Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט שבוע חלף, אך החיוך לא יורד לי מהפרצוף. כמעט שבוע של מחשבות והרהורים על נהיגה ועל מה שאהבנו בהוט האץ' של פעם וממה אנו סולדים באלו של היום. כמעט שבוע של יאוש, כשאני נוהג ברחבי הארץ בקורולה שכורה ומשמימה ומנסה לדמיין מה היתה הקורסה הכחולה עושה באותו הכביש...

 

הקורסה הכחולה סגרה אצלי מעגל. נהגתי בדגם הזה לראשונה ב-2007, בגרמניה. המראה היה - ונותר - מדהים. הוט האץ' ללא הנחות. אלא שאותה קורסה גרמנית שחורה, הותירה אותי עם אכזבות רבות. תגובת הדוושה היתה לא אחידה, ההגה חש לא מחובר לכלום, איכות העברת ההילוכים לא הבריקה וכל החויה הותירה אותי עם טעם מר ותחושה של החמצה. קורסה OPC של פסח 2012 היא מכונית אחרת, כך קראתי, תודות למתיחת הפנים של 2010. כמה אחרת?

 

הסקרנות הרגה אותי. פניתי לניב, איש המכירות החביב של אופל בחיפה והזמנתי נסיעת מבחן. הכחולה הועמדה לרשותי למספר שעות, לבד. האביב בפתח, אוטוטו פסח, מזג האויר איתי. אני יוצא לדרך ומשווה.

 

למן המטרים הראשונים, היתה לי תחושה טובה. ההשואה לשחורה התבקשה מאליה. וגם לספורט קליאו שמאד אהבתי. ואפילו ל-500 אבארת', שלא ממש.

 

אז לקראת הפסח, אעשה סדר בעניינים ואשתף אתכם בעשר תובנות שרצות בראשי ללא הרף. למה קורסה OPC?

 

בגלל הלוק - מפני שכך צריכה הוט האץ' להיראות. אסרטיבית ולא מצטנעת. היא בת חמש, הקורסה הזו ועדיין נראית טריה ורעננה. מעצבי אופל השכילו להעניק למכונית שינויים קוסמטיים מינוריים במתיחת הפנים. לא היה צורך ביותר מזה.

 

בגלל תאוצות הביניים והדחיפה בגב - שעושים לכם את זה פעם אחר פעם, בכל הילוך - ויש ששה כאלו. הם מחולקים היטב, אגב. ספורט קליאו מהירה ממנה למאה בשלוש עשיריות השנייה, אך ביום יום, פתח האגזוז המשולש של הקורסה יחייך לנהג הקליאו פעם אחר פעם.

 

בגלל מנוע טורבו מצויין - שמגיב היטב, לא מאבד אויר לקראת 6000 סל"ד(מישהו אמר מולטיאייר?) והופך את השהיית הטורבו למושג אקדמי למדי. ואני בכלל חסיד של מנועים אטמוספריים...

 

למרות הצליל - שהוא אנמי למדי - ונעזר בנפיחות אויר סתמיות מכוון האגזוז. במכונית כזו, מותר לצפות ליותר.

 

בגלל ההגה - על שניים ורבע סבוביו בין הנעילות, דיוקו ותגובתו.תודה לאל, גם אין שטח מת במרכז.

 

בגלל בקרת יציבות ברת ניתוק - שמאפשרת להנות מאחיזה גבוהה וניהוג מתגמל ללא שמרטף אלקטרוני ולחוץ. קורסה פונה בחדות, ננהגת יפה ע"י הדוושה הימנית ומורידה את הכח לכביש בצורה די משכנעת אם יודעים מה שעושים. הרפרטואר שלה פחות עשיר משל ספורט קליאו, אך היא תתגמל נהגים מנוסים - ובוודאי שהיא מהנה יותר מהנחש והעקרב מארץ המגף.

 

למרות הבלמים ואיכות העברת ההילוכים - שהם בסדר. אבל ב-OPC מותר לצפות למהלך מוט הילוכים קצר יותר ולבלמים שהם יותר מבסדר. ועדיין, זה יותר טוב מהשחורה מפרנקפורט.

 

בגלל או למרות שהיא אופל - וכל מי שזוכר את ישראל של שנות השבעים והשמונים, לא יכול לשכוח את התדמית הסולידית והאפורה של הבליץ(ברק). אופל היה אוטו של זקנים, גם ברוחם. למרות הטיגרה, למרות דגמי GSI שיובאו בשנות התשעים. קורסה OPC היא משהו אחר. היא אופל על ויאגרה. היא בליץ קריג.

 

בגלל שהיא מדברת גם לראש - קורסה OPC התגלתה כמכונית פרקטית למדי, נעימה בשיוט בינעירוני, מרווחת ואפילו לא מרסקת עצמות, על אף צמיגים קיצוניים בחתך 35. דוז פואה לבאקטים הקדמיים, המציעים נוחות ותמיכה צידית לתלפיות. לציון ראוי גם המחיר, העומד על 150 אלפי זוזים סבירים מאד.

 

בגלל שכבר אין כמעט מכוניות כאלו - שמשקיעות בנהג ולא בגימיקים. לא רוצה נאני אלקטרונית ואיי דרייב, לא רוצה מתג למצערת ועוד אחד שיקשיח את המתלה ואחר שיקשיח את ההגה. רוצה להנות כמו פעם. רוצה לצאת לכבישים מהנים ולאתגר את עצמי ואת המכונית. בשנה שעברה נותרנו רק עם קליאו. קורסה OPC היא תוספת מבורכת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כיף לקרוא שאתה מרוצה מהקניה ויותר מזה מהנהיגה :twisted:, עשית לי חשק לקפוץ לאופל ולבדוק אפשרות לנסיעת מבחן.

מעניין איך היא בהשוואה לקליאו ספורט MK2.

 

תתחדש וסע בדרכים טובות.:-)

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל בינה לבין הקופר S?

ב-evo אגב היא סיימה במקום האחרון מתוך 5,ובכלל כל הביקורות עליה היו פושרות.

אם יש הוט האצ׳ שבאמת ראוי להזכיר אותה באותו משפט עם הקליאו זאת ה-S.

אם הייתי משקיע 150K לא הייתי מוותר על נסיעת מבחן ב-S שאומנם מעט יקרה יותר אבל היחידה שיכולה לתת פייט לצרפתיה. 

turboy

פורסם

תודה למברכים, אבל לא רכשתי את הרכב. אני ממתין לצמד מכוניות נהיגה מיפן שאחת מהן תוכלו לראות כבר באוטומוטור...

 

קופר S היא משהו אחר, מיוחד ומהנה. אבל אחרי כמה מאות ק"מ מאחורי ההגה שלה, אני בספק אם הייתי מעדיף אותה על פני האופל והרנו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
תודה למברכים, אבל לא רכשתי את הרכב. אני ממתין לצמד מכוניות נהיגה מיפן שאחת מהן תוכלו לראות כבר באוטומוטור...

 

קופר S היא משהו אחר, מיוחד ומהנה. אבל אחרי כמה מאות ק"מ מאחורי ההגה שלה, אני בספק אם הייתי מעדיף אותה על פני האופל והרנו.

 

 

אני חושב שב-169K הקופר S היא היא הבחירה לנהג-כל הביקורות מחו"ל מהללות את אותה שילדה מרנינה,

תוסיף לזה מנוע טורבו משובח והגה מתקשר וקיבלת מתכון בטוח לתקיפת פניות.

 

לא מזלזל לרגע בOPC אבל היא הרבה יותר פושרת-ואם כבר הוט האץ חריפה אז קליאו ספורט/קופר S

 

השאר ממש לא באותה ליגה.

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
במילה אחת - BRZ.

 

 

בשתי מילים= כמה תעלה.....

 

אם המחיר יהיה מופרך(מה שיקרה לדעתי) 220-250K אז זו לא תהיה אלטרנטיבה.

 

לא נראה לי שהתמחור יהיה סביב ה-170-180K

 

הלוואי שאני טועה:wink:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

לפי שמועות ששמעתי לאחרונה - תתכוננו לסביב 250K. אני מאוד מקווה שזו טעות.

השקה לגרסה של טויוטה, אגב, יוצאת די בקרוב. ואני מניח שבאוטומוטור נקבל יותר תשובות.

 

אגב - נהניתי לקרוא על ה-OPC, ואני מסכים עם רוב מה שנכתב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

504L, תתחדש ותהנה.

 

אם תרצה, אפשרי לעשות צילומי OPC משותפים יחד עם הקורסה הלבנבנה של שניר (machinehaed) :-D

 

עריכה: היה נדמה שהוא קנה. סוריי, חוסר שעות השינה עושות את שלהן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חברים,

 

הוא לא רכש את הרכב, רק לקח אותו לכמה שעות של פאן.

הכל כתוב..

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בגלל שכבר אין כמעט מכוניות כאלו - שמשקיעות בנהג ולא בגימיקים. לא רוצה נאני אלקטרונית ואיי דרייב, לא רוצה מתג למצערת ועוד אחד שיקשיח את המתלה ואחר שיקשיח את ההגה. רוצה להנות כמו פעם. רוצה לצאת לכבישים מהנים ולאתגר את עצמי ואת המכונית. בשנה שעברה נותרנו רק עם קליאו. קורסה OPC היא תוספת מבורכת.

 

זה מה שכ"כ אהבתי ברכב הזה, שאין גימיקים מיותרים, כל אחד שנכנס - מה אין לך את זה ואת זה, למה זה ככה וכו', פאק איט. ממש לא אכפת לי!

אומנם יש כל מיני פיצ'רים נחמדים כמו היל הולד בידני, אבל זה לא מה שמשנה באמת.

 

כל פעם אני נכנס עם הרכב לכל מיני סיבובים מעניינים, החיוך עולה לי על הפנים.

כמה שזה נשמע ילדותי, אבל מאוד משעשע אותי שרכבים אחרים יותר "עממיים" (מישהו אמר ולוסטר?) מנסים להתחרות איתי בסיבובים וכמה שהם מתאמצים. אני לא מתאמץ ועדיין הם נשארים מאחורה. רכב כזה מחזיר כמה שנים אחורה בגיל :lol:

הביצועים מ0 ל 100 פחות מעניינים אותי, אך תמיד נחמד לתת לחיצה ולהשאיר הרבה רכבים מאחורה 8)

 

אני עדיין מתלהב מהרכב כל פעם שאני נוהג בו, סופסוף הרגשתי שעשיתי קנייה משתלמת מבחינה מוטורית ואין לי רכב שייקח אותי מנק' א לנקודה ב.

בתק' שהייתה לי את הפאביה, תמיד הייתה לי את התחושה שאין לי רכב ספורטיבי. כבודה של הסקודה פאביה במקומה מונח, אך אין בכלל מה להשוות.

 

נ.ב הכי משעשע שלמרות כל מיני רכבי יוקרה שעוברים לידי, באותה נשימה אנשים נועצים מבט ברכב ואומרים בהתלהבות- ואוו איזה אוטו!

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

מוזר.

בשתי הנסיעות שעשיתי הנציג הגיע אלי עד לעבודה ועד לבית, בזמן קצר מאוד ממועד השיחה. מגיע להם ח"ח גם על זה.

!AWDSOME

פורסם
חברים,

 

הוא לא רכש את הרכב, רק לקח אותו לכמה שעות של פאן.

הכל כתוב..

 

עידן

 

לכן ההתלהבות , צריך גם לחיות עם רכב ביום יום , לא בדיקת כייף , בדיוק כמו בחורה :lol: , לא רק פגישה חטופה של שעתיים באמצע היום , ו ..

מה בבוקר שאחרי , איך עם כל המשפחה , ובחיים הרגילים .

 

בגלל שכבר אין כמעט מכוניות כאלו - שמשקיעות בנהג ולא בגימיקים. לא רוצה נאני אלקטרונית ואיי דרייב, לא רוצה מתג למצערת ועוד אחד שיקשיח את המתלה ואחר שיקשיח את ההגה. רוצה להנות כמו פעם. רוצה לצאת לכבישים מהנים ולאתגר את עצמי ואת המכונית. בשנה שעברה נותרנו רק עם קליאו. קורסה OPC היא תוספת מבורכת.

למה לא יפה ואופה ..

בגילי המפולג , אני רוצה שני קרבורטורים , ועם מברג לכוון , אבל אין דברים כאלה , יש אבל כבר לא מתאים לי .

אם יש רכב אשר ביום נותן לי מתלה סופג לעבור את כבישי העיר ואזור התעשייה .. אני מאושר .

 

ובלילה כאשר אין לחץ תנועה בכביש , אני לוחץ על כפתור בייצי/עים , וכעת הרכב מקשיח מתלים ניהול המנוע משתנה ליותר אגרסיבי , ואני נהנה מהרגע , כך שיש אנשים הנהנים משני העולמות , אחת ליום ואחת ללילה .. באחת , ולא רועים בשדות .. סתם בכייף

 

זה מה שכ"כ אהבתי ברכב הזה, שאין גימיקים מיותרים, כל אחד שנכנס - מה אין לך את זה ואת זה, למה זה ככה וכו', פאק איט. ממש לא אכפת לי!

אומנם יש כל מיני פיצ'רים נחמדים כמו היל הולד בידני, אבל זה לא מה שמשנה באמת.

 

כל פעם אני נכנס עם הרכב לכל מיני סיבובים מעניינים, החיוך עולה לי על הפנים.

כמה שזה נשמע ילדותי, אבל מאוד משעשע אותי שרכבים אחרים יותר "עממיים" (מישהו אמר ולוסטר?) מנסים להתחרות איתי בסיבובים וכמה שהם מתאמצים. אני לא מתאמץ ועדיין הם נשארים מאחורה. רכב כזה מחזיר כמה שנים אחורה בגיל :lol:

הביצועים מ0 ל 100 פחות מעניינים אותי, אך תמיד נחמד לתת לחיצה ולהשאיר הרבה רכבים מאחורה 8)

 

אני עדיין מתלהב מהרכב כל פעם שאני נוהג בו, סופסוף הרגשתי שעשיתי קנייה משתלמת מבחינה מוטורית ואין לי רכב שייקח אותי מנק' א לנקודה ב.

בתק' שהייתה לי את הפאביה, תמיד הייתה לי את התחושה שאין לי רכב ספורטיבי. כבודה של הסקודה פאביה במקומה מונח, אך אין בכלל מה להשוות.

 

נ.ב הכי משעשע שלמרות כל מיני רכבי יוקרה שעוברים לידי, באותה נשימה אנשים נועצים מבט ברכב ואומרים בהתלהבות- ואוו איזה אוטו!

 

זה הכייף , ותהנה , הוא יפה ונראה מיוחד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...