Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע, רוני, דווקא הסדרה 1 היא אלטרנטיבה מאוד מעניינת.

או לפחות מאוד אלטרנטיבית. היא במובן מסוים ההפך המוחלט מהיונדאי -

למשל, בעיצוב הפנים המשעמם אך מושלם.

שלא לדבר על ההנעה האחורית, אפילו שהיא לא באה לידי ביטוי ממשי במנועים הבסיסיים

(בדיוק כמו הוולוסטר והמיטו, אגב).

 

כדאי? זה בכלל לא הכיוון כאן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

בנאדם קורא לעצמו על שם האוטו שלו, ולא, הוא לא שפוט של מותג...8)

בפארפרזה על "אופסייד סטורי": "אני יש לי שני בנים, כבוד השופט, אחד אני קורא אותו 'אלפא' השני 'רומיאו'"

 

צא, צא מהבועה שהפונטו המעוצבת שלך היא מכונית ספורט "קשה", ותרחיב את עולם המושגים שלך מעבר לגבולות הברושורים של אלפא רומיאו.

 

שתי המכוניות הן מאותו סיגמנט, מכוניות פוזה, פסאדו-ספורטיביות (ספורטיביות בכאילו)

לאלפא יש אומנם את הההיסטוריה של המותג שפעם היה מייצר מכוניות ספורטיביות, אבל לפי מירב חוות הדעת פה, דווקא הקוריאנית מצליחה יותר מהבחינה הזו.

 

פאדיחה...

 

אבל שוב זוהי דעתי ואני לא מתריס אף אחד ולא קובע 'מה טוב ומה לא טוב'.

 

אתה לא מתריס?!

תשמע, ההודעה הקודמת שלך כתובה באותו עמוד אז או שאתה לא מבין את משמעות המילה 'מתריס' או שיש לך בעיה של דיסוננס לא רק לגבי הרכב אלא גם לגבי מה שאתה כותב...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא נהגתי על המיטו ולא על הוולוסטר.

 

כן נהגתי על הסונטה החדשה, הג'נסיס קופה, הסדאן ועל הקיה אופטימה החדשה.

כשהסונטה מתומחרת כמו הפאסאט החדשה עדיין אבחר בסונטה, רגע, יש את הקיה, אז התחרות מבית אפילו עושה את הבחירה קשה יותר.

 

הג'נסיס קופה היא המכונית הספורטיבית של יונדאי והיא מביישת מכוניות יקרות ממנה בהרבה.

חלוקת משקל מצויינת, תיבת 6 הילוכים ידנית מצויינת, מנוע טורבו עם שוק אפטר מרקט מצויין, אחריות שרק יונדאי\קיה יכולים לתת ואבזור סטנדרטי מצויין, העיצוב רענן והמחיר - ראבק, היא עולה פחות ממיאטה.

 

הקונצרן הקוראיני לומד ומשתפר בקצב מתמיד, יש להם מרכז פיתוח מצויין בקליפורניה והשיפור מתמיד, שנתיים אחרי הצגת הג'נסיס (שנמכרה מעל ומעבר לציפיות) הוצגה גרסא משופרת, נוסף מנוע 5 ליטרים להיצע, הוצגה האקווס וגם שם השיפור ניכר.

 

חברה שלוקחת את הביקורות ואת המתחרים ברצינות, מגיע להם שאפו.

 

 

ואל תשכחו שבשאר העולם הוולוסטר פונה לקהל צעיר שמתעניין בסגמנט בין האקסנט לאלנטרה, רק שיש פה טוויסט.

haters will hate

פורסם
תשמע, רוני, דווקא הסדרה 1 היא אלטרנטיבה מאוד מעניינת.

או לפחות מאוד אלטרנטיבית. היא במובן מסוים ההפך המוחלט מהיונדאי -

למשל, בעיצוב הפנים המשעמם אך מושלם.

שלא לדבר על ההנעה האחורית, אפילו שהיא לא באה לידי ביטוי ממשי במנועים הבסיסיים

(בדיוק כמו הוולוסטר והמיטו, אגב).

 

כדאי? זה בכלל לא הכיוון כאן.

 

ב.מ.וו 1 הנוכחית היא מכונית מ-2004 עם איכות פנים בינונית, מרווח מצומצם, נסיעה לא נוחה, ביצועים נמוכים בגרסת 118, אבזור בסיסי בלבד בגרסה הזולה ומקדם משיכה של בולדוג. על מה לעזאזל אתה מדבר? הנעה אחורית? עם 136 כ"ס וגיר אוטומטי?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חביבי, אתה חייב להפסיק לרשום שטויות ולא אני לא מעביר ביקורת אלא סתם נותן עצה.

ואם כבר נפתחנו, אז בעיניי הפונטו-מיטו גם סוג של חרא אורגני עם המון המון בעיות אמינות, לא שווה את התמחור שלה, בקיצור בכל רגע אעדיף את היונדאי- שוב זאת דעתי בלבד. אין צורך להתייחס אליה ברצינות אם בכלל...

 

להגיד דברים כמו "פונטו-מיטו" זה מטומטם בדיוק באותה מידה כמו לקרוא ליונדאי "זבל קוראני".

emotion of motion

פורסם

אני לא חובב של יונדאי וגם לא של אלפא. אבל איך שנראים הענינים ,לא רחוק היום שיונדאי יוכלו בקלות לקנות את פיאט\אלפא.

פורסם

יכול להיות שיונדאי עושים היום מכוניות פנטסטיות. למעט נסיון לא מוצלח עם נסיעת מבחן ב I30 לפני מספר שנים, לא באמת מכיר את האיכות המוטורית של המכוניות שלהם היום, אבל מאמץ היתר בנושא העיצוב שמביא לעולם מכוניות כמעט גרוטסקיות, שמתאימות יותר לסיפורי קומיקס מאשר לעולם האמיתי, הן מבחוץ, ודאי מבפנים, לא ממש מעורר חשק. במיוחד כשעל פניו נראה כאילו הרצון להיות מיוחד ושונה בא על חשבון הפרקטיות, הנוחות, אפילו שדה הראיה של הנהג.

פורסם
פשוט לפי דעתי בן אדם שמחליף רכב איטלקי קשה וקונה זבל קוריאני אז זה פאדיחה שהייתה לו אלפא לפני.

 

אשמח לקבל הסבר מלומד מדוע מדובר ב"זבל קוריאני", או שמא לשיטתך כל מוצר קוריאני הוא בהכרח זבל... יצא לך להתרשם מהדגמים האחרונים של יונדאי- כגון הג'נסיס והסונטה החדשה?

פורסם
בנאדם קורא לעצמו על שם האוטו שלו, ולא, הוא לא שפוט של מותג...8)

בפארפרזה על "אופסייד סטורי": "אני יש לי שני בנים, כבוד השופט, אחד אני קורא אותו 'אלפא' השני 'רומיאו'"

 

צא, צא מהבועה שהפונטו המעוצבת שלך היא מכונית ספורט "קשה", ותרחיב את עולם המושגים שלך מעבר לגבולות הברושורים של אלפא רומיאו.

 

שתי המכוניות הן מאותו סיגמנט, מכוניות פוזה, פסאדו-ספורטיביות (ספורטיביות בכאילו)

לאלפא יש אומנם את הההיסטוריה של המותג שפעם היה מייצר מכוניות ספורטיביות, אבל לפי מירב חוות הדעת פה, דווקא הקוריאנית מצליחה יותר מהבחינה הזו.

 

פאדיחה...

 

 

 

אתה לא מתריס?!

תשמע, ההודעה הקודמת שלך כתובה באותו עמוד אז או שאתה לא מבין את משמעות המילה 'מתריס' או שיש לך בעיה של דיסוננס לא רק לגבי הרכב אלא גם לגבי מה שאתה כותב...

 

:mm_yeah:

 

 

יונדאי נמצאת במגמת שיפור מתמיד וזה לזכותם.

לדעתי רכבי המיין סטרים שלהם עדיין לא נמצאים ברמה של האירופאיות המובילות. (למשל I30 מול פוקוס )

 

בקשר לוולוסטר, רכב עם עיצוב מגניב לאללה שאי אפשר להשאר אדיש אליו. לדעתי האישית - או שלוקחים את הגרסא הזולה ביותר, או שלוקחים רכב ספורט אמיתי, כי כשמתחילים להעמיס איבזור כבר חורגים למעלה בעלות ונשארים עם הרבה שואו וNO GO.

 

ועוד משהו קטן בידידות לבנצי: הבנו שאתה מעריץ של יונדאי (שזה קצת מצחיק כי אתה נמצא בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות),

אבל כמה אפשר לדחוף דגמים שלא משווקים בכלל בארץ כרפרנס לדגמים שכן משווקים? הבנתי, הג'נסיס אחלה רכב ,

נסעת על פורשה, מזראטי, פרארי ושאר מותגי על בארה"ב ,ועדיין העדפת את היונדאי... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
:mm_yeah:

 

 

יונדאי נמצאת במגמת שיפור מתמיד וזה לזכותם.

לדעתי רכבי המיין סטרים שלהם עדיין לא נמצאים ברמה של האירופאיות המובילות. (למשל I30 מול פוקוס )

 

בקשר לוולוסטר, רכב עם עיצוב מגניב לאללה שאי אפשר להשאר אדיש אליו. לדעתי האישית - או שלוקחים את הגרסא הזולה ביותר, או שלוקחים רכב ספורט אמיתי, כי כשמתחילים להעמיס איבזור כבר חורגים למעלה בעלות ונשארים עם הרבה שואו וNO GO.

 

ועוד משהו קטן בידידות לבנצי: הבנו שאתה מעריץ של יונדאי (שזה קצת מצחיק כי אתה נמצא בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות),

אבל כמה אפשר לדחוף דגמים שלא משווקים בכלל בארץ כרפרנס לדגמים שכן משווקים? הבנתי, הג'נסיס אחלה רכב ,

נסעת על פורשה, מזראטי, פרארי ושאר מותגי על בארה"ב ,ועדיין העדפת את היונדאי... :)

 

אייל, לא הבנתי משהו, העובדה שהדגמים הקיצוניים של יונדאי אינם משווקים בארץ, לא יכולים לשחק לטובת החברה בארץ ?

מצב נתון הוא שיצא לעולם רכב פרי יצירתם של חברת יונדאי, שהוא לא פחות ולא יותר מתמודד בגאווה מול ניסאן 370Z האגדית.

 

איך שלא תהפוך את זה, יונדאי עשו כאן משהו שלפני עשור היה נראה כמו סוג של בדיחה שאפילו בעטיפה של בזוקה לא הייתי מאמין לקרוא.

 

יש כאן חברה שתחת הלוגו שלה מתנוסס בגאון המשפט "יונדאי, ההצלחה השקטה" והם עושים את העבודה הזאת יופי יופי.

אתה יודע מה ? הם עושים את העבודה הזאת טוב יותר מרוב היצרניות.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

לבחור עם המיטו , אל תספיד את היונדאים בגלל התנסות עבר שלך איתם.



זה נכון שפעם יונדאי הייתה חברה על הפנים אבל היום היא החברה המובילה במסירת רכבים ולא רק בישראל!

הדגמים שלהם הכי אמינים ולפי דעתי גם הכי יפים , הם יצאו מהבנליות של המכוניות שלהם הרחיבו את סל המוצרים ופונים לכל הקהל יעד שקיים בערך עם מגוון עצום של רחבים מה שהופך אותם נכון להיום לחברה המובילה מבחינת רכבים (לא הקונצרן אלא החברה) , ותפסיק להאכיל את עצמך שטויות אלפה זה עדיין לא למבורגיני... עם כל הכבוד


×
×
  • תוכן חדש...