Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנאמנות כאן למותגים היא פשוט יוצאת דופן. צריך לעשות מחקר בשיווק על הפורום הזה.

 

אני מעדיף את הרכב הטוב ביותר שעונה על הצרכים שלי, המשתנים מפעם לפעם. מותג צריך לעבוד מאוד קשה בשביל לזכות באמון שלי.

 

דרך אגב, אם כבר הזכרתם את ה-Genesis Coupe של יונדאי, הוכרזה גרסה חדשה, מקווה שהפעם תגיע לאירופה:

 

http://thekoreancarblog.com/2011/11/officially-official-2013-hyundai-genesis-coupe/

 

350 כ"ס, 5.9 שניות ל-100, הנעה אחורית....

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נאמנות למותג טובה בדיוק כמו בחירת רכב מכל שיקול אחר - יש המתייחסים לרכב כמו למוצר צריכה, ויש המכניסים רכיב מרגשי. לגיטימי לחלוטין.

 

אני דווקא מבין את פותח השרשור, אבל יכול להיות שזה מפני שלא ממש הצלחתי להתחבר למיטו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אייל, לא הבנתי משהו, העובדה שהדגמים הקיצוניים של יונדאי אינם משווקים בארץ, לא יכולים לשחק לטובת החברה בארץ ?

מצב נתון הוא שיצא לעולם רכב פרי יצירתם של חברת יונדאי, שהוא לא פחות ולא יותר מתמודד בגאווה מול ניסאן 370Z האגדית.

 

איך שלא תהפוך את זה, יונדאי עשו כאן משהו שלפני עשור היה נראה כמו סוג של בדיחה שאפילו בעטיפה של בזוקה לא הייתי מאמין לקרוא.

 

יש כאן חברה שתחת הלוגו שלה מתנוסס בגאון המשפט "יונדאי, ההצלחה השקטה" והם עושים את העבודה הזאת יופי יופי.

אתה יודע מה ? הם עושים את העבודה הזאת טוב יותר מרוב היצרניות.

 

לא, כי זה לא ממש רפרנס.

אתה לא תלך לקנות יונדאי I10 בגלל שג'נסיס קופה מפוארת ואיכותית (למשל).

הרי I10 זה רכב פשוט ובסיסי שאין לו כמעט מכנה משותף מלבד הסמל.

 

בנוגע לשאר הדברים : אמרתי אותו דבר : יונדאי עשתה כברת דרך ארוכה ,מתקדמת ומשתפרת ללא הכר מאז האקסנטים של שנות ה90 עם הדשבורד המתבקע והגאלופרים שמבוססים עם פג'רואים ישנים ,

עם זאת היא עדיין לא בשורה הראשונה לטעמי ואני עושה הרבה מאוד קילומטרז' ביונדאי I30.

 

 

אחד שיודע, 350 כ"ס ושאר הדברים זה טוב ויפה אבל רכב זה לא רק נתונים יבשים ורשימת איבזור , צריך לחוש את הרכב כדי לדעת אם הוא מרשים באמת או לא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הכל יחסי. המיטו בסדר כל עוד בוחנים אותה לבד. ברגע שמכניסים מכוניות אחרות למשוואה, והן לא חייבות להיות העילית של העילית כמו קליאו ספורט, היא די מחווירה.

 

 

 

כן, כי באמת אפשר לקנות BMW ב-150 אלף, או אודי מאובזרת (גם A1 לא מגיעה יותר מדי מאובזרת ברמת המחירים הזאת). רציונל זו המילה הנכונה כאן :-P

 

 

 

סיטרואן C4 טורבו והגרסה המאובזרת של פוקוס 2.0 ל' עולות פחות ומגיעות עם אבזור מפנק כמעט באותה המידה. הן אפילו יותר פרקטיות...

 

 

 

הרעיון הוא שממגוון בחינות הפוקוס היא מכונית טובה יותר, וזה גם נכון. אבל הפוקוס היא משפחתית והולוסטר לא, אפילו שהיא מתחזה לכזו. אז מצד אחד הפוקוס היא כן מתחרה - כי היא נותנת יותר בהרבה מובנים בתור משפחתית - ומצד שני היא לא, כי מי שמחפש ייחודיות לא יקנה פוקוס. ועדיין - הולוסטר לא יחידה בשוק. דוגמאות? רנו מגאן קופה, פולקסווגן שירוקו, סיטרואן DS3, סיאט לאון 1.8T, הונדה CRZ וכן - גם אלפא מיטו.

 

 

 

א. אחד שיודע זה באמת שם מפגר.

ב. אז מה שאתה אומר זה שכל בנאדם שכותב משהו על מכונית כשיש לו פחות מ-10 הודעות במונה הוא בוודאי פרסומאי במסווה, אה? ניסית לקרוא את מה שהוא כתב לפני שקשקשת?

ג. כנראה שלא, כי אתה ממשיך לקשקש עם "יונדאי זה רכב קוריאני". ההשוואה למיטו שרירה וקיימת מעצם העובדה הפשוטה שהוא החליף מיטו בולוסטר.

ד. תגיד, יש מצב שאולי, רק אולי, אתה כל כך מתנגד לדברים שהוא כתב מכיוון שאתה סובל ממקרה קשה של דיסוננס קוגניטיבי בנוגע למיטו שלך?

 

 

 

והנה עוד טמבל...

אחריי קריאה של הרבה הודעות שלך בפורום אני בטוח שאתה די טמבל , אבל לא רציתי לכתוב את זה !!:wink:

לא נעים , חבל שאתה מגיב ככה לאנשים !!

פורסם

עדיין לא מבין את השירשור הזה.

למה השוואה למיטו ? אם לבעל ה ולוסטר הייתה מרצדס לפני זה, אז מה היה קורה ?

 

המיטו מיועדת למי שרוצה רכב קטן ומיוחד, מעוצב כמו שאלפא יודעים מבפנים ומבחוץ . במובן מסוים זה רכב נישה.

 

הולוסטר ב150,000 ש"ח למי היא מיועדת?

אם מחפשים ספורטיבית וכיף בנהיגה ב 150,000 אז מה שרשמתי על הפוקוס אקו בוסט נכון ויציב.

אם מחפשים עיצוב צועק מבחוץ אז השירוקו ב 150,000 שקל עושה את אותו הדבר בעיצוב שהפוקוס עושה לולוסטר בנושא הכיף בנהיגה. ( מ****ה עליה מכל ה****ם )

 

אפשר להבין את הולוסטר ב110,000 ש"ח ( אפשר להבין , לא לקבל )

הולוסטר ב 150,000 ש"ח הוא רכב פוזה , ( , ליונדאי יש הרבה מה ללמוד בעיצוב מכוניות עד שיגיעו לרמה של האלפא. בעיני היא וולגרית לחלוטין )

פורסם

היה קורה שהוא היה משווה אותה למרצדס מונית שהייתה לו.

 

לא מדובר על מבחן רכב, בוחן רכב או השוואה רשמית.

בעלים שהייתה לו מכונית מסוימת החליפה במכונית אחרת, ונהנה יותר מהחדשה, אפשר לחשוב.

משכנתא זה קל

פורסם
הכל יחסי. המיטו בסדר כל עוד בוחנים אותה לבד. ברגע שמכניסים מכוניות אחרות למשוואה, והן לא חייבות להיות העילית של העילית כמו קליאו ספורט, היא די מחווירה.

 

 

 

כן, כי באמת אפשר לקנות BMW ב-150 אלף, או אודי מאובזרת (גם A1 לא מגיעה יותר מדי מאובזרת ברמת המחירים הזאת). רציונל זו המילה הנכונה כאן :-P

 

 

 

סיטרואן C4 טורבו והגרסה המאובזרת של פוקוס 2.0 ל' עולות פחות ומגיעות עם אבזור מפנק כמעט באותה המידה. הן אפילו יותר פרקטיות...

 

 

 

הרעיון הוא שממגוון בחינות הפוקוס היא מכונית טובה יותר, וזה גם נכון. אבל הפוקוס היא משפחתית והולוסטר לא, אפילו שהיא מתחזה לכזו. אז מצד אחד הפוקוס היא כן מתחרה - כי היא נותנת יותר בהרבה מובנים בתור משפחתית - ומצד שני היא לא, כי מי שמחפש ייחודיות לא יקנה פוקוס. ועדיין - הולוסטר לא יחידה בשוק. דוגמאות? רנו מגאן קופה, פולקסווגן שירוקו, סיטרואן DS3, סיאט לאון 1.8T, הונדה CRZ וכן - גם אלפא מיטו.

 

 

 

א. אחד שיודע זה באמת שם מפגר.

ב. אז מה שאתה אומר זה שכל בנאדם שכותב משהו על מכונית כשיש לו פחות מ-10 הודעות במונה הוא בוודאי פרסומאי במסווה, אה? ניסית לקרוא את מה שהוא כתב לפני שקשקשת?

ג. כנראה שלא, כי אתה ממשיך לקשקש עם "יונדאי זה רכב קוריאני". ההשוואה למיטו שרירה וקיימת מעצם העובדה הפשוטה שהוא החליף מיטו בולוסטר.

ד. תגיד, יש מצב שאולי, רק אולי, אתה כל כך מתנגד לדברים שהוא כתב מכיוון שאתה סובל ממקרה קשה של דיסוננס קוגניטיבי בנוגע למיטו שלך?

 

 

 

והנה עוד טמבל...

 

אתחיל מהסוף,

הרגת אותי עם החלק האחרון של ההודעה שלך...

וליאור, אולי כדאי שתעבור לגור במיטו שלך - יחסוך לך את הוילה בהרצליה פיתוח שהיא כביכול מייצגת.

 

אני ממש לא מבין את התגובה שמעלי, איך הגעת למסקנה שב-110k לא מדובר ברכב פוזה בעוד שב-150k היא כן? הרי סה"כ לקחו את אותו הרכב ונתנו לו רשימת אבזור מכובדת מאוד - שסה"כ מתאימה למחיר פחות או יותר...

 

באשר לב.מ.וו ב-150k, להזכירכם שהיא מגיעה עם טאסות? דשבורד משעמם וחסר כל, מושבי בד וללא כל אבזור נוסף? זה לא באמת ב.מ.וו... רק סמל ומנוע מאוד עצל.

 

באשר למתחרות ברמת האבזור ב-150k,

סה"כ כוונתי הייתה שמי שמחפש רכב מפנק, מאובזר וייחודי, ב-150k הוולוסטר היא הבחירה המעודפת לטעמי.

כאשר אני מדגיש שבמילה מפנק אני מתייחס למושבי עור חשמליים, מסך מגע אינטרגלי, סביבה נוחה לשבת בה ולא לכוח, מומנט ויכולות ספורטיבית, כמובן שאת המילה ייחודי בהקשר של הוולוסטר אני לא צריך להסביר.

 

רוני,

אסייג את הדברים הבאים מאחר ואינני חושב כי העובדה שאין לה מושבי עור היא סיבה לכשעצמה לא לקנות אותה,

אבל הפוקוס המאובזרת אכן מגיעה ללא מושבי עור (גם ברמת גימור ספורט וגם ברמת גימור טיטניום 2.0 ליטר) והיא גם מגיעה ללא מסך מגע אינטגרלי. הדבר היחיד שמשחק לטובתה זה המנוע העדיף אבל גם זה לא מספיק (לדעתי בלבד) ע"מ להעדיף אותה על הוולוסטר 'עלית' שכן היא כל כך נפוצה בכבישי הארץ (בגרסאות הרגילות, נכון... אבל עדיין) בעוד שהוולוסטר מיוחדת, שונה ומושכת את העין.

 

באשר ל-סי 4, אמנם בגרסת הthp היא מגיעה עם מנוע מוגדש ומעט יותר חזק ובטח שיותר מומנט, אבל לי אישית יש חוויה לא טובה מפי'גו / סיטרואן... הייתה לי פיג'ו 206 gti שרק עשתה בעיות.

 

אבל היא בהחלט אופציה בהנחה והגרסא עם מושבי העור שעושים מסאג' וכולי אכן עולה 140k? היתכן?

אגב, בגרסא הזו היא מגיעה גם בגיר ידני?

 

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

רון סי ידידנו המלומד, אתה נהגת בולוסטר ובפוקוס כדי לעשות את ההשוואה שעשית והסקת מסקנות כה נחרצות או שאתה רק משער כך? לך תעשה קצת שיעורי בית, כי אפילו עוד לא יצאו מבחנים שמשווים בין שני המכוניות. אז במקום לכצוב דברי הבל, תתאפק קצת. לא יזיק לך. גם השירוקו וולגרית במראה שלה אבל זה מה שיפה בה. אותו כנל על הולוסטר, שתיהן מוחצנות מאוד ויפות. לטעמי הולוסטר פשוט יותר חדשה ועדיין אין הרבה על הכביש, ולכן העיצוב שלה מעט יותר מושך מהשירוקו שאפשר לראות הרבה כבר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תתחדש. רכב יפהפה. יום אחד נסעתי מאחורי אחד כזה בכביש 90, ואפילו יצא לי לראות אחד חולף על פני בכיוון הנגדי. היה קשה להוריד ממנו את העיניים.

Skoda Octavia 2002 TDI Automatic

פורסם
אחריי קריאה של הרבה הודעות שלך בפורום אני בטוח שאתה די טמבל , אבל לא רציתי לכתוב את זה !!:wink:

לא נעים , חבל שאתה מגיב ככה לאנשים !!

 

סליחה. בוא פשוט נסכים ששנינו טמבלים. אבל אתה יותר - כי כתבת שטויות ואפילו לא טרחת לנמק אותן (כשאני כותב שטויות לפחות יש לי נימוקים משכנעים! :wink: )

 

עדיין לא מבין את השירשור הזה.

למה השוואה למיטו ? אם לבעל ה ולוסטר הייתה מרצדס לפני זה, אז מה היה קורה ?

 

השוואה למיטו פשוט כי זה מה שהיה לו קודם, ובהנחה והצרכים שלו לא השתנו משמעותית, כנראה ששתי המכוניות ממלאות אותם בצורה כזו או אחרת. מכאן - בסיס להשוואה.

 

רוני,

אסייג את הדברים הבאים מאחר ואינני חושב כי העובדה שאין לה מושבי עור היא סיבה לכשעצמה לא לקנות אותה,

אבל הפוקוס המאובזרת אכן מגיעה ללא מושבי עור (גם ברמת גימור ספורט וגם ברמת גימור טיטניום 2.0 ליטר) והיא גם מגיעה ללא מסך מגע אינטגרלי. הדבר היחיד שמשחק לטובתה זה המנוע העדיף אבל גם זה לא מספיק (לדעתי בלבד) ע"מ להעדיף אותה על הוולוסטר 'עלית' שכן היא כל כך נפוצה בכבישי הארץ (בגרסאות הרגילות, נכון... אבל עדיין) בעוד שהוולוסטר מיוחדת, שונה ומושכת את העין.

 

באשר ל-סי 4, אמנם בגרסת הthp היא מגיעה עם מנוע מוגדש ומעט יותר חזק ובטח שיותר מומנט, אבל לי אישית יש חוויה לא טובה מפי'גו / סיטרואן... הייתה לי פיג'ו 206 gti שרק עשתה בעיות.

 

אבל היא בהחלט אופציה בהנחה והגרסא עם מושבי העור שעושים מסאג' וכולי אכן עולה 140k? היתכן?

אגב, בגרסא הזו היא מגיעה גם בגיר ידני?

 

 

גיא

 

אני חושב שלפוקוס המאובזרת יש כמה תוספות שגם אין בוולוסטר. ל-C4 למשל יש מסאג' במושבים, חיישני חנייה גם מלפנים ועוד כמה פיצ'פקס (וכן, זה ב-140 אבל עם גיר רובוטי די מחורבן). לא שאלו דברים קריטיים, אבל תזכור שלשתיהן יש יכולת "משפחתית" טובה משמעותית, וגם ביצועים טובים יותר. מה שיש לולוסטר זה אכן מקדם המשיכה הנובע מהייחודיות (למי שאוהב את העיצוב).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נהנתי לקרוא!

 

אם אתה מרוצה מהוולסטר וקנית אותה בלב שלם, מי אנחנו שנאמר משהו :) לפחות לא באת עם תקוות (כמו רוכשים אחרים) לאיזה רכב ספורט מטורף - ועם זאת, אתה מצליח למצוא ברכב יתרונות ההופכים אותו להנה לנהיגה.

 

 

על ההחלפה לא אגיב, כי יש לי עניין פרטי עם מיטו (זה אולי הרכב שהתחברתי אליו הכי מהר ובהכי טבעיות מכל הרכבים שיצא לי לנהוג עליהם :oops: ).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הרכב יפה וטוב לפי מה שאתה אומר אבל !

 

את האמינות שלו נברר רק עוד שנתיים + כשהוא יתחיל להתפרק ושהערך שלו ירד פלאים ( או שלא (?!) )

 

בכל מקרה , ב150K לא שווה להביא את הפולו GTI ?

 

אני חושב שכן .

פורסם

א. אף אחד לא דיבר על אמינות.

ב. עוד לא שמעתי על דגם של רכב שמתחיל להתפרק תוך שנתיים.

ג. גם לא שמעתי על דגם של יונדאי שיורד בערכו משמעותית יותר משאר השוק.

ד. לפולו GTI יתרונות וחסרונות מול הולוסטר.

ה. אוטו לא "מביאים".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...