Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לא יצא לי לשבת בתוך הולסטר פרט ללראות אותו על הכביש, אבל קשה לי להבין איך אתה משווה רכב כזה "מבולבל" לA1, מיטו, DS3 ובכלל למיני. הם בעלי מנועים מוגדשים מעולים, תיבת הילוכים ידנית (כמו שצריך) וכיול קשיח (בגרסאות הבכירות). לא מדבר איתך כרגע על הגימור הפנימי (אגב אני מסכים לגבי ההערה שלך על הגימור הפלסטי הזול סגנון "קופי פייסט" של פיאט שנמצא במיטו).

 

 

וב150 אלף, לא הייתי קונה את הרכב הזה. יש אופציות הרבה הרבה יותר כיפיות.

 

ללא ספק ההודעה הכי "הגיונית" בשירוש ומיצגת את הלכי הרוח נאמנה.

הכותב מעולם לא ישב בינדאי, שלא לדבר על נהג בה, אבל קובע שהרכב מבולבל, לא בליגה של המיני הזולות שנמכרות בארץ במחיר שערוריתי (לכעורה, המיצוב היקר עובד) ומסכם שבמחיר הנ"ל יש אופציות כפיות יותר, למרות שכמו רוב המגיבים כנראה מעולם לא נהג על כל האופציות אותן הזכיר.

כל זה מלראות את הרכב מבחוץ.

חביבי אתה מתבזבז, צור קשר עם אורן זריף ותפתחו משרד מסטיקנים משותף.

 

פרסומת או לא, חלק מהתגובות מצחיקות, ממש גזענות מוטורית.:lol:

כמו כן קשה לי להאמין שסוכן של ינדאי יסע עד החניה בסינמה סיטי גלילות כדי לצלם שם תמונות ל"פרסומת" בפורום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקונסולה הזו פשוט נוראה בעיני. לא רק שם, גם ברכבים אחרים של פורד, למשל. אני אוהב יותר קווים נקיים, אבל זה עניין של טעם וחינוך גרמני מהבית. אולי זה פוגע רק בעיניים שלי...

מסכים לחלוטין. גם באשר לעיצוב ה"רובוטריקי" הזה וגם בקשר לעובדה שמדובר בענין של טעם.

פורסם

שוב, זו באמת ההודעה הראשונה שלי - אני עוקב אחרי הפורום הרבה זמן בתור קורא והחלטתי שהחלפת הרכב זו הזדמנות טובה לרשום רשמים ראשונים. הייתי עושה את זה גם עבור המיטו בזמנו אבל ההבדל הוא שאת המיטו קיבלתי כשהרכב כבר היה נפוץ וכבר היו המון שרשורים בפורום וחוות דעת של אנשים שקנו את הרכב. לא מצאתי כאלו על הולוסטר אז חשבתי שזה יכול לעזור לאנשים המתבלטים האם לרכוש את הרכב. מי שרוצה לחשוב שזו מודעה פרסומית - שיבושם לו.

 

ה-DCT עובדת נהדר לדעתי, אבל אין לי ניסיון רב עם תיבות "DSG" אחרות. יצא לי לנהוג על כאלו, אבל לא ברמה יום יומית ולכן אני לא יכול להשוות ישירות את התנהגות התיבה. מה גם הרכב איתי מעט זמן ואני חושב שלוקח זמן לתיבה / לקלאצים להגיע למצב העבודה הרגיל שלהם. אני מרוצה מההתנהגות שלה. דברים ספציפים שמעניינים אתכם?

 

חסרונות? שוב, מנוע אטמוספרי מה שאומר שאין kick ביציאה מהמקום. גם ההשתהות של ה-DCT לשחרר מ-N להילוך ראשון לא עוזר במיוחד (זה לא קיים בהילוכים גבוהים יותר). עוד חסרון? למרות מערכת השמע המעולה, אין כפתור mute או pause בשום מקום ברכב! חתיכת oversight...

עוד חסרון? ה-HU האמריקאי והאירופאי שונים. בארה"ב קיימת אפשרות לצפות בוידאו ולגשת ל-Pandora דרך ה-HU בחיבור iPhone בדגמים האירופאים - לא למרות שה-features האלו מצויינים גם בקטלוג הישראלי.

 

ההתלבטות שלי היתה בין הולוסטר, הפוקוס 180 כ"ס EcoBoost, הפולו GTI, השירוקו 122 כ"ס וה-Audi A1 בעיקר. הפוקוס לא הרגישה לי מספיק מיוחדת גם בגרסת ה-EcoBoost. השירוקו מגיעה כמעט ללא אבזור ואני לא מתחבר לעיצוב של ה-A1. הפולו הרגישה מאוד זריזה אבל לא עשתה לי את זה.

 

בעיני זהו רכב בלינג, ועובדה שבזה גם התרכז פותח השרשור. למעשה היתה בהודעה הראשונה השתפכות לא ברורה על כל האבזור שמגיע עם הרכב והלדים - תתחדש ותהנה, ברור שאם זה מה שמדבר אליך, היא עדיפה בעיניך על המיטו.

למרות שבעיני כחבילה היא די ערסית (כמו שאמרו - all show and no go), לטעמי היא אכן נראית טוב מבחוץ, אבל עיצוב הפנים הנוראי פשוט פוגע בעיניים. לא מבין איך אתה מחלץ ממנה הנאה כזו גדולה עם נתונים יחסית צנועים של torque ועוד ב- 5000 סל"ד, אבל כאמור להערכתי ההנאה שלך היא לשבת מאחורי ההגה של מכונית שהיא מאוד לטעמך - וזה בהחלט לגיטימי. על זה יונדאי בנו. תתחדש :-)

 

תראה, על המיטו אמרו שזו מכונית לבחורות אז לפחות "השתדרגתי" לרכב ערסים... ? :)

אל תשכח שהולוסטר שוקלת כמו סופר-מיני. המנוע, למרות המומנט הצנום, מאוד חלק ושמח לטפס בסל"ד בזריזות. זה עוזר לתחושת הנמרצות של הרכב יחד עם תיבה שעוזרת לשמור על המנוע בסל"ד של שיא ההספק. לא הכול זה 0-100 ובולוסטר האצות ביניים מרגישות טוב. היא מרגישה קצת יותר זריזה ממיטו 155 כ"ס במצב "N" אם יצא לך לנהוג על הרכב.

 

אני לא מסכים שזה רכב בלינג, אני מאוד מתחבר אל העיצוב של המכונית (סוף סוף יצרן רכב עם קצת תעוזה) והשיקולים שלי בבחירתה היו מכונית מהנה לנהיגה וספורטיבית מספיק שגם יודעת לפנק כשצריך. וכאן לדעתי יונדאי קלעו בול.

 

 

 

בנוגע לצמיגים - הגרסה הזו מגיעה עם Hankook Ventus Prime2.

 

 

 

עוד קצת תמונות מסוף השבוע:

 

IMG_1829.jpg

 

Veloster21.jpg

פורסם

עניין של טעם ללא ספק, יש כאלו שלא אוהבים אבל לדעתי האישית הולוסטר נראית מדהים!

עשיתי עליה נסיעת מבחן ובאופן כללי אהבתי, מאד.

 

חסרונות?

המתלים שלה הרגיזו אותי, ההגה קל מדי ולגבי כוח? יש לה אבל כמו עם כסף בחיים, פשוט חבל שאין יותר.

 

אם היתה לי אפשרות היום לרכוש רכב ב150 הייתי הולך על הולוסטר ELITE.

על הדגם הפשוט יותר שמגיע בלי גג קצת חבל לי לשים סכום כזה האמת, אבל זה נורא אינדיבידואלי, לי אישית האבזור עושה את זה.

 

את הצבע אהבתי קצת פחות כאשר הכי אהבתי את הולוסטר בכתום ולבן.

 

לא יודע אגב מה הקטע של המושבים האדומים ביונדאי, הם עושים את זה בכל דגמי ה"עילית" שלהם - גם בI20.

 

נראה לי קצת מצחיק מושבים אדומים באוטו אפור 8)

 

לפתוח השרשור - תתחדש! אבל תספר לנו קצת על צריכת הדלק. איך הסאב? תן קצת פרטים על המערכת מולטימדיה - האם יש מצלמת רוורס כסטנדרט?

אתה משתמש הרבה במצב הידני עם המנופים?

 

לא ברור לי אגב למה היבואן לא מביא את הגרסה הבכירה עם גיר ידני.

פורסם

ו-bar72, מה כל כך נורא בעיצוב הפנים שגרם לך להגדיר אותו כ-"פוגע בעיניים"? אמנם הוא לא מקורי ופורץ גבולות אבל הוא חביב בהחלט ומאוד מזכיר רכבים קיימים.

 

הוא באמת מזכיר רכבים אחרים, אבל בעיני הוא לא חביב, ולפחות בשרשור הזה אני לא לבד. יש לי בעיה עם העיצוב הלא פונקציונאלי, עם סידור הכפתורים, ועם החומר ה"כסוף" הזה, שממש לא הופך את זה ליוקרתי.

אני כן מחבב את עיצוב הקונסולה של סובארו למשל (ברוב הרכבים), של וולבו, וכן - של VW. לא אוהב, בהקשר זה, את העיצוב של סיאט, למשל, ואפילו לא את של אאודי. אבל כאמור, זה כי אני אוהב פונקציונאליות. תן לי שלושה כפתורים עגולים (טמפ' ימין, עוצמה וטמפ' שמאל) - ואני מאושר. בגלל זה, אגב, אהבתי יותר את העיצוב של דור 5 מאשר דור 6 בקונסולת המיזוג.

 

אבל, השרשור הוא לא על זה אלא על וולוסטר - ואני שוב מאחל לרוכש הנאה שלמה מהרכב, רק אל תשכח מה הוא לא - ותסע בזהירות ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רכב מדהים מבפנים ומבחוץ,אבל זה רק אני או שאף אחד לא מדבר על הנוסעים מאחורה שאין מקום לראש שלהם?

אני יחסית נמוך ואין לי מקום לישר את הראש שאני יושב מאחורה,אני צריך להתקדם קדימה בשביל שיהיה לי מקום,מה זה השטויות האלו?

ההגה הוא עגול!

פורסם

עוד דבר ששמתי לב אליו לגבי היושבים מאחורה הוא שבקיץ הם פשוט הולכים להשרף.

 

החלק העליון של השמשה מסתיים ממש מעל הראש של היושבים מאחור. אם לא שמים שם איזהשהו וילון/צילון זה יהיה כואב מאד.

פורסם

המושבים באדום יותר כהה, הם בהירים רק בתמונות. לדעתי המושבים האדומים מוסיפים צבע לפנים הרכב שהוא שחור ברובו ומרגיש ספורטיבי יותר. אישית, מאוד אהבתי אחרי שכל המכוניות הקודמות שלי כללו מושבים שחורים ומקסימום עם כמה נגיעות של אפור.

 

אין מצלמת רוורס אבל ישנם חיישני חניה מקוריים עם תצוגה של מיקום המכשול בצג הקטן בין מד המהירות לסל"ד. בארה"ב היא מגיעה עם מצלמת רוורס כסטנדרט. אני משתמש במנופים בהגה תמיד מלבד בזמן נסיעה מנהלתית / פקקים. צריכת הדלק מאוד קשורה לאיך אתה נוהג ברכב. מצד אחד אתה יכול להגיע -16-17 קילומטר לליטר בנסיעה בין עירונית רגועה ומצד שני אם אתה משאיר את המנוע בסל"ד גבוה זה ישפיע על צריכת הדלק. אני צריך קצת יותר זמן עם הרכב בשביל לתת אומדן מדוייק על צריכת הדלק עצמה.

 

מערכת המולטימדיה טובה מאוד והכי חשוב - מקורית מהיצרן. אני מניח שאפשר לשדרג למשהו Aftermarket טוב יותר, אבל בתור מערכת OEM היא נשמעת מעולה. דרך אגב, אם תחליט לשדרג את המערכת, צפוייה לך התקנה מאוד לא פשוטה:

 

http://www.veloster.org/forum/38-hyundai-veloster-diy-tips-tricks/2442-changing-dimension-speakers-part-1-a.html

 

 

בנוגע לעיצוב - אני מעריך יצרן שמנסה לעשות משהו מיוחד עם עיצוב הרכב בפנים ובחוץ ופחות מתחבר לעיצוב שבלוני כמו זה הקיים ברוב רכבי סקודה/VW... איכות החומרים גבוהה יחסית אבל העיצוב חסר השראה. כמובן שזה עניין של טעם ובסוף תלוי בביצוע עצמו של העיצוב.

פורסם

אהבתי מאוד את הביקורת, המשך כך.

 

לא אהבתי את התגובות הלא מפרגנות, אבל רק טיפשיים לא יצפו לכן. אחרי הכל, אנחנו עדיין מישראל :).

 

מחכה לביקורות בעתיד :).

פורסם

רכב נאה, ועסקה מעולה לדגמי הבסיס באיזור ה120K - לטעמי קצת פחות ב150K. בטווח מחירים כזה הייתי הולך על BMW או אודי, אבל אני בהחלט מבין את הרציונל מאחורי הקניה. תתחדש וסע איתה בדרכים טובות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

למי שמחפש ביצועים ב 150,000 ש"ח אז הפוקוס אקובוסט משתינה על ה ולוסטר מכל הכיוונים.

מכיוון העיצוב.

מכיוון השימושיות.

מכיוון הביצועים.

מיכוון האחיזה.

מיכוון האיכות.

והכי חשוב מכיוון הכיף בנהיגה.

 

לא מבין את ההצדקה לולוסטר ב 150,000 ש"ח. האם זה רכב פוזה ( בעיני העיצוב מזעזע ) האם זה רכב נישה ? ( אז בטוח שהמיטו עדיפה )

 

רון

פורסם

שוב,

 

למי שפחות חשוב הכוח ויותר האבזור - אין ב-150K רכב שמגיע עם מושבי עור חשמליים, סאנרוף, הנעה ללא מפתח, מולטימדיה מקורית מהיצרן ולא הרכבה מקומית, חישוקי 18', מע' בקרת שיוט ועוד חמוצים כאלה ואחרים...

 

היא לא מיועדת להיות מכונית ספורט כמו גולף GTI או לאון קופרה ולכן היא גם לא.

 

עם עוד קצת (הרבה) כוח ותיבה ידנית במחיר דומה היא בהחלט בחירה מצויינת עבור חולי הכוח כמוני וכמו רבים מהקוראים כאן,

אבל במצבה הנוכחי היא עדיין מנצחת (לטעמי לפחות) את כל המשפחתומטית הרגילות...

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

לדעתי זה פשוט אחד הרכבים היפים ביותר שראיתי!! איזה קונסולה מרכזית איזה יופי.



רככב מעניין ללא ספק פשוט נראה תענוג לנסוע עליו , תעלה עוד קצת תמונות .

ושאלה קטנה המסך באמצע, בהכל הוא שולט ? גם בקרת שיוט ומחשב דרך ? איזה פרטים הוא מציג


×
×
  • תוכן חדש...