שלום ,
ברצוני להחליף את רכבי. מבקש המלצות לגבי רכב שמחירו בסביבות 50,000 ש"ח. שנת ייצור 2002 ומעלה , אוטומטי, מנוע 1,300 ומטה עלויות אחזקה זולות
תודה רבה
אני רוצה לקנות דיטי ואני לא יודע איזה שנה יותר טוב 99 או 98? וחיפשתי חברות ביטוח הם אומרות שהם עושות רק חובה יש למישהו גם חברת ביטוח שתעשה גם מקיף ל50 סמק? ואם מישהו יודע מה בערך המהירות של הדיטי ויש לי 9000 שקל ויש את הסדנה אבל גם קשה למצוא לו חלקים איך שהבנתי אז תודה לעוזרים
ובן כמה אתה?
למה?
אני 15+
נו זה היה ברור...
כי מי שמלשין צריך לקבל מכות נכון?
הוא יוצא מניאק נכון?
הוא סתם בן זונה נכון?
צריך להחזיר לבן אדם איומים נכון?
אז ילד,לזה שהעלה את השרשור יש משפחה,למה לו להסתכן באיומים ובכל הזין הזה?!
הוא לא ילד בן 15+...שיביא את הגב שלו על המאיים....
חלאס עם החרא הזה!
לא אתה צודק ללכת למשטרה לדפוק לו ת'חיים (תחיים = את החיים, אני רוצה להשמע COOL).חקירות הורים כל הח@א הזה אתה לא עברת את זה אם היית עובר היית אומר אחרת
אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו
ברחתי ממנו כי נסעתי נגד כיוון התנועה ואז הוא הדליק את הסירנה וזה לא שזה מותר פשוט מעלימים עיין אין לזה ממש חוק
ומי שרוצה קוקרינט לא אני מוכר אלא חברים שלי