Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לטעמי העיצוב פשוט מחריד!!! ברוטאלי של ערסים חסר כל פרופורציה, להבדיל מאלפא.

הפלסטיקה נראית בכלל לא משהו שברירית משהו ביחס לגרמניות.

 

הפוסט הזה נראה כמו משהו פירסומי לחלוטין! ובהחלט לא עיניני

לא באמת רשום משהו שמאפשר להשוות בין שני הרכבים לא בהתנהגת כביש ולא באף פרמטר

 

שימו לב שזאת ההודעה היחידה של "אחד שיודע" מחשיד...

 

 

בוא תנסה בבקשה להסביר איפה אתה רואה "פלסטיקה שברירית", אשמח אם תאיר את עיניי.

 

שבת שלום.

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וואו, יפהפייה, תתחדש!

רק שאלה, כמה אבזורים בדרך יש בין האבזור הבסיסי לשלך? הבדל של 40 אלף שקל מצדיק את זה לדעתך?

 

רשמתי את זה בהודעה המקורית, למרות שיש מספר רמות אבזור מהדגם הבסיסי לזה. לי היה כדאי המחיר הנוסף בשביל גג השמש הפנורמי, ריפודי העור והמערכת המעולה. שוב, אני מחפש מכונית שכיף לנסוע בה גם בשגרת היום יום ודברים קטנים כאלו באבזור עושים לי את זה... :)

 

כמו שאמרו, הפלסטיק עם ה-Passanger Air Bag זו נורה שנדלקת כאשר כרית האוויר מנטורלת וכוללת גם את החיווי כאשר הנוסע לא חגור.

פורסם
הפלסטיקה נראית בכלל לא משהו שברירית משהו ביחס לגרמניות.

 

הפוסט הזה נראה כמו משהו פירסומי לחלוטין! ובהחלט לא עיניני

לא באמת רשום משהו שמאפשר להשוות בין שני הרכבים לא בהתנהגת כביש ולא באף פרמטר

 

הפלסטיקה ממש לא מרגישה שברירית או לא איכותית. נהפוך אותו, כמה רכבים "נחשבים" כאן בפורום (גם כאלו עם שורשים גרמניים) יכולים ללמוד לא מעט מאיכות החומרים של הולוסטר.

מה שכן צורם לי זאת העובדה שאחד שיודע מציין שהולוסטר מרגישה פחות מלאכותית מהמיטו. זאת תעודת עניות רצינית ביותר למיטו, מכונית שמגיעה מבית עם מסורת ארוכה של רכבים מהנים לנהיגה. אני יכול להגיד הרבה דברים טובים על הולוסטר, להגיד שהיא מחוברת אני לא יכול. אז אם כלום זה יותר ממה שיש למיטו... איך נפלו גיבורים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כל פעם שאני רואה את הרכב הזה על הכביש, אני צריך לשמור על ארוחת הבוקר שלי. זה פשוט אחד הרכבים המכוערים שראיתי - במיוחד בצבע צהוב (יש אחד כזה בשכונה אצלי מסתובב...). גובל כמעט ברכבים המבחילים של SSANGYONG. עוד יצא לי לראות מיטו בצהוב שזה ללא ספק הציפור Tweety... אבל הוולסטר, זה משהו משהו.

 

לא יצא לי לשבת בתוך הולסטר פרט ללראות אותו על הכביש, אבל קשה לי להבין איך אתה משווה רכב כזה "מבולבל" לA1, מיטו, DS3 ובכלל למיני. הם בעלי מנועים מוגדשים מעולים, תיבת הילוכים ידנית (כמו שצריך) וכיול קשיח (בגרסאות הבכירות). לא מדבר איתך כרגע על הגימור הפנימי (אגב אני מסכים לגבי ההערה שלך על הגימור הפלסטי הזול סגנון "קופי פייסט" של פיאט שנמצא במיטו).

 

לדעתי, הוולסטר הוא רכב שדוגל בשיטת היונדאי - רכב בינוני, אבזור רב (וקורץ) ומחיר תחרותי ביותר. סוג של זיקית שמתאימה להרבה אנשים (במיוחד לישראלים שאוהבים לקנות מכשיר DVD ב-100 ש"ח ואז לזרוק אותו ולהחליף כשמתקלקל). אין שום דבר רע בזה ולמי שיש וולסטר העיקר שיהיה מאושר! תמיד אפשר למצוא "מה רע" בכל רכב אבל חלאס עם השכנוע העצמי הזה שמדובר פה ברכב כאילו שלא הגיע מבית יונדאי.

 

וב150 אלף, לא הייתי קונה את הרכב הזה. יש אופציות הרבה הרבה יותר כיפיות.

פורסם
לטעמי העיצוב פשוט מחריד!!! ברוטאלי של ערסים חסר כל פרופורציה, להבדיל מאלפא.

הפלסטיקה נראית בכלל לא משהו שברירית משהו ביחס לגרמניות.

 

הפוסט הזה נראה כמו משהו פירסומי לחלוטין! ובהחלט לא עיניני

לא באמת רשום משהו שמאפשר להשוות בין שני הרכבים לא בהתנהגת כביש ולא באף פרמטר

 

שימו לב שזאת ההודעה היחידה של "אחד שיודע" מחשיד...

 

מה קורה פה אנשים? זו הערצה עיוורת לאלפא שמניעה אתכם להמציא דברים?

 

הפוסט הזה לא נראה כמו משהו פירסומי, הוא בהחלט כן ענייני ויש כאן ניתוח מפורט של המכונית כולל השוואה במקומות רלוונטיים למיטו. כנראה שלא קראת אם אתה טוען אחרת (או יותר גרוע - שהבנת הנקרא שלך לוקה בחסר משמעותי).

 

כמובן - שאפשר לטעון דברים נגד הנכונות של מה שנכתב (ואתה מוזמן), אבל להגיד שזה לא נכתב? נו באמת...

 

אגב, אני מסכים איתך בדבר אחד - הולוסטר מצועצעת מדי. לטעמי היא אובר-דיזיינד מבחינה חיצונית ובפירוש פחות נאה מהמיטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב הזה הוא הצלחה אדירה ליונדאי,בין אם אתם סבורים שהעיצוב יפה או מחריד.

רכב מעוצב, מודרני ובעל תא נוסעים יפהפה ואיכותי במחיר סביר ביותר.

הלוואי ויכנסו עוד מתחרות שיכולות להתחרות איתו גם במחיר. בינתיים אודי אלפא ודומותיהן (אפילו סיטרואן עם התקליק מקסימום תגיד לך לא..) לא מיישרות קו מבחינת המחיר.

שוק הרכב סופסוף מתחיל להתעורר קצת

פורסם

לא מכיר, לא יודע ובהחלט יכול להיות שמישהו יתלהב יותר מהיונדאי מאשר מאלפא או כל אוטו אחר. והעיצוב כרגיל הוא ענין של השקפה, תרבות וטעם. אבל אולי יוכל מישהו להסביר לי מה פישרו של הטריק הזה של שלוש דלתות, חוץ מה"חידוש" שבענין, שהרי למעט זה, אין באמת תועלת בגימיק הזה ומרבית הסיכויים שבשימוש לטווח ארוך זה יתחיל גם לעצבן.

פורסם

בתור בעל מיטו, אני לא מבין מה פשר הודעות השנאה האלה כלפי יונדאי בכלל והולוסטר בפרט. לדעתי היא יפה, הייתי מוותר שם על כמה מפרטי העיצוב אמנם, אבל סה"כ התוצאה הכללית יפה.

לא נהגתי על הולוסטר אבל על הנייר בהחלט מדובר בקניה מצויינת. העובדה שאחת היא אלפא והשניה היא יונדאי לא רלוונטית בכלל.

emotion of motion

פורסם

לקחתם את זה קשה...

חברים, זו דעתי שלי. לא מסכימים - על הכייפק.

לדעתי מדובר במכונית מהנה יותר לנהיגה לפי הקריטריונים שלי, למרות היעדר המנוע המוגדש והרבה יותר שובבה. מה גם לדעתי תא הנוסעים מרגיש לי יותר איכותי. Deal with it.

 

ושוב - אהבתי מאוד את המיטו. מכונית נהדרת לכשעצמה.

 

דרך אגב, ייתכן ובמידה והיו מביאים את הגרסה המאובזרת הזו עם תיבה ידנית (זמינה רק ברמות אבזור הנמוכות) בה הייתי בוחר למרות שכנראה קל יותר לנצל את הספק המנוע עם ה-DCT.

 

 

אבל חלאס עם השכנוע העצמי הזה שמדובר פה ברכב כאילו שלא הגיע מבית יונדאי.

 

לא יודע אפילו איך להתייחס לזה... באמת כנראה פשוט צריך להחליף את הסמל מקדימה למשהו אחר ואז פתאום הרכב יקפוץ כמה דרגות קדימה מבחינת איכות תא הנוסעים, הנאה מנהיגה וכו'...

 

מזל שלטויוטה יש את לקסוס, לניסאן את אינפיניטי ולהונדה את אקורה... אולי גם יונדאי צריכים לאמץ שיטה כזו.

פורסם

יש בנהריה אחד אדומה ואחת אפורה.

האפור מאוד מתאים לרכב.

 

העיצוב מאוד מעניין ואגרסיבי, אבל אותי היה מבאס להכנס לאוטו כזה, שאתה יודע שהוא 1.6 אטמוספרי.

 

אהבתי את הכיסאות באדום!

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...