Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסכים שהיא ממש לא מתחרה בגולף GTI או בקופרות למינהן. אבל, כן חשוב לחדד שמדובר במכונית מאוד מהנה לנהיגה שלדעתי כן יכולה להתאים למי שמחפש מכונית ספורטיבית "חמימה" במידה וההתנהגות חשובה יותר מהכוח. אני לא רוצה לעשות כאן עוד השוואות ישירות מכיוון שכנראה זה נושא רגיש מדי לאנשים מסויימים, אבל לדעתי היא מתנהגת טוב יותר או לפחות ברמה של חלק גדול מהקומפקטיות החמימות שיש בטווח המחיר הזה.

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבוע טוב,

לאחר לבטים רבים החלטתי להשית דעתי בנושא דנן.

 

ראשית, לבעל השרשור - שיהיה במזל טוב, שא ברכה וסע בעדנה ובאושר (גם לדעתי הרכב מדהים ואני מחזק את מילותיך).

 

בעניין "חזותה של היונדאי ולוסטר" (להלן: הרכב), כפי שידוע לכולנו היופי הינו בעייניו של המתבונן. דהיינו "סובייקטיבי"! (אגב, בחו"ל קיימת רמת אבזור נוספת הממוקמת בין ה INSPIRE ל ELIITE, ושמה SUPREME).

"יחס התמורה לכסף", אין ספק שהרכב מנפק מספר לא מבוטל של כלים להשגת FUN FACTOR.

"מתחרות", באותו שווי - פשוט אין! אה נכון, יש רכבים משפחתיים שעברו הסבה כזו או אחרת (מקצה שיפורים חזותי/ מכני).. ונמכרים במחירים לא שפויים בעליל (פולו GTI ב 150 אלף ש"ח?!)

 

לא יודע, אולי זה רק אני אבל כשאני מסתכל על מוצר כלשהו, לא מעניין אותי מאיזה ארץ ייצור הוא מגיע או לאיזה תאגיד הוא משוייך...! לרוב גם מתעלם מדעות קדומות כאלה ואחרות ופשוט בוחן את המוצר בהשוואה למוצרים דומים אחרים בשוק.

לאור המציאות הישראלית, ברור לי שרובו המוחלט של הציבור בארץ לא יודע לבצע בחירות רציונליות. מר ישראלי ימשיך לשחק לידיהם של הקונצרנים אשר יכתיבו לו דפוס חיים בנאלי ותבניתי ובסוף היום אף יגיש את הלחי השנייה לגב היד שלהם.

הייתי יכול להתעמק בנושא "הכלכלה" עוד רבות אך אינני מאמין שזהו המקום הראוי לדון בו.

 

ולמשתמש "רון.סי", אמרת שהפוקוס "משתינה" על הולוסטר.. (צורת ביטוי מוזרה לכשעצמה) - מהיכן בדיוק אתה שואב את המידע הנ"ל? וכן, בהתאם ובהמשך להשוואה ההזויה שלך (פוקוס vs ולוסטר) היית גם אומר שהפוקוס "משתינה" על הניסאן ג'וק? אין באמת צורך בתגובה, העיקרון פשוט מאוד. כרגע אין בשוק הישראלי מוצר בר השוואה לולוסטר ממש כפי שאין לג'וק.. כשיהיה נשווה ונדבר!

בינתיים אני ופותח השרשור נהנה לנו מהייחודיות ומן האקסקלוסיביות של הרכב על כבישי ישראל.

 

 

איש איש באמונתו יחיה

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

מסכים עם כל מילה של הכותב מעליי.

אגב, איך עובד כפתור ההתנעה? כל אחד שנכנס לרכב יכול להתניע אותו גם מבלי שיש לו את המפתח?

מה עם אימובילייזר, אותה פרוצדורה?

פורסם

כפתור התנעה גורם להצתת המנוע בשילוב דריכה על דוושת הבלם, כך שלדוגמה כאשר הרכב "מזהה" את המפתח החכם (keyless) בקרבתו, מתאפשר שחרור נעילת הדלתות.

בנוגע לשאלתך "האם ניתן להניע הרכב ללא המצאותו של המפתח החכם בסביבת הרכב?" כנראה שניאלץ לבדוק את העניין על רטוב.. אחזור מאוחר יותר עם תשובה.

לעניין האימובילייזר, פרוצדורה שיגרתית וסטנדרטית לחלוטין ככל אימובילייזר אחר..

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

לפותח השרשור,

אני חייב להודות שבתור קונה עצמאי וספונטני של הרכב, אתה באמת עונה בסבלנות ומייחס הרבה זמן לתשובות, בשבת ובחול. כה לחי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כפתור התנעה גורם להצתת המנוע בשילוב דריכה על דוושת הבלם, כך שלדוגמה כאשר הרכב "מזהה" את המפתח החכם (keyless) בקרבתו, מתאפשר שחרור נעילת הדלתות.

בנוגע לשאלתך "האם ניתן להניע הרכב ללא המצאותו של המפתח החכם בסביבת הרכב?" כנראה שניאלץ לבדוק את העניין על רטוב.. אחזור מאוחר יותר עם תשובה.

לעניין האימובילייזר, פרוצדורה שיגרתית וסטנדרטית לחלוטין ככל אימובילייזר אחר..

 

נשמע לי קצת בעייתי...

א. איך אתה יודע שהאוטו באמת ננעל כשאתה מתרחק ממנו?

ב. אם הבנתי נכון, כדי להתניע צריך שהמפתח יהיה איתך,

להקיש את קוד האימובילייזר, ללחוץ על הבלם ואז ללחוץ על הכפתור?

פורסם

יונדאי לא המציאו את זה.

 

ברגע שמנגנון מזהה שהמפתח נמצא ברכב הוא מאפשר הדלקה והצתה.

 

שכרתי בתאילנד מאזדה 2 בקיץ והיה משהו דומה. בתוך הסויץ' יש מפתח קבוע ואי אפשר לעשות איתו כלום אלא אם כן השלט נמצא פיזית באוטו. ניסיתי כשהמפתח היה מחוץ לאוטו והאוטו פשוט לא הניע.

 

מבחינת נעילה, פותחים ונועלים רגיל כמו עם כל שלט.. לא?

פורסם

א. האוטו לא ננעל באופן עצמאי כאשר אתה מתרחק.. אלא יש ללחוץ על כפתור "lock" שנמצא על פני ידית הדלת (רצ"ב תמונה).

 

ב. נכון להרגע, הצדק איתך.

 

http://file.kelleybluebookimages.com/kbb//vehicleimage/evoxseo/l/7812/2012-hyundai-veloster-door-handle_7812_045_320x240.jpg

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
ללא ספק ההודעה הכי "הגיונית" בשירוש ומיצגת את הלכי הרוח נאמנה.

הכותב מעולם לא ישב בינדאי, שלא לדבר על נהג בה, אבל קובע שהרכב מבולבל, לא בליגה של המיני הזולות שנמכרות בארץ במחיר שערוריתי (לכעורה, המיצוב היקר עובד) ומסכם שבמחיר הנ"ל יש אופציות כפיות יותר, למרות שכמו רוב המגיבים כנראה מעולם לא נהג על כל האופציות אותן הזכיר.

כל זה מלראות את הרכב מבחוץ.

חביבי אתה מתבזבז, צור קשר עם אורן זריף ותפתחו משרד מסטיקנים משותף.

 

פרסומת או לא, חלק מהתגובות מצחיקות, ממש גזענות מוטורית.:lol:

כמו כן קשה לי להאמין שסוכן של ינדאי יסע עד החניה בסינמה סיטי גלילות כדי לצלם שם תמונות ל"פרסומת" בפורום.

חבר יקר, אתה כנראה לא הבנת את מהות ההודעה שלי, אז בעברית פשוטה ולא "לכאורה", אני אסביר.

כשאני מתכוון רכב מבולבל, אני מתכוון לרכב שהוא בינוני במה שהוא עושה (לא שזה דבר רע) והוא מנסה לעשות הרבה במחיר זול. לעניות דעתי, זה רכב שמנסה ללקרוץ להרבה אנשים שרוצים משהו שהוא סוג-של ספורטיבי, סוג-של פוזה וסוג-של משפחתי. לא כמו של שאר הרכבים שציינת שיש להם כיוון יותר ברור.

 

ונכון, שבעלות של 150 אלף ש"ח אני אישית לא הייתי קונה רכב כזה - העיקר שלך מותר להביע דיעה חופשית ולאחרים אסור, נכון? לידעתך, אכן נסעתי על שאר הרכבים שצויינו פה (אבל לא כולם). אז אתה מוזמן לקחת את המסקנות שלך ולעשות איתן ככל העולה על רוחך. אני מציע לך לקרוא מחדש את מה שכתבתי, כי אני די בטוח שפלפלתי את ההודעה שלי במילים כגון "לדעתי" שבאות להעיד על דיעה אישית.

 

תיכף תגיד שכל מי שאומר שאוטומט זה חרא וידני זה הכי טוב זה גם גזענות מוטורית?

 

אתה דמגוג בשקל.

פורסם

השוואה מעניינת בין שתי המכוניות.

רדו מהקטע של הודעה פרסומית, אתם לא בכיוון.

 

נהגתי בשתי המכוניות דיי הרבה, יש הרבה טעם בכל מה שפותח ההודעה כתב.

שתי המכוניות הן בעיקר מעטפת למכונית ספורטיבית ובזה הן מאוד דומות.

היתרון הגדול והכמעט יחיד של המיטו זה המנוע שלה, היונדאי לא פחות טובה ממנה בכל השאר.

שתיהן לא מכוניות מאוד מהנות לנהיגה אבל גם לא גרועות.

 

דר"א, סתם נקודה קטנה, החלפת הילוכים בוולוסטר ידנית מרגישה מעולה, המהלך קצר ומדוייק והכול יושב ממש במקום. האמת, חוץ מ-S2000 או מיאטה, לא זכורה לי ידית הילוכים שכלכך נהניתי לערבב.

פורסם

בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

לא מכיר את הוולוסטר, גם לא מתחבר לעיצוב שלה, אבל הודעה כזו כמו שלך לא ממש מועילה ב"מאבק" הזה בינה לבין המיטו, אליה אני דווקא מתחבר יותר. אין שום סיבה לזלזל כך בדעתו של מי שסבור שהיונדאי הזו עדיפה, במיוחד כשהוא מפרט בצורה מרשימה למדי את הבסיס לדעתו זו. זכותו לחשוב כך בדיוק כפי שזכותך או זכותי לחשוב אחרת.

פורסם
בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

שמע, אתה חתיכת איש קטן וקטנוני,

אם כבר התחלת בירידות ובהשוואת דביליות - אלפא מיטו זו וילה בהרצליה פיתוח?!

ויונדאי זו מעברה...

יאללה רד מהעץ שלך...

פורסם
בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

 

צר לי להגיד לך אבל מהשוואה בין המכוניות , מבחינת מראה, נוחות, ותוספות, הוולוסטר פשוט עולה בכמה דרגות.!



המיטו פשוט עדיין מתומחרת במחיר גניבה שהיה פה לפני שנתיים שלוש .

אני מוכן לחתום לך ולכולם שבעוד כחצי שנה מהיום גם המיטו תירד באיזה 30 אלף , ואז זה יהייה המחיר האמיתי שלה (עדיין גניבה אבל יותר מציאותי) ... והאמת גם אני חושב שפותח הפוסט זאתי מודעה פרסומית ככה לפחות זה נראה,

אבל עדיין הייתי הולך על הוולוסטר.

פורסם

bar72, אני היחידי שמכור לפורום גם בסופי שבוע? :)

 

בנוגע למפתח החכם - למרות שיש כפתורים על השלט, אין צורך להשתמש בהם בשביל לפתוח / לנעול ולהתניע את הרכב. מספיק שהמפתח במרחק של כחצי מטר מהמכונית - יש כפתור על גבי ידית הדלת המאפשר פתיחה / סגירה של הדלת. ברגע שאתה נמצא בתוך הרכב (הרכב מזהה כשהמפתח בחוץ / בפנים), לחיצה על דוושת הבלם וכפתור ה-Start Engine מתניעה את הרכב.

במידה ותצא מהרכב עם המפתח כשהוא מונע - תופיע הודעה על הצג וישמע צפצוף...

 

LiorMITO, אני לא חדש בפורום, קורא אותו זמן רב. זו באמת ההודעה הראשונה שלי. כפי שרשמתי - לפני השרשור הזה לא היתה שום סקירה על הולוסטר כאן אז למרות שאני בדרך כלל לא מגיב בפורומים הרגשתי שזה יעזור למתלבטים שרוצים לקנות את הרכב. הרי נסיעת מבחן של חצי שעה לא ממש מאפשרת לבצע החלטה טובה.

אתה רוצה שאעלה גם תמונות של המיטו? גם לה הכנתי בוק מאוד גדול בזמנו...


×
×
  • תוכן חדש...