Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 200000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

167 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 200000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A3 2.0
    • אלפא 156 2.0
    • ב.מ.וו 120i 2.0
    • הונדה אקורד 2.4 TYPE S
    • מיני קופר S
    • סובארו אימפרזה WRX
    • סובארו פורסטר טורבו
    • סקודה סופרב TDI
    • פז'ו 407 2.2
    • פז'ו 307 CC 2.0


פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בחרתי ב-WRX. למה? כמו שאמרו, היא הכי ספורטיבית, ואם באמת היה לי 200K להשקיע במכונית בשבילי, הייתי מחפש הנאה ממכונית ספורטיבית.

ה-WRX היא יותר מספורטיבית.

 

הבחירה השניה שלי הייתה האקורד טייפ S. למה? כי היא ניראת מצויין, ויש לה יכולות דינמיות גבוהות.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

אחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!

זה היה אחד הסקרים הקשים והמעניינים ביותר עד כה (תודה לכם)

אני התלבטי שעות תוך כדי ויכוח נוקף עם חברי (שעות הנאה רצופות)

 

לבסוף בחרתי באקורד

כי אני לא חושב שהבי אמ וו והמיני (אגב אותה חברה ואם אני לא טועה אז גם אותה שלדה) יביאו תמורה לכסף שלי

לגבי הסקודה מכונית מצויינת רק הTDI, אני לא אומר שזה מנוע לא טוב, הוא רק מוריד מההנאה ומהכיף

האימפרזה ניראת לי הבחירה של כולם ומה גם אני לא נימשך למכונית עצמה

ועכשיו הקטע הקשה:

האלפא והA3

הייתה לי איתם היתלבטות הכי קשה או הWV שאני כ''כ אוהב או הסטייל האיטלקי שאהבתי ובחרתי בו בסקר הקודם

לבסוף נישברתי ובחרתי באקורד בגלל:

1. סיבה קצת סתומה אבל כי זה מזכיר את האקורה מה- NFS

2. בגלל העיצבו החדש שנתנו לה

3.בגלל המנוע החזק

4.בגלל המרחב. ואגב מרחב אני גם חושב שהיא מביאה הכי הרבה הנאה ותמורה לכסף

 

תודה על הסקר הכי מעניין עד כה

ותמשיכו כך

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

בחרתי במיני. הכי יפה ! הנעה קידמית מהמצויינות שנעשו, עיצוב פנים מרשים. הכי יפה כבר אמרתי ?! 8)

 

למרות שהב.מ.ו הייתה אלטרנטיבה כמעט שווה בזכות ההנאה האחורית, לא בחרתי בה בגלל שהמיני פשוט יותר קורצת לי :wink:

 

חוץ מזה אם הייתי מבוגר ב10-15 שנה הייתי קונה את הסקודה. אוטו מרהיב.

 

כל השאר, איך אני יגיד את זה ... פשוטות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לחברה הייתה התלבטות. בין ה-307 לאלפא 156.

 

אני בחרתי במיני. שובבה וחמודה.

 

וכמו ששלומי אמר, אפשר להנות ממנה גם אם לא נוהגים בה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

התלבטות קשה בין 156 לאימפרזה.

לבסוף הנוחות הוקרבה על מזבח ההנאה.

 

פעם אחת אימפרזה בשבילי, אם אפשר אז עם דלקן...

:evil:

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ההתלבטות הכי קשה מבין כל הסקרים עד עכשיו,

 

הלוואי והייתי יכול להרשות לעצמי סיבה כזאת לדאגה . .

וההתלבטויות הם אלפא 156, אימפרזה WRX או הבימר סידרה אחת בעלת ההנעה האחורית.

 

אממ ..

והבחירה שלי היאאא (תופיםם ..) ..

אימרפזה WRX !

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
אאודי.

בגלל המראה הקרבי והאמינות הגרמנית (ביצועים לא כ"כ מפריעים לי אבל לא נראה שיש לה בעיה עם התנהגות ספורטיבית)

 

 

אמינות גרמנית? :roll:

 

ה-A3 , מכונית חמודה ביותר.

רק חבל שהאמינות של אודי - לא מושלמת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איזה תגובות משעשעות... חבר'ה, ההגיון שלכם כל כך עקום... (לא פלא, כשחצי מכם ילדים, עם כל הכבוד)

 

אחד בוחר בסקודה כנראה רק כי יש לו אחת - המכונית הכי לא שייכת שיש בסקר הזה (למה היא כאן? כי היא היחידה מסדר הגודל הזה שנכנסה לתקציב, ובחירה מעניינת למדי - אבל לא באמת ציפיתי שמישהו יבחר בה...)

 

אחד הצביע לאימפרזה בלי לחשוב פעמיים או להרהר, דבר שמראה על חוכמה יתרה (וגם - זה לא מעניין אותנו מה בחרת אם אין לך הסבר)

 

אחד שואל מה עם איסוזו רודיאו - כשיש לו מכוניות פי אלף יותר מעניינות בסקר.

 

אחד אמר שהוא התלבט שעות :? חשב שסדרה 1 היא בעלת שלדה זהה למיני ושאאודי זה פולקסווגן, ובסוף בחר באקורד מארבע סיבות סתומות למדי (מרחב מביא הנאה ותמורה לכסף?)

 

אחד לא ידע שהב.מ.וו בעלת הנעה אחורית (כן, כי כל השאר הנעה קדמית :p )

 

ואחרון בחר באאודי בגלל האמינות.

 

שיהיה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, מה ציפית ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...