילו הם מתמרמרים עליי.

 

היי שוטדאואן, זוכר שכתבת זאת לפני כמה הודעות? אנסה להסביר:

לא נקבת בשם המוסך ובכך גילית בגרות ואחריות.אתה חושב דברים אך אתה בקורתי כלפי עצמך - גם זה טוב, לפעמים אנו חושבים שצדקנו.. ובפועל טעינו.

הכותרת שלך"הסתבכות" קצת"גדולה" לא היו צעקות או אלימות חלילה, לא התנערו כליל מאחריות, לא החזיקו ברכב כבן ערובה חלילה. יש מקרים כאלו, נראהלי שלא אתה ולא המכונאי שלך מסוג האנשים שיגיעו לכך.

אתה מבקש יעוץ אך מערבב עובדות עם פרשנות ומקבל כאן תגובות שחלקן לא עניניות" הוא הוא סוג ד' שילך ל.., פנה לבית משפט" ועוד, הנח לגבורי מקלדת מתלהמים, שינסו המלצותיהם על עצמם.

שים לב שאמיר 74, בעל מנוע דומה לשלך ומיט 5 שכנראה בעל הבנה מכנית אומרים שעליך לשלם חלקית, אך הם מתייחסים לחלקים שונים. מסקנה אפשרית- אין כאן תשובה חד משמעית, מי כן יודע באמת?מי שטיפל ברכב בפועל.

חיוב של 700 שקלים אינו מבוטל, אך הוא בטל בשישים לעומת עבודה שהושקעה. ראוי היה לדון באי הסכמה בארבע עיניים ולא בטלפון.

החלפת מנוע והוצאת כסף רב, לא כולו הלך כרווח נקי למכונאי. סביר גם שלא החליף מה שסבר כתקין, כדי לחסוך לך הוצאה נוספת. מי משלם מחיר? הוא.[לצערי גם אתה]

היו לך עוד בעיות, לעיתים הולכים מהקל אל הכבד בפתרון- עניין הפלגים...ועוד.

האיש הביע נכונות שלא תשלם, האם אתה רוצה שגם ישמח? נראה לי שאתה חש לא לגמרי בנוח, לא יודע אם כאדם או רק כלקוח. הספקות הם במקום. לצערי חלק מהתגובות כאן קיצוניות ומביאות אותך להסלמה מיותרת וחבל.

רצועת טיימינג לא עולה חמישה שקלים והוא החליף אותה לטובתך ולטובת[למנוע עוד תיקון], ודאי לא כדי"להכניס לך" העבודה עולה הרבה יותר, אגב- ברר כמה עולה טיימינג לרכב זה. צלצל גם למוסך המרכזי.

אגב, יש בכל תחום גם רמאים, נראה שלא זה המקרה.

פורסם

תוספת:בחתימתך כתבת- פיאט במקום פרארי בגלל תקציב, חתימה מחויכת ו...אמיתית. מקווה שתחזיק את הרכב שנים ארוכות ותהנה מימנו. מדובר בקלאסיקה ודאית, המנוע הוא עוד יותר..קלאסיקה ומקור ברכב שכבר הפך קלאסי מזמן, אך הוא גם מורכב ודורש טיפול אוהב מימך ומהמכונאי. לעיתים זה יקר ומורכב אך שווה.

לא גילית הרבה אמון במכונאי, לפי דבריך. לא כולם מנסים להכשילך, הטיימינג הוא דוגמא, זה למענך.

לא הכל אני יודע, לא הכל אתה מבין, ודאי לא אלו המתלהמים.

אם זהו מכונאי המבין ברכב, אין כאלו רבים.[אך אולי עליך לנסות אחרים?]

אם אתה רוצה, דבר איתו-לא בטלפון, אולי תגיעו להבנה, אם לא ,תיפרדו כידידים, בכל אופן אם מכונאי מומלץ על ידי רבים, אולי יש לכך סיבה, ויש לסמוך עליו. [אגב, לצערי כולם עלולים לטעות... חוץ מכמה גולשי אינטרנט שיודעים הכל]

 

הסכמתם, יופי, אם לא- זכור את הזמר האהוב עלי שימי תבורי ששר"הבטחנו זה לזו שאם זה ייגמר, נגמור את זה יפה"

אני מחזיר אותך כעת למשפט שלך שציטתתי בפוסט הקודם שלי. השרשור הזה לא עושה טוב לאף אחד. חוץ מלכמה משועממים.

 

שיהיה לך בהצלחה, זה רכב מיוחד.

פורסם
רצועות, פלאגים וכו' הגיוני להחליף אבל למה להחליף מחזירי שמן?

 

אם תמשיך בקו הזה אתה תקנה מנוע מפירוק ותעשה לו אוברול עוד לפני ההרכבה כי למה לעצור במחזירי השמן ולא להחליף מיסבים?

 

מחזיר שמן יכול לפרוץ ממכה של החגורה שעפה. הוא לא פורץ כל כך בקלות לרמה של יותר מהזעה שלי לתת סימנים מקדימים אלא אם הוא יושב על ציר שהמיסבים שלו גמורים.

לא מסכים איתך. מחזירי שמן עולים מאט מאוד כסף וכאשר מנוע בחוץ על השולחן להחליף אותם קל מאוד ואחרי ההרכבה אם זה מחזיר שמן בין מנוע לגיר העבודה תדרוש הורדת גיר וזה כבר עבודה של הרבה כסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא ראיתי את כל ההודעות אבל נהוג בהחלפת מנוע להחליף משאבת מים טיימינג ומחזירי שמן פירוקיה רצינית גם מציינת זאת כתנאי לאחריות על המנוע.

פורסם

 

מישהו יכול לתת דעה על הנושא? האם אני אמור לשלם על תקלה של מנוע אפילו שהיא באחריות? איך להגיב לנושא

תעלה לכאן העתק חשבונית של החלפת המנוע שבוצעה לפני 3 חודשים ותקבל תשובה ברורה מה באחריות ומה לא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...