Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיקור מעולה :lol: אהבתי את הצבע .

לגבי המיטו אני תמיד מנסה לחשוב שהיא לא ממש אלפה אלא סוג של פונטו מגודלת מנוע .

כאחד שהיה לו 33 ו75 המיטו נראה כמו תוצאה של ערבוב לא נעים .

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיקור והשוואה מעניינת.

רכב מאוד יפה ומרשים. מעניין אותי לראות אפורה במציאות. ראה ה"פ :wink:

אגב, הצבע הוא כמו בסרטון הזה?

http://www.youtube.com/watch?v=yzfvQd3uG0I

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מיטו וולוסטר, שתיהן מכוניות FUN ולא הארד קור. FUN באופן טבעי זה דבר סוביקטיבי שלא נמדד בביצועי מסלול או נתונים יבשים, כל אחד ומה שמתאים לו. גם מבחינת עיצוב שתיהן "מעניינות", נאות מזוויות מסויימות, מפוספסות מזוויות אחרות, נראות מצוין בצבע הנכון או סתמיות בצבע הלא-נכון, בקיצור - לא רכבים מושלמים (וגם אין, למרבה הצער, רכב מושלם ב-150,000 ש"ח). בעולם שאין בו שלמות, כל אחד יכול לבחור את הפשרה שנכונה בשבילו. שיהיה בהנאה לבעלי הוולוסטרים והמיטואים למינהם.

 

וכמו כן - העם דורש תמונה בחצי-גובה עם הגג הפנורמי.זו הזווית היותר יפה שלה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • אחראי פורום
פורסם
אבל אולי יוכל מישהו להסביר לי מה פישרו של הטריק הזה של שלוש דלתות, חוץ מה"חידוש" שבענין, שהרי למעט זה, אין באמת תועלת בגימיק הזה ומרבית הסיכויים שבשימוש לטווח ארוך זה יתחיל גם לעצבן.

 

גימיק מטופש. יונדאי מקבלים ממני :mm_yeah: גדול על התעוזה, האיבזור והתמחור, אבל לא צריך בכוח.

אני כבר רואה את אלה שלא תמיד יקלטו באיזה צד הדלת ויחנו הפוך. כמכונית למשפחה עם תינוק ומעלה - מטרד עצבני.

לפותח הפוסט - תתחדש. סקירה טובה ובחירת צבעים מאוד לטעמי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

דבר ראשון תתחדש.

המון אנשים שמחפשים רכב חדש וכו' מחפשים שרשורים/כתבות וכו' בנושא ולא מוצאים.

אכן תמורה טובה ל150K ובינינו בכבישי הארץ לא צריך מעבר לזה למרות שאני אסתור את עצמי כי לפני שבועיים בערך רכשתי לאון קופרה,אבל השריטה שלי קצת שונה וזה לא הנושא פה.

יצא לי לנסוע על וולוסטר של שכן שלי וכמו כן יצא לי לנסוע על מיטו,הולוסטר אכן מרגישה טוב יותר ולפי דעתי המיטו זה סתם רכב נחמד עם עיצוב נחמד מינוס ולא מעבר לזה.

אם כבר לקנות אלפא בסגנון אז לפי דעתי רק ג'ולייטה,היא נראית פשוט טוב!

וגם לדעתי לוקחת את המיטו בכל פרמטר אפשרי וכמו כן מוצעת שם חבילת ספורט אם אינני טועה.

בכל אופן תתחדש,תהנה מהרכב החדש ושתף אותנו אם תשדרג אותה בכל מיני אביזרים נחמדים שכולנו אוהבים :twisted:.

פורסם

האם תוכל לחוות דעתך על התנהגות התיבה DCT כפולת המצמדים? איך היא מתנהגת בפקקים? האם העברות חלקות?

האם צריכת הדלק של הרכב טובה מרכב ממוצע? לפי הערכים הנקובים בפרוספקט היא אכן אמורה להיות חסכונית יותר. אני מניח שמנוע ה GDI תורם את חלקו.

אשמח לחוות דעתך...

פורסם

זה תלוי באופי נהיגה ובעוד אי אילו פרמטרים שונים, לרוב הנתונים שרשומים בפרוספקטים הם בתנאי מעבדה.

 

בשירוקו זה נע נניח מ1:18(נסעתי מנהריה לכנרת הלוך חזור ולא עברתי את ה80 כל הדרך) וזה יכול להיות גם 1:6 שלוחצים על הגז יותר חזק.

Got To love It

פורסם

רכב מרשים ויפה לטעמי.

 

יחד עם זאת, אני לא צופה שהרושם של העיצוב הזה יחזיק עם השנים. זה מזכיר לי את המזדה 3 ו-6 שיצאו לאויר העולם אי שם בשנת 2004 והיו בעלי עיצוב מרשים מאוד לזמנו, אך הזוהר שלהם התעמעם מהר מאוד ביחד עם הכמויות המטורפות שמילאו את הכבישים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לטעמי העיצוב פשוט מחריד!!! ברוטאלי של ערסים חסר כל פרופורציה, להבדיל מאלפא.

הפלסטיקה נראית בכלל לא משהו שברירית משהו ביחס לגרמניות.

 

הפוסט הזה נראה כמו משהו פירסומי לחלוטין! ובהחלט לא עיניני

לא באמת רשום משהו שמאפשר להשוות בין שני הרכבים לא בהתנהגת כביש ולא באף פרמטר

 

שימו לב שזאת ההודעה היחידה של "אחד שיודע" מחשיד...

 

האמת, יש פה ניחוח של פרסומת גם לדעתי.

בעניין ההשואה אין לי מושג, לא נהגתי על מיטו או וולוסטר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שוב, אני מתקשה להבין. אני לא יודע אם אני מכיר את "אחד שיודע" או לא, אבל מה בדיוק גורם לכם לחשוב שהוא איזה עובד של יונדאי, למעט העובדה שזו הייתה ההודעה הראשונה שלו בפורום? האם אלו התמונות הבינוניות של המכונית הפרטית שלו? האם זו ההשוואה בין הולוסטר למכונית הקודמת שלו? ואולי העובדה שהוא כתב גם על כמה מינוסים במכונית החדשה שלו? עשו טובה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע, אולי יותר מדי המילה "וולוסטר" בקטע, איזכור למחירים יחסית בתחילת הקטע, התמקדות כמעט טוטאלית ביתרונות הרכב בלי להשוות אותו באמת למיטו, חוץ מהשוואת המחיר לעומת האבזור וחצי משפט על יכולות דינמיות.

אני רואה פה ניסיון לתת לוולוסטר סטטוס של רכב "נשמה" כמו שהמותג אלפא מיטו אמור להיות (לא יודע אם היא כזו באמת).

לי זה נשמע כמו טקסט מקטלוג פרסומי.

יכול בהחלט להיות שאני סתם טועה והבחור מאוהב ברכב שלו + בעל כישרון כתיבה, שזה לגיטימי לחלוטין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הינה חצי משפט על יכולות דינמיות של פותח השירשור:

"שלא תבינו לא נכון - מאוד אהבתי את המיטו, המנוע שלה נהדר והיא מכונית מאוד יחודית ובאמת אהבתי אותה ונהנתי ממנה. הבעייה העיקרית שלה בצד הדינאמי, לדעתי, הוא קצת חוסר איזון בין המכלולים השונים. המנוע נהדר (דרך אגב, לכל בעלי המיטו בפורום - יש הבדל מאוד מהותי בין מומנט המנוע בסל"ד נמוך עם דלק 98 או 95) אבל התיבה הידנית פחות מלוטשת (לא מאפשרת החלפת הילוכים מהירות וה-throw די ארוך), האחיזה מעולה וכיול המתלים סופר-נוקשה אבל כמעט ואין פידבק מהשלדה וההגה מה שאומר קשה לדעת איפה גבול האחיזה של הרכב. היא גם הרגישה לי רצינית מדי מבחינת המעטפת הדינמאית - קשה להשתעשע איתה ובמכונית כזו אני לפחות מחפש קצת יותר fun גם אם זה בא על חשבון אחיזה וביצועים נטו. שוב, זה רק אני. אני לא מחפש מכונית מסלול. אני מחפש מכונית מהנה לנהיגה.

 

הולוסטר, לדעתי, פשוט מרגישה הרבה יותר מאוזנת ומלוטשת על הכביש. האמת, היא גם מרגישה מלוטשת יותר מעבר לפן הדינאמי נטו - לדוגמא היא הרבה יותר שקטה. לטוב ולרע."

 

איפה פה כל הקטע הפרסומי לולוסטר איני יודע, שכן הולוסטר לא מתחרה בכלל במיטו. אבל שיהיה...:roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם לא המנוע החלש, הייתי אומר שהולוסטר זה רכב משתלם מאוד במחיר הזה. אני אבל אישית, כמו שנאמר פה מלפניי, לא הייתי מסוגל לרכוש רכב שהוא All show and no go.

הרכב נראה טוב גם מבחוץ וגם מבפנים, נותן באמת תחושה של רכב ספורט. הבעיה היא, כמו שאמרתי, המנוע.

 

בכל מקרה - תתחדש!

פורסם

הציבור בישראל רגיל ליונדאי זולות ופשוטות, בדיוק כמו האיזכור של המאזדה 3, אניחושב שהמאזדה 3 האצ'בק היא מכונית יפייפיה, כן בגרסאת סדאן עם טאסות וצבע חיוור היא לא עושה לי את זה.

 

יונדאי זה חתיכת יצרן, הם יודעים לייצר מכוניות מעולות, הוולוסטר ממוצבת בין האקסנט לאלנטרה, אמורה להיות מכונית זולה לצעירים עם קצת אקסטרה, שתבינו שבשוק האמריקאי היא אמורה לתת בראש להונדה ג'אז ולניסאן וורסה שהן מכוניות לא צמאות ודי זולות לרכישה אבל לא באמת קורצות לנהג הצעיר.

 

רוצים כוח רוצים ביצועים, בשביל ליונדאי יש את הג'נסיס קופה, גרסת הבסיס מגיעה עם מנוע 2.0 טורבו ותיבה ידנית בעלת 6 מהירויות, ההנעה אחרוית והמחיר- כמו מאזדה 3 מאובזרת.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...