Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים ולכל מי שיכול לעזור

ברשותי פורד פיאסטה,2001 , 1300 סמ"ק , גיר רגיל .

הבעיה שלי היא :

יש לי אורות ראשיים ואין לי אורות דרך מאחור ( רק ברקס ) ,כמו כן אין לי תאורה בלוח המכוונים ( קשור אחד בשני )

בידית האיתות יש את כפתור האורות שפעם עובד ופעם לא...

ביצעתי בדיקה בתא הפיוזים גם ברכב וגם בתא הראשי במנוע והכל תקין,מסקנה צריך להחליף ידית .

 

שאלתי :

כמה עולה ? להחליף

האם כדאי לי לקנות את החלק ב E-BAY ולעשות רק את ההחלפה במוסך ?

האם משהו יכול להמליץ על מוסך או חשמלאי באזור המרכז שהוא גם אמין וגם זול ?

כל מידע נוסף יעזור לי מאוד .

 

תודה מראש לעונים -):?

פורסם

קנה בE-bay, ותחליף לבד

 

לא מסובך בכלל

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

תודה יניב,על תשובתך

לא יכול להחליף לבד...כי נראה לי שצריך לפרק את גלגל ההגה שמכיל גם כרית אוויר

לא כדאי לי להסתבך!

 

ידוע לך ? כמה צריכה לעלות העבודה ?

ואם המחיר מתאים,אז אקנה כבר בארץ .

 

אשמח לעצות נוספות והמלצות על מקומות אמינים .

 

תודה .

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה אל מוסך מרום חן אשר יושב ברחוב המסגר 15 ת"א.

אם תרצה לקבל פורפורציה לגבי עלות החלק תוכל לבדוק בזירת החלפים לגבי עלות חלק מפירוק.

פורסם

לא צריך לפרק את ההגה

 

יש לך ברגים משני צידי הכיסוי.

ואז יש לך גישה לחלק.

זה באמת לא מסובך להחליף לבד.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

היי ,יניב

אני מקווה שאתה צודק,אני אבדוק שוב

לפי מה שאני ראיתי (לאחר שפירקתי את הכיסוי) , אי אפשר לפרק לבד מבלי לפרק את ההגה

אבל אני מודה שהמבט שלי היה שטחי ומהיר

בכל מקרה אבדוק שוב

האם אותה ידית אורות קיימת גם במודל 2000 ?

 

תודה גם ל"עזרה" על ההמלצה .

 

אם יש משהו שיכול להיות ספציפי לגבי מחירים,אשמח -)

פורסם

יניב ,אתה צודק !

פשוט מאוד להחליף !

לא מחליפים רק ידית אחת אלא,את שתי הידיות ( חלק אחד )

כל הקונסולה תפוסה על בורג אחד,צריך לפרק את הבורג,לנתק את 2 התקעים ולהחליף

5 דק' עבודה וקל בצורה מפתיעה !

עכשיו צריך רק להזמין את החלק מ E-BAY בריטניה .

 

תודה רבה שהארת את עיניי וחסכת לי סכום לא קטן !

 

 

שא ברכה

-)

פורסם

שמח לשמוע

האמת שזה לא חלק אחד וגם את זה אפשר לפרק.

בכל מקרה זה אותו החלק מ98 ועד 2002 .

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

בכל מקרה זה נמכר כ חלק אחד ( מצורפת תמונה )

מצאתי ב E-BAY ממתין לשמוע עלויות משלוח מפני שהוא לא שולח מחוץ לבריטניה .

עלות החלק : 20 פאונד .

ידית אורות פורד פיאסטה 2001.jpg

×
×
  • תוכן חדש...