Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 200000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

167 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A3 2.0
    • אלפא 156 2.0
    • ב.מ.וו 120i 2.0
    • הונדה אקורד 2.4 TYPE S
    • מיני קופר S
    • סובארו אימפרזה WRX
    • סובארו פורסטר טורבו
    • סקודה סופרב TDI
    • פז'ו 407 2.2
    • פז'ו 307 CC 2.0


פוסטים מומלצים

פורסם
למה לWRX אין פרקטיות? היא לא מרסקת עצמות, יש 4 דלתות ותא מטען...
הממ. בגדול אתה צודק ... אבל ... לזכרוני (הקלוש למדי) ה-WRX כן מרסקת עצמות (מצד שני אז עוד לא נסעתי בלאון), דבר שני נסה ללכת לסופר עם WRX ולחזור עם הספוילר, דבר נוסף היא לא מהנה לנהיגה בסל"ד יומיומי נמוך, ודבר אחרון איכות הפנים שלה מבישה לדעתי.

 

במחיר של 250K תקנה מיאטה ב170K ויאריס ליום יום. כל אחת מהן בנפרד תבצע טוב יותר מ307CC.

אני אשתדל לזכור את זה בפעם הבאה שיש לי 250K לרכב :) ומה עם ביטוח כפול, רישוי כפול וטיפולים כפולים ? חוצמזה רוני אסר עלי במפורש לקנות רכב 'שני' בסקרים האלה. אם צריך לבחור רק אחד, אז יש לי יותר רגש לצורה של ה-307 מאשר למיאטה. חבילה פרקטית + מגניבה, רק חבל שלא נוסעת.

 

נוחות - לפי מבחנים הWRX נוחה. הנה ציטוט ממבחן לWRX החדשה ממגזין אוטו:

"אני לא רוצה להגזים, אבל אני (ושני בעלי הפיז'ו 306 שהיו איתי ברכב) סבורים שאפשר אפילו לכנותה "מכונית נוחה". כן , פשוט כך אפילו בסטנדרטים משפחתייים."

 

לגבי הספוילר, לא אמרת שאתה לא אוהב תשומת לב? קח בלי. (גם ככה הוא תוספת בWRX).

 

מהנה לנהיגה בסל"ד יום יומי נמוך. - מה? :shock: . אתה רוצה להנות בנהיגה בסל"ד נמוך? האימפרזה תתנהל בסדר גמור בסל"ד נמוך. בדיוק כמו רכב שני ליטר (לא מוגדש) אחר. תעבור 3000 סל"ד ותמצא רכב אחר. זה לא שאין כוח בסל"ד נמוך. זה שיש ה-מ-ו-ן כך בסל"ד לא נמוך.

 

לגבי איכות הפנים (לדעתי זה לא איכות אלא יותר איבזור וכו') - אני מסכים, אין ספק שהליאון לדוגמא עדיפה בהרבה בתחום הזה. אם כי גם פה הWRX מציגה שיפור קל. (החדשה)

 

 

לגבי ה307 אני לא חושב שהיתי רוצה לשבת שם מאחור... ואם הייתי רוצה פרקטי + מגניבה הייתי כבר מחפש BMW קבריו משומשת, אולי תעלה קצת (הרבה?) יותר בביטוח, אבל בטוח תהיה מהנה יותר לנהיגה.

 

גיא

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב היחידי שאפשר לרדת איתו מעבר לכתם השחור (ותקראו את המוטו שלי למטה). מה שכן אם האווטלנדר היה מוצע גם, אני חושב שהייתי בוחר בו כי יש לו קצת יותר גנים של מכונית ראלי.

second is the first looser

פורסם

אני בוחר בסובארו אימפרזה WRX, למה?

זה האוטו היחיד שביחס לכסף מחזיר את הכל חזרה בהנאה רבה...

וגם ההונדה אקורד..גם אוטו יפה וחזק..

אבל בכל זאת עדיף את האימפרזה....

אין כמו סובארו !!!


×
×
  • תוכן חדש...