Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 200000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

167 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A3 2.0
    • אלפא 156 2.0
    • ב.מ.וו 120i 2.0
    • הונדה אקורד 2.4 TYPE S
    • מיני קופר S
    • סובארו אימפרזה WRX
    • סובארו פורסטר טורבו
    • סקודה סופרב TDI
    • פז'ו 407 2.2
    • פז'ו 307 CC 2.0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגדיר משהו חכם...

 

 

אמנם אין פה את הנימוקים הכי חכמים (אין מה לעשות , גם אני ילד :oops: )

 

 

אבל אין לנו ממש קנה מידה (האמת שיש , אבל קנה המידה של לעשות נסיעות מבחן ועוד כאלה לא תקף כאן כל כך)

 

לכן להיכנס לאתרים על המכוניות ולראות מה יש להן להציע , או לפחות לראות כמה המכונית מושכת חיצונית (כן כן - מהתמונות :lol: ) - זה כל מה שאפשר לעשות כדי לנמק...

וואלק אתתתתה

פורסם

מיני קופר S, בערך מאותה הסיבה שבחרתי ב-206.

שלמות בנהיגה (נהגתי בקופר). רכב לנהג (או לנהגת, קצת מקושקש).

 

סידרה 1 ירדה בגלל סיבה טריוויאלית, עדיין לא ראיתי אותה עדיין.

אומנם אפשר לסמוך על BMW, אבל אני לא קונה רכב לפי כתבות מחו"ל.

 

WRX ירדה בגלל שאני חושב שהיא לא באמת כ"כ ממוקדת (נסעתי על יותר מדי אימפרזות).

רכה, מכוערת (לא רלוונטי), צריכת דלק מטורפת בשביל תמורה יחסית נמוכה (מראה משהו על המכניקה של הרכב) חלקי הנעה מאוד פשוטים וחלשים.

 

כל השאר גדולות מדי בשביל להיות עם הנעה קידמית.

לא יכולות להיות באמת מהנות.

לא עם המנועים האלה או עם ההנעות האלה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
תגדיר משהו חכם...

 

 

אמנם אין פה את הנימוקים הכי חכמים (אין מה לעשות , גם אני ילד :oops: )

 

 

אבל אין לנו ממש קנה מידה (האמת שיש , אבל קנה המידה של לעשות נסיעות מבחן ועוד כאלה לא תקף כאן כל כך)

 

לכן להיכנס לאתרים על המכוניות ולראות מה יש להן להציע , או לפחות לראות כמה המכונית מושכת חיצונית (כן כן - מהתמונות :lol: ) - זה כל מה שאפשר לעשות כדי לנמק...

 

אז אל תנמק , זה לא חובה .

פורסם

התלבטות קשה בין האלפא לבין סדרה 1 של הבימר ...

נהגתי רק על האלפא הישנה ונהניתי מאוד .. הבימר מצב שני תמיד עשתה לי את זה אבל גם על סדרה 1 ( דאה ) אף פעם לא נהגתי !

 

בשני המקרים לא נסעתי על המכוניות החדשות שמוצעות כאן .. המיני קופר S לא ממש הסגנון שלי כי אני ארגיש חנוק בתוכה בגלל מרווח הרגליים הקטן שהיא מספקת ) לא מתאים לגודל שלי ) ..

 

דילמה בין האלפא לבין הבימר ..

 

עדיין חושב על זה :twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מעבר לפנטזיות או ילדים שנולדו עם כפית זהב בפה זה הרבה כסף. כדי שאוציא כזה סכום על רכב כל המשפחה צריכה להנות. לכן הבחירה שלי היתה בין המשפחתיות ולא הספורטיביות. במקרה שלי 206 GTI מספיקה בהחלט כדי להנות :D .

 

המועמדות:

אקורד

407

פורסטר

 

את המשפחה שלי לא מעניין ביצועים. מעניינים אותם שני דברים: נוחות (גם נסיעה וגם מרווח פנימי) ובטיחות. לדעתי ה 407 מובילה.

 

אני בוחר ב407 אבל בגירסת SW. בהשקה ממש היה צריך לגרש אותי מתוך האוטו... זו מכונית שונה מכל מה שמסתובב אצלנו.

 

גרסת 2.2 אמורה להכנס במחיר הזה.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

הייתה התלבטות קשה בין סדרה 1 לאלפא ולמיני.

 

האלפא תמיד גירתה אותי בעיצוב האיטלקי ובהתנהגות המדהימה אבל עדיין חסר לה את מה שיש במיני וזה הנעה מנהיגה נטו!

 

הסדרה 1, אני בטוח שתהיה הצלחה בעולם על דרכה של ה-A3 אבל אני פשוט לא רואה את עצמי רוכש לעצמי את הרכב הזה על כל ההנעה האחורית שלו וחדוות הנהיגה המאוד טובה שמייחסים לו (כיאה לב.מ.וו)

 

מיני :!: למה? בגלל מה ששלומי רשם, בגלל מה ששמוליק רשם ובעיקר בגלל שהיא כל-כך "פשוטה" קטנה ושובבה ומאוד נושכת.

 

אני לא יכול לתאר לעצמי רכב בסדר גודל של המיני שניתן להפיק ממנו יותר הנאה..

 

מה שכן הייתי מחליף לה את הג'אנטים המקוריים הזוועתיים האלה :wink:

 

אמיר.

פורסם

המיני, ולא רק בגלל המסורת המפוארת של האנגלים.

 

וגם בגלל שבתכל'ס, זה מנוע 1.6 קטנטן עם מגדש שהעביר את המצבר לתא המטען.

איפה שכל מצבר צריך להיות, לא כך? :lol:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

אני התלבטתי בין המיני לסופרב. שתיהן מנוגדות אחת לשניה.

המיני- נמרצת, קטנה וספורטיבית. בעוד הסופרב מגושמת ומפוארת.

את הסופרב אשמח לקבל לידיי בעוד עשרים שנה. אז היא תתאים לי.

כרגע, המיני, ללא ספק. אפילו שלא נהגתי, ואפילו שלא נסעתי. רק מלראות אותה

עושה פעלולים ב"ג'וב האיטלקי" עושה לך חשק לנהוג על אחת.

 

ושאלה לזאב205GTI- למה בחרת ב-407?

הסופרב מפוארת יותר, איכותית יותר, עם מוניטין של VW. למה בחרת ב-407??

הסופרב מאוד משתלמת. עם תג מחיר שכזה, ועוד מנוע דיזל שיהיה חסכוני יחסית למכוניות אחרות

בקטגוריה.

172

פורסם
ושאלה לזאב205GTI- למה בחרת ב-407?

הסופרב מפוארת יותר, איכותית יותר, עם מוניטין של VW. למה בחרת ב-407??

הסופרב מאוד משתלמת. עם תג מחיר שכזה, ועוד מנוע דיזל שיהיה חסכוני יחסית למכוניות אחרות

בקטגוריה.

 

מפוארת יותר ? אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו רכב ?

איכותית יותר ? מוניטין של VW ?

יש את כל הסיבות בעולם להעדיף 407 על סקודה (מונית) סופרב, הנאה מנהיגה, ביצועים, עיצוב , סטטוס ?

אין תחום אחד בו יש לסקודה יתרון .

פורסם

מפוארת יותר ? אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו רכב ?

איכותית יותר ? מוניטין של VW ?

יש את כל הסיבות בעולם להעדיף 407 על סקודה (מונית) סופרב, הנאה מנהיגה, ביצועים, עיצוב , סטטוס ?

אין תחום אחד בו יש לסקודה יתרון .

 

 

בוקר טוב שלומי,

 

הסופרב איכותית יותר מה-407 , ומרווחת הרבה יותר.

שתיהן יפות.

 

מבחינת אמינות אין מה לומר - ה-407 דנדשה.

באופן כללי , ניתן לומר שסקודה אמינה מאוד - לא סתם היא מדורגת בשלישייה הראשונה , כבר שלוש שנים ברציפות (ע"פ הסקרים של JD פאוור).

 

ישבת בסופרב? אם כן , הייתה יודע שמבחינת מרווח היא לא רואה ממטר את ה-407.

הסופרב , מרווחת יותר מ-A6 (הקודמת) ומ-S80.

 

:D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ושאלה לזאב205GTI- למה בחרת ב-407?

הסופרב מפוארת יותר, איכותית יותר, עם מוניטין של VW. למה בחרת ב-407??

הסופרב מאוד משתלמת. עם תג מחיר שכזה, ועוד מנוע דיזל שיהיה חסכוני יחסית למכוניות אחרות

בקטגוריה.

 

יש מעט מכוניות שעושות לי את את זה. אני ממש לא חובב של קופסאות 4 דלתות ופאסאט כזו או אחרת (ממש לא משנה מה מצוייר על הסמל העגול בגריל) ומכוניות הקונצרן לא עושות לי את זה למעט הטוארג . מכוניות בכלל מדברות אל הרגש שלי ולא אל הכיס.

 

פיג'ו העיזו ולדעתי הצליחו מאוד בעיצוב שונה של מכונית. ה407 במיוחד בגירסת SW עם עיצוב מוקפד מאוד שמשדר "אני לא עוד אוטו". יש מעט מכוניות שמהוות תפנית.

ה 407SW היא אחת מהן.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

התשובה שלי לסקר הזה הייתה ללא ספק אימפרזה ...

למה !?

הכי טוב מהמקום ! כמו כדור שנפלט מרובה

(מצטער מראש רוני)

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם
הסופרב איכותית יותר מה-407 , ומרווחת הרבה יותר.

שתיהן יפות.

 

מבחינת אמינות אין מה לומר - ה-407 דנדשה.

באופן כללי , ניתן לומר שסקודה אמינה מאוד - לא סתם היא מדורגת בשלישייה הראשונה , כבר שלוש שנים ברציפות (ע"פ הסקרים של JD פאוור).

 

ישבת בסופרב? אם כן , הייתה יודע שמבחינת מרווח היא לא רואה ממטר את ה-407.

הסופרב , מרווחת יותר מ-A6 (הקודמת) ומ-S80.

 

:D

 

תענה בכנות, ראית את ה 407 , ישבת בה ?

יצא לך לבדוק את האמינות שלה או משהו כזה ?

פורסם

קודם כל אני מבין שהסטיה האפשרית מהמחיר היא עכשיו 20K ? כי הרבה ממה שיש כאן הוא 215-217K. הפורסטר (טורבו), לדעתי מחוץ למשחק כי הוא 225K ...

דבר שני הצעת ייעול, שמא אפשר לרשום ליד המכוניות קצת פרטים טכניים עליהן (נגיד הספק, מומנט, משקל, תמסורת, הנעה) ?

סה"כ מכאן ואילך מתחילים להגיע למכוניות שהמפרטים שלהן לא ממש ידועים בע"פ כמו בקטגוריות של מכוניות לבני תמותה ... יחסוך לכל אחד (שבוחר ברצינות) את הזמן ולאנושות את רוחב הפס.

 

אני בחרתי באלפא, בגלל השילוב שאני תמיד מחפש בין פרקטיות להנאה.

ל-WRX אין את הפרקטיות.

ל-407 אין את ההנאה (לפי הסקירה של רוני)

האודי משעממת

הבימר זוכה במקום 2 אצלי אבל מפסידה בגלל הספק/משקל עדיף באלפא (וגם כי נראה לי שהיא זולה מדי בשביל בימר ולכן אני חושש מחבילה מינימליסטית מדי).

להונדה מגיע אולי מקום 1 אבל אני לא מסוגל נפשית לקנות הונדה. וגם יש לה בעיני תדמית יתר של רכב ליסינג למנהל (כן אני יודע שזו לא גירסת הליסינג).

המיני מפסידה בפרקטיות והיא גם לא מרגשת אותי (ראיתי הרבה קופר S באירופה, לא מזיז)

סקודה סופרב ? WTF ? גדול מדי בשבילי.

 

ה-307cc מדגדגת אצלי את אותו חלק במוח שגורם לך לקנות מכונית בלי להסתכל במפרט, אבל הצ'ק על 218K מפסיק מייד את הדגדוג, והתבוננות במפרט מגלה 138כ"ס ... אולי אני אחכה לה ב-250K עם 180כ"ס (רוני, לא אמרת פעם שזה חר* מנוע ?)

My responses are limited. You must ask the right questions


×
×
  • תוכן חדש...