Jump to content

ערן טישמן

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ערן טישמן

  1. אין לכם מכוניות שאתם מכירים בסכום הזה לקנות אוטו אין לכם המלצות?
  2. שלום , ברצוני להחליף את רכבי. מבקש המלצות לגבי רכב שמחירו בסביבות 50,000 ש"ח. שנת ייצור 2002 ומעלה , אוטומטי, מנוע 1,300 ומטה עלויות אחזקה זולות תודה רבה
  3. אני ראיתי היה מהמם נורא התרגשתי מהפרק הזה
  4. יש לי 9000 שקל רק לאופנוע לביטוח וכל השאר יש לי לזה עוד כסף אבל ב9000 איזה אופנוע כדאי לקנות?
  5. אני רוצה לקנות דיטי ואני לא יודע איזה שנה יותר טוב 99 או 98? וחיפשתי חברות ביטוח הם אומרות שהם עושות רק חובה יש למישהו גם חברת ביטוח שתעשה גם מקיף ל50 סמק? ואם מישהו יודע מה בערך המהירות של הדיטי ויש לי 9000 שקל ויש את הסדנה אבל גם קשה למצוא לו חלקים איך שהבנתי אז תודה לעוזרים
  6. כמה הוא סוגר? וכמה כוח?
  7. http://www.superkit.up.co.il/ תנסה פה
  8. מה עם הרודיאו זה לא כולל ג'יפים?
  9. מה אתם אומרים על זה http://motocar.msn.co.il/motocar/news/news.asp?id=3535
  10. ובן כמה אתה? למה? אני 15+ נו זה היה ברור... כי מי שמלשין צריך לקבל מכות נכון? הוא יוצא מניאק נכון? הוא סתם בן זונה נכון? צריך להחזיר לבן אדם איומים נכון? אז ילד,לזה שהעלה את השרשור יש משפחה,למה לו להסתכן באיומים ובכל הזין הזה?! הוא לא ילד בן 15+...שיביא את הגב שלו על המאיים.... חלאס עם החרא הזה! לא אתה צודק ללכת למשטרה לדפוק לו ת'חיים (תחיים = את החיים, אני רוצה להשמע COOL).חקירות הורים כל הח@א הזה אתה לא עברת את זה אם היית עובר היית אומר אחרת
  11. ובן כמה אתה? למה? אני 15+
  12. אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו
  13. ערן טישמן

    סיבוב ל"חופש הגדול"

    אני פעם לקחתי את האוטו של אמא שלי לצאת מהחניה דפקתי את האוטו בעמוד ואז אמא שלי האשימה את אחותי
  14. מה עם רנו מגאן קופה 2 ליטר 150 כוח סוס זה מתאים לתקציב
  15. ברחתי ממנו כי נסעתי נגד כיוון התנועה ואז הוא הדליק את הסירנה וזה לא שזה מותר פשוט מעלימים עיין אין לזה ממש חוק ומי שרוצה קוקרינט לא אני מוכר אלא חברים שלי
  16. חחחח גדול וגם אני לא ניסיתי ללקק
  17. לא נותנים שום קנס ומי שרוצה לקנות קורקינט שידבר איתי בה"פ
  18. היה לי קורקינט ופעם אחת ברחתי משוטר ופעם אחת שוטר ראה אותי ולא עשה לי כלום פול פעמים שוטרים ראו אותי לא אמרו לי כלום
  19. לי יש אצל אבא חתול צפוני קוראים לו פרדי ואצל אמא שלי יש חתול ערס קוראים לו בייב
  20. מאיפה אתה יודע שאלו היינו דווקא אנחנו ?! אני דווקא זוכר הרבה ניצחונות שלנו למרות שזה היה לפני הרבה זמן. כי אני זוכר גם שהיותר גדולים היו אומרים לנו שניצחו אותכם ויכול להיות שניצחתם אבל בוא נגיד שממכבי היה לכם הרבה הפסדים
  21. הצלחתי 1828 אני לא מצליח לעלות תמונה
  22. עקיצה ב60 שניות גם אני אהבתי וראיתי גם את טקסי 3 שזה כמו 2 ו1 כל פעם אותו הדבר
  23. מהיר ועצבני 1 ו2 הם סרטים משהו חזק אהבתי את זה מאוד אבל את השתי סרטים האחרים שאמרת לא שמעתי עליהים אתה יודע אם יש את זה בבלוק בסטר? ויש גם את בייקר בויז לא משהו אבל בסדר ומהיר ללא גבולות שזה סרט טוב מאוד
  24. חחחחחחחח FBI אתה כזה מסכן היינו כל הזמן מנצחים אותכם 7-0 אף פעם לא הבקעתם לנו גול
  25. אני שיחקתי במכבי תל אביב שנתיים כדורגל ואני שוער די טוב לדעתי אני בן 15 זה טוב?
×
×
  • תוכן חדש...