Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השוואה מעניינת בין שתי המכוניות.

רדו מהקטע של הודעה פרסומית, אתם לא בכיוון.

 

נהגתי בשתי המכוניות דיי הרבה, יש הרבה טעם בכל מה שפותח ההודעה כתב.

שתי המכוניות הן בעיקר מעטפת למכונית ספורטיבית ובזה הן מאוד דומות.

היתרון הגדול והכמעט יחיד של המיטו זה המנוע שלה, היונדאי לא פחות טובה ממנה בכל השאר.

שתיהן לא מכוניות מאוד מהנות לנהיגה אבל גם לא גרועות.

 

דר"א, סתם נקודה קטנה, החלפת הילוכים בוולוסטר ידנית מרגישה מעולה, המהלך קצר ומדוייק והכול יושב ממש במקום. האמת, חוץ מ-S2000 או מיאטה, לא זכורה לי ידית הילוכים שכלכך נהניתי לערבב.

 

רק על הקומפלימנטים שקבילה ממך ידית ההילוכים, אני מרשה לעצמי להגדיר את הולוסטר כמהנה לנהיגה.

לא פשוט ליצור תחושות כל-כך מודייקות, נכונות ומזמינות כפי שמצליחות לעשות מאזדה עם המיאטה והונדה עם ה S2000.

 

מחר אני יוצא לסיעת מבחן על ולוסטר ידנית. מסקרן אותי לדעת מה יש מאחורי העיצוב הלא שגרתי והמיוחד הזה.

שאפו ליונדאי. החברה עומדת יופי יופי מאחורי הסלוגן שלה.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נשמע לי קצת בעייתי...

א. איך אתה יודע שהאוטו באמת ננעל כשאתה מתרחק ממנו?

ב. אם הבנתי נכון, כדי להתניע צריך שהמפתח יהיה איתך,

להקיש את קוד האימובילייזר, ללחוץ על הבלם ואז ללחוץ על הכפתור?

 

 

טופגיר פעם צחקו על זה במרצדס, קלארקסון כל פעם הגיע לרכב הדלת הייתה פתוחה, התרחק וחזר מס' פעמים. זכור לי שהם פשוט אמרו שצריך לסמוך על המרצדס שלך ;)

פורסם
טופגיר פעם צחקו על זה במרצדס, קלארקסון כל פעם הגיע לרכב הדלת הייתה פתוחה, התרחק וחזר מס' פעמים. זכור לי שהם פשוט אמרו שצריך לסמוך על המרצדס שלך ;)

 

כן, זה יכול ליצור קצת בעיות.

אם המפתח עליך אתה תמיד צריך לשלוח מישהו אחר לבדוק אם האוטו באמת נעול... :wink:

פורסם
ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

התכוונת, לעבור מדירת שני חדרים במרכז ת"א, לדירת שלושה חדרים מרווחת עם מעלית וחניה בפארק צמרת... ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מזל שלטויוטה יש את לקסוס, לניסאן את אינפיניטי ולהונדה את אקורה... אולי גם יונדאי צריכים לאמץ שיטה כזו.

תשמע, אם יונדאי ממשיכים במגמה הזאת, זה מה שיקרה.

אחלה סקירה, תודה.

 

ובהחלט אפשר לשנות את כותרת השרשור ל"גזענות מוטורית" (הקרדיט ל-Exodus),

לאור כמה מהתגובות ההזויות של אלה-שמעולם-לא-נהגו-ברכב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
.. כרגע אין בשוק הישראלי מוצר בר השוואה לולוסטר ממש כפי שאין לג'וק.. כשיהיה נשווה ונדבר!

 

את הג'וק ניתן להשוות בקלות לסקודה יטי שאומנם יקרה ממנה אך גם מרווחת ובעלת מנוע עדיף.

מבחנתי הבעיה הגדולה של הוולסטר היא המנוע שלה שאומנם חזק על הנייר אך בפועל מרגיש חלש מנתוניו היבשים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

וואו, הנמוקים שלך ממש חזקים ומשכנעים.

פורסם
לגבי ההבדל בין אוקטן 95 ל98, לפחות מהבדיקות שאני ביצעתי ההבדל הוא פסיכולוגי בעיקר ובכל מקרה לא שווה את ההשקעה הנוספת. המתלים נוקשים זה נכון אבל זה עדיין לא סופר נוקשה, יש יותר גרועים.

ההגה אכן לא מעביר מידע רב, אך הדברים היותר חשובים בעיניי כגון חדות, דיוק וכמות סיבובים קטנה בין נעילה לנעילה, באלו הוא מעולה ובכל אופן אינו מפריע בנהיגה מהנה, מהירה או שתיהן יחד. דווקא פידבק מהשלדה יש המון וכל הזמן. מסכים עם מה שכתבת לגבי תיבת ההילוכים. בנוגע לFUN, כנראה שלא ידעת לבקש, כי דווקא את זה יש והרבה.

 

הכל יחסי. המיטו בסדר כל עוד בוחנים אותה לבד. ברגע שמכניסים מכוניות אחרות למשוואה, והן לא חייבות להיות העילית של העילית כמו קליאו ספורט, היא די מחווירה.

 

רכב נאה, ועסקה מעולה לדגמי הבסיס באיזור ה120K - לטעמי קצת פחות ב150K. בטווח מחירים כזה הייתי הולך על BMW או אודי, אבל אני בהחלט מבין את הרציונל מאחורי הקניה. תתחדש וסע איתה בדרכים טובות.

 

כן, כי באמת אפשר לקנות BMW ב-150 אלף, או אודי מאובזרת (גם A1 לא מגיעה יותר מדי מאובזרת ברמת המחירים הזאת). רציונל זו המילה הנכונה כאן :-P

 

שוב,

 

למי שפחות חשוב הכוח ויותר האבזור - אין ב-150K רכב שמגיע עם מושבי עור חשמליים, סאנרוף, הנעה ללא מפתח, מולטימדיה מקורית מהיצרן ולא הרכבה מקומית, חישוקי 18', מע' בקרת שיוט ועוד חמוצים כאלה ואחרים...

 

סיטרואן C4 טורבו והגרסה המאובזרת של פוקוס 2.0 ל' עולות פחות ומגיעות עם אבזור מפנק כמעט באותה המידה. הן אפילו יותר פרקטיות...

 

"מתחרות", באותו שווי - פשוט אין! אה נכון, יש רכבים משפחתיים שעברו הסבה כזו או אחרת (מקצה שיפורים חזותי/ מכני).. ונמכרים במחירים לא שפויים בעליל (פולו GTI ב 150 אלף ש"ח?!)

 

ולמשתמש "רון.סי", אמרת שהפוקוס "משתינה" על הולוסטר.. (צורת ביטוי מוזרה לכשעצמה) - מהיכן בדיוק אתה שואב את המידע הנ"ל? וכן, בהתאם ובהמשך להשוואה ההזויה שלך (פוקוס vs ולוסטר) היית גם אומר שהפוקוס "משתינה" על הניסאן ג'וק? אין באמת צורך בתגובה, העיקרון פשוט מאוד. כרגע אין בשוק הישראלי מוצר בר השוואה לולוסטר ממש כפי שאין לג'וק.. כשיהיה נשווה ונדבר!

בינתיים אני ופותח השרשור נהנה לנו מהייחודיות ומן האקסקלוסיביות של הרכב על כבישי ישראל.

 

 

איש איש באמונתו יחיה

 

הרעיון הוא שממגוון בחינות הפוקוס היא מכונית טובה יותר, וזה גם נכון. אבל הפוקוס היא משפחתית והולוסטר לא, אפילו שהיא מתחזה לכזו. אז מצד אחד הפוקוס היא כן מתחרה - כי היא נותנת יותר בהרבה מובנים בתור משפחתית - ומצד שני היא לא, כי מי שמחפש ייחודיות לא יקנה פוקוס. ועדיין - הולוסטר לא יחידה בשוק. דוגמאות? רנו מגאן קופה, פולקסווגן שירוקו, סיטרואן DS3, סיאט לאון 1.8T, הונדה CRZ וכן - גם אלפא מיטו.

 

בן אדם חדש מגיע לפורום קורא לעצמו 'אחד שיודע' ויש לו רק 10 הודעות במונה ... ולא זה לא פרסומות :\

בכל מקרה לא משנה מה תגיד זאת יונדאי! זה רכב קוריאני! איפה ההשוואה למיטו בכלל?!

ולפי דעתי האוטו הזה הוא בין המחרידים שנוסע על הכביש ומי שמחליף מיטו לכזאת זה כמו לגור בוילה מעוצבת בהרצליה פיתוח ולעבור לגור במעברה!

 

א. אחד שיודע זה באמת שם מפגר.

ב. אז מה שאתה אומר זה שכל בנאדם שכותב משהו על מכונית כשיש לו פחות מ-10 הודעות במונה הוא בוודאי פרסומאי במסווה, אה? ניסית לקרוא את מה שהוא כתב לפני שקשקשת?

ג. כנראה שלא, כי אתה ממשיך לקשקש עם "יונדאי זה רכב קוריאני". ההשוואה למיטו שרירה וקיימת מעצם העובדה הפשוטה שהוא החליף מיטו בולוסטר.

ד. תגיד, יש מצב שאולי, רק אולי, אתה כל כך מתנגד לדברים שהוא כתב מכיוון שאתה סובל ממקרה קשה של דיסוננס קוגניטיבי בנוגע למיטו שלך?

 

באמת אחרי כתבה כזאת והתלהבות כזאת מרכב קוראני מעוצב , באמת האלפה לא בשבילך.

 

והנה עוד טמבל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הכל יחסי. המיטו בסדר כל עוד בוחנים אותה לבד. ברגע שמכניסים מכוניות אחרות למשוואה, והן לא חייבות להיות העילית של העילית כמו קליאו ספורט, היא די מחווירה.

 

 

 

כן, כי באמת אפשר לקנות BMW ב-150 אלף, או אודי מאובזרת (גם A1 לא מגיעה יותר מדי מאובזרת ברמת המחירים הזאת). רציונל זו המילה הנכונה כאן :-P

 

 

 

סיטרואן C4 טורבו והגרסה המאובזרת של פוקוס 2.0 ל' עולות פחות ומגיעות עם אבזור מפנק כמעט באותה המידה. הן אפילו יותר פרקטיות...

 

 

 

הרעיון הוא שממגוון בחינות הפוקוס היא מכונית טובה יותר, וזה גם נכון. אבל הפוקוס היא משפחתית והולוסטר לא, אפילו שהיא מתחזה לכזו. אז מצד אחד הפוקוס היא כן מתחרה - כי היא נותנת יותר בהרבה מובנים בתור משפחתית - ומצד שני היא לא, כי מי שמחפש ייחודיות לא יקנה פוקוס. ועדיין - הולוסטר לא יחידה בשוק. דוגמאות? רנו מגאן קופה, פולקסווגן שירוקו, סיטרואן DS3, סיאט לאון 1.8T, הונדה CRZ וכן - גם אלפא מיטו.

 

 

 

א. אחד שיודע זה באמת שם מפגר.

ב. אז מה שאתה אומר זה שכל בנאדם שכותב משהו על מכונית כשיש לו פחות מ-10 הודעות במונה הוא בוודאי פרסומאי במסווה, אה? ניסית לקרוא את מה שהוא כתב לפני שקשקשת?

ג. כנראה שלא, כי אתה ממשיך לקשקש עם "יונדאי זה רכב קוריאני". ההשוואה למיטו שרירה וקיימת מעצם העובדה הפשוטה שהוא החליף מיטו בולוסטר.

ד. תגיד, יש מצב שאולי, רק אולי, אתה כל כך מתנגד לדברים שהוא כתב מכיוון שאתה סובל ממקרה קשה של דיסוננס קוגניטיבי בנוגע למיטו שלך?

 

 

 

והנה עוד טמבל...

 

מה אתה הסנגור שלו כרגע?!

וממש אני לא סובל מדיסוננס קוגנטיבי בנוגע לרכב שלי,

פשוט לפי דעתי בן אדם שמחליף רכב איטלקי קשה וקונה זבל קוריאני אז זה פאדיחה שהייתה לו אלפא לפני.

בניגוד אלייך אני לא נותן ביקורות פה בפורום לכל אחד שרושם,

ודעתי האישית היא שהיונדאי מכוערת ולא משתווה אפילו ב1% ליופי של האלפא רומיאו,

בלי שום קשר לכתבה ובלי שום קשר למה שהוא רשם או לביצועים של הרכב.

 

ואם אתם עדיין חושבים שזה לא פרסומת אז ... (צונזר). :arrow:

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

חביבי, אתה חייב להפסיק לרשום שטויות ולא אני לא מעביר ביקורת אלא סתם נותן עצה.

ואם כבר נפתחנו, אז בעיניי הפונטו-מיטו גם סוג של חרא אורגני עם המון המון בעיות אמינות, לא שווה את התמחור שלה, בקיצור בכל רגע אעדיף את היונדאי- שוב זאת דעתי בלבד. אין צורך להתייחס אליה ברצינות אם בכלל...

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

צר לי להגיד לך אבל מהשוואה בין המכוניות , מבחינת מראה, נוחות, ותוספות, הוולוסטר פשוט עולה בכמה דרגות.!



המיטו פשוט עדיין מתומחרת במחיר גניבה שהיה פה לפני שנתיים שלוש .

אני מוכן לחתום לך ולכולם שבעוד כחצי שנה מהיום גם המיטו תירד באיזה 30 אלף , ואז זה יהייה המחיר האמיתי שלה (עדיין גניבה אבל יותר מציאותי) ... והאמת גם אני חושב שפותח הפוסט זאתי מודעה פרסומית ככה לפחות זה נראה,

אבל עדיין הייתי הולך על הוולוסטר.

 

מסכים איתך לגמרי,

התמחור של מיטו באמת גבוהה בארץ והמחיר שלה גם ירד (לא כמו שהיה פעם אבל ירד).

אני כרגע נוהג ברכב ובחרתי לקנות אותו בגלל השיקולים שלי.

ואם אתה חושב שהוולסטר (מישהו אמר יונדאי קופה?!) תשמור על המחיר שלה בעוד כמה שנים ויהיה קל למכור אותה? אני לא ממש חושב ... אבל רק מבחן הזמן יגיד.

 

בכל מקרה לי פעם הייתה יונדאי מההשכרה בזמן שהרכב היה במוסך והיו לי רק חוויות רעות,

העדתפתי לנסוע במוניות.

אבל שוב זוהי דעתי ואני לא מתריס אף אחד ולא קובע 'מה טוב ומה לא טוב'.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם
חביבי, אתה חייב להפסיק לרשום שטויות ולא אני לא מעביר ביקורת אלא סתם נותן עצה.

ואם כבר נפתחנו, אז בעיניי הפונטו-מיטו גם סוג של חרא אורגני עם המון המון בעיות אמינות, לא שווה את התמחור שלה, בקיצור בכל רגע אעדיף את היונדאי- שוב זאת דעתי בלבד. אין צורך להתייחס אליה ברצינות אם בכלל...

 

כמו שרשמתי למטה, אתה צודק, באמת לא שווה את התמחור מסכים איתך.

אני לא כתב רכב ולא מתכוון לעשות השוואות לי טוב עם מה שיש לי כרגע ולבחור טוב עם היונדאי החדשה שלו וזהו.

כל אחד בשלו יחיה. :-D

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

 

 

 

כן, כי באמת אפשר לקנות BMW ב-150 אלף, או אודי מאובזרת (גם A1 לא מגיעה יותר מדי מאובזרת ברמת המחירים הזאת). רציונל זו המילה הנכונה כאן :-P

 

 

 

בהחלט אפשר לקנות סידרה 1 ב150K, ואבזור זה לא הכל בחיים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
מה אתה הסנגור שלו כרגע?!

וממש אני לא סובל מדיסוננס קוגנטיבי בנוגע לרכב שלי,

פשוט לפי דעתי בן אדם שמחליף רכב איטלקי קשה וקונה זבל קוריאני אז זה פאדיחה שהייתה לו אלפא לפני.

בניגוד אלייך אני לא נותן ביקורות פה בפורום לכל אחד שרושם,

ודעתי האישית היא שהיונדאי מכוערת ולא משתווה אפילו ב1% ליופי של האלפא רומיאו,

בלי שום קשר לכתבה ובלי שום קשר למה שהוא רשם או לביצועים של הרכב.

 

ואם אתם עדיין חושבים שזה לא פרסומת אז ... (צונזר). :arrow:

 

אני אהיה גם סנגור שלך אם תכתוב ביקורת מנומקת ומפורטת על הרכב שקנית. זה בכלל לא משנה אם הוא צודק או לא בתוכן הדברים שלו, בשורה התחתונה הוא השקיע וכתב דברים שעשויים לעניין את חברי הפורום. אתה בינתיים רק כתבת שטויות.

איזה שטויות? למשל: "בן אדם שמחליף רכב איטלקי קשה וקונה זבל קוריאני אז זה פאדיחה שהייתה לו אלפא לפני". המיטו היא רכב איטלקי קשה אולי רק למי שמעולם לא ידע איך מרגישה אלפא אמיתית. ובכלל, המוצא כאן חסר חשיבות. הקוריאנים התקדמו המון בשנים האחרונות, אולי רק קצת פחות מכמה שאלפא התדרדרו...

 

בהחלט אפשר לקנות סידרה 1 ב150K, ואבזור זה לא הכל בחיים.

 

אפשר - כנראה נכון. כדאי? רק אם בשבילך סמל זה כן הכל בחיים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...