Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא דיברתי על הרכבה עצמית.

 

אני מדבר על זה שיונדאי דוחפים היום סאן רוף כמעט בכל דגם שלהם (כולל גרסת הליסינג של הI30) ודוקא בולוסטר שכנראה בעיקר תימכר בגרסתה המוזלת - אין.

 

בכל אופן ביד2 יש בחור אחד שמוכר ידנית עם סאן רוף אז תהיתי אם מישהו יודע האם יש אופציה כזו אצל היבואן. טוב אני אתקשר לשאול :|

פורסם

לי אישית זה קצת מפריע להתקין גג בארץ על רכב חדש.

אולם, החברה במושב גנות עושים עבודה מצויינת ונותנים אחריות ל6 שנים על העבודה.

המחיר עומד על סביב ה5K אאל"ט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מישהו יודע האם אפשר להשיג את הולוסטר הידנית עם סאן רוף?

בין אם גג פנורמי כמו בELITE או גג נפתח כמו של ה I20 או ה I30.

 

 

גם אני ראיתי את המודעה ואותה תהיה חלפה לי בראש, האם אפשר להשיג את הגג הפנורמי גם בגירסאות ה"פשוטות"... או שהוא התקין לבד בקומבינה...

גם תהיתי למה כבר עכשיו הוא מוכר...

 

התקשרת אליו? מה הוא אמר?

אפשר להשיג את הגג גם בגרסאות אחרות?

 

אודה לך אם תענה...

פורסם
לי אישית זה קצת מפריע להתקין גג בארץ על רכב חדש.

אולם, החברה במושב גנות עושים עבודה מצויינת ונותנים אחריות ל6 שנים על העבודה.

המחיר עומד על סביב ה5K אאל"ט.

 

עידן

 

החברה במושב גנות אכן עושים עבודה טובה.. אך המחיר הוא לא 5K לגג אלא יותר לכיוון ה-8K .

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
לא מהחברה בכל אופן, אלא אם כן תעשה בהרכבה מקומית (לא מומלץ).

 

 

הולוסטר שאתה מדבר עליה, היא היחידה בינתיים ממה שידוע לי שהרכיבו לה סאן רוף בהתקנה מקומית והיא גם למכירה ביד 2

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

מתי ראית? כשאני שאלתי, אמרו לי שהם הולכים להוריד אותה, כי היא לא תיובא לארץ. בכל מקרה, תוספת עיקרית שאני יודע היא מושבי בד מעורבים עם עור בדגם הזה.

אגב, לפי דעתי הסאנרוף הזה (כמו בתמונות ש"י.ל1" העלה) ממש לא מתאים לרכב הזה, וגם לא צבע שחור.

 

עריכה:

הינה המחירון -לא רואה שום הוספה של דגם כלשהו:

http://www.hyundaimotors.co.il/objects/mifrat_Veloster_29.8.11.pdf

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בפרוספקט של הרכב יש רמת גימור סופרים.

 

אכן בפרוספקט קיימת רמת גימור SUPREME, כבר כתבתי על כך בעבר באחת ההודעות.

 

בגדול, מדובר בגרסת ביניים הממוקמת בין הגרסאות PREMIUM - ELITE ומחירה 135k (פחות 100) שח.

 

גרסה זו כוללת בין היתר את כל האבזור והתוספות של רמת גימור PREMIUM ובנוסף כוללת מושבי בד משולבים עור + סנרוף פנורמי.

 

למיטב הבנתי ישנו רכב אחד בלבד כאמור על כבישי ישראל והוא בצבע כחול (מחפש אותו בנרות)!

 

משיחה שערכתי עם היבואן (כלמוביל), התברר כי בתחילה עלתה המחשבה לייבא הדגם האמור.. אך לאחר חשיבה נוספת הוחלט שאין לו רלוונטיות ונכון להיום אין כוונה למכור רמת גימור זו!

אגב, אמירה זו של היבואן יפה גם לעניין דגם הטורבו הממשמש ובא. לשאלתי מה בדבר דגם הטורבו המדובר, נעניתי בשלילה וההנמקה שצורפה לתשובה כדלהלן: "הולוסטר לא נכנסת למשבצת רכב "ספורט" של יונדאי, אם נרצה למכור "ספורט" הרי שיש את GENESIS COUPE.."

 

ניתן רק לקוות לעתיד טוב יותר ולהנות מן הספק..

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

לא מסתדר לי עם הכתבה הזו.

 

יונדאי ולוסטר טורבו בדרך לישראל עם 204 כ"ס

בחרת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, נערכים להשקת גרסת טורבו לוולוסטר. רק לפני חודשים ספורים כלמוביל הפתיעה עם תג המחיר המאוד מושך של יונדאי ולוסטר הייחודית, ועכשיו הם כבר מתכוונים לשלב הבא עם גרסת טורבו חזקה משמעותית.

 

דרך אגב, למיטב ידיעתי, אין לג'נסיס קופה בכלל תקינה אירופאית אז גם אם מאוד רצו להביא אותה לארץ, זה לא יקרה. ה-Genesis Coupe מתחילה ב-25K בארה"ב, הולוסטר ב-18K, מה שאומר שגרסת הטורבו תתמקם בין לבין. נקווה למחיר באזור ה-165K בארץ.


×
×
  • תוכן חדש...