Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחר אני יוצא לסיעת מבחן על ולוסטר ידנית. מסקרן אותי לדעת מה יש מאחורי העיצוב הלא שגרתי והמיוחד הזה.

שאפו ליונדאי. החברה עומדת יופי יופי מאחורי הסלוגן שלה.

 

נו, נהגת עליה? יש רשמים?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כנראה שהומור זה הצד היותר חלש שלך בחיים. כשתכיר אותי אישית (כמו שהרבה חברי פורום במיוחד באודיו מכירים), אח"כ ייגמרו לך המילים ולא תכתוב דברי הבל, כמו שאתה כותב לכל אורך השרשור הזה.

.

 

אוקי הבנתי.

 

אז מעבר להשמצות האישיות , האם נהגתה על הולוסטר ?

אני נהגתי, לא אהבתי, בעיקר בגלל ההגה האילם ולמרות הגיר המעולה. ( וגם אפשר להבין מהשרשורים הקודמים שאני לא אוהב את העיצוב ולא משתגע על תפקוד המתלים )

פורסם

לכל אורך השרשור מעולם לא כתבתי שנהגתי על אחת מהן, ולא השמצתי אף אחת מהן. לכן, כתבתי לך שאם נהגת על שתיהן באותו אופי נהיגה, באותם כבישים וכמעט אותם תנאים, אז תביא אתה רשמים, משום שאתה כלכך נחרץ לצאת נגדה. זה הכל. לא כתבתי שהולוסטר טובה יותר או המיטו. כן הציק לי שאכן רשמת דברים כ"כ נחרצים, אבל בלי לכתוב דבר וחצי דבר על כך (כמו פירוט על איכות הרכבה, עיצוב חיצוני+פנימי, התנהגות בין אם של הרכב בין אם מנוע+גיר, כוח וכו' וכו').

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אז אני אומר לו שיביא רשמים ולא ירשום "המיטו משתינה על הולוסטר".

 

"הפוקוס משתינה על הולוסטר". תיקון :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
סער, נראה לי שפספסת משהו :roll:

 

ייתכן. אל מול העיצוב של הפאביה שלי...הולוסטר נראה די טוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לכל אורך השרשור מעולם לא כתבתי שנהגתי על אחת מהן, ולא השמצתי אף אחת מהן. לכן, כתבתי לך שאם נהגת על שתיהן באותו אופי נהיגה, באותם כבישים וכמעט אותם תנאים, אז תביא אתה רשמים, משום שאתה כלכך נחרץ לצאת נגדה. זה הכל. לא כתבתי שהולוסטר טובה יותר או המיטו. כן הציק לי שאכן רשמת דברים כ"כ נחרצים, אבל בלי לכתוב דבר וחצי דבר על כך (כמו פירוט על איכות הרכבה, עיצוב חיצוני+פנימי, התנהגות בין אם של הרכב בין אם מנוע+גיר, כוח וכו' וכו').

 

שומאכר ( דרך אגב אתה מוכן להסביר את השם )

נראה לי שהדרישות שלך ממני קצת מוגזמות, אותם כבישים אותם תנאים, איכות וכו. מה אתה חושב? שאולי אני בוחן רכב מקצועי ושיונדאי סיפקו לי רכב להישתעשעות.

 

סך הכול ביצעתי נסיעה על ולוסטר של חבר ולא אהבתי, לא את ההיגוי ולא את המתלים ( הגה אילם מיתלים בנוניים לא נוחה לא מתקשרת והעיצוב לא בשבילי ).

פוקוס חדשה יש לי , וכבר נסעתי בה 2500 ק"מ, וחוץ מזה גם נהגתי באקובוסט. במיטו נהגתי פעם אחרונה לפני שנה.

 

תחזור על השרשור ותראה מה כתבתי. כתבתי שלפי דעתי לולוסטר ב 150,000 שח אין הצדקה כי במחיר הזה יש מכוניות טובות יותר וגם נתתי שתי דוגמאות ( שירוקו ואקובוסט ). אני בטוח שיש עוד דוגמאות.

 

למיטו לדעתי יש הצדקה ורשמתי גם למה.

 

רון

פורסם

הולוסטר רכב יפה ביותר , מי שלא אוהב לא חייב .

הייתי רוצה שיהיה לי כזה , ליסינג אם אפשר .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

רון

 

לכתוב דברים כמו "פוקוס משתינה על הולוסטר" בלי להביא הסברים ונימוקים זה לכתוב דברי הבל. לכן כל ה"דרישות" שלי. מנסיעה אחת כמו שאתה טוען אתה לא יכול לדעת מי משתינה על מי, כדברייך. לכן רציתי שתביא רשמים אם אתה כלכך נחרץ, והינה, עובדה שלא נהגת בשתיהן זמן רב כדי שתגיד כאלה דברים. אוקיי, יש לך את הפוקוס, ואתה מרוצה ממנה - אין בעיה. אבל לכתוב דברים כמו שרשמת בלי לנמק ובלי לנהוג על שתיהן זמן מה זה להטעות אנשים.

זה כמו שאני אגיד לך שביצעתי נסיעת מבחן על הפוקוס (של כחצי שעה ותו לא) ועל הולוסטר, והולוסטר אוכלת אותה בלי מלח. זה נשמע קצת לא הגיוני, נכון? מילא היה מדובר פה על SLS, אבל בלי להתעמק בנושא, אתה לא יכול לכתוב דברים כמו שרשמת. לכתוב שהעדפת את הפוקוס כי לפי נסיעות מבחן שעשית היא יותר מדברת אליך, זה מילא.

שוב, כל אחד וההחלטות שלו כמובן, וכל אחד מה שהוא אוהב (כמו פותח השרשור, כמוך). אבל יש דרך להגיד כל דבר.

 

נ.ב

לגבי השם, אתה יודע, זה בסך הכל ניק ניים בפורום מכוניות ותו לא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אחד שיודע, חן חן וח"ח על הסקירה :beerchug:. תודה ומזל טוב- תתחדש.

 

הולוסטר אכן מהמם, אני פשוט חולם על רכב כזה בשבילי, הבעייה שאשתי שמה וטו בגלל שהוא לא משפחתי... אני שוקל לשכור אחת כזו לתקופה כדי לשכנע אותה, חחה... רק שזה לא יעשה את ההיפך והיא תוכיח שהיא צודקת ושזה לא אוטו בשבילנו.

 

אשמח אם תוכל לענות על:

1- מה התגובות שאתה מקבל מאנשים שנוסעים איתך במושב האחורי? האם תלונות על צפיפות באזור הראש והרגליים?

2- האם יש דרך להיכנס למושב האחורי דרך דלת הנהג? האם כסא הנהג מתרומם ואז אפשר לעבור או שאפשר להיכנס אחורה רק מהדלת השלישית?

3- לדעתך הרכב הזה מתאים למשפחה צעירה עם כסא ילדים מאחורה או שזה יהיה סיוט כל פעם להתכופף כדי לקשור את התינוק?

4- ריפודי העור מגיעים רק בצבע אדום?

 

הרכב הזה מהמם, אני מתבאס מכך שלא עשו עוד דלת כך שזה היה הופך להיות גם משפחתי...

גם התבאסתי שהגג הפנורמי מגיע רק בדגם האליטה, 150 יקר מדי בשבילי, אם במחיר הרגיל היה גם גג שמש הייתי קונה בלי לשאול את אשתי :twisted:

 

אגב, זו גם הודעתי הראשונה, נכנסתי לאתר בדיוק כדי לקרוא על הולוסטר ושמחתי למצוא את ההודעה שלך. רק שאני לא אחשד גם כסוכן, חחה...

 

שבת שלום.

פורסם

1- יש מרווח מאחורה לרגליים אבל לאנשים שגבוהים מ-1.75 מטר, תהיה בעיה במרווח ראש.

2- יש אפשרות להכנס דרך דלת הנהג - הכיסא זז קדימה כמו בכל רכב קופה.

4- ריפודי עור רק בצבע אדום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עיצוב זה לא רק עניין של טעם!

לא סתאם יש מי שלומד עיצוב, ישנם כללים מסוימים.

היונדאי ממש נראית כק'יטש אחד גדול!

 

כמו בכל דבר יש מביני עניין ויש כאילו שהיו רוצים להבין

המבחן הוא מבחן הזמן!

ישנם אייקונים עיצוביים כמו הפורש וזה לא במקרה שהעיצוב כמעט זהה אחרי המון שנים.

כנ"ל לגבי פיזו 206 וכו

 

וכן הפלסטיקה מרגישה זול, ולא מהתמונות אלא מזה שאחד מהכפתורים נשאר לי ביד (המעביר תחנות של הרדיו)

אני לא חושב שזה פונקצוינלי מליון ושתיים כפתורים, אולי זה "נראה טוב" אבל זה לא חכם.

 

תתחדש ותהנה!!

מה שחשוב שאתה אוהב אותה :wink:

פורסם

עיצוב זה עניין של טעם, לא משנה איך תהפוך את זה.

אני חובב אומנות ומבקר בתערוכות שונות, מה אני אגיד לך, יש דברים שאכן גורמים לי להתלהב ויש דברים שאני שואל את עצמי WTF?

 

בנוגע לעיצוב מכוניות זה אותו הדבר בדיוק.

 

וכפתור מתנתק אם אתה מושך אותו אלייך, אני לא מושך חוגות, אני מסובב אותן.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...