Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יודע אולי עד מתי המבצע של האיביזה ב-69k?

האם יש תאריך כלשהו או שזה עד הגמר המלאי?

תודה.

 

 

בדצמבר היו סוכנים שלחצו על לקוחות לסגור, כולל כאלה ששלפו רכב אחרון שנשאר וכו'...

אח"כ כבר דיברו על כך שהמבצע נמשך אבל בתוספת 2000 ש"ח אלא אם אתה משלם עד סוף 2011 ועוד שאר מניפולציות. היחידים שהיו כנים (מאלה שבדקתי) היו בסניף נצרת (שם קניתי) שכן אמרו לי שהמבצע נמשך גם הלאה באותו מחיר רק שאצטרך לחכות כמה חודשים לרכב.

בסופו של דבר המבצע כן נמשך באותו מחיר רק שלפי דיווחים במקום מקדמה של 2000 ש"ח נדרשו לתת מקדמה של 10000 ש"ח. בימים אלה ראיתי שוב מודעה על המבצע רק שהפעם היה כתוב "רכבים אחרונים בהחלט".

אם אתה נעול על צבע מסוים, במקומך לא הייתי מחכה.

פורסם

קשה לי להאמין שהמחיר ישתנה בהרבה, בעיקר בגלל שגם יצרניות אחרות מתישרות על המחיר הזה עם דגמים דומים..

פורסם

מישהו ודע איפה אני רואה טמפ' מנוע באיביזה החדשה

ומה זה המחוון טיפולים/שירות ואיפה אני רואה אותו.

פורסם
מישהו ודע איפה אני רואה טמפ' מנוע באיביזה החדשה

ומה זה המחוון טיפולים/שירות ואיפה אני רואה אותו.

בדגם הזה אתה לא יכול לראות כלום, אין מחשב דרך,,תחכה למנורת אזהרה :?

מה שכן תראה, הוא קילומטראג' ומיכל דלך, ו TRIP (ק"מ נסיעה)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

70% בינעירוני 30% עירוני 1 ל-13.

בינעירוני כולל את העליות של בית אורן אז אני מניח שזה יכול להשתפר עוד יותר במישור.

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם

אני נסעתי שני מיכלים רק בינעירוני ובנסיעה רגועה ביותר בגלל ההרצה והאוטו עושה בדיור 1 ל-14!! נראה לי בכלל לא חסכוני!

100% עירוני האוטו אוכל 1 ל-10 נראה לי משהו מוזר!

פורסם
שלי כבר מוכנה, מחכה להסדרת ביטוח ועניינים אחרונים :)

 

 

איזה כיף לך!!!:-D

 

בגלל עיכוב בתשלום, שילמתי את הכל רק ביום רביעי.. החבר'ה בסוכנות קצת הטעו אותי ולא קיבלו חלק מהתשלום בסניף אחר..

לפי ההודעות האחרונות שלך אני רואה שגם אתה הזמנת אצל גיא בסניף ראשון...

 

אני מת כבר לקבל את "השיחה"

פורסם

הממ באילון דורשים אימובלייזר עם שני מוקדי ניתוק (הצתה ודלק).

מישהו יודע אם האימובילייזר המקורי עונה על הדרישות?

פורסם
אני נסעתי שני מיכלים רק בינעירוני ובנסיעה רגועה ביותר בגלל ההרצה והאוטו עושה בדיור 1 ל-14!! נראה לי בכלל לא חסכוני!

100% עירוני האוטו אוכל 1 ל-10 נראה לי משהו מוזר!

גם אני עם כמעט 100% בינעירוני וצריכת דלק של 1:14 . וזה כשהיצרן מצהיר על 1:19 בבינעירוני. אני לא תמים אך ההפרש גדול מידי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...